Προς το περιεχόμενο

Καφετιέρα Nespresso 59 Ευρώ


Deathy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν δεν δίνει την προσφορά το nespresso club, να μου στείλουν αυτοί (το ΜΜ) αναλώσιμα αξίας 30 €

Αυτό είναι το μονο που δεν παιζει ουτε 0,001% δηλαδή.

Κατα τη γνώμη μου πιεστε το ΜΜ να πιέσει την νεσπρεσο να αποδέχεται αποδείξεις του ΜΜ έως την μέρα που κατέβασαν την προσφορά (4-5/2, ποτε ηταν?) ειδάλλως όπως ειπώθηκε επιστροφη (με όλα τα έξοδα να βαρύνουν το ΜΜ) χρημάτων και ξαναπαιρνετε όταν ξαναβγεί (πιθανότατα ακόμα καλύτερη) προσφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλυτερα ψαξε να βρεις καμια αποδειξη ανωνυμη να βγαλεις φωτοτυπια και στειλε τα μαζι με τον σειριακο της μηχανης σου ,διαφορετικα δε σε βλεπω να βγαζεις ακρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι το μονο που δεν παιζει ουτε 0,001% δηλαδή.

Κατα τη γνώμη μου πιεστε το ΜΜ να πιέσει την νεσπρεσο να αποδέχεται αποδείξεις του ΜΜ έως την μέρα που κατέβασαν την προσφορά (4-5/2, ποτε ηταν?) ειδάλλως όπως ειπώθηκε επιστροφη (με όλα τα έξοδα να βαρύνουν το ΜΜ) χρημάτων και ξαναπαιρνετε όταν ξαναβγεί (πιθανότατα ακόμα καλύτερη) προσφορά.

Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω κρατήσει snapshot από το site όταν έκανα την παραγγελία που να φαίνεται και η προσφορά για το κουπόνι (που να φανταστώ ότι θα μου χρειατεί). Οπότε δεν μπορώ να αποδείξω ότι την είχαν σε ισχύ στις 5/2. Τώρα γιατί μου έστειλαν κουπόνι εφόσον δεν ίσχυε πλέον η προσφορά, μπορούν να ισχυριστούν οτιδήποτε. Τέλος πάντων, όλα αυτά είναι υποθετικά. Θα τους τηλεφωνήσω τελικά αύριο και βλέπουμε. Ίσως να δεχθούν να λύσουν το θέμα και τζάμπα το κράξιμο.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει και τόση σημασία, δε μπορούν έτσι απλα να αρνηθούν οτι υπήρχε η προσφορά αναρτημένη όταν έκανες παραγγελία γιατί αν κανεις καταγγελια και γίνει έρευνα θα βρεθούν άσχημα εκτεθειμένοι (άσε που μέχρι και απο το γουγλη μπορεί να φαίνεται εύκολα οτι υπήρχε η ανάρτηση εκείνη την μερα , αν ξέρει κάποιος να ψάχνει).

Φυσικά και θα πρεπει να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο απο το καταστημα πρώτα, εγώ πιστεύω οτι θα βρεθεί φόρμουλα (πχ αυτό που πρότεινα πριν) να σε ικανοποιήσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ακούστε να δείτε:

 

εφόσον μαζί με την μηχανή χορηγείται κουπόνι (είτε αυτό ήρθε με την μηχανή είτε στάλθηκε μετά) και εφόσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς της μηχανής, τότε το MM είναι υπεύθυνο για την ισχύ του κουπονιού.

 

ισχύουν λοιπόν τα εξής:

 

α) το ΜΜ δεν ήξερε ότι το κουπόνι έχει λήξει. Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για δικό τους πρόβλημα. Ας μην το διαφήμιζαν, ας τα βρουν αυτοί με το nespresso club (πουθενά στο site άλλωστε δεν έγραφε ότι το κουπόνι παρέχεται από το nespresso club).

 

β) το ΜΜ ήξερε ότι το κουπόνι έχει λήξει, αλλά παρόλαυτα το ανέγραφε στο site και μας το έστειλε (απόδειξη ότι το έγραφε στο site είναι ότι τελικά αποδέχτηκαν να μας το στείλουν έστω και εκ των υστέρων). Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για συνειδητή παραπλάνηση του καναλωτικού κοινού και σηκώνει επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους φορείς.

 

Τώρα θα μου πεις σιγά τα λεφτά, 30 €.

 

Ναι, αλλά αν γινόταν αυτό σε κάποια άλλη χώρα που δραστηριοποιείται το ΜΜ (Γερμανία ας πούμε), το θέμα θα είχε ήδη λυθεί και θα μας ζητούσαν και συγνώμη.

 

Εδώ στην Ελλάδα ξέρουν μόνο να βγάζουν διαφημίσεις με τον τζάμπα και τη μάνα του. Αφού τέτοιους πελάτες θέλουν (τζαμπατζήδες), ας τους λουστούν.... να μη μας νομίζουν και μ@κ@κες

 

αυτά είχα να πω.

 

Μόλις μου έρθει το κουπόνι και το nespresso club μου το απορρίψει (αν το απορρίψει βέβαια, δεν ξέρουμε), θα κυνηγήσω το MM.

Επεξ/σία από karetsos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και η προσφορά που μου έστειλαν απο ΜΜ μαζί με το κουπόνι. Στην 1η παράγραφο γράφει καθαρά ότι ισχύει με την αγορά μηχανής έως και 2 Φεβρουαρίου.

Όσο για το κουπόνι δεν χρειάζεται να στο στείλουν για να στο απορρίψει η Nespresso. Απλά τηλεφώνησε τους, πες τους πότε αγόρασες τη μηχανη και θα σου πουν αν δικαιούσαι την προσφορά.

Εμένα πάντως μου είπε η κοπέλα της Nespresso στο τηλέφωνο ότι αυτοί ενημέρωσαν έγκαιρα τους συνεργάτες τους για τη χρονική διάρκεια ισχύος της προσφοράς τους. Και όπως γράφω παραπάνω, μου είπε επίσης ότι θα μπορούσε να δεχθεί την απόδειξη (έστω και μεταγενέστερη της 2/2) αρκεί τουλάχιστον να είχε γίνει η παραγγελία μέχρι εκείνη τη μέρα.

 

 

 

post-71000-0-06063200-1360353465_thumb.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπoν ήρθε το κουπόνι, φυσικά είναι εκτός προθεσμίας.

 

πήρα το nespresso club και πολύ ευγενικά μου το απέρριψαν

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

επόμενο βήμα είναι να καλέσω το MM.

 

μια ερώτηση μόνο, σε περίπτωση που μου το απορρίψουν και αυτοί (το πιο πιθανό) που πρέπει να απευθυνθώ μετά (εγγράφως);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΓΚ ΙΝΚΑ Συνηγορο του Καταναλωτη και στειλε και ενα email στα κεντρικα της MM στην Γερμανια ή οπου αλλου ειναι και πες ειμαι μελος του μεγαλυτερου τεχνολογικου Forum στην Ελλαδα και εχετε γινει ρομπα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν, κάτι δεν πάει καλά εδώ (με την καλή έννοια όμως)

 

πήρα στο MM και αμέσως μου είπαν ότι ξέρουν για το πρόβλημα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου και θα το τακτοποιήσουν...

 

απίστευτο!!

 

αν πραγματικά γίνει, μπράβο στο MM, κρίμα όσα τους έσυρα...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους τηλεφωνώ για αυτό το θέμα κάθε μέρα από το Σάββατο. Κάθε φορά μου λένε πως θα το κοιτάξουν και θα με ειδοποιήσουν για το τι θα γίνει, μέχρι στιγμής όμως τίποτα. Σήμερα μόνο, ο υπάλληλος που το σήκωσε είπε ότι μέχρι αύριο θα μου τηλεφωνήσει, άντε να δούμε. Το καλό είναι είναι πάντως πως ποτέ δεν μου αρνήθηκαν την προσφορά. Το μόνο που με ρώτησαν εάν μου έχουν στείλει και το κουπόνι μαζί με τη μηχανή.

Μάλιστα σήμερα μου ήρθε το κουπόνι και δεύτερη φορά συνοδευόμενο από την ίδια ληγμένη προσφορά!!! (Δεν ξέρω γιατί το στείλανε δύο φορές). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους τηλεφωνώ για αυτό το θέμα κάθε μέρα από το Σάββατο. Κάθε φορά μου λένε πως θα το κοιτάξουν και θα με ειδοποιήσουν για το τι θα γίνει, μέχρι στιγμής όμως τίποτα. Σήμερα μόνο, ο υπάλληλος που το σήκωσε είπε ότι μέχρι αύριο θα μου τηλεφωνήσει, άντε να δούμε. Το καλό είναι είναι πάντως πως ποτέ δεν μου αρνήθηκαν την προσφορά. Το μόνο που με ρώτησαν εάν μου έχουν στείλει και το κουπόνι μαζί με τη μηχανή.

Μάλιστα σήμερα μου ήρθε το κουπόνι και δεύτερη φορά συνοδευόμενο από την ίδια ληγμένη προσφορά!!! (Δεν ξέρω γιατί το στείλανε δύο φορές). 

 

άρα μπορεί και αυτό που μου είπαν να είναι μονο για να με καθησυχάσουν....

 

δεν περιάρζει, ας περιμένουμε λίγο να δούμε

 

βασικά αυτό που είπε ακριβώς είναι ότι "θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου η αποθήκη του MM για να το διευθετήσει"

 

τώρα τι σημαίνει αυτό.... :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα μπορεί και αυτό που μου είπαν να είναι μονο για να με καθησυχάσουν....

 

δεν περιάρζει, ας περιμένουμε λίγο να δούμε

 

βασικά αυτό που είπε ακριβώς είναι ότι "θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου η αποθήκη του MM για να το διευθετήσει"

 

τώρα τι σημαίνει αυτό.... :huh:

Εγώ πάντως εάν μέχρι αύριο το μεσημέρι δεν με καλέσουν θα τους ξανατηλεφωνήσω και βλέπουμε.....

 

tassimo καψουλες που συμφερει να παρω?

Από όπου και να τις πάρεις άχρηστες θα σου είναι για τη μηχανή της προσφοράς  :-D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ´ αρχήν να πω ένα μεγάλο "ΜΠΡΑΒΟ" στη ΜΜ.

Μου τηλεφώνησαν σήμερα το πρωί (όπως μου υποσχέθηκε εχθές ο υπάλληλος) και μου είπαν ότι θα μου στείλουν δώροεπιταγή αξίας 50€ για αγορές από ΜΜ.

Μπορεί να μην μπορώ να αγοράσω καφέδες με αυτά τα λευτά και ίσως να μην χρειάζομαι κάτι από ΜΜ αυτή τη στιγμή, αλλά οι άνθρωποι φέρθηκαν επαγγελματικά, αποζημιώνοντας με τον τρόπο τους το λάθος που έκαναν, χωρίς να μασάνε τα λόγια τους.

Πραγματικά ήμουν πολύ καχύποπτος μετά από όσα έχουν δει τα ματιά μου με "προσφορές" και λάθη άλλων καταστημάτων. Για το συγκεκριμένο κατάστημα όμως....respect!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...