Προς το περιεχόμενο

Audi TT Quatro 2001


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνα με αυτο ειχαν συνδεσμο haldex για την τετρακινηση αρα ναι ειναι μονιμη και βλεποντας και αυτο για το συνδεσμο haldex και τη 2η? γενια που φοραει μαλλον το ΤΤ ειναι και μεταβαλλομενη η κινηση... ολα αυτα θεωριτικα.. καποιος που να ξερει ακριβος? :) 

  • Like 1
Δημοσ.

Haldex. Δεν είναι μόνιμη.

βασικά είναι μόνιμη, είναι λίγο αδύνατο να απεμπλακεί τελείως άσχετα αν λέγεται ότι δουλεύει σαν εμπροσθοκίνητο ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες 

 

αυτό το λένε κυρίως για να το κάνουν να ακούγεται πιο οικονομικό σε σχέση με ένα τετρακίνητο με torsen 

 

 

Ευχαριστω. Με τι κριτηρια την επιλεγει ????

με το πόσο πάνε να ολισθίσουν οι εμπρός τροχοί 

  • Like 1
Δημοσ.

βασικά είναι μόνιμη, είναι λίγο αδύνατο να απεμπλακεί τελείως άσχετα αν λέγεται ότι δουλεύει σαν εμπροσθοκίνητο ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες 

 

αυτό το λένε κυρίως για να το κάνουν να ακούγεται πιο οικονομικό σε σχέση με ένα τετρακίνητο με torsen 

 

 

με το πόσο πάνε να ολισθίσουν οι εμπρός τροχοί 

 

 

Αυτο το κανει και το δικο μου Honda CRV

Δημοσ.

με την ίδια λογική δουλεύουν, η υλοποίηση διαφέρει και το πώς είναι ρυθμισμένο το κάθε αυτοκίνητο και για ποιο λόγο όπως και γενιά haldex από haldex μπορεί να έχει σημαντική διαφορά στη συμπεριφορά 

 

του tt που συζητάμε εγώ το έβρισκα πολύ απότομο 

 

η πιο "εξελιγμένη" περίπτωση haldex είναι από την επίσης σουηδική volvo όπου δε θυμάμαι σε ποιο μοντέλο, είχε haldex 4ης γενιάς με επιπλέον  διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα  που μοίραζε ροπή και μεταξύ των δύο πίσω τροχών (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κι αυτό) 

 

η πιο extreme περίπτωση haldex είναι η veyron με haldex 2ης γενιάς, αλλά τοποθετημένο ανάποδα από ότι στα συμβατικά αυτοκινήτα μιας και η μηχανή είναι στο κέντρό

 

εκεί λοιπόν η ροπή φεύγει από πίσω και πάει εμπρός ανάλογα την ολίσθηση των πίσω τροχών 



Συμφωνα με αυτο ειχαν συνδεσμο haldex για την τετρακινηση αρα ναι ειναι μονιμη και βλεποντας και αυτο για το συνδεσμο haldex και τη 2η? γενια που φοραει μαλλον το ΤΤ ειναι και μεταβαλλομενη η κινηση... ολα αυτα θεωριτικα.. καποιος που να ξερει ακριβος? :)

πρώτης γενιάς φοράει αυτό όπως και το πρώτο s3 με το οποίο είχε ολόιδιο πάτωμα , τα καινούρια TT έχουν 2ης και 4ης 

 

το tts δηλαδή όταν βγήκε θυμάμαι 99% να έχει 4ης 

 

η 4η είναι με διαφορά η καλύτερη στη συμπεριφορά, ακόμα και σε tiguan με 160 άλογα 

  • Like 1
Δημοσ.

 

η πιο "εξελιγμένη" περίπτωση haldex είναι από την επίσης σουηδική volvo όπου δε θυμάμαι σε ποιο μοντέλο, είχε haldex 4ης γενιάς με επιπλέον  διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα  που μοίραζε ροπή και μεταξύ των δύο πίσω τροχών (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κι αυτό) 

 

 

 

Υπάρχει στα Saab και στο Insignia. 

Δημοσ.

Υπάρχει στα Saab και στο Insignia. 

έχεις δίκιο ρε σύ τη saab είχα στο νου μου, δε ξέρω γιατί έγραψα volvo (χαζεμάρα..) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...