status Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 μεταξύ των παρατηρήσεων που γίνονται υπάρχει και ένα τοσοδούλι κομματάκι από τη δουλειά μου. :·) Πες τα όλα, έχουν ξεμείνει πτώματα στο κύτος; ;ρ
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Eίναι ορατή η μετατόπιση, φαίνεται το γκρίζο-καφέ κομμάτι που ήταν βυθισμένο. Επειδή έχει ενδιαφέρον η συζήτηση για το scrap, διαβάζω στο BBC είναι 114.000 τόνοι, πόσο θα βγει αν πάει όλο για scrap;
fylatos Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 400$ ο τόνος το ατσάλι, περίπου, άρα πες 300 για αυτό. Κάνε τα μαθηματικά.
SR20DET Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Μονο η μεταλλικη κατασκευη θα παει για σκραπ. Τα μεγάλα χρήσιμα κομμάτια είναι οι κύριες μηχανές και ηλεκτρογεννήτριες (το μηχανοστασιο δεν πλημμύρισε), οι άξονες, προπέλλες και πολλά κομμάτια του εξόπλισμου απο διαμερίσματα που δεν κατακλύσθηκαν.
makfil Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Το εγχείρημα ανέλκυσης ενός τόσο τεράστιου πλοίου είναι μεγάλο και τεχνικές πληροφορίες μπορεί να βρει όποιος ενδιαφέρεται ΕΔΩ. Συνεργάστηκαν πάρα πολλοί μηχανικοί και ειδικοί και όλη η επιχείρηση παρακολουθείται από οθόνες μιας ομάδας ειδικών συντονιστών. Το πλοίο σηκώνεται από τη δεξιά πλευρά με γρύλλους που έχουν πακτωθεί στο βυθό και ταυτόχρονα οι δεξαμενές, που έχουν τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά, γεμίζουν με νερό για να ισορροπεί το βάρος του πλοίου εως ότου σηκωθεί και καθίσει στη βάση που έχουν φτιάξει στο βυθό. Στη συνέχεια, θα προσθέσουν δεξαμενές και στη δεξιά πλευρά ώστε να κρατηθεί σε ισορροπία και να αφαιρεθούν τα νερά και οι λάσπες που το έχουν γεμίσει.
Adon1s Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Είμαι άσχετος , αλλά δεδομένου οτι έπεσε στα ρηχά και το μισό κ κατω μερος του πλοίου , Το να κάνουν ενα service ΓΕΡΟ πετωντας τα σκουριασμένα και κρατωντας τα καλά μέρη , είναι ανούσιο , χρονοβόρο , αντιοικονομικό ή απλά ανέφικτο σαν εγχείρημα ; Θέλω να πω σε περιπτωση προσπαθειας για σερβις θα εχει καποιο κουσουρι σαν σκαρί ή πολυ απλα συμφερει περισσοτερο να αγοραστει καινουριο πλοίο ; Sent from my iPhone using Insomnia 1
makfil Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Το άνοιγμα που έχει από το σκίσιμο στα βράχια δεν είναι μεγάλο και επισκευάζεται εύκολα. Το θέμα δεν είναι αν επισκευάζεται το πλοίο αλλά πρωτίστως ότι έπρεπε να απομακρυνθεί από το σημείο πρόσκρουσης και στη συνέχεια να μελετηθεί αν συμφέρει οικονομικά η ανακατασκευή του εξοπλισμού του.
Gtr34 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 <p>Το άνοιγμα που έχει από το σκίσιμο στα βράχια δεν είναι μεγάλο και επισκευάζεται εύκολα.</p> <p>Το θέμα δεν είναι αν επισκευάζεται το πλοίο αλλά πρωτίστως ότι έπρεπε να απομακρυνθεί από το σημείο πρόσκρουσης και στη συνέχεια να μελετηθεί αν συμφέρει οικονομικά η ανακατασκευή του εξοπλισμού του.</p> Δυστυχως, δεν ειναι ενα απλο σκισιμο στο εξωτερικο περιβλημα του πλοιου απο οτι ειδα στις φωτογραφιες και λεω δυστυχως. γιατι αν ηταν μονο αυτο πιθανον να μην ειχε το πλοιο αυτη την καταληξη, καθως τα σημερινα πλοια εχουν διπλα τοιχωματα και πυθμενα .
makfil Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Και εγώ είδα τις φωτο και ειδικά τη συγκεκριμένη με το σκίσιμο και νομίζω ότι αυτή η ζημιά είναι επισκευάσιμη. Ώρα 22.10 Πάντως, η πρόοδος της ανέλκυσης είναι σημαντική. Έχει βγει από το νερό όλο το τμήμα του πλοίου που είναι πάνω από τη γέφυρα. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2013 από makfil
makfil Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Εννοείς να έρθει στα ίσα γιατί για να σταθεί και να μπορεί να πλεύσει θέλει πολλή δουλειά ακόμη.
status Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Εννοείς να έρθει στα ίσα γιατί για να σταθεί και να μπορεί να πλεύσει θέλει πολλή δουλειά ακόμη. Μέχρι τι 60 μοίρες, μετά καθαρισμό, απάντληση υδάτων κλπ και μετά σε σχετικό λιμάνι για παλιοσίδερα.
NikosKallithea Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Μέχρι τι 60 μοίρες, μετά καθαρισμό, απάντληση υδάτων κλπ και μετά σε σχετικό λιμάνι για παλιοσίδερα. Δεν ειναι ετσι ακριβως Εχει πολυ δουλειά, θα μπουν και αλλες δεξαμενές απο την δεξια πλευρά του πλοιου και μετα θα γινει άδειασμα των δεξαμενών και το πλοιο θα επιπλεύσει, το κοβω να είναι εκει 3-4 μέρες
Adon1s Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2013 ρε σεις , κρίμα δεν είναι να πάει για ανακύκλωση ; Σε ενα ναυπηγίο να πάει να αλλάξει τα σίδερα πιστεύω θα τους βγει κομπλέ !! Βέβαια τώρα κάνω αυτό που μισώ , να εκφέρω γνώμη χωρίς να είμαι του χώρου , οπότε και σταματάω . Υπάρχουν σαφως και περισσότερο ειδικοί , και αν όντως επιδεχόταν "επανένταξη" του πλοίου , οι ίδιοι θα το είχαν σκεφτεί νωρίτερα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα