Προς το περιεχόμενο

Θέλω ένα πρόγραμμα, τι να κάνω;


ippeas2010

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους!
Θέλω να "φτιάξω" ένα πρόγραμμα και θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις: 

αρχικά θα πρέπει να σας πω πως δεν είμαι προγραμματιστής και ενδιαφέρομαι να δώσω την δουλειά είτε σε εταιρία είτε σε ιδιώτη. Και ρωτώ:

 

  1. ) Με συμφαίρει να το δώσω σε κάποιον προγραμματιστή ή σε κάποια εταιρία; το λέω και για το οικονομικό κομμάτι αλλά και γενικά από όλες τις απόψεις
  2. μου είπαν πως πρέπει να γίνει ένα συμβόλαιο μεταξύ εμου και του ατόμου ή της εταιρίας που θα το αναλάβει. Εκεί τι θα πρέπει να προσέξω ούτως ώστε να μην πέσω σε κάποια λακούβα;
  3. Ο κώδικας του προγράμματος είναι δικός μου μετά το πέρας της εργασίας ή του προγραμματιστή;
  4. Υπάρχουν προγράμματα τα οποία "πετάνε" και κάποια άλλα που καθυστερούν πολύ, σε τί οφείλεται αυτό; έχει να κάνει με την γλώσσα προγραμματισμού;
  5. Κάποιος γνωστός μου είπε πως πρέπει να πάω σε δικηγόρο και να αναφέρω με λεπτομέρειες τι θα κάνει και πως θα είναι το πρόγραμμα και αυτός μετά θα πρέπει να πάει να το κατοχυρώσει στο εμπορικό επιμελητήριο. (για να μην το φτιάξει κι άλλος). Ισχύει αυτό; γιατί παρατηρώ πως όλα τα προγράμματα τα φτιάχνουν ξανά και ξανά με διαφορετικό τρόπο πχ αντιγραφή cd γίνεται με πάρα πολλά προγράμματα.
  6. Πως μπορώ να προστατέψω την ιδέα μου (αφού θέλω να πάρω πολλές προσφορές) από τον προγραμματιστή ή τους εμπλεκόμενους για να μην το φτιάξει ο ίδιος ; πχ μου δίνει μία τεράστια προσφορά αλλά τις λειτουργίες του τις ξέρει ήδη και με λεπτομέρειες.
  7. Η υποστήριξη συνηθίζεται να γίνεται από τον ίδιο προγραμματιστή που έχει φτιάξει το πρόγραμμα ή ψάχνεις την καλύτερη προσφορά; Τι γίνεται σε περίπτωση που παίζει το πρόγραμμα τώρα αλλά μετά από ένα μήνα πχ βγάζει σφάλματα ή υπάρχει κάποια δυσλειτουργία;
  8. θα χαρώ πολύ να με ενημερώσετε για οτιδήποτε πιστεύετε πως θα μου φανεί χρήσιμο στο όλο εγχείρημα, αν αποφασίσω να το κάνω.

Ευχαριστώ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε