Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
Lector_Teo

Λύση σε Laptop με προβλήματα!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους ...

 

Η ιστορία μου περιλαμβάνει την αγορά ενός laptop Lenovo ideapad U300s από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα πωλήσεων προϊόντων της Lenovo, www.e-lenovo.gr.

 

Η αγορά έγινε στις 12/12/12. Από την πρώτη μέρα το laptop μου "πέταξε" μπλε οθόνη! Μετά από 15-20 ημέρες τα προβλήματα συνεχίστηκαν και προστέθηκαν με τα παρακάτω :


  • Μπλε οθόνες
  • Πάγωμα του υπολογιστή (δεν έκανε τίποτα και μόνο από το power button έκλεινε)
  • 1 φορά το laptop δεν μπήκε σε hybernate αλλά είχε πετάξει μπλε οθόνη και είχε μείνει σε αυτό το σημείο, με αποτέλεσμα να το έχω μέσα στη τσάντα χωρίς να το έχω πάρει είδηση, για κάμποση ώρα, και όταν πήγα να το βγάλω κόντεψα να πάθω εγκαύματα!
  • Κάποιες φορές αφού έβγαζε μπλε οθόνη και έκανε το καθιερωμένο κύκλο εργασιών για να ανοίξει, συνέχιζε επ' άπειρων τις μπλε οθόνες back to back μέχρι να το κλείσω από το powe button. Δηλαδή δεν άνοιγε καν.
  • Υπερβολικό ζέσταμα σε κάποια σημεία του laptop, ενώ η Lenovo λέει ξεκάθαρα ότι δεν ζεσταίνεται.
  • Η μπαταρία δεν μου κράτησε ποτέ πάνω από 4μιση ώρες, κι ας λέει η Lenono ότι κρατάει 8 ώρες!!! (ναι το ξέρω, δεν είμαι αφελής, προφανώς είναι κόλπο μάρκετινγκ το 8 ώρες) 

Αφού λοιπόν μεσολάβησαν τα Χριστούγεννα και οι μαζικές απεργίες των μέσων μεταφοράς στην Αθήνα, επικοινώνησα λοιπόν με την Lenovo για να δούμε τι θα γίνει και μου είπαν ότι το μηχάνημα πρέπει να σταλθεί στο εξουσιοδοτημένο service τους το οποίο είναι η www.cpi.gr. Το μηχάνημα πήγε στη CPI στις 14/1/13 και παρέμεινε εκεί για 2 εβδομάδες. Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να αλλαχτεί ο SSD και ότι τον περίμεναν από την Γερμανία. Μου είπαν ότι η αλλαγή του SSD έγινε και ότι είναι έτοιμο. Αυτά έγιναν στις 30/1/13. Από τις 30 Ιανουαρίου, το παρέλαβα στα χέρια στις 4/2/13 στις 17:40ο λόγος καθυστέρησης είναι η η Γενική Ταχυδρομική που δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά της, αλλά δεν θα μπω σε αυτή την ιστορία, μιας και φαντάζομαι ότι πάνω κάτω όλοι τα γνωρίζετε.

 

Το ανοίγω, με χαρά αφού δεν είχα laptop για 1 μήνα περίπου, γίνεται η εκκίνηση των Windows, όλα μια χαρά ... μέχρι εδώ. Χωρίς να κάνω ούτε ένα κλικ, μετά από 2-3 λεπτά το μηχάνημα πετάει μπλε οθόνη! Κάνει restart, μπαίνει στα windows και χωρίς να κάνω τίποτα (για μία ακόμα φορά), μετά από 8-10 λεπτά ξανά τα ίδια! Ξαναμπαίνει στα windows και πάω να κάνω update τα windows μπας και ... αμ δε. Με το που ξεκινούσε τα updates, μπλε οθόνη και restart.

 

Ουσιαστικά και με λίγα λόγια, μέσα σε 10-12 ώρες που το έχω ανοιχτό από χθες το απόγευμα (όταν το παρέλαβα δηλαδή), το μηχάνημα έχει :


  • βγάλει 20-25 μπλε οθόνες
  • παγώσει 5 φορές
Ουσιαστικά είναι σε χειρότερη κατάσταση. Για να μην πω για τις δαχτυλιές που είχε το laptop μετά το service. Είναι άλλο θέμα αυτό.


 

Επόμενο βήμα μου ήταν να επικοινωνήσω αρχικά με το κατάστημα όπου το αγόρασα, το οποίο με παρέπεμψε στη Lenovo, η οποία μου είπε με λίγα λόγια, ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το ξαναστείλουν για service. Όταν ρώτησα για αντικατάσταση του μηχανήματος, μου είπαν ότι πρέπει να γίνουν 3 service και εάν το laptop συνεχίζει τα προβλήματα, τότε μπορούμε να το δούμε!

 

Κάπου εδώ να αναφέρω ότι το laptop έχει αγοραστεί για εργαλείο δουλειάς σε εταιρεία πληροφορικής. Είναι ιδιοκτησία της εταιρείας και όχι απλά για να μπαίνεις στο Facebook και στο youtube. Χρησιμοποιείται ως εργαλείο. Άρα δεν θα μπορούμε να δουλέψουμε σίγουρα για ένα μήνα ακόμα, το οποίο συνεπάγεται με χαμένες δουλειές/πελάτες. Δηλαδή σαν να πας σε οδοντίατρο και να μην έχει καρέκλα οδοντιάτρου! 

 

Επόμενο βήμα ήταν να μιλήσω με την CPI η οποία μου είπε με λίγα λόγια ότι το έφτιαξαν (άλλαξαν τον SSD) και ότι το laptop από τη στιγμή που έγινε η αλλαγή δεν παρουσίασε τίποτα για 24 ώρες που το είχαν εκεί και ότι αύριο θα έρθει ο courrier για να το παραλάβει ώστε να το ξαναδούν. Να επισημάνω ότι η κοπέλα με την οποία μίλησα στο τηλέφωνο, δεν με άφησε να μιλήσω απευθείας με κάποιο τεχνικό. Μόνο μαζί της!

 

Αυτή είναι η ιστορία μου παιδιά και ξέρω ότι θα αργήσω να βρω λύση. Συγγνώμη εάν σας κούρασα και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

Δεν τα γράφω για να μου πείτε ότι τα laptop τις Lenovo είναι μάπα και άλλα τέτοια. Σας τα έγραψα για να ξέρετε τι συμβαίνει, για να μου δώσετε συμβουλές και αν μη τη άλλο να πω τη στεναχώρια μου και τον πόνο μου σε κάποιους που θα με καταλάβουν. 

 


Το βίντεο με τα προβλήματά του

 


 


υγ : το κείμενό μου είναι αναδημοσίευση από άλλο τεχνολογικό forum

 

Θοδωρής Ψάθας, ιδρυτής εταιρείας πληροφορικής χωρίς laptop!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://support.microsoft.com/kb/330182/el

http://www.tomshardware.com/forum/48066-63-blue-screen-death-stop-0x0000007e

http://forums.cnet.com/7723-19411_102-568225/blue-screen-of-death-stop-0x0000007e/

 

 

χαιρετω. Πραγματικα σε λυπαμαι με ολα αυτα που τραβας.Ειναι αυτο που λεμε να μην πεσεις στο κομματι δυστυχως.

παραπανω σου εχω μερικα λινκς απο ενα γρηγορο googlαρισμα που εκανα για τον κωδικο της BSOD που σου βγαζει.Ελπιζω να καταφερεις κατι.Αν το εχεις ηδη κανει αγνοησε με.

Με οσα διαβασα παραπανω αλλοι το ελυσαν ειτε με καθαρη εγκατασταση των 7 στο συστημα ειτε απεγκαθιστωντας drivers/hybernation κλπ.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου επικοινώνησε και εσύ με την γενική γραμματεία καταναλωτή και πες τους ότι θέλεις να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου αφού δεν μπορεί η Lenovo να σου δώσει λύση κ να κάνεις την δουλειά σου,αυτοί θα σε καθοδηγήσουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ Χρήστο για την απάντηση ...

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ψάξει και έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα ...

 

Το πρόβλημά μου είναι ότι εάν αρχίσω να κάνω δικά μου πράγματα, τι θα γίνει με την εγγύηση;



Φίλε μου επικοινώνησε και εσύ με την γενική γραμματεία καταναλωτή και πες τους ότι θέλεις να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου αφού δεν μπορεί η Lenovo να σου δώσει λύση κ να κάνεις την δουλειά σου,αυτοί θα σε καθοδηγήσουν.

Θα το δοκιμάσω και αυτό. 

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε MovieMakerGr.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ Χρήστο για την απάντηση ...

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ψάξει και έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα ...

 

Το πρόβλημά μου είναι ότι εάν αρχίσω να κάνω δικά μου πράγματα, τι θα γίνει με την εγγύηση;

 

Το καλύτερο που μπορούσες να κάνεις το έκανες με το να το στείλεις στη μαμά, μιας και είσαι στην εγγύηση. Για τα υπόλοιπα κάνε και αυτό που είπε ο Moviemaker και απλά περιμένεις. 

 

Από εκεί και πέρα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ, λες ότι είσαι ιδρυτής εταιρίας πληροφορικής και επιπλέον, ότι με το να μην έχεις laptop για τόσο καιρό χάνεις δουλειές-πελάτες, σωστά;

 

Απλοϊκή ερώτηση: 

Εταιρία πληροφορικής, που τρώτε στη μάπα καθημερινά τέτοια προβληματάκια, και έχετε μόνο ένα laptop για να κάνετε τη δουλειά σας; Κι αν κάτσει στραβή και χαλάσει; (<- υποθετικό σενάριο που πρέπει να προβλέπεις για τους εταιρικούς πελάτες σου και για σένα - άσχετο που αυτό το σενάριο σου έκατσε τελικά). 

 

Δεν ξέρω... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο που μπορούσες να κάνεις το έκανες με το να το στείλεις στη μαμά, μιας και είσαι στην εγγύηση. Για τα υπόλοιπα κάνε και αυτό που είπε ο Moviemaker και απλά περιμένεις. 

 

Από εκεί και πέρα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ, λες ότι είσαι ιδρυτής εταιρίας πληροφορικής και επιπλέον, ότι με το να μην έχεις laptop για τόσο καιρό χάνεις δουλειές-πελάτες, σωστά;

 

Απλοϊκή ερώτηση: 

Εταιρία πληροφορικής, που τρώτε στη μάπα καθημερινά τέτοια προβληματάκια, και έχετε μόνο ένα laptop για να κάνετε τη δουλειά σας; Κι αν κάτσει στραβή και χαλάσει; (<- υποθετικό σενάριο που πρέπει να προβλέπεις για τους εταιρικούς πελάτες σου και για σένα - άσχετο που αυτό το σενάριο σου έκατσε τελικά). 

 

Δεν ξέρω... 

 

 

Δεν το έθεσα εγώ σωστά και είναι λογικό το ερώτημά σου.

 

Να εξηγηθώ.

 

Είμαστε νέα εταιρεία και όπως καταλαβαίνεις προσπαθούμε να ελέγξουμε τα έξοδά μας. 

Προφανώς έχουμε κι άλλο laptop ... αλλά είναι πιο εξειδικευμένο το θέμα.

 

Το θέμα είναι ότι αποφάσισες να αγοράσεις σαν εταιρεία ένα laptop αξίας 750€+ για να κάνεις κάποια συγκεκριμένα πράγματα εκτός γραφείου, τα οποία δεν μπορούσες πριν να τα κάνεις, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να τα κάνεις πάλι, συν ότι ξοδεύω ώρες για να βρω κάποια λύση, τις οποίες θα μπορούσα να τις εκμεταλλευτώ πολύ πιο δημιουργικά!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γινω ο *μπιπ* της παρεας αλλα θα το πω, μιας και προκειται για επαγγελματικη χρηση.

 

Πακεταρε το λαπτοπ, μαζι με φωτοτυπια της αποδειξης αγορας (μεσα σε κοκκινο κυκλο η ημερομηνια), μαζι με το χαρτι του service (μεσα σε κοκκινο κυκλο η ημερομηνια) και μαζι με ενα εξωδικο που θα ζητας τα διαφυγοντα κερδη της εταιριας σου και την καρτα του δικηγορου σου.

 

ΔΕΝ το στελνεις στο σερβις αλλα στην δ/νση της εταιριας που το αγορασες και περιμενεις τηλεφωνο.

 

Αν και ακραια η ενεργεια αυτη, θα σου δωσει λυση. Δυστηχως το εχω κανει κι εγω για μια εταιρια που εργαζομουν πριν 2 χρονια για λαπτοπ (στο συνολο 3) που δεν δουλεψαν ουτε μια μερα απο την στιγμη που αγοραστηκαν, ενω η αντιπροσωπεια και το σερβις μας κοροϊδευαν κανονικα, κανοντας μας μπαλακι απο τον εναν στον αλλον και στο τελος εφταιγε η "μαμα" εταιρια που εστελνε χαλασμενα ανταλλακτικα(μια ιστορια που κρατησε 3 μηνες).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Και η ιστορία μου συνεχίζεται ...

 

Την Πέμπτη που μας πέρασε ήρθε η acs και πήρε το laptop για να το πάει στη cpi.

 

Αφού έχω μπλέξει σε ένα "βουνό" από τηλέφωνα και αφού πήγα ο ίδιος από τα γραφεία της Lenovo(!), ακόμα δεν έχουμε βρει λύση!

 

Ο Γενικός Οικονομικός διευθυντής της Lenovo μου είπε ότι αφού το λαπτοπ έχει πάει για service, πρέπει να επιστρέψει πάλι σε μένα, και αν έχει πάλι πρόβλημα, τότε θα πάμε για άμεση αντικατάσταση.

 

Αφού λοιπόν μίλησα με τη CPI, ξέρω ότι τώρα περιμένουν από την Γερμανία, μνήμες!!! Ε του πού#*τη, ο σκληρός δεν ήταν, αν δεν είναι και οι μνήμες, ε κάποια στιγμή θα το πετύχουν!!! Απ'ότι ξέρω μπορεί (μεγάλο μπορεί) να το έχω την Παρασκευή. Υπερβολικά δύσκολο βέβαια.

 

Τώρα σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή, μου είπαν ότι η διαδικασία μπορεί να πάρει 10 μέρες αυτόν τον καιρό μιας και πνίγονται από καταγγελίες!!! Δηλαδή όπως και να έχει, εγώ δεν θα έχω λαπτοπ για μία ακόμα εβδομάδα, που μπορεί να γίνουν και 2!!!

 

Ευχή και κατάρα να μην συμβεί σε κανέναν σας κάτι παρόμοιο, και αν σας συμβεί, αμέσως καταγγελία από την γραμματεία καταναλωτή.

 

Πραγματικά τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσια ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.