Προς το περιεχόμενο

Προσοχή στον... Τιμωρό της Ασφάλτου!


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οδηγός λεωφορείου τρακάρει επίτηδες αυτοκίνητα, των οποίων οι οδηγοί παραβιάζουν τον ΚΟΚ

Αν βρεθείτε στην Ρωσία και συγκεκριμένα στην πόλη Ζελενογκραντ καλά θα κάνετε να οδηγήσετε μένοντας πιστοί στον ΚΟΚ καθώς διαφορετικά δεν θα έχετε καλά ξεμπερδέματα...

Ο οδηγός λεωφορείου, Αλεξέι Βολκόβ, που εργάζεται στην πόλη συνηθίζει να... τιμωρεί τους κακούς οδηγούς τρακάροντάς τους επίτηδες με το λεωφορείο του!

Μάλιστα, ο Βολκόβ καταγράφει τα περιστατικά με καμερα και τα ανεβάζει στο ίντερνετ, όπου έχει γίνει διάσημος και έχει αποκτήσει πολλούς φαν!

«Εάν δεν ευθύνομαι εγώ, δεν την νοιάζει τη διοίκηση. Το λεωφορείο δεν παθαίνει τίποτε το σοβαρό. Εάν η ζημιά είναι σοβαρή, απλά περιμένουν την ασφάλεια και την επιδιορθώνουν», εξηγεί σχετικά με το αν αντιμετωπίζει πρόβλημα στην δουλειά του.

«Για παράδειγμα, στο τελευταίο περιστατικό ο προφυλακτήρας παραμορφώθηκε καθώς χτύπησα ένα φορτηγό τριών τόνων. Τι να έκανα; Να έκανα μανούβρα προς τα αριστερά προς το αντίθετο ρεύμα ή να πατούσα ξαφνικά το φρένο και πιθανόν να τραυμάτιζα κανένα περαστικό;», αναφέρει και προσθέτει ότι και στις δύο περιπτώσεις θα του έπαιρναν το δίπλωμα και θα είχε σοβαρά προβλήματα.

Ο Ρώσος οδηγός ξεκίνησε να καταγράφει με τη κάμερά του τα τρακαρίσματα το 2007 και από τότε του έχει κολλήσει το παρατσούκλι «Τιμωρός», αλλά και το «Δάσκαλος των Δασκάλων».

Όπως λέει ο ίδιος με αυτό τον τρόπο βοηθά να «εκπαιδευτούν» οι Ρώσοι οδηγοί.

«Οι οδηγοί συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο. Βλέπουν ότι έχω βγάλει φλας και στρίβω και όμως χώνονται», λέει ενώ προσθέτει πως χάρη στον ίδιο η κατάσταση έχει βελτιωθεί.



(από aek365, άγνωστη πηγή)

Απλά φανταστείτε τον στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους  :ph34r: Επεξ/σία από akpe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα ενταξει μαλακιες...εχω δει ενα σωρο βιντεακια που στην ρωσια οταν οδηγεις ειναι για να βγαινεις να παιξεις ξυλο ειτε λογω σκηνικων με τα αυτοκ.ειτε γιατι θα θελουν να σε κλεψουν ειτε να παρουν αποζημιωσεις απο την ασφαλιστικη.-γι αυτο και εχουν ολοι καμερες στο παρμπριζ)

guns+ροπαλα στα περισσοτερα βιντεακια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Joshua21 λολ, τα παράπονα στον συντάκτη :P

 

kage, κάπου διάβασα πως οι κάμερες είναι πια υποχρεωτικές από τις ασφαλιστικές για να ασφαλιστείς εκεί, γι'αυτό και 9/10 driving videos στο youtube είναι από Ρωσία. Από την άλλη εδώ διαβάζω πως δεν είναι υποχρεωτικές αλλά ελέω ζούγκλας οι περισσότεροι τις εγκαθιστούν. 

Από οδηγική παιδεία, μάλλον έλλειψη αυτής, μάλλον μας ξεπερνάνε. Οριακά.

 

Κατά τα άλλα πολύ θα ήθελα να μάθω τι αντιμετώπιση θα είχε εδω ένας "δικός μας" αν έβγαινε με τόση περηφάνεια και ομολογούσε κάτι παρόμοιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

χαχαχαχαχα κλαίω με τον τιμωρό  !!! Πάντως μου έκανε εντύπωση ότι δεν φταίει πουθενά ενώ σχεδόν πάντα τους βαράει από πίσω... εδώ στην Ελλάδα νομίζω ότι και να γίνει ο ''από πίσω'' ευθύνεται λόγο του ότι δεν κράταγε μεγάλες αποστάσεις....φυσικά μπορεί να βασίζεται σε παραθυράκια του Κ.Ο.Κ ο συγκεκριμένος μιας και είναι επαγγελματίας ... :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολα αυτα τα βιντεο παντου υπαρχει ενα lada 

 

Παντως καλα τους κανει

Eχω σκεφτει κι εγω να βαλω μια καμερα και να καταγραφω οτι καραγκιοζιλικια βλεπω καθε μερα και να τα ανεβαζω στο youtube να ξεφτυλιζονται ορισμενοι και ορισμενες αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι νομιμο και βρω το μπελα μου μετα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχαχαχα κλαίω με τον τιμωρό  !!! Πάντως μου έκανε εντύπωση ότι δεν φταίει πουθενά ενώ σχεδόν πάντα τους βαράει από πίσω... εδώ στην Ελλάδα νομίζω ότι και να γίνει ο ''από πίσω'' ευθύνεται λόγο του ότι δεν κράταγε μεγάλες αποστάσεις....φυσικά μπορεί να βασίζεται σε παραθυράκια του Κ.Ο.Κ ο συγκεκριμένος μιας και είναι επαγγελματίας ... :-(

Έχε υπόψιν ότι εδώ στην Ελλάδα ο οδηγός λεωφορείου απαγορεύεται να σταματήσει απότομα. Φαντάσου που θα έφταναν οι επιβάτες(καθημένοι και όρθιοι) σε ένα γερό φρενάρισμα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε υπόψιν ότι εδώ στην Ελλάδα ο οδηγός λεωφορείου απαγορεύεται να σταματήσει απότομα. Φαντάσου που θα έφταναν οι επιβάτες(καθημένοι και όρθιοι) σε ένα γερό φρενάρισμα...

Δεν ειναι μονο θεμα απαγορευσης, σε καθε δυνατο φρεναρισμα κινδυνευεις να μαζεψεις τους επιβατες στο παμπριζ και να εχεις τραυματισμους.

Οταν οδηγουσα λεωφορειο πολλες φορες μου εμπαιναν σκεψεις να παρω σβαρνα τον καθε μυστηριο που νομιζε οτι το μεγαλο οχημα εχει την ευελιξια ενος μικρου.

Τυπικη περιπτωση ειναι η εθνικη οδος, το λεωφορειο εχει κοφτη στα 95-97χλμ, πηγαινα με τοσα και μπροστα στην μεσαια λωριδα ειχα κουρσακι που πηγαινε με 85-90. Του εκανες σηνιαλο με τα φωτα, του πατουσες κορνα(μικρη και μεγαλη) αλλα αυτος τιποτα,μπαστακωμενος στην μεσαια, μη γνωριζοντας ισως(κακως) πως τα λεωφορεια απαγορευεται να πηγαινουν στην αριστερη λωριδα για οποιοδηποτε λογο. Εκει λες πως πρεπει να του δωσεις ενα "φιλακι" για να μαθει να οδηγαει σωστα αλλα παντα πρεπει να επικρατει η υπομονη και η λογικη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο λέμε lary7, αν το λεωφορείο σταματήσει απότομα και τραυματιστούν επιβάτες ο οδηγός του θα την πληρώσει.

 

Όσο για το 95-97 που πήγαινες, φαντάζομαι ήξερες ότι σε καμία περίπτωση τα λεωφορεία(εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον) δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν με πάνω από 90...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το 95-97 που πήγαινες, φαντάζομαι ήξερες ότι σε καμία περίπτωση τα λεωφορεία(εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον) δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν με πάνω από 90...

Υπαρχει ενα περιθωριο περιπου 10% σαν σφαλμα οργανου οποτε αμα πας κατω απο 100(τυπικα κανενα λεωφορειο δεν μπορει να παει παραπανω) δεν υπαρχει περιπτωση να σε γραψει η τροχαια, και στην συγκοινωνια αυτα τα 5-7 χλμ ειναι κερδισμενος χρονος για τον επιβατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετα με το "τυπικά", έχω μετρήσει λεωφορεία να πηγαίνουν με πάνω από 120. Επίσης η ΕΕ ορίζει την ύπαρξη κόφτη στα 100. Όσο για τα 95-97 με όριο τα 90 δύσκολα θα πάρεις κλήση γιατί είναι μικρή η διαφορά, αλλά όχι πως δεν έχει δικαίωμα να σε γράψει επειδή πιθανόν να κάνει λάθος το ταχύμετρο σου ή επειδή γλίτωσες χρόνο στους επιβάτες σου. Αν θέλει σε γράφει κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπικα επισεις δεν εχει δικαίωμα να με γράψει γιατι το δικό του οργανο σιγουρα κανει σφάλμα, εκτος και αν ειναι πιστοποιημένο για 100% ακρίβεια. Ενδεικτικα αναφέρω πως δίνονται οι κλησεις Ελβετία

 

Recorded Speed ---------------- 64 km/h
Error Margin 10% ---------------- -6,4 km/h
Instrument Accuracy ---------- -5 km/h
Final Estimated Speed -------- 52,6 km/h
Speed Limit --------------------- 50 km/h

 

Οσο για το 120, αμα βγει ο κοφτης ανετα παει ενα λεωφορειο 130-140, αλλα με το βαρος που εχει δεν σταματα με τιποτα με αυτα τα χλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπικα επισεις δεν εχει δικαίωμα να με γράψει γιατι το δικό του οργανο σιγουρα κανει σφάλμα, εκτος και αν ειναι πιστοποιημένο για 100% ακρίβεια. Ενδεικτικα αναφέρω πως δίνονται οι κλησεις Ελβετία

 

Recorded Speed ---------------- 64 km/h

Error Margin 10% ---------------- -6,4 km/h

Instrument Accuracy ---------- -5 km/h

Final Estimated Speed -------- 52,6 km/h

Speed Limit --------------------- 50 km/h

Τα περί Ελβετίας φαντάζομαι τα έκανες copy από το παρακάτω thread:

 

http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=8&t=8096

 

Στο ίδιο thread ο ts γράφει πως του βεβαιώθηκε παράβαση επειδή πήγαινε στην Αττική οδό με 126km/h ενώ το όριο ήταν 120. Κατά τα άλλα πιστεύεις πως εσένα δεν έχουν δικαίωμα να σε γράψουν όταν πηγαίνεις με 95-97 ενώ το όριο είναι 90...

 

No comment :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα αμφιβαλω αμα μπορει να σου βεβαιωσει παραβαση για υπερβαση οριου 7,5%, οταν δεν μπορουν να αποδειξουν οτι τα οργανα τους εχουν ακριβεια 100%.Βεβαια ο μπατσος μπορει να γραψει οτι θελει στο χαρτακι, το θεμα ειναι στο δικαστηριο τι μπορει να αποδειχτει. 

Αυτος παντως που στην Α.Ο την εφαγε για 6χλμ μαλλον θα επρεπε να επεσε σε μαλακα που ηθελε να φυγει απο το κρυο και λογο κρισης δεν εβρισκε οχημα να γραψει και να τελειωνει. 

 

Επι του πρακτεου παντως κληση κανενας απο τα κτελ δεν εχει φαει ποτε σε αυτον το δρομο για παραβαση 5-7χλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...