mphxths Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2013 Eτυχε να μιλησω σημερα με τον φιλο μου με το rx8...και τον ρωτησα καταναλωσεις να δουμε απο πρωτο χερι τι παιζει. Μου ειπε οτι κατα μεσο ορο εντος πολης του καιει ~16λιτρα/100χλμ και σε χαλαρα ταξιδακια περιπου 10λιτρα/100χλμ. Eπισης οταν τον ρωτησα πως εξηγει οτι κυκλοφορουν μεταχειρισμενα σε ξεφτιλισμενες τιμες..μου ειπε οτι αυτα που πουλιουνται σε πολυ χαμηλες τιμες ειναι κατα πασα πιθανοτητα αυτοκινητα που τα πηρε καποιος για μουρη ή οτιδηποτε και δεν τα ξεσκισε ποτε και εχουν χασει συμπιεση και ψιλοσερνονται.Γιατι ως γνωστον τα rx8 αγαπανε τις πολλες στροφες... Αυτα που ειναι πιο "ασφαλη" για αγορα ειναι αυτα που παιζουν στο 10αρικο και ανω...χωρις βεβαια να αποκλειεται τιποτα και για τα υπολοιπα. Σε καθε περιπτωση ο φιλος που σκεφτεται να αγορασει καποιο , καλο θα ηταν να το παει σε καποιο εξιδεικευμενο για μαζντα σερβις να τσεκαρει την συμπιεση ....
Ntinaras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Επισης κατα 90% θα ειναι σκισμενο και το λιγοτερο τρακαρισμενο,οπως αυτο που ειχα και εγω την πρωτη γενια το 2003 και το ειχα κανει μαλιοκουβαρα , το αμαξι θελει πιλοτο για να στριψει .Ο κινητηρας οντως ειναι διαμαντι. παιζει,αλλα εχουν εξαφανιστει ολα οχι λογω στουκας (οπως τα saxoralla) αλλα λογω συντηρησης,μαζι με τα υπολοιπα αντιστοιχα,z3,z4,slk. και αν θυμαμαι καλα η δευτερη γενια ειχε και το απαραιτητο esp.
xaerialtwistx Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 σπορ 5-θυρα δεν υπαρχουν (το mazda ειναι ειδικη περιπτωση) θελεις 5 θυρο γρηγορο η σπορ εμφανιση (3 θυρο)? θελω και τα 2 Εγώ θα έλεγα να δεις και το τελευταιο mx 5.. Έκτος και αν αποκλειεις τα διθέσια. Είναι πάντως πιο λογική αγορά. Φυσιολογική κατανάλωση,φτηνοτερη συντηρηση ,πισωκινητο και κάμπριο. Και με 6-7 χιλιαδες που διαθετεις βρισκεις μεταχειρισμένο. το mx5 ειναι στα εναλλακτικα μου.. ωραιο αμαξι και πολυ φθηνο μεταχειρισμενο. εχω ρωτησει γνωστο πως παει απο καταναλωση, αρκετα καλυτερα απο το rx8 (γυρω στα 10 λιτρα / 100χλμ) Να τα βρούμε κάπου στη μέση, προτείνοντάς του: - τετράθυρο - τετραθέσιο με άπλετους χώρους επιβατών - γρήγορο (απίστευτα...) - με εμφάνιση τόσο σπορ, όσο και χλιδέ μέχρι δακρύων - και «πουλ-μουρ» στο έπακρο, χωρίς ίχνος καγκουριάς; Εδώ είμαστε! (ΑΑΑΑΑΧ! Αρρώστια!!!) θα προτιμησω την απόλυτη (και ισως το ομορφοτερο αμαξι που εχει κυκλοφορησει): http://tinyurl.com/lamaven Μάλλον μπέρδεψες τα topic, σε άλλο ρώτησαν για αμάξι με 20k, εδώ ζητάνε με 5-6. εχω αρκετα μεγαλυτερο budget αλλα δεν νομιζω να αξιζει οταν θελω κατι απλα για τις μετακινησεις μου. κατ' εξαιρεση θα εδινα κατι παραπανω για το rx8 επειδη εχει πολλα χαρακτηριστικα που μου αρεσουν και απο το να εδινα 3.000 για κατι που δεν θα με ευχαριστει δεν ειχα προβλημα να δωσω τα 2πλα για κατι που ειναι στην κορυφη των προτιμησεων μου.
deesnider Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 θα προτιμησω την απόλυτη (και ισως το ομορφοτερο αμαξι που εχει κυκλοφορησει): http://tinyurl.com/lamaven «Αεροπλάνο» και όντως απόλυτη από πλευράς επιδόσεων, αλλά οπτικά δε μου αρέσει. Θεωρώ την εμφάνισή της ανεπίτρεπτα καγκούρικη, για ένα τόσο θρυλικό όνομα, όπως η Lamborghini... ...πάρε εσύ αυτή και θα χτυπήσω εγώ τη Maserati!
Antwni Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 «Αεροπλάνο» και όντως απόλυτη από πλευράς επιδόσεων, αλλά οπτικά δε μου αρέσει. Θεωρώ την εμφάνισή της ανεπίτρεπτα καγκούρικη, για ένα τόσο θρυλικό όνομα, όπως η Lamborghini... ...πάρε εσύ αυτή και θα χτυπήσω εγώ τη Maserati! Έχετε καιρό ακόμα να κάνετε όνειρα μέχρι να ξημερώσει.
deesnider Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 θα χτυπήσω εγώ τη Maserati! Έχετε καιρό ακόμα να κάνετε όνειρα μέχρι να ξημερώσει. Ποια όνειρα, καλέ μου άνθρωπε; Εγώ εννοώ το κομμάτι που θα παραλάβω τη Δευτέρα. Κάθε εβδομάδα, την ίδια Maserati θα οδηγώ;
Antwni Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Κοίταξε, αν γίνεται βέβαια.Αν μπορείς βασικά και αν σου είναι εύκολο, μπορείς να μου δώσεις την ΜΙΑ, δεν θέλω πολλές-μια θέλω, maserati?
deesnider Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Κοίταξε, αν γίνεται βέβαια.Αν μπορείς βασικά και αν σου είναι εύκολο, μπορείς να μου δώσεις την ΜΙΑ, δεν θέλω πολλές-μια θέλω, maserati? Χρώμα λέγε! Μη με βάζεις να διαλέγω... 1
Antwni Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 χαχαχαχαχαχαχα μλκ δε μπορώ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :lol: Δε παίζεσαι ρε!! :lol:
adi32 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4020980/
Joshua21 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 εχω αρκετα μεγαλυτερο budget αλλα δεν νομιζω να αξιζει οταν θελω κατι απλα για τις μετακινησεις μου. κατ' εξαιρεση θα εδινα κατι παραπανω για το rx8 επειδη εχει πολλα χαρακτηριστικα που μου αρεσουν και απο το να εδινα 3.000 για κατι που δεν θα με ευχαριστει δεν ειχα προβλημα να δωσω τα 2πλα για κατι που ειναι στην κορυφη των προτιμησεων μου. Με μπερδεύεις λίγο. Αν μπορείς να διαθέσεις 3.000 για κάτι που δεν σου αρέσει και κάτι παραπάνω ή τα διπλά εάν είναι κάτι που σου αρέσει πολύ, τότε το budget σου δεν είναι αρκετά μεγαλύτερο από 5-6k. Πάντως το rx8 δεν είναι και το ιδανικότερο όταν θες απλά κάτι για τις μετακινήσεις σου. Λίγο πολύ φαντάζομαι πήρες μια ιδέα περί κατανάλωσης από τα παραπάνω post. Έχω και εγώ ένα φίλο με rx8. Εδώ και 2 χρόνια περίπου έχει καταθέσει πινακίδες και το έχει βάλει στο γκαράζ με κουκούλα, και για τις μετακινήσεις του χρησιμοποιεί ένα matiz. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν το πουλάει, μου απάντησε ότι είναι ξεφτίλα να το πουλήσει με τις τιμές που πιάνουν τώρα.
xaerialtwistx Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 «Αεροπλάνο» και όντως απόλυτη από πλευράς επιδόσεων, αλλά οπτικά δε μου αρέσει. Θεωρώ την εμφάνισή της ανεπίτρεπτα καγκούρικη, για ένα τόσο θρυλικό όνομα, όπως η Lamborghini... ...πάρε εσύ αυτή και θα χτυπήσω εγώ τη Maserati! την λατρευω την Aventador. απο μπροστα θα μπορουσε να ειναι λιγο διαφορετικη γιατι μοιαζει αρκετα με ολες τις αλλες Lamborghini. απο πλαγια και πισω παντως δεν θα μπορουσε να εχει πιο 'επιθετικη' εμφανιση. μεγιά μου εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4020980/ το εβαλα στα bookmarks Με μπερδεύεις λίγο. Αν μπορείς να διαθέσεις 3.000 για κάτι που δεν σου αρέσει και κάτι παραπάνω ή τα διπλά εάν είναι κάτι που σου αρέσει πολύ, τότε το budget σου δεν είναι αρκετά μεγαλύτερο από 5-6k. θελω να πω πως δεν αξιζει για μετακινησεις να δωσεις λεφτα για υπεραμαξι, και ενα των 2.000-3.000 κανει την δουλεια του. αλλα αν κατ'εξαιρεση υπαρχει καποιο που κινειται 'μολις' στα διπλα λεφτα και ειναι αρκετα καλυτερο, τοτε θα τα δωσω. και δεν εχω βρει αλλο αμαξι που με τα διπλα λεφτα να κινειται σε τοσο διαφορετικη κατηγορια.
mphxths Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 πωωω το δισκοφρενο της ειναι οσο ολη η ροδα μου ...
qsis Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 «Αεροπλάνο» και όντως απόλυτη από πλευράς επιδόσεων, αλλά οπτικά δε μου αρέσει. Θεωρώ την εμφάνισή της ανεπίτρεπτα καγκούρικη, για ένα τόσο θρυλικό όνομα, όπως η Lamborghini... ...πάρε εσύ αυτή και θα χτυπήσω εγώ τη Maserati! η lamborghini ανέκαθεν ήταν ο ορισμός της υπερβολής και της "καγκουριάς" σε σχέση με τις ferrari ειδικά αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που έγινε θρυλική και πολύ λιγότερο ο τομέας των επιδόσεων, στο κάτω κάτω η lambo δεν είχε το αγωνιστικό pedigree της ferrari, από την αρχή έβγαζε αυτοκινητά δρόμου, δεν αναγκάστηκε να φτιάξει αυτοκίνητα δρόμου για να βγάλει λεφτά
deesnider Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2013 η lamborghini ανέκαθεν ήταν ο ορισμός της υπερβολής και της "καγκουριάς" σε σχέση με τις ferrari ειδικά Εντάξει, έχει να κάνει και με το τι θεωρεί ο καθένας «καγκουριά». Πιστεύω ότι είναι υποκειμενικό σε μεγάλο βαθμό. Με όλο το ρίσκο να μού βάλουν τις φωνές, πολλοί από 'δω μέσα, να σού πω π.χ. ότι, για 'μένα, ένα από τα πιο «καγκούρικα» αμαξώματα που έχω δει σε σπορ αυτοκίνητο, ήταν εκείνο τής Countach. Αντίθετα, η μεγάλη μου αγάπη σχεδιαστικά και όχι μόνο - και, στα μάτια μου, κάθε άλλο παρά «καγκούρικη» - ήταν η Diablo, κατά τη γνώμη μου, ένα από τα πιο επιβλητικά σπορ αυτοκίνητα πού έχουν παρουσιαστεί. Μετά ήρθαν η Murcielago και η Gallardo, για τις οποίες η εντύπωσή μου - από πλευράς εμφάνισης πάντα - είναι ότι οι σχεδιαστές τους διένυαν φάση απίστευτης βαρεμάρας, περισσότερο για την πρώτη, αλλά και για τη δεύτερη σε μεγάλο βαθμό και τελικά φτάσαμε στην, εντυπωσιακή κατά τ' άλλα, Aventador, με την οποία φαίνεται ότι νοστάλγησαν το ...ένδοξο σχεδιαστικό παρελθόν τής Countach! αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που έγινε θρυλική και πολύ λιγότερο ο τομέας των επιδόσεων, στο κάτω κάτω η lambo δεν είχε το αγωνιστικό pedigree της ferrari, από την αρχή έβγαζε αυτοκινητά δρόμου, δεν αναγκάστηκε να φτιάξει αυτοκίνητα δρόμου για να βγάλει λεφτά Για αυτή την παράγραφο, δε διαφωνώ ούτε στο ελάχιστο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα