Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με κάθε καλή διάθεση, αν γράψεις 5 στα 20 στην έκθεση, ναι, σημαίνει ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα έκφρασης και κατανόησης (δεν απευθύνομαι σ'εσένα προσωπικά προφανώς). Αν γράψεις 4 στα μαθηματικά, σημαίνει ότι είσαι παντελώς ανίδεος. Δε λέω να σε ρίξουμε στον Καιάδα. Γίνε πωλητής, έμπορος ή τεχνικός, είναι πιθανό να βγάλεις και πολλά λεφτά στη ζωή σου. Αλλά η ανώτατη εκπαίδευση έχει κάποιες απαιτήσεις στις οποίες δεν ανταποκρίνεσαι. Δέχομαι ότι υπάρχουν ατυχίες στη ζωή. Θα έγραφες 13, αλλά ήσουν άρρωστος και πάτωσες. Εντάξει, η βάση του 10 είναι συνολική. Αν έχεις μέσο όρο 11 στα υπόλοιπα μαθήματα, αρκεί για να εξισορροπήσει την άτυχη στιγμή.

 

Επίσης, μην κοροϊδευόμαστε. Κάποιος που έχει μέσο όρο 5, σημαίνει ότι δεν διάβασε ποτέ στη ζωή του. Εντάξει, δύσκολες οι πανελλήνιες, αλλά το 5 σημαίνει ή χαμηλό νοητικό επίπεδο ή πλήρη αδιαφορία για τα γράμματα. Και στις δύο περιπτώσεις, δεν υπάρχει το υπόβαθρο για να ανταποκριθείς σε ανώτατη εκπαίδευση. Εκτός αν κατεβάσουμε το επίπεδο της ανώτατης εκπαίδευσης τόσο χαμηλά, ώστε να παίρνει πτυχίο κι αυτός που είναι χαζούλης ή εντελώς αδιάβαστος (κάτι που έχει γίνει στην Ελλάδα). Το μόνο επιχείρημα για να μην υπάρχει βάση του 10 είναι για να γεμίζουν τα επαρχιακά ΤΕΙ, να δουλεύουν τα τοπικά μαγαζιά από τους φοιτητές και να πληρώνονται οι καθηγητές. Ακαδημαϊκά είναι γελοίο και να το συζητάμε.

  • Like 10
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με κάθε καλή διάθεση, αν γράψεις 5 στα 20 στην έκθεση, ναι, σημαίνει ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα έκφρασης και κατανόησης (δεν απευθύνομαι σ'εσένα προσωπικά προφανώς). Αν γράψεις 4 στα μαθηματικά, σημαίνει ότι είσαι παντελώς ανίδεος. Δε λέω να σε ρίξουμε στον Καιάδα. Γίνε πωλητής, έμπορος ή τεχνικός, είναι πιθανό να βγάλεις και πολλά λεφτά στη ζωή σου. Αλλά η ανώτατη εκπαίδευση έχει κάποιες απαιτήσεις στις οποίες δεν ανταποκρίνεσαι. Δέχομαι ότι υπάρχουν ατυχίες στη ζωή. Θα έγραφες 13, αλλά ήσουν άρρωστος και πάτωσες. Εντάξει, η βάση του 10 είναι συνολική. Αν έχεις μέσο όρο 11 στα υπόλοιπα μαθήματα, αρκεί για να εξισορροπήσει την άτυχη στιγμή.

 

Επίσης, μην κοροϊδευόμαστε. Κάποιος που έχει μέσο όρο 5, σημαίνει ότι δεν διάβασε ποτέ στη ζωή του. Εντάξει, δύσκολες οι πανελλήνιες, αλλά το 5 σημαίνει ή χαμηλό νοητικό επίπεδο ή πλήρη αδιαφορία για τα γράμματα. Και στις δύο περιπτώσεις, δεν υπάρχει το υπόβαθρο για να ανταποκριθείς σε ανώτατη εκπαίδευση. Εκτός αν κατεβάσουμε το επίπεδο της ανώτατης εκπαίδευσης τόσο χαμηλά, ώστε να παίρνει πτυχίο κι αυτός που είναι χαζούλης ή εντελώς αδιάβαστος (κάτι που έχει γίνει στην Ελλάδα). Το μόνο επιχείρημα για να μην υπάρχει βάση του 10 είναι για να γεμίζουν τα επαρχιακά ΤΕΙ, να δουλεύουν τα τοπικά μαγαζιά από τους φοιτητές και να πληρώνονται οι καθηγητές. Ακαδημαϊκά είναι γελοίο και να το συζητάμε.

 

 

Α να γεια σου. 

Δημοσ.

Με κάθε καλή διάθεση, αν γράψεις 5 στα 20 στην έκθεση, ναι, σημαίνει ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα έκφρασης και κατανόησης (δεν απευθύνομαι σ'εσένα προσωπικά προφανώς). 

 

 

Διαφωνώ στα μαθηματικά και στη φυσική ότι γράψεις είναι αντικειμενικό 100% ο νόμος του Ohm θα είναι πάντα ο ίδιος όπως επίσης και η παράγωγος του συνημιτόνου.
 
Στην έκθεση όμως υπάρχει υποκειμενικότητα αν αυτά που γράφεις δεν αρέσουν σε αυτόν που διορθώνει μπορεί να σε χαρατσώσει άνετα επίσης άμα δεν κάνεις καλά γράμματα πάλι σε χαντακώνουν ενώ σε μαθήματα όπως φυσική μαθηματικά είναι πολύ πιο δύσκολο να σου αφαιρέσουν βαθμός λόγω κακού γραφικού χαρακτήρα.
 
Δεν λέω να μην υπάρχει η βάση του 10 αλλά να εξετάζονται στα μαθήματα του επιστημονικού τους αντικειμένου.
Δημοσ.

Όσοι πιστεύουν ότι στην έκθεση είναι κυρίως υποκειμενική η βαθμολόγηση τότε δεν ξέρουν να γράφουν. 

 

 

Έλεος πια και με αυτή την καραμέλα...

 

-Η έκθεση είναι υποκειμενική και επειδή δεν τους άρεσαν αυτά που έγραφα πήρα 3. 

 

 

Όχι. Πήρες 3 γιατί δεν ξέρεις να αναπτύξεις ένα θέμα πιο πολύπλοκο από την απάντηση στο "Πως σε λένε;". 

 

Δεν σου φταίνε οι βαθμολογητές, ο περιπτεράς, οι Μάγιας ή ό,τι άλλο. Δεν ξέρεις να γράφεις. Δεν ασχολήθηκες ποτέ να το μάθεις. Δεν διάβασες ούτε ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Δεν πρόσεχες στην ανάλυση κειμένων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όσοι πιστεύουν ότι στην έκθεση είναι κυρίως υποκειμενική η βαθμολόγηση τότε δεν ξέρουν να γράφουν. 

 

 

Έλεος πια και με αυτή την καραμέλα...

 

-Η έκθεση είναι υποκειμενική και επειδή δεν τους άρεσαν αυτά που έγραφα πήρα 3. 

 

 

Όχι. Πήρες 3 γιατί δεν ξέρεις να αναπτύξεις ένα θέμα πιο πολύπλοκο από την απάντηση στο "Πως σε λένε;". 

 

Δεν σου φταίνε οι βαθμολογητές, ο περιπτεράς, οι Μάγιας ή ό,τι άλλο. Δεν ξέρεις να γράφεις. Δεν ασχολήθηκες ποτέ να το μάθεις. Δεν διάβασες ούτε ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Δεν πρόσεχες στην ανάλυση κειμένων. 

Και ποιος μπορεί να κρίνει αν μπορώ να αναπτύξω ένα θέμα αυτό δεν είναι υποκειμενικό ?

Ενώ στις θετικές επιστήμες υπάρχουν τύποι που είναι στάνταρ.

Δημοσ.

Εάν δεν μερικοί δεν καταλαβαίνουν την διαφορά στις έννοιες "αναπτύσσω ένα θέμα" και "εκφράζω την άποψή μου για ένα θέμα" τότε μάλλον η βάση του 10 είναι πιο αναγκαία από ποτέ.

 

 

Πάντως, είναι λίγο τραγικό να μην γίνεται αντιληπτή η διαφορά σε ηλικίες άνω των 18. 

Δημοσ.

Εάν δεν μερικοί δεν καταλαβαίνουν την διαφορά στις έννοιες "αναπτύσσω ένα θέμα" και "εκφράζω την άποψή μου για ένα θέμα" τότε μάλλον η βάση του 10 είναι πιο αναγκαία από ποτέ.

 

 

Πάντως, είναι λίγο τραγικό να μην γίνεται αντιληπτή η διαφορά σε ηλικίες άνω των 18. 

Πάντα ειρωνικός... δηλαδή η ανάπτυξη ενός θέματος στα ελληνικά και στα αγγλικά είναι ο ίδιος ?

Εγώ πάντως στην έκθεση στο lower τα πήγα καλά σε αντίθεση με τις πανελλήνιες που πάτωσα!

Επίσης στη Γ λυκείου έκθεση αν και κάτω από την βάση έγραψα πολύ καλύτερα από ότι στη Β αυτό πως το εξηγείς ?

Δημοσ.

Και ποιος μπορεί να κρίνει αν μπορώ να αναπτύξω ένα θέμα αυτό δεν είναι υποκειμενικό ?

Ενώ στις θετικές επιστήμες υπάρχουν τύποι που είναι στάνταρ.

 

αμα γραφεις εκθεση οπως μιλαει αυτος τοτε ο βαθμος σου θα επρεπε να ειναι υπο το μηδεν

σε db θα επρεπε να σε βαθμολογησουν.

Δημοσ.

Σόρρυ... αλλά αφενός δεν είμαι ειρωνικός και αφετέρου τέτοιες ερωτήσεις είναι για κλάματα, γέλια ή όποια άλλη αντίδραση εκτός από απάντηση. 

 

 

Εάν είναι δυνατό να θεωρεί κανείς επιχείρημα το "εγώ έγραψα καλύτερα, αν και κάτω από τη βάση, στην Γ από ότι στην Β Λυκείου, πώς το εξηγείς αυτό;"!

 

 

Βασικά, θα πρέπει η βάση εισαγωγής να πάει στο 15 με τέτοια που γράφονται. 

Δημοσ.

Σόρρυ... αλλά αφενός δεν είμαι ειρωνικός και αφετέρου τέτοιες ερωτήσεις είναι για κλάματα, γέλια ή όποια άλλη αντίδραση εκτός από απάντηση. 

 

 

Εάν είναι δυνατό να θεωρεί κανείς επιχείρημα το "εγώ έγραψα καλύτερα, αν και κάτω από τη βάση, στην Γ από ότι στην Β Λυκείου, πώς το εξηγείς αυτό;"!

 

 

Βασικά, θα πρέπει η βάση εισαγωγής να πάει στο 15 με τέτοια που γράφονται. 

Άπλα σου λέω κάτι που έχει γίνει στη γ λυκείου πήρα η 8 ή 9 βαθμός που διορθώνεται στην Β λυκείου όμως πραγματικά πάτωσα πήρα 4, αφού η βαθμολόγηση στην έκθεση είναι αντικειμενική πως το αιτιολογείς αυτό ?

 

Κατάφερα μέσα σε ένα χρόνο να βελτιωθώ τόσο πολύ ?

Δημοσ.

Μπορεί απλά να έμαθες ορθογραφία. 

Μία γρήγορη αναζήτηση στο φόρουμ θα σε πείσει για το αντίθετο  :P  

Δημοσ.

Άπλα σου λέω κάτι που έχει γίνει στη γ λυκείου πήρα η 8 ή 9 βαθμός που διορθώνεται στην Β λυκείου όμως πραγματικά πάτωσα πήρα 4, αφού η βαθμολόγηση στην έκθεση είναι αντικειμενική πως το αιτιολογείς αυτό ?

 

Κατάφερα μέσα σε ένα χρόνο να βελτιωθώ τόσο πολύ ?

 

 

Ό,τι να 'ναι. 

 

Anyway, συνέχισε να λες ό,τι θες για την έκθεση και  μόλις δει κάποιος γραπτό σου ή πιάσει κουβέντα μαζί σου θα καταλάβει (εδώ δεν μπορείς να αντιληφθείς τι λες και συνεχίζεις να το λες, η έκθεση και οι βαθμολογητές σου φταίνε). 

 

 

Πάντως, σε ανθρώπους που είναι στη θέση σου θα τους έλεγα να αράξουν με την κωλοφαρδία τους να περάσουν σε μία σχολή και να μην το ζορίζουν. 

Δημοσ.

Ό,τι να 'ναι. 

 

Anyway, συνέχισε να λες ό,τι θες για την έκθεση και  μόλις δει κάποιος γραπτό σου ή πιάσει κουβέντα μαζί σου θα καταλάβει (εδώ δεν μπορείς να αντιληφθείς τι λες και συνεχίζεις να το λες, η έκθεση και οι βαθμολογητές σου φταίνε). 

 

 

Πάντως, σε ανθρώπους που είναι στη θέση σου θα τους έλεγα να αράξουν με την κωλοφαρδία τους να περάσουν σε μία σχολή και να μην το ζορίζουν. 

 

Μια χαρά μπορώ να αναπτύξω θέματα και να λέω την γνώμη μου, ενδεικτικά ο ξάδερφος μου που ανήκει στη Royal Society of Chemistry και κατέβηκε Ελλάδα τώρα τις γιορτές μια χαρά μίλησε μαζί μου για διάφορα θέματα και πίστεψε με δεν είναι από τα άτομα που ντρέπονται να σε προσβάλουν επειδή είσαι συγγενής.

 

edit:

 

​Α και η αδερφή του κολλητού μου που είναι φιλόλογος μια χαρά μιλάει μαζί μου επίσης.

Δημοσ.

Μια χαρά μπορώ να αναπτύξω θέματα και να λέω την γνώμη μου, ενδεικτικά ο ξάδερφος μου που ανήκει στη Royal Society of Chemistry και κατέβηκε Ελλάδα τώρα τις γιορτές μια χαρά μίλησε μαζί μου για διάφορα θέματα και πίστεψε με δεν είναι από τα άτομα που ντρέπονται να σε προσβάλουν επειδή είσαι συγγενής.

 

edit:

 

​Α και η αδερφή του κολλητού μου που είναι φιλόλογος μια χαρά μιλάει μαζί μου επίσης.

 

 

Α, ΟΚ τότε. Φως φανάρι. Στην έκθεση δεν βαθμολογούν αντικειμενικά αλλά βάσει του εάν τους άρεσαν τα όσα έγραφες.

 

Makes sense. Απόλυτα λογικός συνειρμός και συσχετισμός του επιχειρήματος με την υπόθεση. 

 

 

Τώρα μπορώ να πω ότι είμαι έτοιμος να πάρω LSD, καθώς δεν νομίζω ότι θα ζήσω καμία μεγάλη διαφορά από την εδώ συζήτηση. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...