stekont Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 καλησπερα σας θα ηθελα μια βοηθεια στην παρακατω εξισωση.. (1/1*2+1/2*3+1/3*4+...+1/49*50)*χ=(50-χ)/50 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
stekont Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 ΗΙΝΤ: 1/(n-1) - 1/n = 1/n(n-1) με διαφωτισες.. την ασκηση την βαλανε σε ταξη β γυμνασιου θελω να παω στο σχολειο και να τον φτυσω τον @#%$@^%$
pantelis21 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Επειδή δεν είναι αριθμητική πρόοδος εκτός αν κάτι δεν πρόσεξα, με παραπέμπει σε άθροισμα γεωμετρικής προόδου αλλά και πάλι δεν μπορώ να βρω το λ... Και φυσικά το μυαλό μου αρνείται να θυμηθεί αν η γεωμετρική πρόοδος είναι στην ύλη της β γυμνασίου... Δε μου βγαίνει. Δε μου θυμίζει κάτι. Γεωμετρική πρόοδος δε μου βγαίνει, αριθμητική πάλι δε μου βγαίνει...Η που έχει κάνει λάθος αυτός που την έβαλε ή που μου διαφεύγει κάτι αυτή την στιγμή...
dreamercon Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Αφου σας ειπα τη λύση βρε παιδιά. Ούτε αριθμητική ούτε γεωμετρική πρόοδος είναι, ένα μικρό τέχνασμα θέλει. Αντικατέστησε 1/2=1-1/2, 1/(2*3)= 1/2 - 1/3 κ.ο.κ.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Πριν πας να δειρεις τον καθηγητη τσεκαρε για καλο και για κακο μεσα στο βιβλιο αν εχουν διδαχθει την ιδιοτητα: Για χ=1 εως απειρο ισχυει: 1/x(x+1) = 1/x - 1/(x+1) Αν δεν την βρεις, διπλοτσεκαρε ρωτωντας τον γιο κανακαρη σου αν πηρε καποιος αριστα/ελυσε την συγκεκριμενη ασκηση και αν η απαντηση ειναι (που μαλλον θα ειναι) καταφατικη, τοτε ασε τον καθηγητη να κανει ησυχα γιορτες και τον φτυνεις/βριζεις αλλη φορα... Διοτι μετα απο αυτο η λυση δεν ειναι και επιστημη για εναν που ξερει να χειριζεται βασικες πραξεις και ιδιοτητες.
stekont Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Πριν πας να δειρεις τον καθηγητη τσεκαρε για καλο και για κακο μεσα στο βιβλιο αν εχουν διδαχθει την ιδιοτητα: Για χ=1 εως απειρο ισχυει: 1/x(x+1) = 1/x - 1/(x+1) Αν δεν την βρεις, διπλοτσεκαρε ρωτωντας τον γιο κανακαρη σου αν πηρε καποιος αριστα/ελυσε την συγκεκριμενη ασκηση και αν η απαντηση ειναι (που μαλλον θα ειναι) καταφατικη, τοτε ασε τον καθηγητη να κανει ησυχα γιορτες και τον φτυνεις/βριζεις αλλη φορα... Διοτι μετα απο αυτο η λυση δεν ειναι και επιστημη για εναν που ξερει να χειριζεται βασικες πραξεις και ιδιοτητες. για παιδια β γυμνασιου μιλαμε ε? οκ, ακουστηκες
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) για παιδια β γυμνασιου μιλαμε ε? οκ, ακουστηκες Αντι να επαναλαμβανεις το ~επιχειρημα~ "β γυμνασιου" ειναι καλυτερα να ψαξεις εαν εχουν διδαχθει την ιδιοτητα στην υλη που κανανε εως τωρα, γιατι απο εκει κι επειτα η ασκηση ειναι απλη. Οπως και να εχει δυο τινα συμβαινουν: -Ειτε δεν την ελυσε κανεις στην ταξη, αρα ο καθηγητης εβαλε οντως παραλογη ασκηση, πλην ομως για ΟΛΟΥΣ ισχυει το ιδιο, αρα δεν βλεπω τον λογο να "τρελαινεσαι" σε επιπεδα να πας να αρπαχτεις με τον καθηγητη σαν γνησιος Ελληνας. -Ειτε την λυσαν καποιοι, αρα το Β γυμνασιου πεθαινει αυτοματως σαν επιχειρημα και ψαχνεις για αλλο για να δειξεις οτι αδικηθηκε ο γιος σου/αδερφος σου/ξαδερφος σου απτο "βαθμο δυσκολιας" της ασκησης. Αρα ξεκινα ψαχνοντας αν ηταν μεσα στην διδαχθεισα υλη η ιδιοτητα αυτη και μετα μαθαινοντας αν λυθηκε η ασκηση απο συμμαθητες του. Αν και υποψιαζομαι οτι και τα 2 τα εχεις ψαξει ηδη... Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2012 από MiDi_MiLiZ
MJBulls23 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2012 Αφου σας ειπα τη λύση βρε παιδιά. Ούτε αριθμητική ούτε γεωμετρική πρόοδος είναι, ένα μικρό τέχνασμα θέλει.Αντικατέστησε 1/2=1-1/2, 1/(2*3)= 1/2 - 1/3 κ.ο.κ. Βεβαια η ερωτηση δεν μιλαει για πχ 1/(2·3) αλλά για 1/2·3 το οποιο ισουται με (1/2)·3 (συμφωνα με ολα τα βιβλια μαθηματικων των Ελληνικων σχολειων). Δηλαδη ο ΤΣ ζηταει να λυθει η: ((1/1)·2+(1/2)·3+(1/3)·4+...+(1/49)·50)·χ=(50-χ)/50 δηλαδη η: (2/1+3/2+4/3+...+50/49)·χ=(50-χ)/50 και οχι η(την οποια ελυσες εσυ): (1/(1·2)+1/(2·3)+1/(3·4)+...+1/(49·50))·χ=(50-χ)/50 Τελοσπαντων stekont ο,τι και να ζηταει, η λυση της ειναι πολυ πιο απλη. Συμβολιζεις το ((1/1)·2+(1/2)·3+(1/3)·4+...+(1/49)·50) ή το (1/(1·2)+1/(2·3)+1/(3·4)+...+1/(49·50)) με Α, που ειναι ενας γνωστος αριθμος, και ετσι εχεις την εξισωση: Α·χ = (50-χ)/50 <=> (50Α+1)χ = 50 <=>** χ = 50/(50Α+1) που ειναι και η λυση της εξισωσης ** Αν 50Α+1 = 0 τοτε ισχυει Α = -1/50 δηλαδη αρνητικο. Ομως το Α ειναι αθροισμα θετικων αριθμων αρα ατοπο. Αρα 50Α+1 διαφορο του μηδενος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα