Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Μλαω για το coupe με 180 αλογα και οχι το roadstar Ξερει καποιος αν εχει μονιμη τετρακινηση ?? Ευχαριστω.
nick#18 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Συμφωνα με αυτο ειχαν συνδεσμο haldex για την τετρακινηση αρα ναι ειναι μονιμη και βλεποντας και αυτο για το συνδεσμο haldex και τη 2η? γενια που φοραει μαλλον το ΤΤ ειναι και μεταβαλλομενη η κινηση... ολα αυτα θεωριτικα.. καποιος που να ξερει ακριβος? 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Ευχαριστω. Με τι κριτηρια την επιλεγει ????
qsis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Haldex. Δεν είναι μόνιμη. βασικά είναι μόνιμη, είναι λίγο αδύνατο να απεμπλακεί τελείως άσχετα αν λέγεται ότι δουλεύει σαν εμπροσθοκίνητο ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες αυτό το λένε κυρίως για να το κάνουν να ακούγεται πιο οικονομικό σε σχέση με ένα τετρακίνητο με torsen Ευχαριστω. Με τι κριτηρια την επιλεγει ???? με το πόσο πάνε να ολισθίσουν οι εμπρός τροχοί 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 βασικά είναι μόνιμη, είναι λίγο αδύνατο να απεμπλακεί τελείως άσχετα αν λέγεται ότι δουλεύει σαν εμπροσθοκίνητο ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες αυτό το λένε κυρίως για να το κάνουν να ακούγεται πιο οικονομικό σε σχέση με ένα τετρακίνητο με torsen με το πόσο πάνε να ολισθίσουν οι εμπρός τροχοί Αυτο το κανει και το δικο μου Honda CRV
qsis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2013 με την ίδια λογική δουλεύουν, η υλοποίηση διαφέρει και το πώς είναι ρυθμισμένο το κάθε αυτοκίνητο και για ποιο λόγο όπως και γενιά haldex από haldex μπορεί να έχει σημαντική διαφορά στη συμπεριφορά του tt που συζητάμε εγώ το έβρισκα πολύ απότομο η πιο "εξελιγμένη" περίπτωση haldex είναι από την επίσης σουηδική volvo όπου δε θυμάμαι σε ποιο μοντέλο, είχε haldex 4ης γενιάς με επιπλέον διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα που μοίραζε ροπή και μεταξύ των δύο πίσω τροχών (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κι αυτό) η πιο extreme περίπτωση haldex είναι η veyron με haldex 2ης γενιάς, αλλά τοποθετημένο ανάποδα από ότι στα συμβατικά αυτοκινήτα μιας και η μηχανή είναι στο κέντρό εκεί λοιπόν η ροπή φεύγει από πίσω και πάει εμπρός ανάλογα την ολίσθηση των πίσω τροχών Συμφωνα με αυτο ειχαν συνδεσμο haldex για την τετρακινηση αρα ναι ειναι μονιμη και βλεποντας και αυτο για το συνδεσμο haldex και τη 2η? γενια που φοραει μαλλον το ΤΤ ειναι και μεταβαλλομενη η κινηση... ολα αυτα θεωριτικα.. καποιος που να ξερει ακριβος? πρώτης γενιάς φοράει αυτό όπως και το πρώτο s3 με το οποίο είχε ολόιδιο πάτωμα , τα καινούρια TT έχουν 2ης και 4ης το tts δηλαδή όταν βγήκε θυμάμαι 99% να έχει 4ης η 4η είναι με διαφορά η καλύτερη στη συμπεριφορά, ακόμα και σε tiguan με 160 άλογα 1
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 η πιο "εξελιγμένη" περίπτωση haldex είναι από την επίσης σουηδική volvo όπου δε θυμάμαι σε ποιο μοντέλο, είχε haldex 4ης γενιάς με επιπλέον διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα που μοίραζε ροπή και μεταξύ των δύο πίσω τροχών (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κι αυτό) Υπάρχει στα Saab και στο Insignia.
kage Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 http://www.caroto.gr/2009/02/13/%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%BAtorsen-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CE%B4%CF%8E-%CE%BF-%CE%BAhaldex/
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Υπάρχει στα Saab και στο Insignia. έχεις δίκιο ρε σύ τη saab είχα στο νου μου, δε ξέρω γιατί έγραψα volvo (χαζεμάρα..)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα