Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

True 

True indeed, ειδικά όταν ξέρεις ότι αυτό το trailer που βγήκε πριν το game ήταν ο επίλογος συγκεκριμένου χαρακτήρα από το Blood & Wine. Μιλάμε για την CDPR του τότε και ποσο σχεδιασμένα και μελετημένα τα είχε όλα.

Μερικές φορες εύχομαι να μην ήταν τόσο διαδεδομένο το game και να συνέχιζε η CDPR να είναι ΑΑ εταιρία, χωρίς τα δισεκατομμύρια που τους έκαναν να χάσουν την μπάλα. Oh well.

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, xartemporas είπε

 

Εντάξει φοβερές φωτό. Αρχικά δεν έδωσα σημασία στο Λίνκ αλλά μετά το ποστ του {TDi}Dj2k..infc τις είδα. Το παιχνίδι δίνει ακόμα πόνο όσον αφορά τα γραφικά αλλά και το setting!

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, gust είπε

Εντάξει φοβερές φωτό. Αρχικά δεν έδωσα σημασία στο Λίνκ αλλά μετά το ποστ του {TDi}Dj2k..infc τις είδα. Το παιχνίδι δίνει ακόμα πόνο όσον αφορά τα γραφικά αλλά και το setting!

Δεν είμαι ειδικός, αλλα τα sceenshots είναι heavily modified άμα δεν κάνω λάθος. Δεν είναι έτσι το game και πέρα από διαφορα που φόρτωσε, έχει χαλαρά image editing. Παραμένουν όμως εντυπωσικά τα screens.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Εχει παρατηρηθει hitching οταν ενεργοποιειται το RT...?

Έχει ναι αφού μαξάρει 2 CPU threads μόνο..Μέσα στις πόλεις, κλείστε το HAGS για καλύτερα frametimes όσοι δεν έχετε 4080/4090 για DLSS 3(Το οποίο έχει heavy stutters/pauses αν είσαι με AMD CPU, να δω πότε θα βγάλουν patch).

Κατά τα άλλα..

Spoiler

Τι πώρωση η σκηνή που την πέφτει στο Kaer Morhen το Wild Hunt, τέτοια σκηνικά θέλουμε στη σειρά ρε Netflix..

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Δημοσ.

image.png.e2c0074d89b4d272323c4510a04a096e.png

Συμφωνείτε με τα settings;

@Psycho_Warhead τι λες;

Αντικατάσταση των dlss 3.0 αρχείων με την έκδοση 1.0.3 από TPU και DLSS 2 στην έκδοση 2.5.1 (Δεν ξέρω ποια είχε πριν το παιχνίδι).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το είδα και σε ευχαριστώ και για αυτό αλλά και για τις πληροφορίες για τα DLSS. Θέλω όμως το πρώτο walkthrough να είναι με τα γραφικά που έχει δώσει η εταιρία. Από youtube που είδα κάποια video δεν είδα διαφορές.

Τα blur effects γενικά πρέπει να είναι κλεισμένα, το vignetting λένε ναι, είναι για τις γωνίες αν διάβασα καλά, το depth of field μόνο για cutscenes (υπάρχει επιλογή στο ini αρχείο) γιατί σε γρήγορα κινούμενη εικόνα έχει θέματα, chromatic aberration προτείνουν όχι οι περισσότεροι καθώς είναι blur effect και αυτό.

Το bloom ναι γιατί δημιουργεί αυτό το εφέ με το οποίο σε στραβώνουν οι ακτίνες του ήλιου δημιουργώντας μία αληθοφάνεια.

Σωστά;

Επεξ/σία από Armoral

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...