Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αλλά δε καταλαβαίνω γιατι θεωρουμε οτι πρέπει να κάνουμε αναφορά στον Πλάτωνα.

αφού τώρα ανάκαλυψε την Αμερική ο TS...

 

Uhm, what? http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_ring#History_and_function

 

Δεν έχει γράψει μόνο ο πλάτωνας για δαχτυλίδια.

party pooper...

  • Like 2
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

δεν νομίζω ότι ισχυρίστηκε ο ίδιος κάτι τέτοιο, ήταν εμφανές εξάλλου ότι το σύμπαν που δημιούργησε ήταν επιρεασμένο από διάφορες μυθολογίες...

 

 

και απο τoν προγενεστερο Conan the Barbarian του Robert E. Howard.

Ειδικα το One Ring, ειναι φως φαναρι πως ειναι κλεμμενο απο εκει.

  • Like 2
Δημοσ.

Noμιζω ο Τολκιεν εχει πει για τον Ηοward και οτι εκτιμα το εργο του,αυτοι οι συγγραφεις επηρρεαζονται μεταξυ τους,ειναι φυσιολογικο,και ο Πλατωνας απο καπου θα ειχε επηρρεαστει,ετσι νομιζω

Δημοσ.

Αυτός ο μαλάκας ο Σαιξπυρ, με τον Ρομαίο και την ΓΙουλιέτα του, αντέγραψε το "Θίσβη και Πύραμος" που είναι αρχαίοελληνικός μύθος, ού στον ξεφτίλα τον εγγλέζο.;ρ

 

 

 

Ένα σας λέω, παρθενογέννεση δεν υπάρχει.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να χαιρόμαστε για τον Πλάτων αφού καμία σχέση δεν έχει με εμάς,τους βρομιάρηδες τριχωτούς βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορους.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να χαιρόμαστε για τον Πλάτων αφού καμία σχέση δεν έχει με εμάς,τους βρομιάρηδες τριχωτούς βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορους.

 

plato.jpg

 

Δεν νομίζω ότι οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι κάναν αποτρίχωση πάντως :P

Δημοσ.

Βρε αθεόφοβοι, που για όλα έχετε γνώμη…

διαβάστε τι είναι η διακειμενικότητα πρώτα και μετά ακούμε τις «θεωρίες» σας…

 

- Εδώ ολόκληρος Ουμπέρτο Έκο λέει ότι «το Όνομα του Ρόδου» είναι από αρχή μέχρι τέλους συρραφή άλλων κειμένων και εσείς ψάχνεται την πρωτοτυπία στον μύθο ή στις ιστορίες που αφηγείται ο κάθε Τόλκιν;

 

 

Δημοσ.

Βρε αθεόφοβοι, που για όλα έχετε γνώμη…

διαβάστε τι είναι η διακειμενικότητα πρώτα και μετά ακούμε τις «θεωρίες» σας…

 

- Εδώ ολόκληρος Ουμπέρτο Έκο λέει ότι «το Όνομα του Ρόδου» είναι από αρχή μέχρι τέλους συρραφή άλλων κειμένων και εσείς ψάχνεται την πρωτοτυπία στον μύθο ή στις ιστορίες που αφηγείται ο κάθε Τόλκιν;

Τι υπονοείς, ότι ο Έκο ήταν/είναι η κορυφή και ο Τόλκιν δεν αξίζει μία;

 

Απέχεις εκατομμύρια έτη φωτός από την δυνατότητα να μπορείς να κριτικάρεις την τέχνη.

Χωρια που βασικά συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Φρούτα και τα δύο, καμιά σχέση το ένα με το άλλο.

Δημοσ.

Να μην ξέρεις δεν είναι κακό.

Να νομίζεις ότι ξέρεις και να εκτίθεσαι, αναφαίρετο δικαίωμα σου.

Απευθύνεσαι σε πτυχιούχο αγγλικής/ιταλικής/γαλλικής φιλολογίας, πρωτοετής μεταπτυχιακού στην λογοτεχνία.

Ξανασκέψου ποιος είναι ο άσχετος, και ξανασκέψου καλύτερα την επόμενη φορά που θα πιάσεις πληκτρολόγιο στα χέρια σου για να γράψεις ό,τι σου κατέβει εκείνη την στιγμή.

Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να χαιρόμαστε για τον Πλάτων αφού καμία σχέση δεν έχει με εμάς,τους βρομιάρηδες τριχωτούς βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορους.

 

Στο χέρι σου και του καθενός απο εμάς είναι να δείξεις με τις πράξεις , την νοοτροπία και την ζωή σου κατα πόσο ή όχι έχεις σχέση με τον Πλάτων .

 

Αποκεί και πέρα , εάν θεωρείς τον εαυτό σου βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορο , κράτα τους προσδιορισμούς αυτούς για τον εαυτό και την προσωπικότητά σου , φίλε μου .

  • Like 2
Δημοσ.

Απευθύνεσαι σε πτυχιούχο αγγλικής/ιταλικής/γαλλικής φιλολογίας, πρωτοετής μεταπτυχιακού στην λογοτεχνία.

Ξανασκέψου ποιος είναι ο άσχετος, και ξανασκέψου καλύτερα την επόμενη φορά που θα πιάσεις πληκτρολόγιο στα χέρια σου για να γράψεις ό,τι σου κατέβει εκείνη την στιγμή.

Κόψε κάτι…

Δεν είσαι μεταπτυχιακός φοιτητής στη λογοτεχνία.

Δημοσ.

Στο χέρι σου και του καθενός απο εμάς είναι να δείξεις με τις πράξεις , την νοοτροπία και την ζωή σου κατα πόσο ή όχι έχεις σχέση με τον Πλάτων .

 

Αποκεί και πέρα , εάν θεωρείς τον εαυτό σου βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορο , κράτα τους προσδιορισμούς αυτούς για τον εαυτό και την προσωπικότητά σου , φίλε μου .

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να χαιρόμαστε για τον Πλάτων αφού καμία σχέση δεν έχει με εμάς,τους βρομιάρηδες τριχωτούς βλαχομπαρόκ τουρκοβαλκανόσπορους.

μια καλή αρχή θα ήταν να ξεκινήσουμε να γράφουμε "με τον ΠλάτωΝΑ

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...