Προς το περιεχόμενο

SATA power supply cable


ggeorgee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tha paro enan Maxtor SATA.

 

Eite ton 120GB, eite ton 160GB,

 

kai epeidh tha ton paro katopin paragelias thelo na ksero: To kalodio gia thn trofodosia reymatos (o metatropeas dhladh) perilambanetai sth syskeyasia?

Sthn oktabit pou phra na rothso.... tria poulakia kathontan!

 

Epeidh fobamai oti den tha perilambanetai mhpos mporeite na mou peite pou tha to bro.

 

Giati fantasteite na exo skasei 200E kai na mhn mporo na doulepso ton disko logo adaptora reymatos!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to kalodio pou trofodotei tou serial ata sklirous einai ayto gia to floppy drive.vevea tora epidi ayto pou les den einai gnisios serial ata skliros alla enas parallel ata me fitemeno adaptora apo to ergostasio den ksero ti exoun valei gia tin trofodosia.o monos gnisios serial ata skliros ayti ti stigmi se sxediasi kai epidoseis einai o Raptor tis Western Digital me 10000rpm alla timi fotia!ennoeitai oti den pianei to maximum theoritiko ton 150MB/sec alla pianei guro sta 60-70Mb/sec

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To kalodio pou trofodotei tous SATA, dystyxos, sigoura den einai ayto pou trofodotei ta Floppy.

Den ksero gia ton raptor... pantos profanos den tha agora ayton. Den einai tyxaio alloste oti h WD mallon eide oti den poulaei me ayth th m@l@ki@ pou ekane kai evgale tous JB SATA.

 

Den einai sobaroi anthropoi an pisteyoun oti tha plhrone kaneis tosa lefta gia 36 GB. An tha ta exone kaneis tha eperne profanos kati dokimasmeno = SCSI (mhn allazo to thema omos)

 

Deite edo ton adaptora pou leo:

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=442&MODEL=MS-6590

 

 

Ego exo to KT400 to opoio eixe ta SATA cables alla oxi thn trofodosia giayta!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...