Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το να έχεις καιρό να κάνεις σεξ φέρνει και κάποιες.... παρενέργειες οι οποίες διακρίνονται ξεκάθαρα στα βίντεο αυτά.

Αν είχε κάνει σεξ πρόσφατα θα κάθοταν στην θέση της. Στην κουζίνα. Σωστά;

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ηρθαν τραμπουκοι της ΠΑΣΠ και πειραξαν εμας τους ανεξαρτητους, την ωρα που ειχαμε κλεισει τον Καπλανη εδω μεσα :-D

Θεουλα.

 

Εκτος απο αυτο, σας ξερουμε εσας τις "ανεξαρτητες" με τα φρυδια "Κωστας Πρεκας", τις φαβοριτες Notis  κλπ κλπ. :X  (ελα μη βγουν οι αριστεριζοντες και μου την πεσουν παλι, just kidding την τυπισα και τπτ παραπανω).

 

Kαι κλεβω και το πρωτο σχολιο απτο youtube:

"Μας στερουν το δικαιωμα να μιλησουμε και να εκφραστουμε".

-->Νομιζω σωστα πραττουν μεχρι να μαθεις να μιλας και να εκφραζεσαι μονη σου.

 

ΥΓ. Να σου τυχει γυναικα/πεθερα καμια τετοια σαν το βιντεο ομως και να την πιασει αυτος ο ειρμος με τις ασυναρτησιες του βιντεο και με αυτο το εριστικο/ειρωνικο υφακι και στραβομουτσουνιασμα... Για να βγεις ζωντανος η μονη επιλογη ειναι σαλταρισμα απτο μπαλκονι και ο θεος βοηθος μετα :D

Tης ταιριαζει αυτος για να κανουν επικους διαλογους παντως:

 

 

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Δεκαετιών; Διαφωνώ. Διαβασμένη είσαι, δεν μπορεί λίγος Ροΐδης θα έχει περάσει απο τα χέρια σου.

Μην μιλήσω για απομνημονεύματα εποχής επανάστασης του '21. Δεν πάω πιο παλιά γιατι δεν έχει νόημα, αλλα η τελευταιοι δυο αιωνες ειναι φρεσκοι, τι διαολο παππουδες των παππουδων μας ηταν.  

Η στενομυαλια, αναξιοκρατια,  η οπαδοποιηση και η εξύμνηση της μετριότητας βρίσκεται κάτω απο το δέρμα του νεοέλληνα. 

 

 

Δεν έχουμε ελλειμα πολιτικοποιησης συνολικά. Στο κάτω κάτω δεν χρειάζεται πιστεύω η πλειοψηφία να ασχοληθεί με τα πολιτικά, αν και καλό θα ήταν, ποιος διαφωνεί. Λιγοι και καλοί αρκούνε. Κατι σαν τους οικονομολογους.

 

Η κακης παστας ξερολιαση και η ημιμαθεια περισσοτερο ζημια κανει παρα καλο. Γιατι όταν λεμε αβιαστα "καλο είναι να πολιτικοποιηθει ο κοσμος" δεν μιλαμε να κανουνε phd στις πολιτικες επιστημες. Μαλλον ενα πασαλειμα θα κανουνε και μαλιστα αρκετα κακης ποιοτητας, ξερεις απο αυτο που δινει την αυτοπεποιθηση να μιλας με το "ακου να σου πω εγω τι συμβαινει σε Βενεζουελα / Βουλη / Κυπρο / ΕΕ / ΔΝΤ /μυαλο του κομμουνιστη" κτλ

 

Κατι που ίσως πρόσεξες να συμβαίνει πρόσφατα με τον Ελληναρα που καθεται και μιλαει για PSI, CDS, ομολογα και αναθεμα αν καταλαβαινει σε ποσες αντιφασεις πεφτει και ποσες τρυπες εχει ο συλλογισμος του λογω ημιμαθειας. Αρκετη να πειστει απο εναν ψαρωτικο και κατα δυο κλικ πιο "γνώστη" του θεματος, επίσης λάθος. Και σε περιπτωσεις δυο κλικ πιο κατω. Αλλα η ρημαδα αυτοπεποιθηση που εδωσε το πασάλειμμα τριβης σε "οικονομολογια" ειναι ικανη να ακυρωσει αρχοντολεβεντικα και την πιο διαπιστευμενη αυθεντια αν δεν παιξει το παιχνιδι του.

Κατι που ίσως αν δεν συνέβαινε θα έκανε πιο εύκολα την ακριβοθωρητη γκριματσα ΑΓΝΟΙΑΣ σε θεματα που οχυρωνουνε. 

 

 

Προφανώς και δεν συγχέω πολιτικοποιήση/κομματικοποίηση και παρακαλω μην ξαναγινει συσταση επ' αυτου.

 

Με διάθεση αυτοκριτικής θα πω οτι ακόμα και εγω φταίω όταν αντιμετωπίζω σαν εξωγήινο κάποιον που δεν εχει την παραμικρή ιδέα απο πολιτική.

 

Έχει καταντήσει σχεδόν ταμπού η η συνειδητή αποχή του Έλληνα φοιτητή απο τα πολιτικά.

Το να λέμε ευχολόγια και ατάκες του τύπου "όλοι οφείλουν να πολιτικοποιηθούν" δεν πιστεύω οτι οφελεί.

Είναι σα να λέμε όλοι θα έπρεπε να απολαμβάνουνε τις τέχνες. Άμα το σκεφτείς κανέναν δεν θα έβλεπτε αλλά απο κιτς πινακες ισως ειναι καλύτερα οι άδειοι τοίχοι.

 

 

 

edit: Συμφωνω τελικά με το δεκαετιών επι δεκαετιών. Δεν το διάβασα σωστά. Αλλα καταλαβαινεις που το παω, οπως και να 'χει...

 

Στον προβληματισμό σου δεν έχω καμία ουσιαστική διαφωνία. Πιστεύω ακράδαντα ότι και το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών ήταν δείγμα του τι συμβαίνει όταν ένας λαός χωρίς ουδεμία συλλογική και πολιτική συνείδηση καλείται να ψηφίσει τη στιγμή που λήγουν οι πελατειακές σχέσεις. Τα φαινόμενα τα είδαμε και δεν το πάω παραπέρα γιατί θα ξεκινήσει πολιτική συζήτηση.

 

Ωστόσο, έχω τις ενστάσεις μου σε 1-2 πράγματα. Αφενός, κάνουμε τεράστιο λάθος όταν πιστεύουμε ότι το δημοκρατικό πολίτευμα είναι το πιο επαρκές για τη λειτουργία του κράτους, την οικονομία και την τάξη. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ, ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις και πολλούς ακόμη. Αλλά είναι το πιο δίκαιο. Και η συζήτηση αυτή δεν ξεκινάει τώρα, ούτε καν από τη δημιουργία κρατών στον Δυτικό κόσμο. Ξεκίνησε από τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα - ο μεν μίλησε για στρεβλά πολιτεύματα ο δε για φαύλες πολιτείες. Δεν το πάω ούτε αυτό παραπέρα γιατί θα ανοίξουμε άλλο τεράστιο κεφάλαιο.

 

Είναι γεγονός ότι πλέον τα ζητήματα διοίκησης, διεθνών σχέσεων και οικονομίας έχουν γίνει πολύ πιο πολύπλοκα σε σχέση με το πώς ήταν πρίν 60 χρόνια π.χ. (σε αυτό συνετέλεσε πάρα πολύ ο Β' παγκόσμιος, μεταξύ άλλων) - έαν πριν 50 χρόνια ήταν ήδη δύσκολη η προσέγγισή τους, σήμερα είναι ακόμη περισσότερο. Παράλληλα η παιδεία έχει πάει άπατα, με αποτέλεσμα το χάσμα να μεγεθύνεται ακόμα περισσότερο. Ένα το κρατούμενο, λοιπόν.

 

Από την άλλη, παλαιότερα υπήρχαν οι συζητήσεις καφενείων που περιγράφεις - σε άλλες παραμέτρους σίγουρα - αλλά παράλληλα υπήρχε και κάτι πολύ βασικό που σήμερα είναι απόν: ιδεολογίες. Δεν μιλάω για συγκεκριμένες περιπτώσεις, αναφέρομαι στο γενικότερο κλίμα μιας εποχής. Σήμερα αυτό δεν υπάρχει και ως εκ τούτου όλοι εγκύπτουν στα ιδιαιτέρως τεχνικά κομμάτια της πολιτικής και της οικονομίας, δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική ιδέα πίσω από αυτά, οπότε στην ουσία έχουμε έναν όχλο όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και στον οποίο δεν υπάρχει καμία ουσιαστική έννοια ενότητας (παρεμπιπτόντως μεταξύ άλλων αυτό έχουν εκμεταλλευτεί τα διάφορα φασιστόμουτρα, ΑΛΛΗ μεγάλη κουβέντα). Ζούμε σε μια ιδιαιτέρως κυνική εποχή.

 

Μέσα σε όλο αυτό εσύ προτείνεις τη λύση που προτείνεις, εγώ δε συμφωνώ απόλυτα. Διότι όσο στερείς τους ανθρώπους από τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις που συνεπάγονται αυτά, ακούσια ή εκκούσια (εκλογικά, δικαιώματα απόψεων, what have you), τόσο περισσότερο δημιουργείται οχλαγωγία, αστάθεια και τελικά έκρηξη, αυτή με τη σειρά της δε, οδηγεί σε ακραία καθεστώτα - βλ. όλες τις επαναστάσεις στην ιστορία με πρώτη και καλύτερη τη Γαλλική. 

 

Θα με ρωτήσεις, ενδεχομένως, τι προτείνω. Να σου πω την αλήθεια δεν έχω καμία ιδιαιτέρως πρωτότυπη ή καινούργια πρόταση πέρα από τις γνωστές ιδεαλιστικές - οι οποίες δεν πιστεύω ότι θα έρθουν και ποτέ για να είμαι ειλικρινής. Δηλαδή, δεν θα πάψω ποτέ να θεωρώ την παιδεία μοναδική λύση και την έλλειψη αυτής την αρχή του κακού, ούτε θα πάψω ποτέ να πιστεύω σε ορισμένες ηθικές αξίες ή στα δημοκρατικά ιδεώδη. Αλλά αναγνωρίζω το γεγονός ότι καμία δημοκρατία δεν λειτούργησε ποτέ ιδανικά (όπως και τίποτε άλλο σε αυτό τον κόσμο εδώ που τα λέμε), και πόσω μάλλον στην Ελλάδα όπου οι πολίτες χαρακτηρίζονται για τον ατομικισμό τους και την έλλειψη παιδείας και ορθολογισμού. Η μοναδική μου πρόταση θα ήταν να ξεκινήσουν οι αλλαγές από αυτά τα βασικά.

 

 

Έχει η Ελβετία και λειτουργεί μια χαρά.

 

Η Ελβετία δεν έχει άμεση δημοκρατία. Καμία χώρα δεν έχει διότι πληθυσμιακά και μόνο είναι αδύνατον. Το ελβετικό σύστημα, απλώς, είναι πιο κοντά στην ιδέα της άμεσης δημοκρατίας από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο. Ήμαρτον με την άμεση δημοκρατία.

  • Like 5
Δημοσ.

Η Ελβετία δεν έχει άμεση δημοκρατία. Καμία χώρα δεν έχει διότι πληθυσμιακά και μόνο είναι αδύνατον. Το ελβετικό σύστημα, απλώς, είναι πιο κοντά στην ιδέα της άμεσης δημοκρατίας από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο. Ήμαρτον με την άμεση δημοκρατία.

Κατά την άποψή σου, ως YiN, από πόσα άτομα πρέπει να αποτελείται μία χώρα της οποίας το πολίτευμα να είναι η Άμεση Δημοκρατία;

Δημοσ.

Κατά την άποψή σου, ως YiN, από πόσα άτομα πρέπει να αποτελείται μία χώρα της οποίας το πολίτευμα να είναι η Άμεση Δημοκρατία;

 

Τόσα ώστε να μην χρειάζονται αντιπρόσωποι. Όπως στην αρχαία Ελλάδα λ.χ.

  • Like 1
Δημοσ.
 
Υπαρχει κανεις που να διαφωνει με το σχεδιο Αθηνα εκτος απο καποιους κοπριτες-φοιτητες των συγκεκριμενων ΤΕΙ?Αυτη η συμπεριφορα ειναι απαραδεκτη.Εξω τα κομματα απο τα πανεπιστημια.Εχουν καταντησει την παιδεια ενα χαλι.Η μια παραταξη φερνε κοκουλοφορους και τα σπανε με το ετσι θελω,οι αλλοι μου κανουνε game room την σχολη με φλιπερακια και playstasion αν ειναι δυνατον.Αυτα ομως δεν τους φταινε,ουτε κρατησανε ομηρο καθηγητη οταν περναγανε μαθηματα επειδη ηταν στο κομμα.

Επιπλεον ευχομαι να ειχαμε λιγοτερο "πολιτικοποιημενους" φοιτητες στην Ελλαδα.

Τελος θελω να πω πως δεν ειμαι κατα του φοιτητικου αγωνα που κανουν πολλοι για το θεμα των βιβλιων για παραδειγμα.Το συζητησα με πολλους και μου λεγανε ελα θα παμε να διαμαρτυρηθουμε κλπ.Οταν πηγα ομως ηταν ολοι με πανο τους κομματος κλπ λες και το υποστηριζαμε ειμεις οι υπολοιποι.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει κανεις που να διαφωνει με το σχεδιο Αθηνα εκτος απο καποιους κοπριτες-φοιτητες των συγκεκριμενων ΤΕΙ?

Εγώ.
  • Like 3
Δημοσ.

Στον προβληματισμό σου δεν έχω καμία ουσιαστική διαφωνία. Πιστεύω ακράδαντα ότι και το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών ήταν δείγμα του τι συμβαίνει όταν ένας λαός χωρίς ουδεμία συλλογική και πολιτική συνείδηση καλείται να ψηφίσει τη στιγμή που λήγουν οι πελατειακές σχέσεις. Τα φαινόμενα τα είδαμε και δεν το πάω παραπέρα γιατί θα ξεκινήσει πολιτική συζήτηση.

 

Ωστόσο, έχω τις ενστάσεις μου σε 1-2 πράγματα. Αφενός, κάνουμε τεράστιο λάθος όταν πιστεύουμε ότι το δημοκρατικό πολίτευμα είναι το πιο επαρκές για τη λειτουργία του κράτους, την οικονομία και την τάξη. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ, ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις και πολλούς ακόμη. Αλλά είναι το πιο δίκαιο. Και η συζήτηση αυτή δεν ξεκινάει τώρα, ούτε καν από τη δημιουργία κρατών στον Δυτικό κόσμο. Ξεκίνησε από τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα - ο μεν μίλησε για στρεβλά πολιτεύματα ο δε για φαύλες πολιτείες. Δεν το πάω ούτε αυτό παραπέρα γιατί θα ανοίξουμε άλλο τεράστιο κεφάλαιο.

 

Είναι γεγονός ότι πλέον τα ζητήματα διοίκησης, διεθνών σχέσεων και οικονομίας έχουν γίνει πολύ πιο πολύπλοκα σε σχέση με το πώς ήταν πρίν 60 χρόνια π.χ. (σε αυτό συνετέλεσε πάρα πολύ ο Β' παγκόσμιος, μεταξύ άλλων) - έαν πριν 50 χρόνια ήταν ήδη δύσκολη η προσέγγισή τους, σήμερα είναι ακόμη περισσότερο. Παράλληλα η παιδεία έχει πάει άπατα, με αποτέλεσμα το χάσμα να μεγεθύνεται ακόμα περισσότερο. Ένα το κρατούμενο, λοιπόν.

 

Από την άλλη, παλαιότερα υπήρχαν οι συζητήσεις καφενείων που περιγράφεις - σε άλλες παραμέτρους σίγουρα - αλλά παράλληλα υπήρχε και κάτι πολύ βασικό που σήμερα είναι απόν: ιδεολογίες. Δεν μιλάω για συγκεκριμένες περιπτώσεις, αναφέρομαι στο γενικότερο κλίμα μιας εποχής. Σήμερα αυτό δεν υπάρχει και ως εκ τούτου όλοι εγκύπτουν στα ιδιαιτέρως τεχνικά κομμάτια της πολιτικής και της οικονομίας, δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική ιδέα πίσω από αυτά, οπότε στην ουσία έχουμε έναν όχλο όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και στον οποίο δεν υπάρχει καμία ουσιαστική έννοια ενότητας (παρεμπιπτόντως μεταξύ άλλων αυτό έχουν εκμεταλλευτεί τα διάφορα φασιστόμουτρα, ΑΛΛΗ μεγάλη κουβέντα). Ζούμε σε μια ιδιαιτέρως κυνική εποχή.

 

Μέσα σε όλο αυτό εσύ προτείνεις τη λύση που προτείνεις, εγώ δε συμφωνώ απόλυτα. Διότι όσο στερείς τους ανθρώπους από τα δικαιώματά τους (εκλογικά, δικαιώματα απόψεων, what have you), τόσο περισσότερο δημιουργείται οχλαγωγία, αστάθεια και τελικά έκρηξη, αυτή με τη σειρά της δε, οδηγεί σε ακραία καθεστώτα - βλ. όλες τις επαναστάσεις στην ιστορία με πρώτη και καλύτερη τη Γαλλική. 

 

Θα με ρωτήσεις, ενδεχομένως, τι προτείνω. Να σου πω την αλήθεια δεν έχω καμία ιδιαιτέρως πρωτότυπη ή καινούργια πρόταση πέρα από τις γνωστές ιδεαλιστικές - οι οποίες δεν πιστεύω ότι θα έρθουν και ποτέ για να είμαι ειλικρινής. Δηλαδή, δεν θα πάψω ποτέ να θεωρώ την παιδεία μοναδική λύση και την έλλειψη αυτής την αρχή του κακού, ούτε θα πάψω ποτέ να πιστεύω σε ορισμένες ηθικές αξίες ή στα δημοκρατικά ιδεώδη. Αλλά αναγνωρίζω το γεγονός ότι καμία δημοκρατία δεν λειτούργησε ποτέ ιδανικά (όπως και τίποτε άλλο σε αυτό τον κόσμο εδώ που τα λέμε), και πόσω μάλλον στην Ελλάδα όπου οι πολίτες χαρακτηρίζονται για τον ατομικισμό τους και την έλλειψη παιδείας και ορθολογισμού. Η μοναδική μου πρόταση θα ήταν να ξεκινήσουν οι αλλαγές από αυτά τα βασικά.

 

 

 

Η Ελβετία δεν έχει άμεση δημοκρατία. Καμία χώρα δεν έχει διότι πληθυσμιακά και μόνο είναι αδύνατον. Το ελβετικό σύστημα, απλώς, είναι πιο κοντά στην ιδέα της άμεσης δημοκρατίας από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο. Ήμαρτον με την άμεση δημοκρατία.

 

 

Εμ, εχω παρεξηγηθεί μάλλον και όχι απο έναν μόνο, άρα θα φταίω εγώ, δεν ήμουν σαφής.

 

Δεν ζήτησα να στερηθεί κανένα δικαίωμα. Τουναντίον.

Η ένσταση μου είναι στο κατα πόσο καθήκον είναι του καθενός να πολιτικοποιείται. Γι αυτό και παρέβαλα την αναλογία με την τέχνη.

Ως κοινωνία πιστεύω δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στα πολιτικά θέματα χωρίς αποτέλεσμα ισως. Είναι ενα γνωρισμα μας που σε άλλους λαούς με καλύτερες, κατ' εμε, κοινωνίες δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο βαθμό.

 

Ας το πάρουμε πιο απλά. Φίλε σκεπτόμενε μην πεφτεις στην παγίδα να αντιμετωπιζεις ως κατώτερο κάποιον που απέχει απο τα πολιτικά όπως επίσης και μην ψαρώνεις απο τον πολιτικοποιημένο. 

Ναι είναι δυνατόν κάποιος ανθρωπος να έχει βαθος και μόρφωση ενώ παράλληλα παραμένει απολιτικ. Μην το θεωρεις οξύμωρο.

Τόσο απλά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εμ, εχω παρεξηγηθεί μάλλον και όχι απο έναν μόνο, άρα θα φταίω εγώ, δεν ήμουν σαφής.

 

Δεν ζήτησα να στερηθεί κανένα δικαίωμα. Τουναντίον.

Η ένσταση μου είναι στο κατα πόσο καθήκον είναι του καθενός να πολιτικοποιείται. Γι αυτό και παρέβαλα την αναλογία με την τέχνη.

Ως κοινωνία πιστεύω δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στα πολιτικά θέματα χωρίς αποτέλεσμα ισως. Είναι ενα γνωρισμα μας που σε άλλους λαούς με καλύτερες, κατ' εμε, κοινωνίες δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο βαθμό.

 

Ας το πάρουμε πιο απλά. Φίλε σκεπτόμενε μην πεφτεις στην παγίδα να αντιμετωπιζεις ως κατώτερο κάποιον που απέχει απο τα πολιτικά όπως επίσης και μην ψαρώνεις απο τον πολιτικοποιημένο. 

Ναι είναι δυνατόν κάποιος ανθρωπος να έχει βαθος και μόρφωση ενώ παράλληλα παραμένει απολιτικ. Μην το θεωρεις οξύμωρο.

Τόσο απλά. 

 

Παρντόν, έκανα ένα μικρό εντιτ στο ποστ (το οποίο μάλλον δεν πρόλαβες) που έγινα πιο συγκεκριμένη. Κατάλαβα καλά τι εννοείς, απλώς θεωρώ ότι και το απολιτίκ είναι τόσο θέμα παιδείας όσο είναι και ουσιαστικότατο πρόβλημα. 

 

Είναι απλό: δεν μπορείς μεσιέ (όχι εσύ, γενικά =ρ) να θες δημοκρατία και να μην πηγαίνεις να ψηφίσεις. Χέσε το ότι μπορεί να κάνεις κακό στον εαυτό σου, κάνεις και στον δίπλα. Η δημοκρατία είναι πολίτευμα βασισμένο στην συλλογικότητα, στο οποίο έχεις δικαιώματα και καθήκοντα, ό,τι δίνεις παίρνεις σα να λέμε. Αυτό είναι το ιδανικό της, το καθαρά ρεαλιστικό πρόβλημα είναι αυτό που περιγράφεις, και εκεί θεωρώ ότι μπαίνει το πρόβλημα του ιδεαλισμού που περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ. Ο κάθε ξερόλας ειδήμων του σήμερα δεν θα ήταν τόσο ξερόλας ειδήμων αν είχε ουσιαστικούς και έμπιστους αντιπροσώπους και όχι δημαγωγούς.

 

Edit: δεν ξέρω αν έχεις παρατηρήσει ότι συχνότατα το φαινόμενο της αποχής δεν παρατηρείται στην κατηγορία αυτών που είναι κατουσίαν αδαείς, αλλά το ανάποδο. Παραίτηση δηλαδή. Food for thought αυτό.

Δημοσ.

 

 
Υπαρχει κανεις που να διαφωνει με το σχεδιο Αθηνα εκτος απο καποιους κοπριτες-φοιτητες των συγκεκριμενων ΤΕΙ?Αυτη η συμπεριφορα ειναι απαραδεκτη.Εξω τα κομματα απο τα πανεπιστημια.Εχουν καταντησει την παιδεια ενα χαλι.Η μια παραταξη φερνε κοκουλοφορους και τα σπανε με το ετσι θελω,οι αλλοι μου κανουνε game room την σχολη με φλιπερακια και playstasion αν ειναι δυνατον.Αυτα ομως δεν τους φταινε,ουτε κρατησανε ομηρο καθηγητη οταν περναγανε μαθηματα επειδη ηταν στο κομμα.

Επιπλεον ευχομαι να ειχαμε λιγοτερο "πολιτικοποιημενους" φοιτητες στην Ελλαδα.

Τελος θελω να πω πως δεν ειμαι κατα του φοιτητικου αγωνα που κανουν πολλοι για το θεμα των βιβλιων για παραδειγμα.Το συζητησα με πολλους και μου λεγανε ελα θα παμε να διαμαρτυρηθουμε κλπ.Οταν πηγα ομως ηταν ολοι με πανο τους κομματος κλπ λες και το υποστηριζαμε ειμεις οι υπολοιποι.

 

Κοπρίτης δεν είμαι, φοιτητής είμαι, στα 33 μου σήμερα χρόνια, έρχεται ένα σχέδιο που κλείνει, ουσιαστικά, την σχολή μου, μην προσλαμβάνοντας ωρομίσθιους και μην αναπληρώνοντας τους καθηγητές οι οποίοι θα βγουν στην σύνταξη.

Μην σου πω για τους δομικούς του ΤΕΙ Κρήτης που το κλείνουν και όποιος είδε πτυχίο το πήρε...δηλαδή οι γονείς των Χ που δεν θα πάρουν πτυχίο είναι μαλάκες που πληρώνουν ενοίκια; για να βγάλει χρήματα ο Ξυνής;

Δημοσ.

Παρντόν, έκανα ένα μικρό εντιτ στο ποστ (το οποίο μάλλον δεν πρόλαβες) που έγινα πιο συγκεκριμένη. Κατάλαβα καλά τι εννοείς, απλώς θεωρώ ότι και το απολιτίκ είναι τόσο θέμα παιδείας όσο είναι και ουσιαστικότατο πρόβλημα. 

 

Είναι απλό: δεν μπορείς μεσιέ (όχι εσύ, γενικά =ρ) να θες δημοκρατία και να μην πηγαίνεις να ψηφίσεις. Χέσε το ότι μπορεί να κάνεις κακό στον εαυτό σου, κάνεις και στον δίπλα. Η δημοκρατία είναι πολίτευμα βασισμένο στην συλλογικότητα, στο οποίο έχεις δικαιώματα και καθήκοντα, ό,τι δίνεις παίρνεις σα να λέμε. Αυτό είναι το ιδανικό της, το καθαρά ρεαλιστικό πρόβλημα είναι αυτό που περιγράφεις, και εκεί θεωρώ ότι μπαίνει το πρόβλημα του ιδεαλισμού που περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ. Ο κάθε ξερόλας ειδήμων του σήμερα δεν θα ήταν τόσο ξερόλας ειδήμων αν είχε ουσιαστικούς και έμπιστους αντιπροσώπους και όχι δημαγωγούς.

Το να μην είμαι πολιτικοποιημένος, να σπουδάζω χωρίς να γραφτώ ή να συμμετέχω σε κομματικές ή γενικά συλλογικές διαδικασίες στο πανεπιστήμιο, σημαίνει ότι κάνω ζημιά στους δίπλα μου ή ότι δεν ενημερώνομαι και δεν σχηματίζω άποψη ή ότι δεν θα πάω να ψηφίσω;

 

Υπάρχει και η άλλη όψη, με άτομα που έχουν αποφασίσει να απέχουν από την ψήφο και το έχουν κάνει συνειδητά. Είναι απολιτίκ; Είναι επικίνδυνοι;

Δημοσ.

Το να μην είμαι πολιτικοποιημένος, να σπουδάζω χωρίς να γραφτώ ή να συμμετέχω σε κομματικές ή γενικά συλλογικές διαδικασίες στο πανεπιστήμιο, σημαίνει ότι κάνω ζημιά στους δίπλα μου ή ότι δεν ενημερώνομαι και δεν σχηματίζω άποψη ή ότι δεν θα πάω να ψηφίσω;

 

Υπάρχει και η άλλη όψη, με άτομα που έχουν αποφασίσει να απέχουν από την ψήφο και το έχουν κάνει συνειδητά. Είναι απολιτίκ; Είναι επικίνδυνοι;

 

 

Παρεξήγησες, έχουμε ξεκαθαρίσει εδώ και πάμπολλα ποστ ότι δεν μιλάμε για κομματικοποίηση αλλά για πολιτική συνείδηση ευρύτερα. Αυτό θα έλειπε να μιλάμε για παρατάξεις (και γι'αυτές έχω ξεκαθαρίσει τις απόψεις μου κάμποσα ποστ πίσω).

Δημοσ.

Κοπρίτης δεν είμαι, φοιτητής είμαι, στα 33 μου σήμερα χρόνια, έρχεται ένα σχέδιο που κλείνει, ουσιαστικά, την σχολή μου, μην προσλαμβάνοντας ωρομίσθιους και μην αναπληρώνοντας τους καθηγητές οι οποίοι θα βγουν στην σύνταξη.

Μην σου πω για τους δομικούς του ΤΕΙ Κρήτης που το κλείνουν και όποιος είδε πτυχίο το πήρε...δηλαδή οι γονείς των Χ που δεν θα πάρουν πτυχίο είναι μαλάκες που πληρώνουν ενοίκια; για να βγάλει χρήματα ο Ξυνής;

Διαβασε το #177 .Κατα την γνωμη μου θα επρεπε απο την επομενη χρονια να μην αφηνανε αλλους να μπουν και μολις τελειωνε και η τελευταια "φουρνια" να κλεινανε τα τμηματα.Δεν χρειαζεται να εχουμε σχολες σε καθε χωριο της Ελλαδας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...