Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν νομίζω πως είσαι χρυσαυγιτης. Νομίζω ότι είσαι αυτό το χειρότερο που δεν έχει καν το άλλοθι του μονοκύτταρου οργανισμού που προσχωρεί στην Χ.Α.

 

Μπορείς να αντιληφθείς ότι κάτι δεν πάει καλά με τα καραφλά αλλά ως εκει. Είσαι αυτός που επίτηδες επιλέγει να προσκολλάται στον τύπο και την διαδικασία, όταν η ουσία τον χτυπάει στο πρόσωπο. Κοπανάνε οι μεν - κοπανάνε οι δε, εγώ θα παίζω πιάνο. Υπήρχαν άπειροι πριν από εσένα, και θα υπάρξουν και άλλοι. Αλλά μην αξιώνεις τέτοια δειλία και από τους τριγύρω σου.

  • Like 8
  • Απαντ. 449
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενω οι αναρχικοι ειναι πολυκυτταροι οργανισμοι ε? Χαχαχα. Νομιζεις εισαι καλυτερος? Δεν εισαι δολοφονος εσυ? Δεν εχεις καταστρεψεις περιουσιες? Δεν χρησιμοποιεις την βια για να επιβαλλεις τα πιστευω σου?

Αν θελεις να με βαλεις στο διλλημα να διαλεξω αναμεσα σε δυο οργανωσεις μονοκυτταρων οργανισμων καλυτερα να κατσω να παιξω πιανο.

Ουγκα ουγκα εγω δεν γινομαι...

Δημοσ.

Για να γίνεις ή όχι κάτι, πρέπει και να μην είσαι... τα ερωτήματα σου, ας μείνουν καλύτερα αναπάντητα ως φαιδρά.

 

Και μόνο που κοπανάς το "αναρχικοί" ανά δύο ποστ, και παίζεις έτσι ξερά με το δίπολο, όπως το έχεις αντιληφθεί τελοσπάντων, κάτι μου λέει ότι δεν έχει λιώσει και τις βιβλιοθήκες αναφοράς για να εξοικειωθείς με τον όρο, αλλά θα το αντιπαρέλθω.

 

Ότι δηλώσεις φίλτατε... πιανίστας λοιπόν. Καλό βράδυ :)

  • Like 1
Δημοσ.

Αν λες για τον θεωρητικο ορισμο του αναρχισμου φυσικα και τον ξερω. 

Περα απο το γεγονος οτι ο θεωρητικος ορος ειναι ανεφαρμοστα παραμυθια που μονο αφελεις μπορει να τα πιστεψουν, οι λεγομενοι αναρχικοι δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με αυτα.

 

Και ναι απο το να δηλωσω δολοφονος, μπαχαλακιας, καταστροφεας, τραμπουκος κλπ θα προτιμησω να δηλωσω πιανιστας...

Δημοσ.

Εμ αυτο ειναι που δεν καταλαβαινεις.

Και οι χρυσαυγιτες υποστηριζουν την αυτοαμυνα απενατι στους λαθρομεταναστες.

 

Αναλογα με την ιδεολογια του ο καθενας αυτοαμυνεται απεναντι σε καποιον αλλο.

 

Δεν λειτουργει ετσι η δημοκρατια ομως... Ετσι λειτουργει ο φασισμος...

Δεν διαφωνώ στο bold. Έχω όμως το κακό, του να σκέφτομαι τα πράγματα. Είναι αυτοάμυνα το να μαχαιρώνεις τυχαίους με σκούρο δέρμα; Είναι αυτοάμυνα το να αντιστέκεσαι σε 50 μαχαιροβγάλτες;

Δημοσ.

Αυτοί που συμμετείχαν στη δολοφονία σαφώς και είναι. Οι υπόλοιποι διαδηλωτές, πόσο μάλλον όσοι ασπάζονται συγκεκριμένες θεωρίες (!!!) γιατί να είναι; Ακόμα δεν βλεπω κάποιο φαύλο κύκλο.

 

Άρα αυτοί που έκαναν το ντου στον Φύσσα είναι ... τα υπόλοιπα μέλη της ΧΑ δεν είναι ?

 

 

Προσωπικά θεωρώ και τις δύο ομάδες (στον πυρήνα τους), ΧΑγίτες και αναρχο-μπαχαλο-ανένταχτους το ίδιο πράγμα ... και εξηγούμαι .... 

 

όχι με την έννοια της εξίσωξης πολιτικών ιδιεολογιών και λοιπόν βαθυστόχαστων εννοιών

 

είναι απλά ΗΛΙΘΙΟΙ άνθρωποι που γουστάρουν σαματά και νομίζουν ότι είναι κάτι σπουδαίο σπάζοντας/μαχισρόνοντας/βάζοντας φωτιά.

 

Για να δικαιολογήσουν το κόμπλεξ τους αυτό και την ανάγκη τους να το παίξουν γαμαουα μπας και ξεχάσουν το ότι στη πράξη είναι ένα τίποτα, για να νοιώσουν καλύτερα για τον εαυτό τους, σπουδαίοι να ρίξουν και καμιά γκόμενα που λέει ο λόγος βάζουν ένα μανδύα στις πράξεις τους μπας και κάποιοι πιστέψουν ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ηλίθιοι ανικανοποίητοι τραμπούκοι ...

 

άλλοι το παίζουν μπροστάριδες ομάδων άλλοι επιλέγουν πολιτική ....

  • Like 1
Δημοσ.

Άρα αυτοί που έκαναν το ντου στον Φύσσα είναι ... τα υπόλοιπα μέλη της ΧΑ δεν είναι ?

Με ρώτησαν ακριβώς το ίδιο πιο πίσω. Για τους ψηφοφόρους της ΧΑ δεν εκφέρω κάποια άποψη, γιατί άλλωστε δεν μπορώ να γνωρίζω. Για τα ενεργά μέλη που την στηρίζουν, είναι "απλά" ναζί. Το τάγμα εφόδου της Νίκαιας είχε κάνει και άλλες απόπειρες δολοφονίας, άρα είναι εν δυνάμει δολοφόνοι (και συμμετείχε φυσικά στη δολοφονία του Φύσσα, αν δεν ήταν 30 vs 6 αλλά 1 vs 6, μπορεί να μην είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο).

 

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231266122

 

Προσωπικά θεωρώ και τις δύο ομάδες (στον πυρήνα τους), ΧΑγίτες και αναρχο-μπαχαλο-ανένταχτους το ίδιο πράγμα ... και εξηγούμαι .... 

 

όχι με την έννοια της εξίσωξης πολιτικών ιδιεολογιών και λοιπόν βαθυστόχαστων εννοιών

 

είναι απλά ΗΛΙΘΙΟΙ άνθρωποι που γουστάρουν σαματά και νομίζουν ότι είναι κάτι σπουδαίο σπάζοντας/μαχισρόνοντας/βάζοντας φωτιά.

 

Για να δικαιολογήσουν το κόμπλεξ τους αυτό και την ανάγκη τους να το παίξουν γαμαουα μπας και ξεχάσουν το ότι στη πράξη είναι ένα τίποτα, για να νοιώσουν καλύτερα για τον εαυτό τους, σπουδαίοι να ρίξουν και καμιά γκόμενα που λέει ο λόγος βάζουν ένα μανδύα στις πράξεις τους μπας και κάποιοι πιστέψουν ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ηλίθιοι ανικανοποίητοι τραμπούκοι ...

 

άλλοι το παίζουν μπροστάριδες ομάδων άλλοι επιλέγουν πολιτική ....

Να σχολιάσω και το υπόλοιπο, αφού το έγραψες. Θεωρώ πως η αφομοίωση της ναζιστικής ιδεολογίας προϋποθέτει αγάπη για τη βία. Δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι σωστός άρειος αν επιτρέπεις στα "μιάσματα" να "μολύνουν" τη χώρα "σου".

Στο αντίπερα "στρατόπεδο", ναι, όπως λες και εσύ, γουστάρουν σαματά. Οι ιδεολόγοι μπάχαλοι θεωρούν πως δεν είναι ώρα να κάθονται στον καναπέ τους, αλλά έχουν να δώσουν κάποιες "μάχες" (τώρα το αν κερδίζουν κάτι από αυτό, είναι άλλο θέμα)

Η διαφωνία μου έχει να κάνει ως προς τον "πυρήνα". Γνωρίζω πολλά άτομα που αυτοποροσδιορίζονται ως αναρχικοί και δεν έχουν συμμετέχει ποτέ σε βίαια επεισόδια. Ίσα ίσα που τα οργανωμένα κινήματα του αναρχισμού στην Ελλάδα δεν έχουν προκαλέσει ποτέ επεισόδια. Άλλο οι μπάχαλοι που δρουν και ατομικιστικά συνήθως. Οπότε δεν θεωρώ πως η βία ειναι στον πυρήνα και των δυο.

Δημοσ.

Με ρώτησαν ακριβώς το ίδιο πιο πίσω. Για τους ψηφοφόρους της ΧΑ δεν εκφέρω κάποια άποψη, 

 

Δε μιλάω για τους ψηφοφόρους αλλά για τα άλλα οργανωμένα ΜΕΛΗ.

 

Όπως πχ στη marfin σε μια ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ομάδα ατόμων μπορεί 3-4 να το "παράκαναν" (αν υποθέσουμε) θα μπορούσε κάποιος να πει το ίδιο και τα την άλλη πλευρά.

 

Να σχολιάσω και το υπόλοιπο, αφού το έγραψες. Θεωρώ πως η αφομοίωση της ναζιστικής ιδεολογίας προϋποθέτει αγάπη για τη βία. Δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι σωστός άρειος αν επιτρέπεις στα "μιάσματα" να "μολύνουν" τη χώρα "σου".

Στο αντίπερα "στρατόπεδο", ναι, όπως λες και εσύ, γουστάρουν σαματά. Οι ιδεολόγοι μπάχαλοι θεωρούν πως δεν είναι ώρα να κάθονται στον καναπέ τους, αλλά έχουν να δώσουν κάποιες "μάχες" (τώρα το αν κερδίζουν κάτι από αυτό, είναι άλλο θέμα)

Η διαφωνία μου έχει να κάνει ως προς τον "πυρήνα". Γνωρίζω πολλά άτομα που αυτοποροσδιορίζονται ως αναρχικοί και δεν έχουν συμμετέχει ποτέ σε βίαια επεισόδια. Ίσα ίσα που τα οργανωμένα κινήματα του αναρχισμού στην Ελλάδα δεν έχουν προκαλέσει ποτέ επεισόδια. Άλλο οι μπάχαλοι που δρουν και ατομικιστικά συνήθως. Οπότε δεν θεωρώ πως η βία ειναι στον πυρήνα και των δυο.

 

 

Θα δεχθώ αυτό που λες ... αλλά και πάλι θα μπορούσε να σου πει κάποιος ότι μπορεί να γνωρίζει υπερασπιστές της θεωρίας περί άρειας φυλής και άλλων τέτοιων που δεν συμμετέχουν σε πράξεις βίας.

 

Επίσης θα σου πει κάποιος ότι όσο ο φασισμός ΄δέχεται σαν αναγκαίο μέσο ανάδειξής του σε κυριάρχη δυναμη τη βία άλλο τόσο το κάνουν και μια σειρά από αριστερα δόγματα ... και οι μουσολίνι/χίτλερ χρησιμοποήσαν βια για να ανεβουν/κρατηθούν στην εξουσία και ο Πολ Ποτ.

 

Όπως εσυ παίρνεις σαν δεδομένο τι πιστεύεις για τους άλλους έτσι και οι άλλοι μπορεί να θεωρούν (και η ιστορία μάλλον τους δικαιώνει) ότι τα αριστερά καθεστώτα έχουν ανάγκη την βία κατά του ίδιου τους του λαού για να κρατηθούν.

  • Like 2
Δημοσ.

Δε μιλάω για τους ψηφοφόρους αλλά για τα άλλα οργανωμένα ΜΕΛΗ.

 

Όπως πχ στη marfin σε μια ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ομάδα ατόμων μπορεί 3-4 να το "παράκαναν" (αν υποθέσουμε) θα μπορούσε κάποιος να πει το ίδιο και τα την άλλη πλευρά.

 

 

 

Θα δεχθώ αυτό που λες ... αλλά και πάλι θα μπορούσε να σου πει κάποιος ότι μπορεί να γνωρίζει υπερασπιστές της θεωρίας περί άρειας φυλής και άλλων τέτοιων που δεν συμμετέχουν σε πράξεις βίας.

 

Επίσης θα σου πει κάποιος ότι όσο ο φασισμός ΄δέχεται σαν αναγκαίο μέσο ανάδειξής του σε κυριάρχη δυναμη τη βία άλλο τόσο το κάνουν και μια σειρά από αριστερα δόγματα ... και οι μουσολίνι/χίτλερ χρησιμοποήσαν βια για να ανεβουν/κρατηθούν στην εξουσία και ο Πολ Ποτ 

 

Σαφώς και στην περίπτωση της Μαρφίν όσοι συμμετείχαν είναι συνένοχοι σε δολοφονία. Όταν πετάνε μολότωφ σε τράπεζα με εργαζόμενους, προφανώς και είναι απόπειρα δολοφονίας. Όλο το σκηνικό βέβαια έγινε νομίζω την ώρα που πέρναγε η πορεία από εκεί, προφανώς οι άνθρωποι στην πορεία δεν φταίνε. Η μικρή διαφορά, είναι ότι στην περίπτωση του Φύσσα, οι υπόλοιποι χρυσαυγίτες τον είχαν περικυκλωμένο ώστε να μην μπορεί να αποφύγει τη δολοφονία. Στην περίπτωση της Μαρφίν φταίνε όσοι πέταξαν μολότωφ, άσχετα αν δεν βρήκαν όλοι στόχο. Οι υπόλοιποι διαδηλωτές δεν βοήθησαν ούτε άμεσα αλλά ούτε και έμμεσα στη δολοφονία.

 

Και ο καπιταλισμός έχει χρησιμοποιήσει βία για να αναδειχθεί. Στην δική μας περίπτωση στην 7ετία της χούντας, αλλά υπάρχουν και άλλα παραδείγματα (Αργεντινή κλπ). Με αυτό το σκεπτικό, ΟΛΕΣ οι πολιτικές ιδεολογίες χρησιμοποιούν τη βία. Από την άλλη, μπορούμε να το δούμε λογικά, και να συμφωνήσουμε ότι η εργατική αλληλεγγύη δεν είναι το ίδιο με τη φυλετική ανωτερότητα.

Δημοσ.

Για να μην κουράζεστε, η δημοσίευση απαγορεύεται από τους κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας:

 

Αρθρό 2.4

 

 

Η δημοσιογραφία, ως επάγγελμα αλλά και κοινωνικό λειτούργημα, συνεπάγεται δικαιώματα, καθήκοντα και υποχρεώσεις. Ο δημοσιογράφος δικαιούται και οφείλει:

 

Να αντιμετωπίζει με διακριτικότητα και ευαισθησία τους πολίτες, όταν αυτοί βρίσκονται σε κατάσταση πένθους, ψυχικού κλονισμού και οδύνης, καθώς και αυτούς που έχουν εμφανές ψυχικό πρόβλημα,αποφεύγοντας να προβάλει την ιδιαιτερότητά τους.

 

Από τον κώδικα δεοντολογίας ειδησεογραφικών και άλλων δημοσιογραφικών και πολιτικών εκπομπών:

 

Άρθρο 6. 3

 

 

Δεν επιτρέπεται η μετάδοση εικόνων οι οποίες έχουν ληφθεί χωρίς προειδοποίηση, με χρήση κάμερας ή μαγνητοφώνου για την καταγραφή, απεικόνιση ή δημοσιοποίηση μαρτυρίας ή συνεντεύξεως ή των κινήσεων οποιουδήποτε προσώπου

 

 

Αρθρο 7

Πένθος ή πόνος

 

1. Πρέπει να αποφεύγεται κάθε αδιάκριτη παρέμβαση σε προσωπικό πόνο ή πένθος

και ιδίως να αποφεύγεται η παρουσίαση σκηνών ή ατόμων σε στιγμές πένθους,

οδύνης, απόγνωσης ή αγανάκτησης.

 

2. Δεν επιτρέπεται να προβάλλονται, χωρίς σπουδαίο λόγο, εικόνες ή ήχοι, που

επιτείνουν ή προκαλούν πόνο στους εικονιζόμενους ή σε πρόσωπα του αμέσου

περιβάλλοντός τους. 

 

Επίσης, πριν από τη δήμοσίευση:

 

fysa.jpg

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Η κυκλοφορία της φυλλάδας αυξήθηκε κατά 30.000 φύλλα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

 

Περαστικά!

  • Like 1
Δημοσ.

Για να μην κουράζεστε, η δημοσίευση απαγορεύεται από τους κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας:

 

Αρθρό 2.4

 

 

Η δημοσιογραφία, ως επάγγελμα αλλά και κοινωνικό λειτούργημα, συνεπάγεται δικαιώματα, καθήκοντα και υποχρεώσεις. Ο δημοσιογράφος δικαιούται και οφείλει:[/size]

 

Να αντιμετωπίζει με διακριτικότητα και ευαισθησία τους πολίτες, όταν αυτοί βρίσκονται σε κατάσταση πένθους, ψυχικού κλονισμού και οδύνης, καθώς και αυτούς που έχουν εμφανές ψυχικό πρόβλημα,αποφεύγοντας να προβάλει την ιδιαιτερότητά τους.[/size]

 

Από τον κώδικα δεοντολογίας ειδησεογραφικών και άλλων δημοσιογραφικών και πολιτικών εκπομπών:

 

Άρθρο 6. 3

 

 

Δεν επιτρέπεται η μετάδοση εικόνων οι οποίες έχουν ληφθεί χωρίς προειδοποίηση, με χρήση κάμερας ή μαγνητοφώνου για την καταγραφή, απεικόνιση ή δημοσιοποίηση μαρτυρίας ή συνεντεύξεως ή των κινήσεων οποιουδήποτε προσώπου

 

 

Αρθρο 7

Πένθος ή πόνος

 

1. Πρέπει να αποφεύγεται κάθε αδιάκριτη παρέμβαση σε προσωπικό πόνο ή πένθος

και ιδίως να αποφεύγεται η παρουσίαση σκηνών ή ατόμων σε στιγμές πένθους,

οδύνης, απόγνωσης ή αγανάκτησης.

 

2. Δεν επιτρέπεται να προβάλλονται, χωρίς σπουδαίο λόγο, εικόνες ή ήχοι, που

επιτείνουν ή προκαλούν πόνο στους εικονιζόμενους ή σε πρόσωπα του αμέσου

περιβάλλοντός τους.

 

 

Δε βλέπω από που απαγορεύεται (αυτό είναι νόμος ή συσταση μεταξύ των επαγγελματιών του χώρου?)

 

 

1. Το "πρέπει να αποφεύγεται" δε μου λέει τίποτα

 

2. Η προβολή και η καταγραφή μιας ενέργειας αυτής της σημασίας είναι , θεωρώ, σπυδαίος λόγος.

 

Και ο καπιταλισμός έχει χρησιμοποιήσει βία για να αναδειχθεί. Στην δική μας περίπτωση στην 7ετία της χούντας, αλλά υπάρχουν και άλλα παραδείγματα (Αργεντινή κλπ). Με αυτό το σκεπτικό, ΟΛΕΣ οι πολιτικές ιδεολογίες χρησιμοποιούν τη βία. Από την άλλη, μπορούμε να το δούμε λογικά, και να συμφωνήσουμε ότι η εργατική αλληλεγγύη δεν είναι το ίδιο με τη φυλετική ανωτερότητα.

Ναι, λίγο εώς πολύ όλες οι ιδεολογίες έχουν χρσιμοποιήσει βία, απλά κάποιες το ξεφτίλησαν το θέμα.

 

Επιμένω να πιστεύω ότι βλέπεις τα πράγματα από τη δική σου σκοπιά (και καλά κάνεις).

 

Άλλος θα μπορούσε να σου πει ότι δεν πρόκειται για φυλετική ανωτερότητα αλλά για "εθνική αλλυλεγύη" ή κάτι άλλο που θα εφεύρει για να δικαιολογηθεί, όπως πολοί χρησιμοποιούν την "εργατική αλλυλεγγύη" για να διακιολογήσουν τη δική τους ατζέντα.

Δημοσ.

 

Άλλος θα μπορούσε να σου πει ότι δεν πρόκειται για φυλετική ανωτερότητα αλλά για "εθνική αλλυλεγύη" ή κάτι άλλο που θα εφεύρει για να δικαιολογηθεί, όπως πολοί χρησιμοποιούν την "εργατική αλλυλεγγύη" για να διακιολογήσουν τη δική τους ατζέντα.

Όσο όμως αντικειμενικά και να το δούμε, οι άλλοι δεν έχουν δολοφονίες στο ιστορικό τους (τουλάχιστον στα κόμματα της βουλής, μιας που και το ναζιστικό κόμμα ανήκει σε αυτά).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...