cpttony Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δε ξέρω αν αναφέρθηκε πιο πίσω. A new The Witcher game could be in the works, but it won’t be called The Witcher 4 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Έχει αναφερθεί εδώ και πολύ καιρό ότι δουλεύουν σε epic rpg αλλα δεν είπαν ότι θα είναι στο Witcher universe 100%, τι περίεργο που τελικά θα είναι...
ROG-X Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Heatspreader είπε Άλλο το Blur. Και εγώ το βγάζω τις περισσότερες φορές. Το DoF είναι μια χαρά ρεαλιστικό όμως και έχει σκηνοθετική άποψη όπως στις ταινίες. Δεν γίνεται σ' ένα καδράρισμα να έχεις ίδια εστίαση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Δεν γίνεται ένα δέντρο στο βάθος να είναι το ίδιο Crisp με ένα δέντρο που είναι δίπλα σου. Χάνεται καταρχάς η αίσθηση τους βάθους. Μια χαρα αντιλαμβανομαι το βαθος χωρις το DOF. Το ανθρωπινο ματι δεν βλεπει με DOF, εκτος εαν εχεις θεμα στα ματια ή το εχεις τσουξει. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από ROG-X
panther_512 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 O Heatspreader το βλέπει κινηματογραφικά το παιχνίδι, γι'αυτό και του αρέσει το DoF. Αν του αρέσει, γιατί όχι? 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 13 hours ago, ROG-X said: Μια χαρα αντιλαμβανομαι το βαθος χωρις το DOF. Το ανθρωπινο ματι δεν βλεπει με DOF, εκτος εαν εχεις θεμα στα ματια ή το εχεις τσουξει. Και το ανθρώπινο μάτι όταν εστιάζει κάπου, τα υπόλοιπα γύρω γύρω δεν τα βλέπεις καθαρά. Αυτό κάνει ο φακός, αυτό κάνει και το DoF.. 2
panther_512 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Και το ανθρώπινο μάτι όταν εστιάζει κάπου, τα υπόλοιπα γύρω γύρω δεν τα βλέπεις καθαρά. Αυτό κάνει ο φακός, αυτό κάνει και το DoF.. Ναί, αλλά το DoF στα games έχει να κάνει με το πού εστιάζει ο χαρακτήρας και όχι ο gamer, οπότε φεύγουμε από το ρεαλιστικό και πάμε στο κινηματογραφικό. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από panther_512 1 1
Aruil Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Κυρίως το πρόβλημα είναι στη ποσότητα της θολούρας. Αν θέλαμε να προσομοιώσουμε το πως λειτουργεί το ανθρώπινο μάτι η θολούρα θα έπρεπε να είναι πολυ λιγότερη και μόνο σε περιπτώσεις που το αντικείμενο εστίασης είναι πολύ κοντά και με αρκετό φωτισμό (ή αν ο πρωταγωνιστής είναι γέρος). DOF, Chromatic Abberation, Motion Blur κτλπ είναι μέρος του συνδρόμου από το οποίο πάσχουν τα παιχνίδια και ονομάζετα "when I grow up, I wanna be a movie". 1
ROG-X Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Ειδικα στην κονσολα χωσε φιλτρα για να κρυψεις αδυναμιες και να βγει το eurogamer να σου λεει για graphics revolution.
Alastor192 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 παντως το DOF setting απτο μενου ειναι κλαιν μαιν,ελαχιστη διαφορα και ελαχιστο performance cost.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Μπορεί να είναι light αλλα μια χαρά φαίνεται η διαφορα ειδικά άμα από πάντα κλείνεις όλες τις θολούρες που αναφέρθηκαν, όσο για performance είναι 2 fps αλλα μπορεί να ανεβεί σε κάποιες περιοχές. https://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/the-witcher-3-wild-hunt/the-witcher-3-wild-hunt-depth-of-field-interactive-comparison-2-on-vs-off.html Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
Heybro Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Σε καθε παιχνιδι κλεινουμε motion blur και depth of field. Καταστρεφουν το παιχνιδι.
Prof_Chaos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, Heybro είπε Σε καθε παιχνιδι κλεινουμε motion blur και depth of field. Καταστρεφουν το παιχνιδι. Στο depth of field όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο ή το αντίστροφο; Στο ac πχ το έχω 115 αν θυμάμαι καλά.
Heatspreader Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Άσε το όσο το έχει. Όταν είναι ανύπαρκτο ή χαμηλό είναι σαν να παίζεις παιχνίδι του Super Nintendo σε PC Emulator με υψηλή ανάλυση. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από Heatspreader 2
Alastor192 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Μπορεί να είναι light αλλα μια χαρά φαίνεται η διαφορα ειδικά άμα από πάντα κλείνεις όλες τις θολούρες που αναφέρθηκαν, όσο για performance είναι 2 fps αλλα μπορεί να ανεβεί σε κάποιες περιοχές. https://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/the-witcher-3-wild-hunt/the-witcher-3-wild-hunt-depth-of-field-interactive-comparison-2-on-vs-off.html ναι ρε,αυτο εννοουσα. Οτι δεν ειναι παρα πολυ για να χτυπαει στο ματι σε σχεση με αλλα games και ουτε επιβαρυνει παρα πολυ. Ισως να ναι και λιγοτερο απο 2 fps το performance cost. Θα προτεινα να το εχετε on στο Witcher 3,προσθετει στην ατμοσφαιρα και στο sense of place σε σχεση με τα τοπια στον οριζοντα. Αυτα που κλεινω χωρις δευτερη σκεψη ειναι τα vignette και chromatic abberation. Οσο για τα blur effects,αυτα ειναι θεμα γουστου για τον καθενα. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από Alastor192
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Όλα αυτά τα minor settings είναι θέμα γούστου οποτε το να προτείνεις σε κάποιον on/off makes no sense εκτος άμα παλεύει με τα fps. Το impact είναι κάτι λιγότερο από 2fps, αυτό είναι το minimum. Αναφορά σε κείμενο Out in the open world, Depth of Field costs less than two frames per second, but on occasion its cost can increase if large swathes of close detail are blurred for stylistic effect during a cut scene. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα