Προς το περιεχόμενο

Ελαστικα 195/50R16


billstamaniac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον κλασσικό θόρυβο κύλισης εννοείς? ή κάποιο "στριγγλισμα" κατα την στροφή? Γιατί μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, σε 195/55/15 διάσταση που τα φοράω εγώ, δεν έχω παρατηρήσει κάτι, τουλάχιστον όχι κάτι που να με ενοχλεί.

 

Ναι φιλε μου,σε θορυβο κυλισης καθαρα αναφερομαι.

 

ποσταρα εγω με obd?

φιλε ψυχολογικα προβληματα εχεις?

http://www.toyotire.gr/tire/pattern/proxes-t1-r 71db ειναι πολυ θες να μου πεις για V οκ οτι πεις φιλε..

δεν μας λες ομως ποιος εισαι. και σε ποιο φορουμ. μην κρυβεσαι πισω απο το δαχτυλο σου νεοελληνα.

 

Αχαχα.Εβγαλες και συμπερασμα οτι κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου!!

 

Σε αυτο το φορουμ(insomnia) αναφερομαι νεοελληνα και σε αυτα που εγραψες σε αυτο το τοπικ και σε εκανα λιγο ρομπα.

 

http://www.insomnia.gr/topic/467798-home-made-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-0-100/page-2

 

Και κυριως στο διαγραμμα που ανεβασες για τα fsi.Που μου παρουσιασες τα παραπανω ως κοψιματα ή ελλειψη γραμμικοτητας.

 

Για το γελιο που ριξαμε αναφερομουν σε αλλο φορουμ αυτοκινητιστικο οπου ανεβασα εδω λινκ για το ποστ σου με το διαγραμμα και γελαγε ενα ολοκληρο φορουμ με την ασχετοσυνη σου.

 

Ελα,κανε μας υποδειξεις και στα ελαστικα τωρα,νεοελληνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουτε ενας δεν εγραψε για δεικτη ταχυτητας

τι λες τωρα και εσυ εδω εχουμε το θεμα θορυβου.. ξερεις τι θορυβο βγαζει το λαστιχο? λες και εχει βαλει εξατμιση και τωρα θα ασχολιομαστε με δεικτη ταχυτητας?

 

μιας που το ανεφερες ο δεικτης ταχυτητας Q/V/W κ.λ.π

ειναι παντα σχετικος αναλογα και με το υλικο της καθε εταιριας. π.χ  αφου αναφερθηκαν τα toyo και το εχω ψαξει τα συγκεκριμενα μπορει να ειναι V αλλα η συμπεριφορα τους ειναι σαν Τ ή H εαν δεν κανω λαθος νομιζω H περισσοτερο καπου το ειχα διαβασει σε ενα αρθρο στο εξωτερικο.. λογο μαλακου πελματος. για αυτο τρωγονται και λιγο ποιο ευκολα απο οτι τα  αλλα.

συνηθως το μεγαλυτερο ποσοστο τον αυτοκινητων παιζουν σε H και V δεικτη ταχυτητας.. δεν μιλαμε βεβαια για αυτους που ψαχνουν την καλυτερη αποδοση σε ενα αμαξι γρηγορο.μιλαμε για καθημερινο αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φιλε μου,σε θορυβο κυλισης καθαρα αναφερομαι.

 

Αν και θα με χαρακτήριζα ψειρα όσων αφορά τους θορύβους του αυτοκινήτου μου, πιάνω έυκολα ήχους φαγωμένου ρουλεμάν πχ, ή τώρα πχ ακούω τα μπροστινά silentblocks να κάνουν θόρυβο (γιατί έχουν διαλύσει), όταν το στρίβω, τολμώ να πω πως σε καμία περίπτωση, δεν έχω πιάσει (και άρα δεν με έχει ενοχλήσει) τον θόρυβο των ελαστικών, ούτε τώρα, ούτε με τα michelin, ούτε με τα P6000 που φόραγα πολύ παλιότερα, ούτε καν με τα yokohama A048 που έχω σε σιδερένιες ζάντες για τα track days (αυτά ακούγονται αλλά μέσα στην πίστα - σε νορμάλ οδήγηση στον δρόμο όχι).

Βέβαια, ο θόρυβος, μπορεί να εξαρτάται και απο το εκάστοτε αμάξι που τα φοράει, η ποιότητα κύλησης, η πίεση στα ελαστικά (και άρα η επιφάνεια επαφής τους με τον δρόμο) , εγώ τα δουλεύω με 36 πίεση, ο τρόπος που πατάνε στον δρόμο (κάστερ / κάμπερ) και φυσικά η ποιότητα (και ο τύπος) της ασφάλτου - και κάτι μου λέει οτι στον Καναδά η ποιότητα -και η τριβή που παράγει- της ασφάλτου είναι χρόνια μπροστά απο την Ελλάδα.

Παίζει και αυτό που λέει ο tenshi βέβαια, η ηχομόνωση του αυτοκινήτου (η δικιά μου είναι γτπ), και ενδέχεται το μοτέρ να υπερκαλύπτει τον  θόρυβο των ελαστικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και θα με χαρακτήριζα ψειρα όσων αφορά τους θορύβους του αυτοκινήτου μου, πιάνω έυκολα ήχους φαγωμένου ρουλεμάν πχ, ή τώρα πχ ακούω τα μπροστινά silentblocks να κάνουν θόρυβο (γιατί έχουν διαλύσει), όταν το στρίβω, τολμώ να πω πως σε καμία περίπτωση, δεν έχω πιάσει (και άρα δεν με έχει ενοχλήσει) τον θόρυβο των ελαστικών, ούτε τώρα, ούτε με τα michelin, ούτε με τα P6000 που φόραγα πολύ παλιότερα, ούτε καν με τα yokohama A048 που έχω σε σιδερένιες ζάντες για τα track days (αυτά ακούγονται αλλά μέσα στην πίστα - σε νορμάλ οδήγηση στον δρόμο όχι).

Βέβαια, ο θόρυβος, μπορεί να εξαρτάται και απο το εκάστοτε αμάξι που τα φοράει, η ποιότητα κύλησης, η πίεση στα ελαστικά (και άρα η επιφάνεια επαφής τους με τον δρόμο) , εγώ τα δουλεύω με 36 πίεση, ο τρόπος που πατάνε στον δρόμο (κάστερ / κάμπερ) και φυσικά η ποιότητα (και ο τύπος) της ασφάλτου - και κάτι μου λέει οτι στον Καναδά η ποιότητα -και η τριβή που παράγει- της ασφάλτου είναι χρόνια μπροστά απο την Ελλάδα.

Παίζει και αυτό που λέει ο tenshi βέβαια, η ηχομόνωση του αυτοκινήτου (η δικιά μου είναι γτπ), και ενδέχεται το μοτέρ να υπερκαλύπτει τον  θόρυβο των ελαστικών.

 

Aκριβως για τον ιδιο λογο,κι επειδη κι εγω ειμαι ψειρας εκανα κουβεντα για τον θορυβο κυλισης.Στο αυτοκινητο μου οταν παω ταξιδι δεν θελω να ακουω τιποτα και γενικα αρκετος κοσμος εχει ''παραπονεθει'' για τον θορυβο κυλισης των t1r.

 

Eξαρταται βεβαια και απο το αμαξι και τι θες εσυ,αμα εχεις βαλει καμια εξατμιση de cat κλπ προφανως και δεν θα σε πολυενδιαφερει το αν κανουν θορυβο τα t1r ή οχι.

 

Εδω Καναδα δεν τα εχω δοκιμασει τα t1r,τα σχολια που εκανα αφορουν χρηση στους ελληνικους δρομους.Παντως εδω,ετσι οπως ειναι οι δρομοι μου φαινεται πως μετα βιας θα βγαλουν 10-15k χιλιομετρα τα toyo. Οι συντελεστες τριβης του οδοστροματος ειναι σε αλλα επιπεδα.

 

ps: εχεις δοκιμασε τα sport contact 3?εξαιρετικο all around λαστιχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ καλο λαστιχακι το sport contact 3.

 

Πολυ καλο λαστιχο ειναι επισης το marangoni mythos. Mην σε ξεγελαει το ονομα που ειναι αγνωστο.Θηγατρικη της Pirelli ειναι.Μπορει να μην εχει ακουστει πολυ αλλα το mythos ειναι τρελο λαστιχακι.Μου εβγαλε 40.000 χλμ σπιναριστα και μεχρι τα τελειωματα του κρατουσε σα διαολος.

 

+Θα το βρεις σε πολυ χαμηλοτερη τιμη απο τα αλλα.Σε 17αρια 225/45 το ειχα βαλει με 370 ευρω οταν ολα τα αλλα επαιζαν στα 600+.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι θεμα να με ξεγελασει.Τα εχω χρησιμοποιησει,εχω μεινει υπερευχαριστημενος,ολοι οσοι τα εχουν βαλει τα εκθειαζουν για λαστιχα σε αυτη την κατηγορια τιμης οποτε why not?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ για τα PremiumContact. Εξαιρετικά λάστιχα, ακόμα και στο βρεγμένο (σε σχέση πάντα με τις οικονομικές σειρές). Το μείον τους για μένα η αντοχή τους, ούτε 2-3 drifting sessions δεν αντέχουν. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ για τα PremiumContact. Εξαιρετικά λάστιχα, ακόμα και στο βρεγμένο (σε σχέση πάντα με τις οικονομικές σειρές). Το μείον τους για μένα η αντοχή τους, ούτε 2-3 drifting sessions δεν αντέχουν. :P

χαχαααχ

εχεις ξεφυγει. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ για τα PremiumContact. Εξαιρετικά λάστιχα, ακόμα και στο βρεγμένο (σε σχέση πάντα με τις οικονομικές σειρές). Το μείον τους για μένα η αντοχή τους, ούτε 2-3 drifting sessions δεν αντέχουν. :P

ωχ.

και ειχα συνηθισει με τα fulda που με χουνε βγαλει 5,5 χρονια μεχρι στιγμης και συνεχιζουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...