Προς το περιεχόμενο
imaginas

"Περίεργο" πρόβλημα (;) με φορητό Η.Υ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω έναν lenovo G580 που τον αγόρασα τον Ιανουάριο και μου κάνει το εξής. 
Ενώ έχω ρυθμίσει τη φωτεινότητα στο 100%,και τον λειτουργό με ρεύμα,όταν αλλάζω σελίδα από μια φωτεινή σε μια σκούρα,μειώνεται η φωτεινότητα,και όταν επαναφέρω μια σελίδα λευκή επανέρχεται.Δεν έχω πειράξει κάποια ρύθμιση εγώ.Μήπως έχει ιδέα κάποιος τι συμβαίνει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι το συγκεκριμενο http://www.kotsovolos.gr/site/computing/laptop-tablet-ipad/notebook-macbook-ultrabook/115341-lenovo-g580?gclid=CKXe1_7jqbkCFUgV3godczwAFw

 

τοτε θα πας στον πινακα ελεγχου της Intel για τα γραφικα(γραφικa Intel HD θα γραφει)και καπου θα βρεις για λειτουργια εξοικονομισης οθονης η καπως ετσι(σε μενα στο dell ετσι τα γραφει τουλαχιστον)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την ιδια διαδικασια κανε κ παλι.Πρεπει να υπαρχει η επιλογη η καπως ετσι οπως την εγραψα.Με ειχε απασχολησει κ εμενα το ολο θεμα μεχρι που βρηκα την ακρη!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.