Προς το περιεχόμενο

απορία από πρωτάρη


GeorgeHellas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους! Σε περίπου 2 μέρες περιμένω από το μισητό σε πολλούς e-shop να μου φέρει τον υπολογιστή που παρήγγειλα (κουτί και οθόνη).

Λοιπόν η απορία μου είναι τι πρέπει να προσέξω κατά την παραλαβή γιατί είναι η 1η φορά που παραγγέλνω ηλεκτρονικά και θα ήταν καλύτερα να πάω εγώ στο κατάστημα ή να μου το φέρουν αυτοί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα να ειναι ολα ΚΛΕΙΣΤΑ μην σου δωσουν κανα απο επιστροφη η τιποτα τετοιο.

 

Το μονο καλο αν πας να τα παρεις εσυ ειναι σιγουρο οτι θα τα παρεις νωριτερα...αλλα εχεις βαλει παραλαβη απο το καταστημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέχασα να αναφέρω ότι θα το συναρμολογούσαν αυτοί, οπότε τα κουτιά δεν θα είναι σφραγισμένα λογικά... και δεν ξέρω αν έχω βάλει παραλαβή από το κατάστημα, γιατί την παραγγελία την έκανα από κατάστημα με τη βοήθεια υπαλλήλου. λογικά όμως τώρα που το σκέφτομαι αό εκεί θα είναι γιατί δεν μ πήραν διεύθυνση παρά μόνο κινητό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την συναρμολογηση θα στην κανουν αυτοι στο καταστημα να φανταστω ε? 

οποτε δεν ειναι δυνατον να ναι κλειστα τα κουτακια των προιοντων που αγορασες... 



ξέχασα να αναφέρω ότι θα το συναρμολογούσαν αυτοί, οπότε τα κουτιά δεν θα είναι σφραγισμένα λογικά... και δεν ξέρω αν έχω βάλει παραλαβή από το κατάστημα, γιατί την παραγγελία την έκανα από κατάστημα με τη βοήθεια υπαλλήλου. λογικά όμως τώρα που το σκέφτομαι αό εκεί θα είναι γιατί δεν μ πήραν διεύθυνση παρά μόνο κινητό

σωστα, αν εδωσες κινητο θα λαβεις μηνυμα για να πας να το παραλαβεις. οταν το παρεις ανοιξε το να δεις αν μπορεις να βελτιωσεις το cable management γιατι δεν νομιζω να εχουν ασχοληθει και πολυ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την συναρμολογηση θα στην κανουν αυτοι στο καταστημα να φανταστω ε? 

οποτε δεν ειναι δυνατον να ναι κλειστα τα κουτακια των προιοντων που αγορασες... 

 

σωστα, αν εδωσες κινητο θα λαβεις μηνυμα για να πας να το παραλαβεις. οταν το παρεις ανοιξε το να δεις αν μπορεις να βελτιωσεις το cable management γιατι δεν νομιζω να εχουν ασχοληθει και πολυ. 

γνωρίζει ένας φίλος μου από συναρμολογήσεις και θα τον βάλω να το κοιτάξει. απλά επειδή έχω ακούσει διάφορα για το e-shop αλλά τα άκουσα αφού είχα παραγγείλει, μπορώ να κοιτάξω τίποτα στο κατάστημα την ώρα που θα το αγοράζω? ή θα φανεούν τα προβλήματ αργότερα στη λειτουργεία? που ελπίζω μην υπάρχουν γιατί μιλάμε για πολλά χρήματα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέχασα να αναφέρω ότι θα το συναρμολογούσαν αυτοί, οπότε τα κουτιά δεν θα είναι σφραγισμένα λογικά... και δεν ξέρω αν έχω βάλει παραλαβή από το κατάστημα, γιατί την παραγγελία την έκανα από κατάστημα με τη βοήθεια υπαλλήλου. λογικά όμως τώρα που το σκέφτομαι αό εκεί θα είναι γιατί δεν μ πήραν διεύθυνση παρά μόνο κινητό

αρα ναι δεν ειναι κλειστα.

 

 

Ριχτου μια ματια να δεις αν σου φαινοντε ολα τα εξερτηματα ολοκαινουργια...δηλαδη να στο ανοιξουν πριν πληρωσεις.

 

Δεν μου ερχεται τιποτα αλλο.Α ναι παρεις φυσικα ολα τα κουτια απο τα εξαρτηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάρει έτοιμο PC απ το eshop παλαιότερα και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Όλα τα κουτιά των parts μου τα δώσαν με τα κουτιά τους, με τα χαρτάκια τους, με τα όλα τους, ανοιγμένα φυσικά γιατί τα parts ήταν στο PC :P. Mετά 2 χρόνια που το άνοιξα, μιας και είχε λήξει η εγγύηση όλα μου φαίνονταν ΟΚ μέσα. Σε έτοιμα συστήματα ο μόνος φόβος που υπάρχει είναι μήπως έχουν βάλει κομμάτια από επιστροφές, έχουν ανοιχτεί δηλαδή και δεν ήταν απόλύτως καινούργια αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να το μάθεις ποτέ, οπότε να ένας λόγος στην επόμενη αγορά να μην πάρεις κάτι έτοιμο. Αυτό που σ ενδιαφέρει είναι να δουλεύει. Μέσα κανονικά θα σου χουν κι ένα χαρτί από διαγνωστικό ότι όλα είναι ΟΚ. Εσυ αν εμφανίσει κάτι δε θα το ανοίξεις, έχει ένα αυτοκόλλητο πίσω στο κουτί το οποίο αν σκιστεί ακυρώνει την εγγύηση, θα το πας απευθείας σ αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάρει έτοιμο PC απ το eshop παλαιότερα και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Όλα τα κουτιά των parts μου τα δώσαν με τα κουτιά τους, με τα χαρτάκια τους, με τα όλα τους, ανοιγμένα φυσικά γιατί τα parts ήταν στο PC :P. Mετά 2 χρόνια που το άνοιξα, μιας και είχε λήξει η εγγύηση όλα μου φαίνονταν ΟΚ μέσα. Σε έτοιμα συστήματα ο μόνος φόβος που υπάρχει είναι μήπως έχουν βάλει κομμάτια από επιστροφές, έχουν ανοιχτεί δηλαδή και δεν ήταν απόλύτως καινούργια αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να το μάθεις ποτέ, οπότε να ένας λόγος στην επόμενη αγορά να μην πάρεις κάτι έτοιμο. Αυτό που σ ενδιαφέρει είναι να δουλεύει. Μέσα κανονικά θα σου χουν κι ένα χαρτί από διαγνωστικό ότι όλα είναι ΟΚ. Εσυ αν εμφανίσει κάτι δε θα το ανοίξεις, έχει ένα αυτοκόλλητο πίσω στο κουτί το οποίο αν σκιστεί ακυρώνει την εγγύηση, θα το πας απευθείας σ αυτούς.

δηλαδή δεν μπορούμε να το ανοίξουμε ούτε στο μαγαζί όταν το πάρω να δούμε πως είναι μέσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το αυτοκόλλητο που λες Πάνο, έχω να το δω από εποχή Plato Computers που πουλαγανε τα ετοιμα στα carefure :P Προφανώς θα υπάρχει και σε έτοιμα που έρχονται από εταιρίες (HP, DELL κλπ) αλλά δε νομίζω πως e-shop, πλαίσιο βάζει αυτοκόλλητο για την εγγύηση. 

 

 

Φιλε δεν υπάρχει περίπτωση να καταλαβεις κατι τωρα. Αν κάτι έχει πρόβλημα θα το δεις στην πορεία και φυσικά θα έχεις εγγύηση. Αλλά αφού ειχες και φιλο που ασχολειται θα μπορουσες να παρεις κομματι κομματι και να σου το φτιαξει εκεινος.

Φίλη που αγόρασε απο e-shop μηχανημα ήταν μια χαρά πάντως και ακόμα ειναι φτου μη το ματιασω. Μας δωσανε αν θυμαμαι καλα και ολα τα κουτακια σκατουλακια κλπ απο ολο το hardware (και δεν ειχε και αυτοκολλητακι για την εγγυηση στο κουτι.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βεβαία να ζητήσεις να το ανοίξουν μπροστά σου όχι οτι θα κατάλαβεις κάτι. Μονο τον σκληρό δίσκο μπορείς μετα με το hard disk sentinel να τσεκαρεις αν έχει ξαναδουλεψει, όταν διαλέγεις εσυ όλα τα εξαρτήματα ειναι κάπως δύσκολο να σου πλασαρουν απο επιστροφές, αν πήρες κάποιο απο τα έτοιμα συστήματα που έχουν ειναι σχεδόν σίγουρα οτι θα έχει μέσα και χρησιμοποίημενα κομμάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βεβαία να ζητήσεις να το ανοίξουν μπροστά σου όχι οτι θα κατάλαβεις κάτι. Μονο τον σκληρό δίσκο μπορείς μετα με το hard disk sentinel να τσεκαρεις αν έχει ξαναδουλεψει, όταν διαλέγεις εσυ όλα τα εξαρτήματα ειναι κάπως δύσκολο να σου πλασαρουν απο επιστροφές, αν πήρες κάποιο απο τα έτοιμα συστήματα που έχουν ειναι σχεδόν σίγουρα οτι θα έχει μέσα και χρησιμοποίημενα κομμάτια.

όχι τα κομμάτια που ζήτησα ήταν συγκεκριμένα@ σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας παρά την προχωρημένη ώρα!

Ας ελπίσω να μην προβλήματα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από 4 χρόνια αγόρασα από το e-shop το σύστημα που έχω (και δουλεύει χωρίς πρόβλημα μέχρι σήμερα), με δική τους συναρμολόγηση στα εξαρτήματα που επέλεξα και αφού τους πήγα την κάρτα γραφικών που ήθελα και την είχε μόνο το ΠΛΑΙΣΙΟ την εποχή εκείνη.

 

Η παραλαβή γίνεται από το κατάστημα και δεν νομίζω ότι θα καταλάβεις τίποτε αν το ανοίξεις, δεδομένου ότι αφενός κάθε εξάρτημα έχει την εγγύησή του και αυτοί την ευθύνη συναρμολόγησης.

 

Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλορίζικο το pc , προσωπικά πάντως τα λιγότερα παράπονα τα έχω ακούσει απο e-shop. Το θεωρώ σχετικά αξιόπιστο μαγαζί μιας και έχω παραγγείλει αρκετά πράγματα και ποτέ δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...