Προς το περιεχόμενο

HP PROBOOK 4540S (Intel)


kekos123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μίλησα με την HP σήμερα σχετικά με το ανεμιστηράκι και με παραπέμψανε πρός επισκευή ή αντικατάσταση. Οπότε το πήγα στο e-shop σαν DOA (dead on arrival) και αναμένω την αντικατάσταση.

 

Αν και το επόμενο κάνει αυτό το θόρυβο, θα ζητήσω πίσω τα χρήματα. Κρίμα γιατί είναι τίμιο μηχάνημα, αλλά με τόσο θόρυβο εγώ δεν μπορώ να δουλέψω. Φοβάμαι πώς πολλά Probook αυτής της σειράς έχουν παρόμοιο πρόβλημα σύμφωνα και με μια αναζήτηση στο Google. Μήπως γιαυτό και η τόσο δελεαστική τιμή? Ελπίζω πως όχι και το επόμενο να είναι οκ.

 

Υπάρχει κάποιος άλλος εδώ μέσα που πήρε την έκδοση με τον Intel να μας πεί αν του δουλεύει συνέχεια το fan?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον θόρυβο τον έκανε με το F32 Bios που είχε ήδη πάνω. Εξάλλου υποτίθεται ότι πρέπει να βάζουμε το τελευταίο BIOS κυρίως για επίλυση θεμάτων συμβατότητας.

 

Χαίρομαι που κάποιος άλλος δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, οπότε λογικά ο αντικαταστάτης του, θα είναι μια χαρά.

 

Και εκτός αυτού έχει ήδη παραγγελθεί ο i5-3210m (με onboard HD4000) απο εξωτερικό και 8gb μνήμης, οπότε

θεωρώ ότι το μηχάνημα θα αξίζει κάθε ευρώ του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα με την HP σήμερα σχετικά με το ανεμιστηράκι και με παραπέμψανε πρός επισκευή ή αντικατάσταση. Οπότε το πήγα στο e-shop σαν DOA (dead on arrival) και αναμένω την αντικατάσταση.

 

Αν και το επόμενο κάνει αυτό το θόρυβο, θα ζητήσω πίσω τα χρήματα. Κρίμα γιατί είναι τίμιο μηχάνημα, αλλά με τόσο θόρυβο εγώ δεν μπορώ να δουλέψω. Φοβάμαι πώς πολλά Probook αυτής της σειράς έχουν παρόμοιο πρόβλημα σύμφωνα και με μια αναζήτηση στο Google. Μήπως γιαυτό και η τόσο δελεαστική τιμή? Ελπίζω πως όχι και το επόμενο να είναι οκ.

 

Υπάρχει κάποιος άλλος εδώ μέσα που πήρε την έκδοση με τον Intel να μας πεί αν του δουλεύει συνέχεια το fan?

 

 

Δεν εχω παρατηρησει θορυβο,τον δουλεψα καμια ωρα μονον βεβαια...μετα απο ποση ωρα λειτουργιας στο κανει?

Αυριο θα κοιταξω πιο ενδελεχως.

 

BIOS δεν αλλαξα παντως...τι αλλαγες εχει,θυμασαι? Link?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω παρατηρησει θορυβο,τον δουλεψα καμια ωρα μονον βεβαια...μετα απο ποση ωρα λειτουργιας στο κανει?

Αυριο θα κοιταξω πιο ενδελεχως.

 

BIOS δεν αλλαξα παντως...τι αλλαγες εχει,θυμασαι? Link?

 

Με το που τον άνοιγες...άρχιζαν τα όργανα. Και δεν σταμάταγαν ποτέ! 24/7 δηλαδή! :)

 

Σχετικά με το F40 Bios Version :  http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=el&cc=gr&prodTypeId=321957&prodSeriesId=5229455&swItem=ob-115715-1&prodNameId=5229457&swEnvOID=4059&swLang=19&taskId=135&mode=4&idx=0

 

Είναι παρήγορο για μένα που δεν έχεις προβλημα γιατί προφανώς έπεσα σε ελλατωματικό. Τώρα να δούμε πότε θα πάρω το καινούργιο, γιατί στο e-shop αρχίσαμε τα γνωστά...να πάει στο κεντρικό service...να τσεκαριστεί...κτλ κτλ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το που τον άνοιγες...άρχιζαν τα όργανα. Και δεν σταμάταγαν ποτέ! 24/7 δηλαδή! :)

 

Σχετικά με το F40 Bios Version :  http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=el&cc=gr&prodTypeId=321957&prodSeriesId=5229455&swItem=ob-115715-1&prodNameId=5229457&swEnvOID=4059&swLang=19&taskId=135&mode=4&idx=0

 

Είναι παρήγορο για μένα που δεν έχεις προβλημα γιατί προφανώς έπεσα σε ελλατωματικό. Τώρα να δούμε πότε θα πάρω το καινούργιο, γιατί στο e-shop αρχίσαμε τα γνωστά...να πάει στο κεντρικό service...να τσεκαριστεί...κτλ κτλ!

 

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν υπάρχει Service Advisory από την hp.

Το πιο πιθανό είναι να είχε πρόβλημα το motherboard μιας και εκεί είναι ο αισθητήρας του fan , δεν ξέρω αν πριν την αναβάθμιση του bios ήσουν OK και με το που έβαλες το νέο στο έκανε ?

Ακόμα αν και με μικρή πιθανότητα είχε επάνω λάθος Heat sink ( μην γελάσετε καθόλου έχει γίνει 3 φορες ) σε original μαμά μηχάνημα.

Ακόμα μην αλλάζεις bios αν δεν έχεις συγκεκριμένο πρόβλημα , η τουλάχιστον περίμενε να βγάλει 2-3 νεα.

Και αυτό μου έχει τύχει να βάλω τελευταίο bios και να μου κάνει πρόβλημα με το fan και να θέλει πάλι το παλιό , είχαν βγάλει Service Advisory όμως από την hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν υπάρχει Service Advisory από την hp.

Το πιο πιθανό είναι να είχε πρόβλημα το motherboard μιας και εκεί είναι ο αισθητήρας του fan , δεν ξέρω αν πριν την αναβάθμιση του bios ήσουν OK και με το που έβαλες το νέο στο έκανε ?

Ακόμα αν και με μικρή πιθανότητα είχε επάνω λάθος Heat sink ( μην γελάσετε καθόλου έχει γίνει 3 φορες ) σε original μαμά μηχάνημα.

Ακόμα μην αλλάζεις bios αν δεν έχεις συγκεκριμένο πρόβλημα , η τουλάχιστον περίμενε να βγάλει 2-3 νεα.

Και αυτό μου έχει τύχει να βάλω τελευταίο bios και να μου κάνει πρόβλημα με το fan και να θέλει πάλι το παλιό , είχαν βγάλει Service Advisory όμως από την hp.

Το ανεμιστηράκι δούλευε συνεχώς εξαρχής και με το παλιό bios και αυτός ήταν ο κύριος λόγος που το έκανα.

 

Όσο για το eshop, εχτές στις 11 το πρωί παρέδωσα το laptop σε eshop point σαν DOA, και σήμερα στις 10 που πήρα τηλέφωνο, ούτε κάν τους έχει πάει στο κεντρικό service. Εντωμεταξύ έχει αφαιρεθεί η προσφορά του 4540s (για την ακρίβεια δεν υπάρχει κάν στο site πλέον) οπότε σε περίπτωση αντικατάστασης, ήθελα να'ξερα τι ακριβώς θα πάρω στα χέρια μου.

 

Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί πολλοί απο εμάς ψωνίζουμε απο amazon.

 

Δεν ξέρω αν έχει κανείς να κάνει καμιά πρόταση για το πώς να κινηθώ σε σχέση με το eshop και την αντικατάσταση, ωστόσο προσανατολίζομαι αν και σήμερα δεν υπάρξει ενημέρωση, να ζητησω κατευθείαν τα χρήματά μου πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία του DOA είναι απλή.

Εσύ καλείς την hp λες πρόβλημα σου και αν στο βγάλουν για αντικατάσταση σου δίνουν έναν κωδικό κλήσης ( αυτόν στον δίνουν πάντα ).

Εσύ πας το μηχάνημα σου από εκεί που το αγόρασες με τον αριθμό κλησης της hp.

Αφού αυτή το δηλώσουν στην hp παίρνουν εντολή για να στο αλλάξουν.

Αν φυσικά μπορούν να στο βρουν και δεν εχει εξαντληθει αλλιώς παίρνεις τα χρήματα σου πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία του DOA είναι απλή.

Εσύ καλείς την hp λες πρόβλημα σου και αν στο βγάλουν για αντικατάσταση σου δίνουν έναν κωδικό κλήσης ( αυτόν στον δίνουν πάντα ).

Εσύ πας το μηχάνημα σου από εκεί που το αγόρασες με τον αριθμό κλησης της hp.

Αφού αυτή το δηλώσουν στην hp παίρνουν εντολή για να στο αλλάξουν.

Αν φυσικά μπορούν να στο βρουν και δεν εχει εξαντληθει αλλιώς παίρνεις τα χρήματα σου πίσω.

 

Έχω λάβει με email έναν αριθμό απο την HP.

 

Οπότε θα ενημερώσω το eshop όταν τους έρθει το μηχάνημα, μπάς και τρέξουμε λίγο τις διαδικασίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω λάβει με email έναν αριθμό απο την HP.

 

Οπότε θα ενημερώσω το eshop όταν τους έρθει το μηχάνημα, μπάς και τρέξουμε λίγο τις διαδικασίες.

 

Ναι και λογικα ειναι σαν αυτο HP 46966xxxxx.

Ναι αυτό θα βοηθήσει την διαδικασία.

Έτσι και αλλιώς η hp απλά εντολή δίνει δεν σου κάνει αυτή την αντικαταστάσει αλλά το μαγαζί.

Όπως και το αν θα σου επιστρέψει τα χρήματα η αν θα σου δώσει πιστωτικό είναι στην ευχέρεια του μαγαζιού και όχι της hp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι και λογικα ειναι σαν αυτο HP 46966xxxxx.

Ναι αυτό θα βοηθήσει την διαδικασία.

Έτσι και αλλιώς η hp απλά εντολή δίνει δεν σου κάνει αυτή την αντικαταστάσει αλλά το μαγαζί.

Όπως και το αν θα σου επιστρέψει τα χρήματα η αν θα σου δώσει πιστωτικό είναι στην ευχέρεια του μαγαζιού και όχι της hp.

 

Είναι 4644xxxxxxx. (είχες δίκιο)

 

Το αν θα γίνει πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ είναι σε καμία ευχέρεια του μαγαζιού. Είναι καθαρά δική μου

απόφαση. Αν ζητήσω τα χρήματά μου πίσω θα είναι γιατι το λέει ο νόμος.

Επεξ/σία από tasmak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις ξαναμίλησα...δεν έχει καν πάει για έλεγχο, είναι στο δρόμο λέει. Δηλαδή, χρειάζονται 1,5+ ημέρα για να φτάσει ένα προιόν απο του Ζωγράφου στο Μενίδι. Και άν φτάσει και σήμερα. Έυγε!

 

Ώρα 16.15...χάθηκε και η σημερινή ημέρα. Συγχαρητήρια στα τζιμάνια του eshop.

Επεξ/σία από tasmak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει συνδεσει κανεις ασυρματα το laptop με mac address?

H mac address του wifi του HP είναι multicast και δε μπορώ να το συνδεσω με το router...

Επεξ/σία από kingdragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...