Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενώ σε εσάς που σας αρέσουν τα μαθηματικά αρέσκεστε να διαβάζεται και τους κλασσικούς σε συντομογραφίες αντί του ολοκληρωμένου κειμένου. όπως και να το κάνεις η ανάγνωση μιας σελίδας μαθηματικών απαιτεί περισσότερο χρόνο από ένα κεφάλαιο άλλου κειμένου. Καλή η συντομογραφία αλλά το παρακάνατε με τα μαθηματικά.

Δημοσ.

Σε αυτούς που δεν αρέσουν τα μαθηματικά, δεν τους αρέσουν επειδή δεν ξέρουν τι είναι μαθηματικά ούτε είναι σε θέση να μάθουν κι έτσι έχουν την λανθασμένη εντύπωση πως είναι πράξεις με γράμματα και σύμβολα για τρελούς που δεν έχουν κανένα πρακτικό νόημα.

 

Αν τους αφαιρούσες όμως τα μαθηματικά απ την καθημερινότητα και επέστρεφαν στην εποχή των σπηλαίων τότε θα τα εκτιμούσαν.

 

Τα μαθηματικά ήρθαν πολύ μετά που φύγαμε από τα σπήλαια πάντως

Δημοσ.

Ειναι νομιζω αξιωμα :P Γενικα στα μαθηματικα εχω δει συμβουλες οτι δε πρεπει να προσπαθεις να καταλαβεις αλλα απλα να μαθαινεις.

Δημοσ.

ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ

 

1+1=2

Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν αριθμοι αλλα συνολα.Οι γνωστοι "αριθμοι" ειναι συμβολα που αναπαριστουν συνολα.

 

Το μηδεν ειναι το κενο σύνολο,δηλαδη 0 = Ø

Το 1 ειναι το συνολο με ενα στοιχειο κοκ.

 

Η αποδειξη χρειαζεται ενα επαγωγικο βημα και βγαινει  με την ιδιοτητα της ενωσης δυο συνολων.

Δημοσ.

απ οτι ξερω ειναι ολοκληρο βιβλιο η αποδειξη της εν λογω προτασης

Εξαρτάται από το που προορίζεται η απόδειξη. Αλλιώς θα το αποδείξεις σε παιδιά δημοτικού, και αλλιώς σε απιστήμονες.

Δημοσ.

Δεν είναι πως δεν αρέσουν τα Μαθηματικά. Απλά αυτοί που τα διδάσκουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, δεν "ξέρουν" Μαθηματικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Η φύση των μαθηματικών είναι άσπρο-μαύρο. Και δεν ταιριάζει αυτός ο τρόπος σκέψης σε όλους.

μύθος (για την πρώτη πρόταση). Το άσπρο-μαυρο (0-1) ειναι η γλώσσα των υπολογιστών, όχι των μαθηματικών. Στα μαθηματικά εύκολα δημιουργείς κάτι ασαφές όπως πχ το fuzzy logic ή τη στατιστική

  • Like 3
Δημοσ.

νομιζω η εξηγηση που δινει ειναι αρκετά καλή, εξαρτάται απο τον καθηγητή πως θα παρουσιάσει το αντικειμενο, οι περισσότεροι ακολουθούν την πεπατημένη της τυποποιησης και κρυπτογραφισης θεωριών χωρίς αρκετά παραδειγματα και με πολύπλοκες αποδειξεις που δεν σε βοηθούν να καταλάβεις την ουσία ή την πρακτική εφαρμογή τους.

Βλέποντας βιντεάκια στο yt πχ. απο το khan academy καταλαβα πολύ γρηγορότερα το νοημα διαφορων θεωρήματων, απ΄ότι διαβαζοντας συγγράματα και βιβλία...

Δημοσ.

Τα μαθηματικά δεν αρέσουν σε πολύ κόσμο γιατί δεν υπάρχουν καλοί δάσκαλοι μαθηματικών. 

 

Τι να κάνει κάποιος τις παραγώγους, εάν δεν έχει καταλάβει τι μπορεί να δει με αυτές... και πως θα μπει στο να μάθει πώς λύνονται γενικές μορφές εάν έχει καταλάβει σε τι χρησιμεύουν οι γενικές μορφές.

 

Γιατί κάποιος να μάθει ΜΚΔ και ΕΚΠ εάν δεν του πούνε κάποιες εφαρμογές; 

 

Εδώ τον αλγόριθμο της ανθυφαίρεσης, νομίζω πως, δεν τον διδάσκουν σε κανένα σχολείο. Όχι επειδή είναι δύσκολος. Ποιο δύσκολο είναι να μάθεις σε ένα παιδί πως λειτουργεί το iPad παρά τον αλγόριθμο αυτό. Αλλά επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων δημοτικής είναι κούτσουρα απελέκητα αναφορικά με τις θετικές επιστήμες (αναφορικά με όλες βασικά.. αλλά ας μην επεκταθώ) όχι να εξηγήσουν γιατί υπάρχει ο αλγόριθμος αυτός και τι κερδίζει κανείς. 

 

Γιατί κάποιος να κάτσει να ασχοληθεί με ολοκληρώματα εάν δεν του πει κάποιος γιατί στην ευχή υπάρχουν. Και δεν εννοώ το "εμβαδόν". 

 

 

 

Από την στιγμή που τα μαθηματικά δεν διδάσκονται μαζί με την φυσική σημασία των όσων λένε τότε σαφώς και δεν είναι εύκολο κανείς να τα καταλάβει... πόσο μάλλον δε να του αρέσουν. 

 

  • Like 4
Δημοσ.

+10000000000000000000

Θυμαμαι ρωταγα τον καθηγητη, τι μπορουμε να κανουμε με  ενα ολοκληρωμα, και αυτος μου απανταγε, μαθε τα παπαγαλια για να γραψεις καλα......

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...