Προς το περιεχόμενο

Μια μικρή ιστορία για την Wind.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να γράψω μια μικρή ιστορία, τόσο για να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου προς την εταιρεία, όσο και για να σας προειδοποιήσω να μην την προτιμήσετε ΠΟΤΕ, τουλάχιστον για internet. Άλλωστε λίγο - πολύ, όλοι έχουμε περάσει κάτι τέτοιο.
Από τότε που έβαλα internet στην Wind (περίπου τον Δεκέμβρη) το Internet διακόπτεται συνεχώς, κάθε ένα τέταρτο με μισή ώρα και μου χαλάει όταν κατεβάζω ή παίζω. Στην αρχή δεν με ενοχλούσε ιδιαίτερα γιατί εκείνο τον καιρό έπαιζα το campaign από κάποιο παιχνίδι και ήμουν offline. Όταν άρχισα πιο εντατικό online και με πετούσε στην μέση του παιχνιδιού, αποφάσισα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.
Παίρνω, λοιπόν την πρώτη φορά, μετά κόπων και βασάνων συνδέομαι με κάποιον τεχνικό και του λέω το πρόβλημα. Φάνηκε εξυπηρετικότατος και μου είπε τι να κάνω. Έκλεισα γιατί έπρεπε να αλλάξω το καλώδιο του router και μπροστά είχε έπιπλα που έπρεπε να μετακινήσω για να γίνει αυτό. Πριν κλείσω ο τεχνικός μου είπε πως αν δεν λειτουργήσει αυτό, να ξανατηλεφωνήσω. Συνδέω με μικρότερο καλώδιο το router (όπως μου είπε) και μπαίνω να παίξω τίποτα, περιμένοντας -όντας σχεδόν σίγουρος πως το πρόβλημα δεν θα λυθεί έτσι εύκολα- να με πετάξει. Μετά από λίγο με πετάει, οπότε ξαναπαίρνω τηλέφωνο.
Αυτή τη φορά μου λέει να βγάλω τον splitter και να βάλω κατευθείαν το router στην πρίζα, γιατί πιθανόν αυτό να προκαλεί βραχυκύκλωμα, και πέφτει το internet. Αν και εγώ ήμουν σίγουρος ότι δεν έφταιγε κάτι τέτοιο, επειδή είχα και άλλες συνδέσεις με τον ίδιο splitter και το ίδιο καλώδιο σε άλλες εταιρείες χωρίς πρόβλημα. Κάνω πάλι το ίδιο και φυσικά το internet ξαναπέφτει μετά από λίγο.
Ήταν πλέον 22:30, αλλά εφ' όσον η εξυπηρέτηση είναι 24 ώρες, ξαναπήρα τηλέφωνο. Αυτήν την φορά περίμενα στην αναμονή για κανένα μισάωρο και όταν βγήκε τεχνικός ήταν φανερώς πιο απρόθυμος να βοηθήσει. Του εξηγώ την όλη ιστορία και μου λέει: "Ρε, φιλαράκι, μήπως την όλη ζημιά στην κάνει το antivirus;". Προσπαθώ να κρατήσω τα γέλια μου, τον ευχαριστώ και κλείνω το τηλέφωνο.
Ξέροντας πλέον ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη από την εξυπηρέτηση πελατών μπαίνω εδώ και κάνω ένα σχετικό θέμα. Μεταξύ πολλών συμβουλών που μου έδωσαν και δοκίμασα χωρίς αποτέλεσμα, υπήρξε και ένας τύπος που μου είπε πως είναι στον ΟΤΕ και έχει το ίδιο router με εμένα. Είπε πως του το έκανε και αυτού για αρκετό καιρό και μετά απλά κάποια στιγμή σταμάτησε. Εν τω μεταξύ τις τελευταίες εβδομάδες το πρόβλημα έγινε πιο συχνό και με μεγαλύτερη διάρκεια.
Σήμερα λοιπόν με παίρνουν τηλέφωνο από την wind (δεν ξέρω πως και γιατί) και μου λένε για το πρόβλημά μου. Ήταν ένα τύπος με ύφος και τόνο ξερόλα, αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία. Μου λέει αν έχω σετάρει το router μου. Του λέω νομίζω πως όχι, δεν έκανα κάτι όταν μου το έστειλαν. Μου λέει "Άνοιξε τον explorer και μπες στο site του router σου." Μπαίνω -έκπληκτος που μου πρότεινε τον explorer- και πατάω στο network, όπως μου είπε, μόνο που δεν υπήρχε αντίδραση. Δεν φόρτωνε σελίδα και δεν γινόταν κάτι. Του το λέω και μου λέει -πάντα με ύφος- "Κάτω κάτω αριστερά οι πράσινες γραμμούλες του explorer δεν φορτώνουν;". Του απαντάω όχι και μου λέει "τότε φταίει ο υπολογιστής σου. Έχει κολλήσει" . Τον κάνω restart και ανοίγει. Ξαναμπαίνω από explorer πάλι και κάνω το ίδιο, όμως το πρόβλημα παραμένει. Του το λέω και μου απαντάει: "Όταν φορτώνει η επιφάνεια εργασίας, δεν σημαίνει ότι άνοιξε ο υπολογιστής. Περίμενε λίγο και μην κανεις 100 κλικ. Ένα κλικ χρειάζεται για να ανοίξει ο explorer, όχι 3-4."
Εν τω μεταξύ εγώ είχα ήδη μπει εκεί που μου έλεγε και αυτός νόμιζε ότι δεν μπορούσα να ανοίξω τον browser. Μετά άρχισε να με ρωτάει αν λειτουργεί σωστά ο υπολογιστής και τι windows έχει. Όσο έλεγε αυτές τις π!πε$ ο τύπος, εγώ μπήκα από chrome και φόρτωσε κανονικά. Του το λέω και μου λέει τι γράφει στο user name, του λέω και μου δίνει τα στοιχεία που πρέπει να βάλω. Μου λέει τον κωδικό και τον γράφω. Μόλις, όμως πατάω modify το internet πέφτει και του λέω.
Μου απαντάει με ακόμα πιο εχθρικό και εκνευριστικό ύφος: "Τότε έβαλες λάθος κωδικό. Σου είπα ο κωδικός είναι (μου είπε ξανά τον κωδικό) και στο τέλος έχει θαυμαστικό. Το θαυμαστικό το βάζεις με το shift και το 1, όχι με σκέτο το ένα, με το shift". Ναι, το ξέρω, του λέω και ξαναγράφω τον κωδικό. Αφού επανήλθε το internet, τελικά το modify έγινε και κλείσαμε το τηλέφωνο λέγοντάς μου πως "αν έχω παρόμοιο πρόβλημα να ξανακαλέσω" και ακολούθησαν βρισιές κάθε είδους για του κομπλεξικούς τεχνικούς που υπάρχουν.
Ε, λοιπόν, τώρα δεν ξέρω αν έφτιαξε το πρόβλημα, ή όχι, αλλά εγώ μετά από τέτοια αντιμετώπιση που είχα από κάποιον που πρέπει να με εξυπηρετήσει και όχι να με ειρωνευτεί ή να υποβαθμίσει, θα φύγω από την εταιρία τους το συντομότερο δυνατόν. Δεν ξέρω αν είναι όλοι έτσι εκεί μέσα, αλλά τέτοιοι υπάλληλοι εύχομαι πότε να μην βρουν δουλειά. Στο κάτω κάτω αν δεν έχεις βασικές ικανότητες επικοινωνίας και ευγένεια, μην κάνεις αυτήν την δουλειά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ μέχρι στιγμής (πριν από ένα μήνα πέρασα σε Wind) είμαι πλήρως ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση και την ευγένεια του προσωπικού της. "Ρε φιλαράκι", ούτε κατά διάνοια.

 

Και στη CYTA που ήμουν πριν, περιπτώσεις αγένειας δεν είχα, αν κι εκεί η τεχνική εξυπηρέτηση υστερούσε (η Wind με δύο τηλεφωνήματα, το δεύτερο ενημερωτικό) έλυσε το θέμα που είχα, η CYTA με έτρεχε ένα μήνα και φεύγοντας την υπόθεσή μου "προς επίλυση" την είχαν. 

 

Γενικά μου κάνει εντύπωση να είναι τόσο αγενής ένας υπάλληλος όσο αφήνει να εννοηθεί ο ts, καθώς οι κλήσεις ηχογραφούνται. Ενημερωτικά, τρεις εταιρίες έχω δει ως πελάτης (OTE, Wind και CYTA) και θέμα συμπεριφοράς δεν είχα ποτέ. Οι "λύσεις"-κλισέ (μήκος καλωδίων, splitter κτλ.) είναι ένα θέμα, όπως και η default προσφυγή στον explorer, αλλά εννοείται πως εγώ χρησιμοποιώ τον εκάστοτε browser της επιλογής μου και ποτέ δεν είχα θέμα, αυτοί σου λένε έναν browser που "σίγουρα" θα υπάρχει στον υπολογιστή, όχι ότι προτιμούν αυτόν (και οι τρεις εταιρίες αυτόν πρέπει να έχουν default πρόταση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω παιδιά, ίσως και να έχετε δίκιο. Κατα 99% το πρόβλημα λύθηκε γιατί δεν υπήρξε διακοπή από τότε, αλλά ο τρόπος που μιλούσε ήταν απίστευτα ενοχλητικός... Ευτυχώς ανήκω στους ανθρώπους με υπομονή και δεν είπα τίποτα την ώρα της κλήσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρονια ασχολουμε με smartphones και mobile internet και εχω δοκιμασει ολες τις εταιριες. Στη wind δελεαστικα και πηγα οταν εκεινη την εποχη μου εδινε την καλυτερη επιδοτηση. Χρησιμοποιουσα ιντερνετ μεσω iphone 4 και εκτος οτι σε καθε κυκλο χρεωσεων μηδενιζα το μετρητη του ios, χρησιμοποιουσα και ξεχωριστο μετρητη data. Ολα οκ για 2-3 μηνες. μετα απο 3-4 μηνες και νορμαλ λογαριασμους* μου ερχετε ενας λογαριασμος κοντα στα 450€!!! κοιταω τις χρεωσεις και βλεπω οτι εχω ~250mb download και ~2gb upload. Εντωμεταξι ουτε ειχα ανεβασει κατι, ουτε στους μετρητες φανηκε κατι. Τους πηρα τηλ. και αυτοι απο την μερια τους δεν δεχονταν ΤΙΠΟΤΑ. Τους ειπα επανω στην αγανακτιση μου οτι θελω να φυγω απο την wind και ας μου κανουν κατι σαν διακανονισμο να τους ξεχρεωσω και ας εχω κομενο το κινητο. Η απαντηση τους ηταν οτι ηθελαν ολα τα λεφτα μονο γιατι αλλιως θα εχουμε προβλημα. Ε, πηγα και εγω στην κοσμοτε και τωρα τι θα γινει με την wind δεν ξερω. Μου εχουν στειλει κατι χαρτια. Ας με πανε στα δικαστηρια.

 

Απο τοτε οταν ακουω Wind φευγω ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

 

 

* Οχι και τοσο νορμαλ λογαριασμοι γιατι ειχα παρει τα απεριοριστα και μετα καταλαβα οτι σχεδον κανενας δεν εχει wind :(

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπήκα και εγώ σε περιπέτειες με την Wind όταν είχα κάποιο πρόβλημα με την forthnet φτηνά την γλίτωσα απο τότε ούτε περαστικός απο καταστήματα Wind

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν εχω παει ποτε σε Wind και εχω περάσει απο οτε και forthnet που ειμαι τώρα γενικά ειναι να μην σου τύχει , δηλαδή εχω ακούσει και απο αλλου άσχημα σχόλια για την forthnet κτλπ (συμπεριφορές ενοοω) αλλα δεν ειχα ποτε πρόβλημα οποτε χρειάστηκα την βοήθεια τους, παντου υπάρχουν λαλακες ειναι απλα να μην πέσεις στην περίπτωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Wind είναι η χειρότερη εταιρία σε όλους τους τομείς με διαφορά! Σε ένα μόνο πράγμα είναι καλή, να ΔΙΩΧΝΕΙ τους πελάτες της.

 

ΜΑΚΡΥΑ

΄ρώτα και μένα τι τραβάω με τη wind .......και άντε τώρα να βρω άλλο πάροχο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...