Προς το περιεχόμενο

εξω φρενων με lenovo - κοτσοβολο


stelios_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
πας κινητό με σπασμένη οθόνη και έχεις απαίτηση για service!
οκ man
Επεξ/σία από punkioraki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Από την στιγμή που κατέληξε στον κάδο τι συζητάμε τώρα?

 

Ο σωστός τρόπος και ο σεβασμός είναι το πάν. Όσες φορές χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι στον Κωτσο ουδέποτε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Δεν χρειάζεται να πας τσαμπουκαλεμενος και με νεύρα, δεν ευθύνεται ο κάθε υπάλληλος και το κατάστημα για το κάθε προβληματικό προϊόν. Όμως σίγουρα έχει τεράστια σημασία το πως θα πας το προϊόν πίσω και το πως θα μιλήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κακώς το πέταξες αλλά τώρα πάει τέλειωσε

 

Πάντως το θέμα είναι να κάνουμε σαματαδες και τσαμπουκα αφού πάντα με διάλογο μπορεί να βρεθεί μία λύση.

 

Το να πας εκεί και να αρχίζεις να ουρλιάζεις και να σπας 55" τηλεοράσεις δεν φέρνει το αποτέλεσμα που θέλεις :P

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει περάσει κανας χρόνος την τελευταία απάντηση, αλλά να μου επιτρέψετε να καταθέσω την εμπειρία μου με αυτούς.

Η μητέρα μου (δηλαδή χρήστης ελάχιστων απαιτήσεων - ιντερνετ, skype, email) είχε αγοράσει λαπτοπ Lenovo. Στους έξι μήνες που το είχε, εμφάνισε θέμα με την λειτουργία του: κάποιες φορές άναβε, κάποιες φορές όχι. Το πήγε στο σέρβις (εξυπηρετικότατοι στην μεταφορά του υπολογιστή να λέμε την αλήθεια), και της έφτιαξαν το πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι σαν ανίδεη που είναι απο τέτοια θέματα, δεν φρόντισε να κάνει backup και φυσικά δεν την ενημέρωσαν ότι θα της κάνουν πλήρες φορμάτ!

Αποτέλεσμα, να χάσει τα πάντα, φωτογραφίες, σημαντικά έγγραφα κλπ.

Εγώ στην θέση της φυσικά θα είχα πάρει τα μέτρα μου, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις και να ζητάς το ίδιο απο έναν άνθρωπο 65 χρονών, πόσο μάλλον όταν δεν είπαν ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε καν σαν προειδοποίηση στο τηλέφωνο.

Το σερβίς της Lenovo συμπεριφέρθηκε εντελώς ανώριμα, αντιεπαγγελματικά με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά χωρίς λόγο. Φυσικά στο τηλέφωνο ήταν παντελώς αδιάφοροι. Στα @@ τους που λέμε.

Τώρα, έναν χρόνο μετά, ο υπολογιστής ξανάπαθε ακριβώς το ίδιο και πάει για σέρβις ξανά.

Αν είναι να χαλάει κάθε τρείς και λίγο, τι να τους κάνω.

Όσοι λένε ότι "εμένα δε μου έχει πάθει ποτέ τίποτα" κλπ, είτε είναι τυχεροί, είτε είναι υπάλληλοι της Lenovo.

 

Στην δουλειά μου υπολογιστή tower Lenovo μου έδωσαν, και έκανα αμάν να τον αλλάξω. Έβαλα Turbo-X (που τα βρίζω αλλά δε μπορούσα να κάνω αλλιώς) και ησύχασα!

 

Κρίμα γιατί ήθελα να αγοράσω και για μένα ένα Lenovo.. Ευτυχώς με πρόλαβαν αυτά τα περιστατικά..

Μακριά λοιπόν απο Lenovo!

Επεξ/σία από ipnotistis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ρωτήσω κάτι; 

Ποια ήταν η αιτία της βλάβης που αποκαταστάθηκε; 

Τι ήταν αυτό που δημμιουργούσε το πρόβλημα;

Ηταν hardware ή software ;

 

Κατι ακομα σημαντικό. Είσαι σίγουρος οτι πήγε στο service της lenovo και όχι στο service του κωτσόβολου; Στο λεω αυτό γιατί οι γνωστες αλυσίδες προτιμουν να τα φτιάχνουν inhouse γιατί τους κοστίζει φθηνότερα. 

 

Τα γραφω αυτά για να εχεις και έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα του τι εγινε. 

 

Επισης τραγικό αυτό που γράφεις οτι ηθελες tuvlox για να ηρεμήσεις. Εκτος πραγματικότητας.

 

Τέλος ειναι πλέον αυτονόητο οτι οταν κάτι παει στο service εχουμε backup ή ζητάμε την υπηρεσία να μας πάρουν backup (που εννοείται κοστίζει)


Έχει περάσει κανας χρόνος την τελευταία απάντηση, αλλά να μου επιτρέψετε να καταθέσω την εμπειρία μου με αυτούς.

Η μητέρα μου (δηλαδή χρήστης ελάχιστων απαιτήσεων - ιντερνετ, skype, email) είχε αγοράσει λαπτοπ Lenovo. Στους έξι μήνες που το είχε, εμφάνισε θέμα με την λειτουργία του: κάποιες φορές άναβε, κάποιες φορές όχι. Το πήγε στο σέρβις (εξυπηρετικότατοι στην μεταφορά του υπολογιστή να λέμε την αλήθεια), και της έφτιαξαν το πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι σαν ανίδεη που είναι απο τέτοια θέματα, δεν φρόντισε να κάνει backup και φυσικά δεν την ενημέρωσαν ότι θα της κάνουν πλήρες φορμάτ!

Αποτέλεσμα, να χάσει τα πάντα, φωτογραφίες, σημαντικά έγγραφα κλπ.

Εγώ στην θέση της φυσικά θα είχα πάρει τα μέτρα μου, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις και να ζητάς το ίδιο απο έναν άνθρωπο 65 χρονών, πόσο μάλλον όταν δεν είπαν ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε καν σαν προειδοποίηση στο τηλέφωνο.

Το σερβίς της Lenovo συμπεριφέρθηκε εντελώς ανώριμα, αντιεπαγγελματικά με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά χωρίς λόγο. Φυσικά στο τηλέφωνο ήταν παντελώς αδιάφοροι. Στα @@ τους που λέμε.

Τώρα, έναν χρόνο μετά, ο υπολογιστής ξανάπαθε ακριβώς το ίδιο και πάει για σέρβις ξανά.

Αν είναι να χαλάει κάθε τρείς και λίγο, τι να τους κάνω.

Όσοι λένε ότι "εμένα δε μου έχει πάθει ποτέ τίποτα" κλπ, είτε είναι τυχεροί, είτε είναι υπάλληλοι της Lenovo.

 

Στην δουλειά μου υπολογιστή tower Lenovo μου έδωσαν, και έκανα αμάν να τον αλλάξω. Έβαλα Turbo-X (που τα βρίζω αλλά δε μπορούσα να κάνω αλλιώς) και ησύχασα!

 

Κρίμα γιατί ήθελα να αγοράσω και για μένα ένα Lenovo.. Ευτυχώς με πρόλαβαν αυτά τα περιστατικά..

Μακριά λοιπόν απο Lenovo!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο lenovo παιδια ΜΑΚΡΙΑ δεν υπαρχει υποστηριξη τα πουλανε και δεν εχουνε σερβις ο κωτσοβολος δεν εχει που να στειλει το χαλασμενο ταμπλετ.αλλα αυτο που δεν εχει να κανει με lenovo ειναι το DOA.το DOA εχει να κανει με εσενα και το καταστημα καενναν αλλον οτι και να σου πουλησαν επρεπε να σου δωσουν αλλο ακομα και τα χρηματα σου πισω...εκτος και αν το εσπασες φιλε γιατι τα νερα σε οθονη θυμηζουν lcd σπασμενη...

τα λενοβο εχουν σερβις στην arvato Κηφισού 50-51 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα λενοβο εχουν σερβις στην arvato Κηφισού 50-51 

Ναι,τωρα μαλιστα!Τα ευρωπαικα μονο

 

Στα λαπτοπ το κομματι ειναι τελειως διαφορετικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το διδαγμα ειναι μη στελνεις ποτε ηλικιωμενο μονο του στο κοτσοσερβις η αλλου  θα τον πιασουν κότσο :P

Επεξ/σία από Damachi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διδαγμα ειναι μη στελνεις ποτε ηλικιωμενο μονο του στο κοτσοσερβις η αλλου  θα τον πιασουν κότσο :P

Δεν είναι θέμα ηλικίας, ξέρω πάρα πολλούς πολύ νεώτερους, που τους επιασαν κότσο! Το χειρότερο ειναι οτι τα ίδια άτομα δεν ξέρουν/μπορουν να δουν τι πραγματικά φταίει και στο τέλος κατηγορουν αδίκως άλλους ή δεν κατηγορουν τον εαυτό τους που πιάστηκαν κότσοι. 

 

Αν και ο ipnotistis δεν εδωσε εδωσε στοιχεία, αλλά μπήκε απλά για να "προσπαθήσει" να κάνει κακό απο εκδίκηση, υπο κάποιες προυποθέσεις βαρα το σαμάρι και οχι το γαιδαρο. Εγω πιστευω οτι ο υπολογιστής της μητέρας του, ειχε κολλήσει την άρτα και τα γιαννενα απο malware, κολλούσε και η μαμα το πήγε στο service (καλα έκανε αν δεν ειχε αλλη λύση). Εκεί το service το ανελαβε το total support του κωτσου και απλά του εριξε μια εγκατάσταση των windows. Σιγα μην το εστελνε στη lenovo για κατι τετοιο. Αν έκανε data restore ή αν προσπαθούσε να συννενοηθεί με τη μαμα, θα επρεπε να χρεώσει ένα σκασμο λεφτά για τις εργατωρες. Παλι γκρίνιες και αναρτήσεις για υπερβολικό κοστος.

 

Το αλλο πιθανό σενάριο (αλλά με πολύ λιγοτερες πιθανότητες) ειναι να χτύπησε ο δισκος και οντως να πήγε lenovo για αντικατάσταση. Και σε αυτή την περιπτωση δεν υπάρχει data backup ΕΚΤΟΣ αν εχει γινει σχετική αναφορα απο τον πελατη ή αυτόν που τον παρέλαβε (κώτσος) με το επιπλεον βεβαια κόστος (αν μπορει να γινει backup). H εγγύηση σαφέστατα δεν καλύπτει εγγύηση αρχείων. 

 

Σε κάθε περιπτωση, το κακο έγινε, προφανώς ο ipntistis τα άκουσε επειδή δεν έτρεξε αυτός το θέμα του προβλήματος (ενταξει το παιδί μπορει να εχει δουλειες και οικογένεια) και αρχισε να βαρά το σαμάρι. Το κερασάκι ειναι οτι επρεπε να ειχε εκπαιδευσει τη μητέρα του να κάνει backup έτσι κι αλλιως (άμμεσο ή με έμμεσο αυτόματο clouding) και να εχει φροντίσει να προστατευεται το μηχανημα οσο καλύτερα γινεται απο ιους/malware. Σε ένα αδαή χρήστη, δεν τον αφήνεις με δικαιώματα administrator, είναι στατιστικά σιγουρο οτι θα γινει κάποια λαμακια. 

 

Ασχετο, θυμήθηκα περιπτωση θειας μου (μεγαλης ηλικίας) που αγορασε δικό της καινουργιο αμαξι και σε 7 μήνες αναγκάστηκε να αλλάξει δίσκο-πλατό. Προσπαθούσε να πείσει εμένα να παω στο συνεργείο να κάνω φασαρία να μην της το χρεώσουν. Εννοείται δεν το έκανα γιατί ειχα δει το πως άλλαζε ταχύτητες (ξέρετε, νεκρό, 5000 στροφές, 8 δευτερολεπτα να γίνει συμπλεξη και να ξεκινήσει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προπερσι τους πηγε ο πατερας μου ενα hp mini 110 εκτος εγγυησης που κολλουσε το πληκτρολογιο . Του βγαλανε 50 ευρω ! για το πληκτρολογιο μεμβρανης και 50 !!! για την εργασια - και το επιστρεψανε χωρις να δουλευει ακόμα . Το μηχανημα ολοκληρο δε κανει 100 ευρο , τελικα με 8 ευρο πηρα ανταλακτικο και το φτιαξα . Και εμένα μου ρθε να περασω απο το το "total support" και να βρω τον καραγκιοζη που το ειδε ....

Επεξ/σία από Damachi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαντησες σε μηνυμα του 2014.

Εχουν αλλάξει τα πραγμτα απο τοτε

Εχει περασει ωρα και ακομα γελαω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ασχετο, θυμήθηκα περιπτωση θειας μου (μεγαλης ηλικίας) που αγορασε δικό της καινουργιο αμαξι και σε 7 μήνες αναγκάστηκε να αλλάξει δίσκο-πλατό. Προσπαθούσε να πείσει εμένα να παω στο συνεργείο να κάνω φασαρία να μην της το χρεώσουν. Εννοείται δεν το έκανα γιατί ειχα δει το πως άλλαζε ταχύτητες (ξέρετε, νεκρό, 5000 στροφές, 8 δευτερολεπτα να γίνει συμπλεξη και να ξεκινήσει). 

πάλι καλά η δίκια μου σε 2 βδομάδες έφαγε δίσκο, μέχρι και σε αλλαγές από 4τη σε 5τη το πατινάριζε :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...