k4ts0u Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 2 hours ago, Balrog said: Χίλια ευχαριστώ, πολύ αναλυτικές και εμπεριστατωμένες οι πληροφορίες, όπως πάμε κοντεύω να γίνω expert στα φρένα. Οπότε η σειρά βελτίωσης είναι η εξής: αρχικά ελέγχω αν είναι εντάξει τα υπάρχοντα στον μάστορα μήπως τελικά τα κρατήσω --> αλλιώς βάζω τα MT200 (180mm) --> αν δεν μου αρκούν και εφόσον έχω πρόσφυση, αλλάζω μόνο τον μπροστινό ρότορα σε 200mm (με τον αντάπτορα της Shimano αυτόν) --> αν δεν αρκεί ούτε αυτό, βάζω τα 4πίστονα ΜΤ400 (πάλι σε 180mm) --> αλλιώς το πετάω και παίρνω αυτοκίνητο. Όπως το βλέπω, το πιο πιθανό είναι να φτάσω μέχρι το 2ο στάδιο.. Μιας και γίνεται ωραία κουβέντα, σκέφτομαι να αλλάξω και το τιμόνι. Ακούω ότι υπάρχει μια τάση να τα ψηλώνουν στα mountain bikes, γιατί είναι πιο σταθερά στην κατάβαση (αλλά ζορίζουν στην ανάβαση). Πέρα από το να είναι πιο σταθερό στην κατηφόρα, εμένα ίσως με βολέψει το πιο ψηλό τιμόνι γιατί δεν έχω πολύ μακριά χέρια, ούτε φαρδιούς ώμους και αναγκάζομαι να σκύβω αρκετά για να φτάνω τις χειρολαβές. Όχι μόνο με πιάνει η μέση αν περάσει πάνω από καμιά ώρα, αλλά δεν είναι και ωραίο θέαμα πάνω στο ποδήλατο να καμπουριάζω - άντε να βγάλεις γκόμενα μετά 😜. Αν αξίζει να βάλω τιμόνι πιο ψηλό, τι πρέπει να κοιτάξω; Το rise και το upsweep υποθέτω δεν μας νοιάζουν, μόνο το overall height ενδιαφέρει εδώ, σωστά; Δηλαδή το πού θα είναι τελικά τα χέρια, αδιάφορο με ποιο τρόπο ψήλωσε μέχρι εκεί. Επίσης, το ψηλό τιμόνι κάνει να το στρίψω λίγο προς τη μεριά του αναβάτη, ώστε να έρθει και πιο κοντά; Δηλαδή να μην το κεντράρω απόλυτα σε εκείνο τον κύκλο - στόχο που έχουν στη θέση του λαιμού, αλλά να το περιστρέψω κατά την τοποθέτηση, κατεβάζοντας ταυτόχρονα μανέτες κλπ πιο χαμηλά. Και τέλος, αν βρεθεί κανένα τιμόνι που εκτός από ψηλό να έχει και backsweep, αξίζει να βάλω ένα τέτοιο; Απ' όσο θυμάμαι, πιο εύκολα βρίσκεις τιμόνι μηχανής με backsweep, αλλά αυτά έχουν συνήθως μικρότερες διαμέτρους. Δηλαδή τα κανονικά της μηχανής είναι 7/8" (22.2mm), ενώ τα fatbar της μηχανής έχουν συνήθως διάμετρο 1-1/8" (28.6mm). Έχω ήδη βάλει έναν κοντό λαιμό που δέχεται τιμόνι 31.8mm (1 1/4"), συγκεκριμένα αυτόν. Πάντως έχω δει κάτι αντάπτορες (shims) που μετατρέπουν τους λαιμούς από 28.6mm σε 31.8mm κ.ο.κ. - αλλά είναι safe; Ξέχασα να ρωτησω και για το πλάτος του τιμονιού. Θέλω να μπορώ να κάνω απότομους ελιγμούς και να πέρνω τις στροφές απότομα και κοφτά. Πες ότι κατεβαίνω με ταχύτητα την κατηφόρα και βλέπω μια λακούβα, να μπορώ να κάνω έναν φσουτ φσουτ και να την αποφύγω με χάρη . Να μην είναι το τιμόνι "twitchy", όπως στο παλιό μου ποδήλατο που με είχε ρίξει σε χαμηλές ταχύτητες επανειλημμένως για αυτό τον λόγο. Το υπάρχον τιμόνι είναι 660mm και θα έλεγα μου φαίνεται εντάξει, αρκετά ευέλικτο (δηλ. αποφεύγω τις λακούβες μάλλον σβέλτα). Οπότε με μακρύτερο τιμόνι θα έχω ακόμη καλύτερο χειρισμό; Αλλά αν το παρακάνω δεν θα φτάνω πάλι τα χερούλια. Έχω φτιάξει συγκριτική εικόνα από ορισμένα τιμόνια παρακάτω. Από αυτά, εγώ μάλλον θα έπαιρνα το πρώτο πάνω - πάνω. Καλημέρα φίλε μου! Δεν γνωρίζω τι ποδήλατο έχεις αλλά μου φαίνεται μπαίνεις σε περίεργα μονοπάτια (μεταφορικά). Αν βγάλω συμπέρασμα από την αλλαγή φρένων που ανέφερες πριν φαντάζομαι είναι κάτι εισαγωγικό στο χώρο. Θα σου δώσω μια συμβουλή που μου έδωσαν και εμένα όταν ξεκίνησα και αν θέλεις κράτησε την. Μην προσπαθήσεις να αλλάξεις ένα ποδήλατο να κάνει αυτά που θέλεις αν δεν είναι φτιαγμένο για αυτό το είδος οδήγησης. Τι εννοώ με αυτό? Το πιο συχνό φαινόμενο είναι να έχεις ένα cross country ποδήλατο και να θέλεις να το κάνεις "downhill" αλλάζοντας περιφεριακά. Θα μπεις σε διαδικασία που θα ξοδέψεις αρκετά και στο τέλος δεν θα είσαι ικανοποιημένος γιατί θα έχει γίνει σε λάθος βάση (σκελετό), που δεν προορίζεται για τέτοια δουλειά. Τώρα για να γίνω πιο συγκεκριμένος στις ερωτήσεις σου, σωστά κοιτάς τα φρένα σου μιας και είναι θέμα ασφάλειας αλλά μεγάλο ρόλο παίζει η τεχνική και ο τρόπος χρήσης όπως είπε το παιδί από πάνω. Στο ποδήλατο πρέπει να χρησιμοποιείς το σώμα σου για άμεσο φρενάρισμα που θέλεις. Επίσης και τα shimano φρένα να βάλεις αν κατεβαίνεις συνεχόμενες κατηφόρες με 60χλμ θα ζεσταθούν και θα σε ζορίζουν οι μανέτες στα χέρια γιατί είναι σκληρές. Λογικά το λάθος που κάνεις είναι να τα έχεις κρατημένα σε όλη την κατηφόρα. Θα πρότεινα να τα αφήνεις τελείως, όταν φτάνεις σε σημείο να νιώθεις ότι δεν ελέγχεις την ταχύτητα να τα πατάς και να κόβεις αρκετά και μετά να τα ξαναφήνεις. Με αυτό τον τρόπο δεν θα ζεσταίνονται τόσο εύκολα σε κατηφόρα με διάρκεια. Τώρα για το τιμόνι, αυτά τα 90 rise δεν παίζουν σε mountain/trekking/πόλης, κυρίως είναι για BMX. Στα mountain που γνωρίζω παίζει απο 0 μέχρι 30 στα downhill. Πάντως το rise του τιμονιού έχει να κάνει με τη θέση οδήγησης του ποδηλάτου σου και καλό θα είναι να μην την αλλάξεις δραστικά. Είναι άκυρο πχ να βάλεις τιμόνι με rise σε μια κούρσα για να έρθεις πιο όρθιος (ακραίο παράδειγμα). Όσο για το μήκος έχει να κάνει με το άνοιγμα των ώμων σου σε συνδυασμό με τη θέση οδήγησης σου. Τελευταία η μόδα είναι να τα μεγαλώνουν για σταθερότητα, πχ στο downhill τρέχουν με 800mm ενώ στα Enduro/Trail, παίζουν από 740 με 780. Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως στις ερωτήσεις σου ώστε να μπορέσεις να βγάλεις ένα καλύτερο συμπέρασμα. Για σβήσιμο αφήνω και μια φώτο στα πλέον καμμένα Βασιλικά στο Τατόι 😭 4 1
bellatrix229 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Παντελώς αγύμναστοι γονείς που έχουμε να ανέβουμε σε ποδήλατα αμφότεροι από το δημοτικό, ζηλέψαμε το 6χρονο παιδάκι μας και θέλουμε να κάνουμε κι εμείς (εύκολες) ποδηλατάδες. Είμαστε λοιπόν σε αναζήτηση ποδηλάτων. Σε τι θα προτείνατε να προσανατολιστούμε ώστε να είναι όσο πιο οικονομικό γίνεται (να μην τα κλάψουμε αν διαπιστώσουμε ότι είναι μύθος το ότι δεν ξεχνιέται το ποδήλατο τελικά και δεν το'χουμε 😋 ή αν δε μας αρέσει) αλλά να πληρεί και κάποια minimum standards ασφαλείας, μη μας αφήσουν τα φρένα στην πρώτη βόλτα ας πούμε. Οι διαδρομές που σκοπεύουμε να κάνουμε εννοείται ότι δεν είναι καθόλου απαιτητικές, ισιάδι, άσφαλτος ως επι το πλείστον, άντε και λίγος πατημένος χωματόδρομος αν μερακλώσουμε αγρίως.
vamvakoolas Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 10 minutes ago, bellatrix229 said: Παντελώς αγύμναστοι γονείς που έχουμε να ανέβουμε σε ποδήλατα αμφότεροι από το δημοτικό, ζηλέψαμε το 6χρονο παιδάκι μας και θέλουμε να κάνουμε κι εμείς (εύκολες) ποδηλατάδες. Είμαστε λοιπόν σε αναζήτηση ποδηλάτων. Σε τι θα προτείνατε να προσανατολιστούμε ώστε να είναι όσο πιο οικονομικό γίνεται (να μην τα κλάψουμε αν διαπιστώσουμε ότι είναι μύθος το ότι δεν ξεχνιέται το ποδήλατο τελικά και δεν το'χουμε 😋 ή αν δε μας αρέσει) αλλά να πληρεί και κάποια minimum standards ασφαλείας, μη μας αφήσουν τα φρένα στην πρώτη βόλτα ας πούμε. Οι διαδρομές που σκοπεύουμε να κάνουμε εννοείται ότι δεν είναι καθόλου απαιτητικές, ισιάδι, άσφαλτος ως επι το πλείστον, άντε και λίγος πατημένος χωματόδρομος αν μερακλώσουμε αγρίως. δοκιμαστε ποδηλατα πολης δηλαδη με μεγαλους τροχους και στενα λαστιχα. Οποσδηποτε σκελετου αλουμινιου και οποσδηποτε απο καποιο καταστημα για αφενος να διαλεξετε σωστο μεγεθος αλλα και να εχετε μελλοντικη υποστηριξη/σερβις. Ξεκινανε απο 250 ευρ τα βασικα π.χ μαρκας orient και ...δεν υπαρχει τελος. Αξιολογες μαρκες ideal (σκυλια πολεμου)cube, scott, trek. μη ξεχασετε κρανος κανα φωτακι και κλειδαρια (γιατι και αυτα ειναι κοστος). Αν ειστε τολμηροι δειτε και ποιοτικα μεταχειρισμενα απλως οποσδηποτε καποια αποδειξη αγορας (μην αγορασετε ..κλεμμενο)
batig0al Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 2/9/2024 στις 1:19 ΠΜ, aoua3 είπε Αυτά που έβαλες μια χαρά μου φαίνονται καθόλου γυναικεία. Η αλήθεια είναι ότι όσο διάβασα κατέληξα κ εγώ ότι δε χρειάζομαι αναρτήσεις για τον σκοπό που το θέλω. Το τελευταίο όντως φαίνεται φοβερό. Θα πάω να τα δω από κοντά αλλά τουλάχιστον σε κάτι τέτοιο θα με βολεψει η όρθια θέση.ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου Οι αναρτήσεις δεν είναι κάτι έξτρα που είτε το έχεις είτε δεν το έχεις, δεν χάνεις κάτι. Αν οδηγείς σε άσφαλτο, οι αναρτήσεις προσφέρουν μικρή βελτίωση στην άνεση αλλά βαραίνουν, ακριβαίνουν και περιπλέκουν το ποδήλατο οπότε δεν αξίζουν. Στα φθηνά ποδήλατα, είναι πάντα και μάπα οπότε μετά από λίγο καιρό ακόμη και η λίγη έξτρα άνεση χάνεται και μένεις μόνο με τα αρνητικά. Παραμένουν δημοφιλείς στους ελληνικούς δρόμους γιατί οι άσχετοι με το ποδήλατο έχουν την ψευδαίσθηση από τα αυτοκίνητα/μηχανές ότι είναι απαραίτητες και οι πωλητές είναι συνήθως τσαρλατάνοι και κοροϊδεύουν πουλώντας ό,τι νομίζουν πως τους συμφέρει. Από κοντά στο Decathlon δεν ξέρω αν θα βρεις αυτά τα μοντέλα, τις λίγες φορές που έχω πάει, έχουν τα mountain rockrider με τις αναρτήσεις μιας και συνήθως on the spot, οικογένειες αγοράζουν για τα παιδιά τους τέτοια ποδήλατα. Ίσως να έπαιρνες κάποιο τηλέφωνο και να ρώταγες πριν πας. Η πολύ όρθια στάση (κοντά 90 μοίρες) είναι ιδανική για μετακινήσεις μικρών αποστάσεων με μικρές ταχύτητες γιατί είναι άνετη για κάθε επίπεδο ποδηλάτη, έχεις καλή ορατότητα και σε βλέπουν καλά και οι τριγύρω, μπορείς να φορτώσεις το ποδήλατο με ψώνια κτλ. Η αγωνιστική/επιθετική/αεροδυναμική στάση (κάτω από 45 μοίρες) είναι το αντίθετο, υψηλές ταχύτητες, μεγάλες αποστάσεις, αεροδυναμική, έμπειρους ποδηλάτες με ευλυγισία. Η ενδιάμεση στάση (45-60 μοίρες) είναι κάπου μεταξύ των δύο. Τα πρώτα δύο ποδήλατα που σου έβαλα, είναι με όρθια στάση, το τρίτο το μπλε, είναι στην ενδιάμεση. 9 ώρες πριν, Balrog είπε Χίλια ευχαριστώ, πολύ αναλυτικές και εμπεριστατωμένες οι πληροφορίες, όπως πάμε κοντεύω να γίνω expert στα φρένα. Οπότε η σειρά βελτίωσης είναι η εξής: αρχικά ελέγχω αν είναι εντάξει τα υπάρχοντα στον μάστορα μήπως τελικά τα κρατήσω --> αλλιώς βάζω τα MT200 (180mm) --> αν δεν μου αρκούν και εφόσον έχω πρόσφυση, αλλάζω μόνο τον μπροστινό ρότορα σε 200mm (με τον αντάπτορα της Shimano αυτόν) --> αν δεν αρκεί ούτε αυτό, βάζω τα 4πίστονα ΜΤ400 (πάλι σε 180mm) --> αλλιώς το πετάω και παίρνω αυτοκίνητο. Όπως το βλέπω, το πιο πιθανό είναι να φτάσω μέχρι το 2ο στάδιο.. Μιας και γίνεται ωραία κουβέντα, σκέφτομαι να αλλάξω και το τιμόνι. Ακούω ότι υπάρχει μια τάση να τα ψηλώνουν στα mountain bikes, γιατί είναι πιο σταθερά στην κατάβαση (αλλά ζορίζουν στην ανάβαση). Πέρα από το να είναι πιο σταθερό στην κατηφόρα, εμένα ίσως με βολέψει το πιο ψηλό τιμόνι γιατί δεν έχω πολύ μακριά χέρια, ούτε φαρδιούς ώμους και αναγκάζομαι να σκύβω αρκετά για να φτάνω τις χειρολαβές. Όχι μόνο με πιάνει η μέση αν περάσει πάνω από καμιά ώρα, αλλά δεν είναι και ωραίο θέαμα πάνω στο ποδήλατο να καμπουριάζω - άντε να βγάλεις γκόμενα μετά 😜. Αν αξίζει να βάλω τιμόνι πιο ψηλό, τι πρέπει να κοιτάξω; Το rise και το upsweep υποθέτω δεν μας νοιάζουν, μόνο το overall height ενδιαφέρει εδώ, σωστά; Δηλαδή το πού θα είναι τελικά τα χέρια, αδιάφορο με ποιο τρόπο ψήλωσε μέχρι εκεί. Επίσης, το ψηλό τιμόνι κάνει να το στρίψω λίγο προς τη μεριά του αναβάτη, ώστε να έρθει και πιο κοντά; Δηλαδή να μην το κεντράρω απόλυτα σε εκείνο τον κύκλο - στόχο που έχουν στη θέση του λαιμού, αλλά να το περιστρέψω κατά την τοποθέτηση, κατεβάζοντας ταυτόχρονα μανέτες κλπ πιο χαμηλά. Και τέλος, αν βρεθεί κανένα τιμόνι που εκτός από ψηλό να έχει και backsweep, αξίζει να βάλω ένα τέτοιο; Απ' όσο θυμάμαι, πιο εύκολα βρίσκεις τιμόνι μηχανής με backsweep, αλλά αυτά έχουν συνήθως μικρότερες διαμέτρους. Δηλαδή τα κανονικά της μηχανής είναι 7/8" (22.2mm), ενώ τα fatbar της μηχανής έχουν συνήθως διάμετρο 1-1/8" (28.6mm). Έχω ήδη βάλει έναν κοντό λαιμό που δέχεται τιμόνι 31.8mm (1 1/4"), συγκεκριμένα αυτόν. Πάντως έχω δει κάτι αντάπτορες (shims) που μετατρέπουν τους λαιμούς από 28.6mm σε 31.8mm κ.ο.κ. - αλλά είναι safe; Ξέχασα να ρωτησω και για το πλάτος του τιμονιού. Θέλω να μπορώ να κάνω απότομους ελιγμούς και να πέρνω τις στροφές απότομα και κοφτά. Πες ότι κατεβαίνω με ταχύτητα την κατηφόρα και βλέπω μια λακούβα, να μπορώ να κάνω έναν φσουτ φσουτ και να την αποφύγω με χάρη . Να μην είναι το τιμόνι "twitchy", όπως στο παλιό μου ποδήλατο που με είχε ρίξει σε χαμηλές ταχύτητες επανειλημμένως για αυτό τον λόγο. Το υπάρχον τιμόνι είναι 660mm και θα έλεγα μου φαίνεται εντάξει, αρκετά ευέλικτο (δηλ. αποφεύγω τις λακούβες μάλλον σβέλτα). Οπότε με μακρύτερο τιμόνι θα έχω ακόμη καλύτερο χειρισμό; Αλλά αν το παρακάνω δεν θα φτάνω πάλι τα χερούλια. Έχω φτιάξει συγκριτική εικόνα από ορισμένα τιμόνια παρακάτω. Από αυτά, εγώ μάλλον θα έπαιρνα το πρώτο πάνω - πάνω. Η σειρά βελτίωσης είναι τα 4πίστονα πριν τις 200 δισκόπλακες. Η μεγαλύτερη δισκόπλακα γενικά είναι περισσότερο στο πολύ φρενάρισμα να θερμαίνεται πιο αργά και έτσι να κρατάει καλύτερη η απόδοση στο φρενάρισμα. Για απλά καλύτερο φρενάρισμα, το σημαντικό είναι τo groupset της μάρκας, δηλαδή στα shimano φθηνά<Deore<SLX<XT και αν θα είναι 4πίστονο. Σε μικρά βάρη τα 2πίστονα αρκούν αλλά αν ο αναβάτης είναι πολλά κιλά ή το ποδήλατο είναι ebike ή φορτωμένο για ταξίδι, θες 4πίστονα. Προτείνω να μην ακολουθήσεις όλη τη σειρά βελτίωσης γιατί θα σου βγει ο κούκος αηδόνι μαζί με τις εργασίες. Τσέκαρε τα κινέζικα ότι είναι ρυθμισμένα σωστά και εφόσον δεν σου κάνουν και θες να τα αλλάξεις, πάρε την απόφαση φθηνά 2πίστονα ΜΤ200 180μπροστά-160πίσω ή πιο ακριβά ΜΤ400 4πίστονο 180 μπροστά-160 2πίστονο πίσω. Για το τιμόνι υπάρχουν κάποιες βασικές συμβουλές αλλά δεν γίνεται να καταλήξεις με βεβαιότητα τι θες γιατί εν μέρει είναι προσωπική προτίμηση και τι χρήση κάνεις. Δύο ακραία σενάρια, αν είσαι στη πόλη και πας χαλαρά καλύτερα μικρό σε πλάτος τιμόνι για να περνάς ανάμεσα στα αμάξια και ψηλό (μεγάλο rise ή/και λαιμό που δίνει κάθετο ύψος) για να μην σκυβείς πολύ. Αν είσαι στο χώμα και κάνεις αγώνα cross country, θες μεγάλο πλάτος τιμόνι για μάξιμουμ έλεγχο και χαμηλό χωρίς rise γιατί σε αυτή τη στάση σκυμμένος, μεγιστοποιείς τη δύναμη στα πόδια. Αν καμπουριάζεις πολύ και σε πιάνει η μέση, κάνοντας περισσότερο ποδήλατο το σώμα μαθαίνει και προσαρμόζεται σε κάποιο βαθμό αλλά μάλλον κάτι δεν είναι σωστό στο ποδήλατο. Είναι πολλές παράμετρες μέσα στο bike-fitting όπως λέγεται αυτή η διαδικασία, δες βίντεο και διάβασε guides για να πάρεις μια ιδέα. Ιδανικά πας σε κάποιον ειδικό να σε βοηθήσει επακριβώς, τα καλά ποδηλατάδικα παρέχουν αυτή την υπηρεσία αλλά δεν είναι φθηνή. Σχεδόν όλα τα mountain έρχονται με κοντό λαιμό, χαμηλό και πλατύ τιμόνι γιατί αυτή είναι η default αγωνιστική στάση. Για τη τεράστια πλειονότητα των αγοραστών που δεν κυνηγούν χρόνους, είναι καλύτερο να σηκωθεί τουλάχιστον λίγο το τιμόνι (είτε με άλλο λαιμό είτε με τιμόνι με rise είτε και με τα δύο) και εφόσον δεν προορίζονται για πολύ χώμα/μονοπάτια και ο αναβάτης δεν έχει τεράστιες πλάτες, να κοπεί λίγο σε πλάτος. Σε αυτά τα ζητήματα, κάνεις σταδιακές μικρές αλλαγές μέχρι να βρεις τι σε βολεύει περισσότερο. Το backsweep, δηλαδή τα τιμόνια που τα χερούλια παίρνουν μεγάλη κλίση προς τον αναβάτη προσθέτουν άνεση και κυρίως χρησιμοποιούνται από ανθρώπους που κάνουν touring, δηλαδή σκοπεύουν να ποδηλατούν πολλές ώρες για πολλές μέρες οπότε δίνουν προτεραίτητα στην άνεση χωρίς να χάνουν τη δυνατότητα κατάβασης στο χώμα με καλό έλεγχο. 3 είναι οι βασικοί διάμετροι για τα τιμόνια και τους λαιμούς, τα παλιά που είναι 25.4 και συναντάς κυρίως σε μεταχειρισμένα πλέον, τα 31.8 που είναι η τεράστια πλειονότητα, και τα 35 που είναι για downhill ποδήλατα. Ιδανικά είναι στις σωστές διαστάσεις εξ αρχής αλλά και με αντάπτορα, αν εγκαταστηθεί σωστά (δυναμόκλειδο κτλ.), δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Το ίδιο εξάρτημα πωλείται στο ένα τρίτο της τιμής στο εξωτερικό και αυτό είναι κάτι γενικευμένο οπότε έχε το υπόψη αν μπεις στη διαδικασία να αγοράζεις εξαρτήματα. 1 ώρα πριν, bellatrix229 είπε Παντελώς αγύμναστοι γονείς που έχουμε να ανέβουμε σε ποδήλατα αμφότεροι από το δημοτικό, ζηλέψαμε το 6χρονο παιδάκι μας και θέλουμε να κάνουμε κι εμείς (εύκολες) ποδηλατάδες. Είμαστε λοιπόν σε αναζήτηση ποδηλάτων. Σε τι θα προτείνατε να προσανατολιστούμε ώστε να είναι όσο πιο οικονομικό γίνεται (να μην τα κλάψουμε αν διαπιστώσουμε ότι είναι μύθος το ότι δεν ξεχνιέται το ποδήλατο τελικά και δεν το'χουμε 😋 ή αν δε μας αρέσει) αλλά να πληρεί και κάποια minimum standards ασφαλείας, μη μας αφήσουν τα φρένα στην πρώτη βόλτα ας πούμε. Οι διαδρομές που σκοπεύουμε να κάνουμε εννοείται ότι δεν είναι καθόλου απαιτητικές, ισιάδι, άσφαλτος ως επι το πλείστον, άντε και λίγος πατημένος χωματόδρομος αν μερακλώσουμε αγρίως. Εφόσον δεν αναφέρεις budget, υποθέτω χαμηλό και value for money οπότε κοίτα στο Decathlon. Πριν λίγα σχόλια υπήρξε μια παρόμοια συζήτηση και έβαλα τρία που είναι για πόλη. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2024 από batig0al 1
Balrog Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2024 Πωπω, με φτιάξατε τρελά παιδιά!! Αυτά όλα για να τα μάθαινα εγώ, ούτε στον αιώνα τον άπαντα και θα είχα πετάξει και ένα σωρό λεφτά σε λανθασμένες επιλογές! Δεν έχω λόγια! 1
batig0al Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2024 Στις 3/9/2024 στις 4:44 ΜΜ, Balrog είπε Πωπω, με φτιάξατε τρελά παιδιά!! Αυτά όλα για να τα μάθαινα εγώ, ούτε στον αιώνα τον άπαντα και θα είχα πετάξει και ένα σωρό λεφτά σε λανθασμένες επιλογές! Δεν έχω λόγια! Άμα ξέρεις καλά αγγλικά, το internet γενικά και το reddit πιο ειδικά, είναι καλή πηγή γνώσης, θέλει όμως αρκετές ώρες και να μάθεις την αγγλική ορολογία. 1
john.koumpis Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Κύριοι/ες χαιρετώ. Ψάχνω εδώ και αρκετό καιρό ένα αξιόπιστο ποδήλατο, μέχρι 200-250 ευρώ για τον 10χρονο γιο μου. Καταλύτης στην απόφαση μου θα είναι πρόγραμμα αντικατάστασης λόγω μεγέθους ή ενοικίαση. Προσφέρεται κάτι αντίστοιχο στην ελληνική αγορά; Σας ευχαριστώ Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2024 από john.koumpis
majunior Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2024 Δεν μπορείς να το βάλεις αγγελία όταν θα έρθει η ώρα;
batig0al Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 @john.koumpis Δεν έχω ακούσει ξανά κάτι τέτοιο, αν το βρεις ενημέρωσε. Αλλιώς, αγοράζεις κάποιο καλό καινούριο και ελπίζεις να το πουλήσεις ή ψάχνεις στις αγγελίες κάποιο μεταχειρισμένο.
john.koumpis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στην Αγγλία χρησιμοποίησουσα το bike club και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος. Ίσως ένα κενό στην ελληνική αγορά, μια καλή επιχειρηματική ιδέα; Αναφορικά με καλό καινούργιο / μεταχειρισμένο, έχετε κάτι συγκεκριμένο να προτείνετε; Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από john.koumpis
batig0al Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2024 Από μεταχειρισμένα, τσέκαρε https://www.facebook.com/groups/podaggelies/ και car.gr. Για καινούρια, τσέκαρε Decathlon. Δεν νομίζω να αξίζει να αγοράσεις από εξωτερικό καθώς τα μεταφορικά θα είναι μεγάλο ποσοστό της αξίας. 1
tutuyo Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 +1 στο Decathlon για τα ποδηλατα του, μου φανηκαν και εμενα αρκετα πιο ποιοτικα απο τα ποδηλατα του Σκλαβενιτη/Mart/Praktiker. Γενικα οτι εχω ψωνισει απο αυτο το μαγαζι εχει μια καλη ποιοτητα
batig0al Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, tutuyo είπε +1 στο Decathlon για τα ποδηλατα του, μου φανηκαν και εμενα αρκετα πιο ποιοτικα απο τα ποδηλατα του Σκλαβενιτη/Mart/Praktiker. Γενικα οτι εχω ψωνισει απο αυτο το μαγαζι εχει μια καλη ποιοτητα Είναι τεράστια αλυσίδα παγκοσμίως οπότε έχουν πολύ καλύτερο value for money. Στο Παρίσι που πήγα γίνονταν χαμός, άπειρα από Decathlon, έπρεπε να βγεις έξω στα προάστια για να δεις πιο ποιοτικές μάρκες. 1
john.koumpis Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Ευχαριστώ όσους ξόδεψαν λίγο από τον πολύτιμο τους χρόνο για το feedback. Βοηθήσατε αρκετά. 1
batig0al Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2024 Τα πολύ δημοφιλή Shimano XT φρένα σε προσφορά, 52.1+41.7=93.8€ (+15€ μεταφορικά). Είναι στη διπίστονη εκδοχή και με 3 finger λεβιέδες (όχι ιδανικά για μονοπάτια ή συνολικό βάρος 100+κιλά). Μπροστινό & πίσω. Περιλαμβάνεται ένας αντάπτορας για προσαρμογή του φρένου από δισκόπλακα 160mm σε 180mm. Δεν περιλαμβάνονται δισκόπλακες. Οι δισκόπλακες δεν είναι απαραίτητο να αγοραστούν καινούριες ή να είναι Shimano, γενικά είναι cross compatible μεταξύ τους σε μεγάλο βαθμό, όχι απόλυτο (π.χ. το πλάτος της δισκόπλακας ιδανικά να είναι ~1.85mm, οριακά κάνει και η ~2mm, όχι πιο πάνω). Αν αγοράσετε δισκόπλακες, προσοχή γιατί βγαίνουν σε δύο εκδοχές που κουμπώνουν στο ποδήλατο, 6-hole ή center-lock (εύκολα καταλαβαίνεις ποια θες κοιτώντας την ήδη υπάρχουσα). Αν κάποιος μένει Αθήνα και σκοπεύει να αγοράσει, μπορούμε να μοιραστούμε τα μεταφορικά (ας στείλει pm). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα