kage Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια .το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο... καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση...
MT60RS Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 μην παιρνετε wankel, δεν φτανουν για ολους Καποιοι ειχαν λιγο μυαλο και δεν εξελιξαν λιγο ακομα το project "ατμομηχανη". Δεν ειχαν απηχηση και γι' αυτο δεν εχουν λυσει καποια προβληματα τους, με τετοιο τροπο ωστε να συμφερουν για μαζικη παραγωγη
KostasI Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια .το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο... καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση... Τι σημαινει ενω ειναι τα διπλασια?..ειναι οσα φορολογειται...οπως και να το κανεις δεν χωραει παραπανω αερα μεσα ο "κυλινδρος"
Liverpool89 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Σου λεει οτι το φορολογουν με προσεγγιση 1.3 , λογο οτι ας μπορουμε να το πουμε ετσι ειναι ακυβιστο
KostasI Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2015 Σου λεει οτι το φορολογουν με προσεγγιση 1.3 , λογο οτι ας μπορουμε να το πουμε ετσι ειναι ακυβιστο Δεν ξερω για ποιον λογο κυκλοφορει αυτη η φημη οτι ειναι ακυβιστο, οτι ειναι παραπανω απο 1300 κυβικα ..αλλου ακουω οτι στην πραγματικοτητα ειναι 2600 και δεν ξερω εγω τι. ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ 1308 Κυβικα...Μετρημενα και τα παντα. Δεν βγηκε ενας μια μερα και ειπε..χμμ..αυτο το πραμα δεν μπορουμε να το κυβισουμε...αρα ας πουμε οτι ειναι 1308 κυβικα. Αραγε υπαρχει κατι που δεν κυβιζεται?..
gia_nnis Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια .το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο... καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση... ειναι ενα καλο αυτοκινητο χωρις κινητηρα..! εγω ετσι μπορω να το χαρακτηρισω.
παπι Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Σου λεει οτι το φορολογουν με προσεγγιση 1.3 , λογο οτι ας μπορουμε να το πουμε ετσι ειναι ακυβιστο Κυβισμενο είναι, απλα τα κυβικά έχουν ελαχιστη σχεση με την απόδοση.
Haldol Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Αραγε υπαρχει κατι που δεν κυβιζεται?.. Οι ηλεκτροκινητήρες. Μια χαρά 1300cc είναι ο wankel. Τόσος αέρας χωράει στους ρότορες. Απλά λόγω του τρόπου λειτουργίας "συμπεριφέρεται" σαν 2600cc πιστονάτο. 1
KostasI Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Οι ηλεκτροκινητήρες. Μια χαρά 1300cc είναι ο wankel. Τόσος αέρας χωράει στους ρότορες. Απλά λόγω του τρόπου λειτουργίας "συμπεριφέρεται" σαν 2600cc πιστονάτο. Χαχαχα..Σωστο και αυτο.Οχι αν το παμε με το πως "συμπεριφερεται" ειναι σαν 6 κυλινδρο 3900 περιπου..καθως κανει ταυτοχρονα 3 διαφορετικους χρονους στον καθε ροτορα χ2
apostolisR Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Πιο λιανά, είναι κινητήρας με λίγα κυβικά και πολλά άλογα. Για αυτό δεν ξέρει τι καίει. Όποια τεχνολογία και να χρησιμοποιήσεις πάνω σε αυτό, δεν αλλάζει κάτι.. ακόμα.
Haldol Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Πιο λιανά, είναι κινητήρας με λίγα κυβικά και πολλά άλογα. Για αυτό δεν ξέρει τι καίει. Όποια τεχνολογία και να χρησιμοποιήσεις πάνω σε αυτό, δεν αλλάζει κάτι.. ακόμα. Ποτέ δε θα αλλάξει κάτι. Άλογα = ενέργεια = βενζίνη. Πιο οικονομικά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να βγαίνουν, αλλά οικονομικά σε low-load. Πάντα, όταν θες να παράγεις πολλή ισχύ, θα καταναλώσεις και πολύ καύσιμο. ΑΔΕ.
Haldol Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Yup, αλλά δεν αλλάζει και πολύ με τα δεδομένα που έχουμε. Άντε να δώσεις +5%; Άντε +10%; Διαφορά δε θα κάνει τρομερή. Τώρα άμα κάποτε βγει κάνας καινούριος τύπος κινητήρα με άλλη αρχή λειτουργίας και με (πολλή) παραπάνω απόδοση το συζητάμε.
gia_nnis Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Πιο λιανά, είναι κινητήρας με λίγα κυβικά και πολλά άλογα.που αποδιδει με τον δικο του τροπο.. και τον δικο του χρονο..
NT1G Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Δημοσ. 6 Απριλίου 2015 Yup, αλλά δεν αλλάζει και πολύ με τα δεδομένα που έχουμε. Άντε να δώσεις +5%; Άντε +10%; Διαφορά δε θα κάνει τρομερή. Τώρα άμα κάποτε βγει κάνας καινούριος τύπος κινητήρα με άλλη αρχή λειτουργίας και με (πολλή) παραπάνω απόδοση το συζητάμε. lol, εδώ για 1-2% ποσοστιαίες μονάδες αύξηση, ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια οι εταιρίες κάθε χρόνο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα