Προς το περιεχόμενο

πόσα ξοδέψατε το 2012 (σε καύσιμα) για το αυτοκίνητο σας;


πιτόγυρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή, λοιπόν, η ζωή σου κινδυνεύει από τα πάντα, ακόμα και από τον αέρα που αναπνέεις (βλέπε αιθαλομίχλη, καυσαέρια κλπ κλπ), φτιάξε ένα δωμάτιο από ατσάλι, θάψτο 100 μέτρα κάτω από το έδαφος, άσε μόνο δύο τρύπες για να παίρνεις καμιά ανάσα και μπες μέσα. Α, και που 'σαι, πάρε και καμιά πλεξούδα σκόρδα, μην τυχόν και περάσει κανένας βρυκόλακας από τις τρύπες που άφησες για τον αέρα.

 

Και επειδη ακριβως η ζωη μου κινδυνευει απο τα παντα , ακομα και απο τον αερα που αναπνεω..προτιμω να κινουμαι με αυτοκινητο ετσι ωστε σε καμμια στουκα με μηχανακι ή ποδηλατο ή αυτοκινητο να εχω αρκετα περισσοτερες πιθανοτητες να ζησω απο οτι αν ημουν με ποδηλατο.

Επισης προτιμω να κινουμαι με αυτοκινητο για να μην με πιανει η αιθαλομιχλη.Να πηγαινω με ανεση στην δουλεια μου (οταν δουλευω δηλ) , να ακουω την μουσικουλα μου , να ειμαι στην ζεστη μου ή στην δροσια μου .

 

Αν εσυ προτιμας να υποφερεις πανω στο ποδηλατο και να προκαλεσεις την τυχη σου στους ελληνικους δρομους , δικο σου δικαιωμα.

Εγω προτιμω να πεθανω ειτε απο βαθια γεραματα ειτε πανω σε καμμια επανασταση (λεμε τωρα) , οχι επειδη ο αλλος πηρε βραδυ το διπλωμα του ή επειδη οδηγουσε μεθυσμενος ή επειδη απλα ηταν ζωον και δεν ηξερε να οδηγαει.

 

Επειδη λοιπον ολοι μας διατρεχουμε καθημερινα αρκετους κινδυνους , και πολλες φορες ειναι θεμα τυχης που δεν μας τυχαινει καμμια μαλακια , προφανως εμεις που ειμαστε παραπανω απο 5 χρονων δεν επιλεγουμε να κλειστουμε σε ενα μεταλλικο κουτι 100 μετρα κατω απο το εδαφος...αλλα προτιμουμε να ζησουμε την ζωη μας με τετοιο τροπο ωστε να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες να παμε σαν το σκυλι στ'αμπελι.

 

Αν τωρα εσυ και εγω ημασταν κατοικοι ολλανδιας , και προτεινες την χρηση ποδηλατου , τοτε θα συζητουσαμε υπο αλλο πρισμα μιας και στην ολλανδια αλλα και σε πολλες αλλες ευρωπαικες χωρες και οδηγικη παιδεια υφισταται καθως και οργανωμενοι ποδηλατοδρομοι και οχι ποδηλατοδρομοι του κερατα που εχω δει σε διαφορους δημους που διατρεχουν συγκεκριμενη διαδρομη μονο και μονο για να πουν οτι τον φτιαξανε και προφανως να φανε και κανα φραγκο εκει στον δημο.

 

Τελος να σημειωσω οτι δεν χρειαζεται 2 τρυπες για να αναπνεεις μεσα στο κουτι..μπορεις να εισπνεεις και να εκπνεεις απο την ιδια τρυπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ mphxth, οι πιθανότητες που αναφέρεις υπάρχουν κάπου ή τις έβγαλες από το μυαλό σου; Δείξε μου με επίσημα νούμερα από την αστυνομία, πόσους νεκρούς είχε το λεκανοπέδιο από τροχαία και πόσοι εξ αυτών ήταν ποδηλάτες.

 

Και ξαναλέω. Η απάντησή μου πήγαινε στον Tenshi. Για ποιον λόγο την έχεις πάρει τόσο προσωπικά; Δεν γουστάρεις ποδήλατο; Μην σώσεις και καβαλήσεις. Ειλικρινά χέστηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα κινδυνέψω να χαρακτιριστώ ως γραφικός, αλλά την λύση του ποδηλάτου τη σκέφτηκες; Και δεν μιλάω για τώρα που ο καιρός είναι κρύος, αλλά για τους μήνες Μάρτιο-Οκτώβριο. Θα κανείς καλό και στην τσέπη σου και στην υγεία σου και στο περιβάλλον.

 

Sorry για την καθυστερημένη απάντηση...(κάτι 500αρια error στον Mozilla)

Καθόλου γραφικός για το ποδήλατο.Μάλιστα,εξ'αιτίας και της μικρής απόστασης,ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα σάν λύση.

 

Απο Αιγάλεω ή τουλάχιστον απο εκεί που μένω εγώ,πρέπει να πάω είτε μέσω Λ. Αθηνών,είτε μέσω Ιεράς οδού.Και στις δύο περιπτώσεις το ποδήλατο δέν ενδείκνυται αν θέλεις να κινηθείς μαζί με τα υπόλοιπα οχήματα στον δρόμο.Σε αυτό το σημείο συμμερίζομαι εν μέρη και τις απόψεις του μπήχτη.Δέν υπάρχουν υποδομές στην Αθήνα για την χρήση ποδηλάτου παράλληλα με τα μηχανοκίνητα οχήματα,απλά και ξάστερα.Στην καλύτερη θα κινούμαι με 30-40km/h,σε έναν δρόμο που αυτοκίνητα και μηχανές αναπτύσσουν ταχύτητες απο 60~130km/h,οπότε γίνομαι επικίνδυνος τόσο για τον εαυτό μου όσο και για τους γύρω μου.Ακόμα και τέρμα δεξιά να είμαι,μια ανωμαλία/λακούβα να προσπαθήσω να αποφύγω (την στιγμή μάλιστα που βασίζομαι στα πόδια μου ώς κινητήρια δύναμη),το κακό γίνεται.

 

Θα μπορούσες βέβαια να μου πείς "ε τότε τράβα απο τα πεζοδρόμια,δικέ μου",το οποίο είναι ποιο γειωμένο σάν λύση.Εκεί βέβαια θα πρέπει να αντιμετωπίσεις τους πεζούς που κινούνται αψυχολόγητα,τις κακοτεχνίες των πεζοδρομίων,τις κλειστές ράμπες (οι οποίες ουσιαστικά είναι για ΑΜΕΑ) απο [επιλέξτε εμπόδιο],οπότε ουσιαστικά κινούμαι ελαφρώς πιο γρήγορα απο έναν πεζό.Αυτοαναιρείται ο λόγος για τον οποίο επέλεξα το ποδήλατο σάν μέσο μεταφοράς,δηλαδή η γρήγορή μου μετάβαση απο το Χ στο Ψ σημείο.

 

Σε συνδυασμό με με το metro,όπως κάνουν πολλοί άλλωστε,θα μπορούσε να αποτελέσει μια πολύ φτηνή λύση,χειμώνα-καλοκαίρι...άλλα εφόσον ξέρω ντεφάκτο οτι το metro θα λειτουργεί κανονικά.Επειδή όμως θέλω να είμαι σίγουρος οτι θα φτάσω στην δουλειά μου,ασχέτως καιρικών συνθηκών,απόστασης και πεποιθήσεων κάποιας "συμμορίας" εργαζομένων,αποφάσισα οτι το αυτοκίνητο είναι η ιδανικότερη λύση για μένα.

 

Πλέον κάνω ~10km για την (νέα) δουλειά μου,το κόστος βενζίνης είναι λίγο κάτω απο 1600 ευρώ και ετήσια κάνω 7~8Κ km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

έκανα μια συγκέντρωση των εξόδων μου για το προηγούμενο έτος και είδα ότι μόνο για καύσιμα (βενζίνη) για το αυτοκίνητο μου ξόδεψα 1600€ (και κάτι ψιλά)

 

έκανα 19.722km με μέση τιμή βενζίνη απ ότι υπολογίζω (δεν είναι και εύκολο να υπολογιστεί) ελάχιστα κάτω από το 1,7€/λίτρο

 

 

 

 

αν μέσα σε αυτά βάλω και ασφάλεια (~300€), τέλη (135€), service (89.5€ -ευτυχώς είναι καινούργιο) φτάνουμε τα ~2100€.

(κάτι αξεσουάρ δε τα υπολογίζω)

 

 

 

πολλά δε τρώει το ρημάδι;

το μεγαλύτερο μέρος του μισθού μου πάει στο αυτοκίνητο

 

Ξοδεψα 1512 ευρω για 7978 χιλιομετρα (καταναλωση ~11.1lt/100km), οποτε παρα πολυ καλα εισαι φιλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...