Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γράφτηκα στο εν λόγω site και έκανα την πρώτη μου κράτηση.

απορία:

έκανα την κράτηση μου ήρθε επιβεβαίωση.

δε πλήρωσα κάτι καθώς έλεγε ότι πληρώνω στο ξενοδοχείο μόλις πάω.

έβαλα απλά τον αριθμό της χρεωστικής που ζητούσε.

το θέμα είναι ότι έλεγε ότι το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να ελέγξει την κάρτα αν έχει μέσα το απαιτούμενο ποσό. απλά έλεγχος και όχι χρέωση.

έκανα την κράτηση χθες το απόγευμα και η κάρτα μου ήταν σχεδόν άδεια. (μπήκαν λεφτά μερικές ώρες μετά μέσω ΑΤΜ)

υπάρχει το ενδεχόμενο να έγινε έλεγχος να μη βρέθηκε το ποσό μέσα και να ακυρώθηκε η κράτηση χωρίς να ενημερωθώ;

 

βασικά εγώ τώρα να βασιστώ στο confirmation mail που μου στείλανε από το booking.com ή να στείλω και ένα Mail στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση;

εσείς τι κάνετε;

 

 

Δημοσ.

Δεν χάνεις τίποτα να πάρεις ένα τηλέφωνο στο ξενοδοχείο.

Πολύ πιο άμεσο από το να περιμένεις να σου απαντήσουν.

Δημοσ.

μηπως εχεις πειραιως debit;

 

μπλοκαρει ΕΑΝ  θελουνε να την πληκτρολογησουνε (ηλεκτρονικα απευθειας δουλευει κανονικα)

 

Δηλαδη το booking.com τους στελνει τα στοιχεια τους και θελουνε να τα τεσταρουνε. ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

θα δοκιμασουνε μια δυο και ισως σε παρουνε απο την τραπεζα να σε ενημερωσουνε οτι καποιος προσπαθει να πληκτρολογησει με το χερι τον αριθμο πιστωτικη σου και οχι να τον περασει onilne.

 

Μιλαμε για την περιπτωση του προελεγχου, οχι χρεωσης αφου θα δωσεις τα λεφτα ντουκου εκει και το booking.com θα πληρωθει αργοτερα

 

ΠΑΘΩΝ

Δημοσ.

Απο την στιγμή που γίνεται η κράτηση απο τον πελάτη,φτάνει σχετική ενημέρωση και στο ξενοδοχείο εντός ολίγων λεπτών.Συνήθως αυτό γίνεται μέσω fax για λόγους ασφαλείας.

Απο εκεί και πέρα και αναλόγως τμήματος/που βρίσκεται το συγκεκριμένο μηχάνημα fax,κάποιος υπάλληλος θα δοκιμάσει να πάρει προ-έγκριση ενός Χ ποσού,το σύνηθες μία ημέρα διαμονής ή όσο είναι η χρέωση σε περίπτωση non show, που αναφέρεται στο cancellation policy.

 

Σε περίπτωση που δέν είναι δυνατή η προ-έγκριση της κάρτας,ο υπάλληλος μπαίνει στο extranet της booking και δηλώνει την κάρτα ως not-valid.Απο εκεί και πέρα,έρχεται αυτοματοποιημένα μήνυμα στον πελάτη που του ζητάει νέα στοιχεία πιστωτικής.

 

Επειδή όμως δέν μιλάμε για αυτοματοποιημένη διαδικασία και απο την πλευρά του ξενοδοχείου,μπορεί το "not valid" να γίνει εντός 5 λεπτών ή 5 ωρών.

Μια φορά έτυχε πχ να έχω τόσο φόρτο εργασίας,που είδα στο fax (μετά 3 ωρες που βάραγε νον στοπ) καμια 30αρια κρατήσεις...

 

Για σιγουριά πάντως,πάρε ένα τηλέφωνο.

Ακόμα και αν δέν περνάει η κάρτα σου,είναι πολύ πιθανό να κρατήσουν το δωμάτιο διαθέσιμο αν τους δώσεις μια νορμάλ ώρα άφιξης (όχι 02.00 τα ξημερώματα πχ...)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...