Προς το περιεχόμενο

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Oroku Saki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4GB είναι σε μέγεθος, πολύ μικρό..Να δω το Phantom Pain πότε θα το βγάλουν που αν δεν κάνω λάθος είναι το ολοκληρωμένο MGS V.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν teaser demo ειναι το GZ. Το phantom pain ειναι το κανονικο game.

 

H ιστορια του χρονολογικα ειναι μετα το Snake eater(mgs 3) Eιναι δλδ prequel του guns of the patriots. (mgs 4)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν teaser demo ειναι το GZ. Το phantom pain ειναι το κανονικο game.

 

H ιστορια του χρονολογικα ειναι μετα το Snake eater(mgs 3) Eιναι δλδ prequel του guns of the patriots. (mgs 4)

Μια μικρή διόρθωση φίλε μου,χρονολογικά είναι μετά το Peace Walker και συνδέεται με τα γεγονότα του πρώτου Metal Gear που κυκλοφόρησε το 1998 στο πρώτο Playstation.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εχεις δικιο. Στην ουσια η σειρα ειναι η εξης χρονολογικα. Απο το wiki ειναι αρα και official.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελαφρυ θα ειναι σε γενικες γραμμες. Ανετα ημαστε. Βεβαια το phantom pain θα ειναι και open αρα θα ειναι λιγο πιο απαιτητικο συγκριτικα.

 

Κατα τις 8 σημερα το απογευμα θα ειναι διαθεσιμο στο steam.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλυτικός οδηγός από NVIDIA:

 

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Graphics & Performance Guide

 

Texture Quality | VRAM Usage (1920x1080)
Extra High ----------2270MB
High --------------- 2250MB
Medium-------------1500MB
Low----------------1480MB

On max settings:
Resolution (DSR) | VRAM Usage
3840x2160---------3026MB
3325x1871---------2831MB
2880x1620---------2664MB
2715x1527---------2585MB
2560x1440---------2548MB
2351x1323---------2486MB
2103x1183---------2415MB
1920x1080---------2265MB

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως στο θεμα vram τους ξεφτιλισε η ομαδα του Kojima.. Στο guide αναφερερεται, οτι καμια gpu δεν θα εχει θεμα στο perfomance(stuttering)και στα textures δεν παιζει να κατεβει κανεις στα settings κατω απο extra high.

 

Ακομα και να μην εχει δλδ καποιος high end gpu, τα textures δεν θα χρειαστει να τα κατεβασει για να κερδισει perfomance.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανα κολπο για να ενεργοποιειται το screen filtering μονο στα cutscenes δεν υπαρχει ? :P σε κανονικο gameplay  θα προτιμουσα low ή off

 

ambient occlusion θα το εχω κλειστο για αλλη μια φορα,τζαμπα frames τρωει ιμο, shadows και model detail εχουν καποια διαφορα απο high σε extra high, το ιδιο το παιχνιδι με προβληματιζει, προσπαθω εδω και αρκετο καιρο να παιξω  mgs2 στο ps3 HD collection αλλα δεν, παιζει να ειναι το χειροτερο της σειρας, το κεφαλαιο με το tanker ειναι μικρο και ευκολο, τον raiden ομως δεν τον μπορω με τιποτα :P

 

θα βαλω το MGS4 καποια στιγμη, ειμαι περιεργος να δω πως εχει "γερασει" μετα απο 7 χρονια, οριστε και ενα μικρο intro για οσους θελουν να ξεκινησουν την σειρα απο το MGS V  και δεν εχουν σκοπο(κακως!) να παιξουν την παιχνιδαρα το snake eater http://www.pcgamer.com/a-beginners-guide-to-metal-gear-solid-v/  

 

edit :  http://tinyurl.com/lhjvrg3

Επεξ/σία από SoFGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...