Προς το περιεχόμενο
giannaras1991

Σκληρος δισκος απο e-shop & εγγυηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας

Αγορασα εναν σκληρο πριν 2 μηνες απο το eshop μαρκας hitachi 500 gb sata 2 .. Τον πηρα αλλα δεν το ειχα χρησιμοποιησει αμεσως αλλα πριν 1 μηνα... Μολις τον εβαλα αρχισε να μυριζει καμενο και εβγαλε λιγο καπνο...  Το συνδεσα εκει που ειχα τον προηγουμενο δισκο(δεν παιζει λαθος)...  Επισης οπως καταλαβαινετε δεν υπαρχει τιποτα μεσα γραμενο,ουτε εχει διαμορφωθει.. Το εστειλα στο eshop και μετα απο 16 μερες(χτες) μου απαντησαν "θα το στειλουμε στην αντιπροσωπια και αν εκεινη κρινει οτι μκπορει να τον αλλαξει οκ,αλλιως ....."   Ο δισκος εχει 2 χρονια εγγυηση.. Αν μου απαντησουν αρνητικα,μπορω να απευθυνθω καπου??  αναλογες περιπτωσεις εχει κανεις?

 

 

ευχαριστω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα έχει 2 χρόνια εγγύηση που το πρόβλημα? Τι θα σου πούνε? όχι δεν στον αλλάζουμε?..γιατί? Κάπιος λόγος θα πρέπει να υπάρχει. Άσε να δεις ΕΑΝ σου πούνε κάτι και μετά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα έχει 2 χρόνια εγγύηση που το πρόβλημα? Τι θα σου πούνε? όχι δεν στον αλλάζουμε?..γιατί? Κάπιος λόγος θα πρέπει να υπάρχει. Άσε να δεις ΕΑΝ σου πούνε κάτι και μετά.

ξερω και εγω.. δεν μου εχει ξανασυμβει με υπολογιστη.. παντως ενα φιλος μου απο το πλαισιο του το αλλαξανε την επομενη

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια,με πηρε τηλεφωνο απο το eshop και μου ειπαν "αυτο που επαθε ο δισκος ειναι μεσα στην εγγυηση αλλα δεν το αλλαζει η αντιπροσωπια γιατι εχει ανοιχτει ""  ..... παραμυθια.. η προστατευτικη ταινια δεν ειχε ουτε γρατζουνια.. και μου ειπε οτι θα το στειλουν πισω στο καταστημα ..και αν εχω παραπονα να τα κανω "στο καταστημα της Λαμιας" απ' οπου το παρηγγειλα!!!...  τι να κανω παιδες?? εγω σληρο δεν ακουμπησα... δηλαδη δεν επρπε να ανοιξω το ασημι σακουλακι?? και πως θα εβγαζα τον δισκο? μας κοροιδευουν??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανε κατευθείαν rma εσυ στην hitachi και ασε το epsof να κουρεύεται. Παραμύθια σου λένε .. δεν εστειλαν ποτε τον σκληρό στην μαμα εταιρειά!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανε κατευθείαν rma εσυ στην hitachi και ασε το epsof να κουρεύεται. Παραμύθια σου λένε .. δεν εστειλαν ποτε τον σκληρό στην μαμα εταιρειά!

οκ.. θα μου τον στειλουν πισω... αμα λενε παραμυθια και μου το αλλαξει η εταιρια,τελος το e-shop.. δεν πιστευω αυτοι να τον πειραξαν και χαλασαν τα αυτοκολλητα? θα γινει της π... αμα δεν ηταν οπως το πηγα ...   το rma τι ειναι?? ευχαριστω για την απαντηση σου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RMA ειναι να στείλεις ενα προβληματικο εντός εγγύησης αντικειμενο κατευθειαν στην κατασκευάστρια εταιρεία!

 

 

 http://www.hgst.com/portal/site/en/support/warranty/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RMA ειναι να στείλεις ενα προβληματικο εντός εγγύησης αντικειμενο κατευθειαν στην κατασκευάστρια εταιρεία!

 

 

 http://www.hgst.com/portal/site/en/support/warranty/

οκ... καταλαβα.. μολις παω να το παρω.. θα το κοιταξω καλα μην εχουν κανει αλλαξει τιποτα αυτοκολλητα που καλυπταν την κεντρικη βιδα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια,με πηρε τηλεφωνο απο το eshop και μου ειπαν "αυτο που επαθε ο δισκος ειναι μεσα στην εγγυηση αλλα δεν το αλλαζει η αντιπροσωπια γιατι εχει ανοιχτει ""  ..... παραμυθια.. η προστατευτικη ταινια δεν ειχε ουτε γρατζουνια.. και μου ειπε οτι θα το στειλουν πισω στο καταστημα ..και αν εχω παραπονα να τα κανω "στο καταστημα της Λαμιας" απ' οπου το παρηγγειλα!!!...  τι να κανω παιδες?? εγω σληρο δεν ακουμπησα... δηλαδη δεν επρπε να ανοιξω το ασημι σακουλακι?? και πως θα εβγαζα τον δισκο? μας κοροιδευουν??

Από την στιγμή που είναι η ταινία ασφαλείας στην θέση της, πρέπει να σε καλύψουν... ΤΕΛΟΣ!

Μα και μου δεν υπάρχουν. Τι το ζαλίζουμε το πράγμα? Να τους κάνεις φασαρία! Αυτό που κάνουν είναι παράνομο!

Αν δεν σε καλύπτουν, να σου δώσουν γραπτώς τον λόγο που το κάνουν αυτό!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που είναι η ταινία ασφαλείας στην θέση της, πρέπει να σε καλύψουν... ΤΕΛΟΣ!

Μα και μου δεν υπάρχουν. Τι το ζαλίζουμε το πράγμα? Να τους κάνεις φασαρία! Αυτό που κάνουν είναι παράνομο!

Αν δεν σε καλύπτουν, να σου δώσουν γραπτώς τον λόγο που το κάνουν αυτό!

σημερα με πηραν τηλεφωνο οτι το εφεραν στο καταστημα...  ελπιζω να μην εκαναν καμια πατεντα και το ανοιξαν!!!! την φασαρια θα τους την κανω αλλα δεν προκειτε να ψωνισω ξανα απο εκει..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ με των WalkerSW . είχα πρόβλημα και εγώ με wd 1tera των πήγα κατευθείαν στην wd στην θεσσαλονικη και μου των άλλαξαν επιτόπου . θα στον αλλάξουν πιστεύω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ με των WalkerSW . είχα πρόβλημα και εγώ με wd 1tera των πήγα κατευθείαν στην wd στην θεσσαλονικη και μου των άλλαξαν επιτόπου . θα στον αλλάξουν πιστεύω

 

WD επισημα στην Ελλαδα? Ούτε τηλεφωνική υποστήριξη δεν έχουν στα ελληνικά! Μήπως τον πήγες στο κατάστημα αγοράς στη θεσνικη? Ή σε κανεναν εισαγωγέα φιλότιμο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.