Προς το περιεχόμενο

εξω φρενων με lenovo - κοτσοβολο


stelios_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγώ πάλι απορώ (ναι ξερω το βλέπω λίγο αργα) πως δεν έφαγε ban o χρήστης Fronimitis και anwnymh29 ? εχω φάει για ανούσιο λόγο, εδω δεν υπάρχει υπεύθυνος ? αν είναι δυνατόν να παραμένουν τέτοια σχόλια και χρήστες στο φόρουμ.

 

Δηλαδη μπαν στους δυο χρηστες,διαγραφη των σχολιων τους και διαγραφη και των ιδιων των χρηστων απο το φορουμ? Για ποιο λογο τετοιο μανουριασμα φιλε μου? τι σε επιασε? Τι κακο εγραψαν οι φιλοι ? Σαφως και αστειευονται,ειναι αφελης η κακεντρεχης οποιος δε το βλεπει....

Ασε που αυτο σου το καρφωμα ηταν και πολυ ακομψο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ναι ρε πες μας και καρφια τώρα !!

 

με αυτα τα πράγματα δεν αστειεύεσαι και όποιος το κάνει αυτος ειναι ο αφελης και ο κακεντρεχης, αν εσένα σου φαίνεται αστεια η εικόνα ενός πακιστανού που ψάχνει στα σκουπίδια (αν και εγω βλέπω και ημεδαπούς) και το διακωμωδείς είναι γιατι σου φαίνεται μακρυνό κάτι τέτοιο και έχεις αναισθητοποιηθει, για μπες στη θέση ενός τέτοιου ανθρώπου, μπορείς ?

 

δε στο παίζω ανώτερος και σκληραγωγημένος απο τις κακουχίες της ζωής αλλά ειναι πολύ προκλητικη-ρατσιστική αυτη η συμπεριφορά έστω και για αστείο,  αντί να σκύψεις κεφάλι θα ειρωνευτεις και απο πάνω ?

 

αλλά τέτοια άτομα αποφασίζουν για το μέλλον των κοινωνιών μας, όλη μέρα φραπεδιες στη καφετέρια και  το βράδυ κλαμπάκια, χάχες που δεν έχουν λόγο ύπαρξης αλλά κύκλος είναι η ζωή..

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειμαι φαν της lenovo αλλα πρωτη φορα ακουω για προβληματα απο αυτην για την ωρα εχω παρει 2 κινητα lenovo για μενα και φιλο αψογα και τα δυο.Πειρα ενα tablet lenovo απο media markt αψογο και αυτο.laptop lenovo υπεραριστο και το +ολων αυτων που πειρα ειναι οτι εχουν σχεδον το καλυτερο value for money απο ολα τα προιοντα τα οποια υπηρχαν διαθεσιμα στα καταστηματα που πηγα.Οποτε μηπως ειναι θεμα του κωτσοβολου?

Και για εγγυηση που λετε εχουν δεν εχουν, το Vaio που ειχα και ειχε εγγυηση προβλημα απο τον πρωτο 3μηνο που εβγαλε μια με τα φουρφουρια μια με την καρτα γραφικων βολτα ολο τον κοσμο εκανε για να μου ερθει φτιαγμενο, με την ιδια λογικη πρεπει να λεω και εγω μακρια απο την ΣΟΝΥ?

Η θα πρεπει να λεω μακρια απο την acer επειδη ο κουνιαδος μου πειρε λαπτοπ προβληματικο και του εκλεινε απο θερμοκρασια και δεν του το φτιαξανε ποτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι ρε πες μας και καρφια τώρα !!

 

με αυτα τα πράγματα δεν αστειεύεσαι και όποιος το κάνει αυτος ειναι ο αφελης και ο κακεντρεχης, αν εσένα σου φαίνεται αστεια η εικόνα ενός πακιστανού που ψάχνει στα σκουπίδια (αν και εγω βλέπω και ημεδαπούς) και το διακωμωδείς είναι γιατι σου φαίνεται μακρυνό κάτι τέτοιο και έχεις αναισθητοποιηθει, για μπες στη θέση ενός τέτοιου ανθρώπου, μπορείς ?

 

δε στο παίζω ανώτερος και σκληραγωγημένος απο τις κακουχίες της ζωής αλλά ειναι πολύ προκλητικη-ρατσιστική αυτη η συμπεριφορά έστω και για αστείο,  αντί να σκύψεις κεφάλι θα ειρωνευτεις και απο πάνω ?

 

αλλά τέτοια άτομα αποφασίζουν για το μέλλον των κοινωνιών μας, όλη μέρα φραπεδιες στη καφετέρια και  το βράδυ κλαμπάκια, χάχες που δεν έχουν λόγο ύπαρξης αλλά κύκλος είναι η ζωή..

δε τη παλευεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα πριν απο λιγες ημερες ενα ταβλετ τις lenovo , και συγκεκριμενα το 

IdeaTab A3000 .

 ολα καλα ως εδω.   

 

πηγα σπιτι ολος χαρα με το καινουργιο μου ταμπλετ. το ανοιγω , το δουλευω καμια ωρα και τσουπ, αρχιζουν τα νερα στην οθονη, και ενω λιγο πιο πριν αρχισε να κολαει απιστευτα.  

του κανω επαναφορα αλλα παλι τα ιδια . 

το γυρναω στον κοτσοβολο κα μετα απο πολυωρη σηζητηση και απαιτηση εγινε αντικατασταση ( απο οτι μου ειπαν δηλαδη ) .

 

παω παλι στο σπιτι το ανοιγω μεσα στα νευρα φυσικα. το δουλευω λιγο ( πρεπει να ηταν οντως καινουργιο γιαατι δεν ειχε δαχυλιες. ) και τσουπ παλι νερα η οθονη. αφου πραγματικα εβρισα τοσο πολυ που πρεπει να παω να στην εκκλησια . το γυρναω πισω και μου λενε οτι εγω φταιω που χαλασε παλι και και και ( με ουτε 2 ωρες λειτουργιας ετσι ?  )  αφου τσακωθηκα με ολο το καταστημα σηκωθηκα και εφυγα με τοσα νευρα που πεταξα και το ταμπλετ στον καδο .

 

η μ@λακι@ μου η μεγαλη ηταν που πραγματικα ξανα πηγα σε ενα καταστημα που ξανα ειχα προβλημα με ενα δισκο ( τον πηρα κατευθιαν προβληματικο ) ειπα να ξανα παω γιατι ηταν κοντα.  η 2 μου μ@λακι@ ηταν που εμπιστευτικα μια εταιρια που εχω ακουσει τα χειροτερα λογια. την lenovo. πραγματικα δεν προκειτε οχι απλα να ξανα αγορασω τιποτα απο lenovo και κοτσοβολο . αλλα οποιονδηποτε γνωστο μου θα τον αποτρεψω απο αυτη την επιλογη. 

 

δεν λεω βλακεια που το εριξα στον καδο γιατι εχασα και τα 200 ευρω που με πολυ κοπο μαζεψα ια να παρω το ταμπλετακι . αλλα αφου δεν τους το εριξα στο κεφαλι μεσα στο καταστημα ενας θεος ξερει πως με εκανε και κρατηθηκα.

 

 

 

να πω πως ουτε καποιο προγραμμα εβαλα στο ταμπλετ, ουτε η οθονη πατηθηκε δυνατα. εχω δουλεψει ενα καρο ταμπλετ και ξερω πως δουλευει και τι προσεχουμε, επισκευαζω και φτιαχνω υπολογιστες απο οταν ειμουν γυμνασιο οποτε αυτες οι δικαιολογιες που μου ειπαν στο κοτσοβολο δεν περνανε σε μενα.

 

 

το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε ? εστειλα και ενα μυνημα στην εταιρια ( μεσω facebook μιας και με email οπου και αν στειλω παντα με γραφουν οι εταιριες ) .

το οτι πέταξες το ταμπλετ στον κάδο ασχολίαστο αφου έχασες κάθε δικαίωμα επιστροφής πλέον...θα μου πεις και πριν που το ειχα?θα μπορούσες να επικοινωνήσεις με την εταιρία πιστεύω θα έβρισκες άκρη.Δεν σου φταίει η lenovo αν ο κοτσος σου έδωσε το ίδιο τάμπλετ ή αν έπεσες σε δυο προβληματικά. (αν και μου φαίνεται πιο πιθανό να σου πασάρανε το ίδιο.ήταν σφραγισμένο το καινούργιο που σου έδωσαν?

εδω και 2 μήνες έχω Lenovo κινητό και πραγματικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.ούτε απο θέμα αξιοπιστίας ούτε απο θέμα ποιότητας αλλα ούτε και επιδόσεων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι ρε πες μας και καρφια τώρα !!

 

με αυτα τα πράγματα δεν αστειεύεσαι και όποιος το κάνει αυτος ειναι ο αφελης και ο κακεντρεχης, αν εσένα σου φαίνεται αστεια η εικόνα ενός πακιστανού που ψάχνει στα σκουπίδια (αν και εγω βλέπω και ημεδαπούς) και το διακωμωδείς είναι γιατι σου φαίνεται μακρυνό κάτι τέτοιο και έχεις αναισθητοποιηθει, για μπες στη θέση ενός τέτοιου ανθρώπου, μπορείς ?

 

δε στο παίζω ανώτερος και σκληραγωγημένος απο τις κακουχίες της ζωής αλλά ειναι πολύ προκλητικη-ρατσιστική αυτη η συμπεριφορά έστω και για αστείο,  αντί να σκύψεις κεφάλι θα ειρωνευτεις και απο πάνω ?

 

αλλά τέτοια άτομα αποφασίζουν για το μέλλον των κοινωνιών μας, όλη μέρα φραπεδιες στη καφετέρια και  το βράδυ κλαμπάκια, χάχες που δεν έχουν λόγο ύπαρξης αλλά κύκλος είναι η ζωή..

 

Εχεις παρα πολλα νευρα και δεν μιλας ωραια στους συνφουρουμιτες σου....δε ξερω τι φταιει,ποιος σε περαξε αλλα κανε και λιγο κρατει...

Τα παιδια απλα μετεφεραν την εικονα που βλεπουν στο δρομο...τους Πακιστανους δηλαδη να αλωνιζουν με ενα "δανεικο" καροτσακι σουπερ μαρκετ στο χερι γεματο υλικα ανακυκλωσης...δεν ειπαν ψεμματα,αν βρουν το πεταμενο ταμπλετ δε θα το εξαργυρωσσουν με καποιο τροπο ? Αυτο ειπαν και οι φιλοι κι εσυ μας κανεις κυρηγμα για ρατσισμο ενω απαιτεις να μπαναριστουν και να διαγραφουν απο το φορουμ....ντροπης πραματα δηλαδη.....

Και επι το πλειστον υπαρχουν και οι διαχειριστες επι του θεματος,εσυ θα τους υποδειξεις ποιον θα μπαναρουν με βαση το δικο σου "αδικο" μπαναρισμα ? Μηπως τελικα εψαχνες αφορμη να διαμαρτυρηθεις για το μπαναρισμα σου ? Λεω εγω τωρα...

Επεξ/σία από gsot80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως υπερβολικος ο χρηστης silenzio, εκτος απο το γεγονος οτι κατανταει Off topic γιατι να φανε Ban? Αν κατσεις και διαβασεις τους ορους, δεν εχουν παραβιασει κανεναν.. Βγαζεις υπερβολικο παραπονο-πονο λες και σου ειπαν τιποτα τα παιδια..Χαλαρωσε....

 

Τσπ, σχετικα με τη Lenovo εχω παρει ολων των ειδων τα προιοντα και ειναι μια χαρα αξιοπιστα. Λετε λετε λετε για κινεζους λες και τα αλλα τα φτιαχνουν Ευρωπαιοι..γελαει ο κοσμος. Συμφωνω απολυτα με τον chrisxkar , και εγω αντιπαθω πολλες εταιριες αλλα δε σημαινει οτι ειναι σκαρτες επειδη ετυχε να εχω δει κατι στραβο εγω. Ολες αυτες οι πολυεθνικες απευθυνονται σε εκατομμυρια πελατες, ειναι λογικο να υπαρχουν παραπονα για συγκεκριμενα προιοντα.

 

Anw ειλικρινα φιλε μου που ξεκινησες το θεμα, το μυαλο μου δεν μπορει να συλλαβει το γεγονος οτι πεταξες σε καδο (ασχετα ποιος το βρηκε μετα :)P ) ενα προιον που οπως λες αγορασες με τοσο κοπο. Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω, απλα δεν μπορω να φανταστω οτι καποιος πεταξε στα σκουπιδια ενα τεχνολογικο προιον επειδη ετυχε να του πεσει 2 φορες κακη παρτιδα. Μπορουσες ευκολα να πας σε αλλο κοτσοβολο, η να μιλησεις με την ιδια την εταιρια(Εχει γραφειο για τετοια ζητηματα, στον ταυρο συγκεκριμενα) Ακομα και τρελιτσα να το παιζες και να πηγαινες στο ιδιο μετα απο 10 μερες και να λεγες οτι ξαφνικα εμφανιστηκε παλι ενω επαιζε κανονικα. Τι να πω κριμα πραγματικα. Τωρα εφοσον δεν εχεις καποιο προιον στα χερια σου δεν μπορει να γινει τιποτα δυστυχως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω και εγώ το θέμα μου, με κάθε επιφύλαξη, για πρόβλημα - μέγιστη γκαντεμιά - που έχω με το γνωστό IdeaTab S6000 G3 32GB που και εγώ το αγόρασα την γνωστή περίοδο (Link.png Site: σε άλλο θέμα εδώ ) από MediaMarkt?

# Lenovo IdeaTab S6000-H 32GB 3G - Εμπειρίες και Προβλήματα #

- Το τεμάχιο αγοράστηκε στις 09/04/2014 από Μαρούσι MediaMarkt

- Παρά τα διάφορα θέματα που προέκυψαν, το είχα να δουλεύει όπως έπρεπε.
- Η χρήση του να είναι κάτω από 40 ώρες μέχρι που προέκυψε θέμα οριστικό. Δεν άναβε πλέον με τίποτα (το μόνο που δεν δοκίμασα ήταν να το εγχειρήσω). Δοκιμές διάφορες και ώρες αναζήτησης στο internet, αλλά μάταια.

- Το πήγα πίσω στο MediaMarkt όπου είχε γίνει η αγορά (και με  πρόσθετη εγγύηση κιόλας). Το παρέλαβαν και είπαν να υπολογίζω  15+ μέρες για την επισκευή του.
Μετά από 2 ευδομάδες μου τηλ στις .... και με ενημερώνουν ότι "θα αργήσει παραπάνω το service γιατί δεν βρήσκει η Lenovo ανταλλακτικό για την αντικατάσταση της μητρικής", οπότε και άγνωστο το πότε θα είναι έτοιμο.
Μέχρι και σήμερα 28/05/2014 στο Media Markt γράφει "κατάσταση: Βρίσκεται σε επεξεργασία"

Εγώ τώρα πόσο να περιμένω ακόμη; Δεν θα ήταν ορθό, από την στιγμή που έχει τόσο βασικό θέμα το τεμάχιο μου, να μου το αντικαταστήσουν με σφραγισμένο;

Αν είναι να το αγοράζω και να το έχω στο συνεργείο για μεγάλη χρονική περίοδο δεν είναι πρακτικά άχρηστη η αγορά του προϊόντος;


Τα στοιχεία της συσκευής μου είναι:
{
Model Number: IdeaTab S6000-H
Android Version: 4.2.2
Baseband Version: MOLY.WR8.W1248.MD.WG.MP.V5.P8, 2013/06/07 14:37
Kernel Version: 3.4.5
Build Number: S6000_A422_101_022_13101_WW_SMS
Software Version: S6000_130519
Hardware Version: Lepad S6000-H
}
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φτεει η mediamark στην περίπτωση σου. Η Lenovo έχει δικό της service στον Ταύρο και από οτι ξέρω έχει τα περισσότερα ανταλλακτικάτα τα έχει εκεί η αν δεν έχει κάποιο το φέρνει απο Ιταλία. Τώρα μάλλον έπεσες στην περίπτωση.

 

Ζήτα από τη mediamark κάποιο κωδικό και τηλέφωνο και μιλα εσυ με την lenovo

 

Και την επομενη φορά, κατευθείαν στη lenovo και δεν θα πεδευτης καθόλου

Στέλνουν κουριερ δωρεάν το περνει και στο φερνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν φτεει η mediamark στην περίπτωση σου. Η Lenovo έχει δικό της service στον Ταύρο και από οτι ξέρω έχει τα περισσότερα ανταλλακτικάτα τα έχει εκεί η αν δεν έχει κάποιο το φέρνει απο Ιταλία. Τώρα μάλλον έπεσες στην περίπτωση.

 

Ζήτα από τη mediamark κάποιο κωδικό και τηλέφωνο και μιλα εσυ με την lenovo

 

Και την επομενη φορά, κατευθείαν στη lenovo και δεν θα πεδευτης καθόλου

Στέλνουν κουριερ δωρεάν το περνει και στο φερνει

Και τι διευθυνση θα τους δωσει...? της χωματερης των Ανων λοσίων? (είμαι και Σαλονικιος και δεν τις ξερω και καλα)

Μεγα λαθος που το πεταξε ο φιλος, ότι δικιο ειχε το εχει χασει τωρα ότι και να λεμε δεν γινεται τιποτε....ας προσεξει στην επομενη αγορα του να είναι πιο ψυχραιμος γιατι στο φιναλε αυτος εχασε....

Επεξ/σία από kostasfalcon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι απορώ (ναι ξερω το βλέπω λίγο αργα) πως δεν έφαγε ban o χρήστης Fronimitis και anwnymh29 ? εχω φάει για ανούσιο λόγο, εδω δεν υπάρχει υπεύθυνος ? αν είναι δυνατόν να παραμένουν τέτοια σχόλια και χρήστες στο φόρουμ.

Ξεκινα να πινεις κανενα φυσικο χυμο γιατι δεν σε βλεπω καλα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τελειωνουν τα κακογουστα αστεια, νομιζω πως στο θεμα μας δεν υπαρχει λογος να μιλαμε για αλλοδαπούς, ειμαστε σε site τεχνολογιας νομιζω....

Παρακαλω σταματήστε αμφότεροι και συνεχιστε εντος θεματος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι διευθυνση θα τους δωσει...? της χωματερης των Ανων λοσίων? (είμαι και Σαλονικιος και δεν τις ξερω και καλα)

Μεγα λαθος που το πεταξε ο φιλος, ότι δικιο ειχε το εχει χασει τωρα ότι και να λεμε δεν γινεται τιποτε....ας προσεξει στην επομενη αγορα του να είναι πιο ψυχραιμος γιατι στο φιναλε αυτος εχασε....

 

Ο micahel απάντησε στον HamerZ ο οποίος δεν το πέταξε. Είναι άλλη περίπτωση.

 

Οσο για τον φίλο που το πέταξε, εγώ δεν κατάλαβα γιατί αφού πλέον δεν το έχει, έστειλε mail στην εταιρία και τι περιμένει να του πουν;

H lenovo δίνει DOA 14 ημερων σε όλα τα προιόντα της. Σου στέλνει κουριερ και παραλαμβάνει δωρεάν απο το χώρο σου το προιόν σου και σου το επιστρέφει μετά την επισκευή ή αντικατάσταση.

 

Οσο για την ποιότητα, κάθε εταιρία έχει ελαττωματικά κομμάτια. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες δλδ.

Φίλος πήρε S3 mini και δεν μπορεί να βάλει ούτε ένα παιχνίδι να παίξει. Κολλάει υπερβολικά σε σημείο να μην μπορεί να μπει στις επαφές του, για να κάνει μια κλήση και η Samsung πέρα βρέχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ LENOVO!!!ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ LENOVO ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ TO SERVICE ΤΟΥΣ!!!!

Εγώ έχω αγοράσει ενα smartphone lenovo p1m τον φλεβάρη του '16.Ολα καλα μέχρι που στην αρχή μου χάλασαν τα handsfree,δεν ασχολήθηκα αλλά πριν 1 βδομάδα μου χαλάει το μικρόφωνο κ δεν με ακούνε κ χωρίς handsfree αναγκαστηκα να αγοράσω.Εκτος απ'αυτά το έχω στην κωλότσεπη κ μου ραγίζει το τζαμάκι.Τους παίρνω τηλ να μου φτιάξουν τα 2 πρώτα(το τζαμάκι δεν με νοιάζει πες οτι είναι δικό μου φταίξιμο αν και ήταν πολύ εύθραυστο)και μου λένε οτι πρέπει να τα φτιάξουν όλα μαζί και το τζάμι της οθόνης με δικιά μου επιβάρυνση αλλιώς τα 2 πρώτα δεν τα φτιάχνουν ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΠΡΟΣΤΙΑΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SITE ΓΙΑΤΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ SERVISE!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...