Προς το περιεχόμενο

Format σε sony vaio VGN-TZ11XN


denomizw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, 

 

έπεσε στα χέρια μου το laptop 11 ιντσών που αναφέρω στον τίτλο, το οποίο έχει επεξεργαστή τον U7500, 2gb ram και 84 gb σκληρό. 

Φοράει τα vista 32-bit από τότε που αγοράστηκε, αλλά τώρα τελευταία κολλάει απ' ό,τι μου έχει πει η ιδιοκτήτρια. Της πρότεινα να γίνει format και να περαστούν xp ή windows 7 και σκεφτόμουν τα black edition.

Η χρήση που θα του γίνει θα είναι κυρίως επεξεργασία κειμένων και browsing, skype και άλλα απλά προγράμματα.

 

Είμαι αρχάριος στις γνώσεις μου με τους υπολογιστές και θα ήθελα τη γνώμη σας για την αλλαγή του λειτουργικού αλλά και κατευθύνσεις επί της διαδικασίας. Με προβληματίζει π.χ. πόσο εύκολο θα είναι να βρω drivers και αν τα black edition είναι καλή και αξιόπιστη επιλογή.

 

Ευχαριστώ  :-)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε τις black και vlack editions. Επισης μη δοκιμάσεις να του βάλεις 7.

 

Προσπάθησε να βρεις και να του βάλεις win xp home 32 bit για να ανασάνει το μηχανάκι.



Επισης πριν βαλεις μπρος το format δες για κατασταση μνήμης και σκληρού δίσκου (memtest και hard disk sentinel αντίστοιχα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δες θερμοκρασίες........

2. Κάτι που δεν είναι επίσημο δεν μπορεί να είναι αξιόπιστο.

3. Ότι και να σε φωτίσει ο θεός να κάνεις,κράτα πρώτα ένα backup του δίσκου όπως είναι τώρα(acronis/ghost... ),αν πάνε όλα στραβά και δεν βγάλεις άκρη το ξανά περνάς,της το δίνεις πίσω και τουλάχιστον δεν σε βρίζει που το χάλασες εντελώς.

4.Ξανά πέρνα της τα vista που τα έχει αυθεντικά,«βρες» έστω ένα δισκάκι με καθαρά (Untuched) vista και πέρνα αυτά με το δικό της κλειδί που θα έχει σε αυτοκόλλητο.

5.ΑΝ πάνε χάλια και τα καθαρά vista και ΑΝ βρεις driver και ΑΝ καταφέρεις να περάσεις τα XP θα είναι καλά,αν περάσεις τα lubuntu ή άλλη ελαφριά *ουνιχοιδή διανομή θα είναι ακόμα καλύτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε