Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το audi A4 quattro του 07  1.8 turbo έχει ο ξάδερφος μου με 90.000 χλμ . Δεν του βγαλε ποτέ πρόβλημα το μοτέρ ούτε τα περιφερειακά του. 

(Ενα πρόβλημα στο ηχοσύστημα του έβγαλε. Απλά το αναφερω αν και άκυρο για το παρόν θέμα μας)

Την ζημια πρεπει να την ειχα κανει εγω ... και οχι ο πατερας μου σαν καλος βλακας που ειμαι ειχα ξεχασει το ποδι πανω στο γκαζι (πατιμενο στο τερμα μεσα) και το αυτοκινητο ηταν σβιστο.. πηγα να το βαλω μπρος και ηταν κρυο και αμεσως ανεβικε στισ 5500 -6000 σ.α.λ. και παιζει να μπουκωσε ! 

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν παθαινει τιποτα ετσι (με μια φορα μαλιστα), αυτο μπορει να το κανεις και αν σου χει πεσει καμια μπαταρια 

Δημοσ.

Μαγκες λαβετε υπ'οψην οτι τα πολλα προβληματα που ακουτε για τα TSI ειναι αποτελεσμα υπερπληροφορησης λογο του οτι αυτα τα μοτερ εχουν πουλησει σαν τρελα σε πολλες εκδοσεις απο 1,2 tsi μεχρι 2.0 tsi. Λογικο δεν ειναι οταν εχει πουλησει ενα μοτερ τοσο πολυ να βγαινουν περισσοτερα προβληματα στην φορα απο ενα μοτερ που το φορανε ελαχιστα αμαξια?

 

Εγω εχω 2.0 tfsi το οποιο ειναι πλεον περιπου +50% της αρχικης του ιπποδυναμης και υστερα απο 130.000 εχει χαλασει μονο ενας πολλαπλασιαστης. Και δεν ειμαι ο μονος, ξερω πολυ κοσμο με το ιδιο μοτερ και κανεις δεν εχει προβλημα.

 

εγω πιστευω οτι το προβλημα ειναι στη χρηση,απλα τα παλια αυτοκινητα δε θελανε ιδιαιτερη προσοχη,τα καινουρια τουρμπο θελουν το γνωστο ζεσταμα κρυωμα.

οταν ο καθε κεφτες το παιρνει για να παει μεχρι το περιπτερο λογικο ειναι να αρχισει να χαλαει.

Δημοσ.

εγω πιστευω οτι το προβλημα ειναι στη χρηση,απλα τα παλια αυτοκινητα δε θελανε ιδιαιτερη προσοχη,τα καινουρια τουρμπο θελουν το γνωστο ζεσταμα κρυωμα.

οταν ο καθε κεφτες το παιρνει για να παει μεχρι το περιπτερο λογικο ειναι να αρχισει να χαλαει.

Πραγματι.. Στο Α3 που εχω ιδικα οταν το αυτοκινητο εχει πολλες ωρες να κινηθει στο ρελαντι του δουλευει γυρω στις 1200-1150 σ.α.λ. για κανα λεπτο και σταδιακα πεφτει στις 800 που ειναι το νορμαλ του ! 

Δημοσ.

.....

 

η πλαστικη σκαστρα επισης μου τρυπησε (εγω ειμαι στοκ btw) και μου εβαλαν πιο ανθεκτικη υποτιθεται , αλλα εδω που τα λεμε δεν ειχα θεμα απο τοτε και επειδη πλερωνε η εγγυηση μου αλλαξε και ν75 ....

 

Σε στοκ s3 tfsi (265) και σου χαλασε η μαμισια η σκαστρα? Μου κανει εντυπωση, αν αναλογιστεις οτι το τουρμπο σου φυσαει 1 bar με το ζορι...

Δημοσ.

Σε στοκ s3 tfsi (265) και σου χαλασε η μαμισια η σκαστρα? Μου κανει εντυπωση, αν αναλογιστεις οτι το τουρμπο σου φυσαει 1 bar με το ζορι...

1.2 φιλε μου , μη με ριχνεις :P

 

το δικο μου ηταν απο τα πρωτα πρωτα πρωτα s3 που φτιαχτηκαν συνεπως ημουν κατα καποιο τροπο beta tester

οποτε λογικο ηταν να βγαλω τα οποια προβληματα θα εβγαζε το μοντελο 

(βεβαια δεν εχω βγαλει αλλα που εχουν συμβει σε αρκετους )

οταν χαλασα εγω τη σκαστρα μου η audi ειχε αλλαξει το ανταλλακτικο 4 φορες

 

ασε που καποτε ετρωγε και θεοτρελο σκισιμο (και τα 4 λαστιχα φλατ.. :P  )  , πλεον βεβαια εχω ηρεμησει και καπως.. 

 

ΥΓ εσυ εισαι 200αρης στα 300; 

Δημοσ.

1.2 φιλε μου , μη με ριχνεις :P

 

το δικο μου ηταν απο τα πρωτα πρωτα πρωτα s3 που φτιαχτηκαν συνεπως ημουν κατα καποιο τροπο beta tester

οποτε λογικο ηταν να βγαλω τα οποια προβληματα θα εβγαζε το μοντελο 

(βεβαια δεν εχω βγαλει αλλα που εχουν συμβει σε αρκετους )

οταν χαλασα εγω τη σκαστρα μου η audi ειχε αλλαξει το ανταλλακτικο 4 φορες

 

ασε που καποτε ετρωγε και θεοτρελο σκισιμο (και τα 4 λαστιχα φλατ.. :P  )  , πλεον βεβαια εχω ηρεμησει και καπως.. 

 

ΥΓ εσυ εισαι 200αρης στα 300; 

 

 

1.2 κοφτη ή over?  :D  :devil:  :D

 

Hσουν απο τους πρωτους με S3 και το εχεις ακομα μαμα???? Πως μπορεις? Φιλε πραγματικα θαυμαζω την αυτοσυγκρατηση σου!!! Αν και φανταζομαι θα το ξερεις, ο συνδιασμος μοτερ+ τουρμπο που εχεις φτανει 320 ΜΟΝΟ με προγραμμα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!

 

Ναι, ενας ταπεινος tfsi+k03 ημουν με περιφεριακες ψιλο-βελτιωσεις. Πλεον το αυτοκινητο το χαιρεται μονο ο πατερας μου, στην Ελλαδα. Εγω,πλεον στον Καναδα, στοχευω να χτυπησω αυτο που οταν ειχε παρουσιαστει, ειχε χαρακτηριστει ως "tfsi με 100 αλογα εξτρα". hint: 2 κυλινδροι και 1 τουρμπο εξτρα!  :devil:  :devil:

Δημοσ.

Πραγματι.. Στο Α3 που εχω ιδικα οταν το αυτοκινητο εχει πολλες ωρες να κινηθει στο ρελαντι του δουλευει γυρω στις 1200-1150 σ.α.λ. για κανα λεπτο και σταδιακα πεφτει στις 800 που ειναι το νορμαλ του ! 

Σε όλα τα αμάξια συμβαίνει αυτό. Ακόμα και στα ατμοσφαιρικά. Οταν είναι κρύος ένας κινητήρας δεν είναι ιδιαίτερα στεγανοποιημένος επίτηδες (π.χ μεγάλα διάκενα μεταξύ πιστονιού-κυλίνδρου-ελατηρίων πιστονιού) στο θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να μπορεί να περάσουν λάδια και οτιδήποτε άλλο στο θάλαμο καύσης. Οταν ο κινητήρας αποκτήσει σταθερή θερμοκρασία τα μέταλα του έχουν διασταλεί με αποτέλεσμα τα κενά τους μεταξύ τους να έχουν σχεδον μηδενιστεί αρα γίνεται καλύτερη στεγανοποιηση του θαλάμου καύσης. Τα κενά υπάρχουν για το προφανές λόγο. Αμα δεν υπήρχαν κενά όταν θα ζεσταινόταν ο κινητήρας θα είχαμε φθορές ακόμη και ραγίσματα στα μεταλα.....

 

Για αυτούς τους λόγους ανέφερα πιο πάνω ότι όταν είναι κρύος ο κινητήρας καλό ειναι να οδηγάμε ήρεμα και μέχρι 3000 στροφες.

Δημοσ.

Αν δεν κανω λαθος ολα πια τα μοτερ tsi tfsi κλπ εχουν ηλεκτρονικο κοφτη !!! Σωστα ?! 

Περιοριστή χιλιομέτρων εννοείς η περιοριστή στροφών στο στρόφαλο;

 

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Απορω ποιος θα αγοραζε ενα αμαξι με 1, 4 κ.εκ και 180 αλογα....εκτος αν εχεις λεφτα για πεταμα.....

Και εγώ απορώ ποιος θα αγόραζε ένα αμάξι με 2.000 κ.εκ και 260 άλογα. Μάλλον και αυτός θα έχει λεφτά για πέταμα.

Δημοσ.

Απορω ποιος θα αγοραζε ενα αμαξι με 1, 4 κ.εκ και 180 αλογα....εκτος αν εχεις λεφτα για πεταμα.....

 

Εντελως φιλικα αλλα αυτο που εγραψες δεν εχει κανενα νοημα/λογικη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...