Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εχω το εξης προβλημα αν και το δουλευω καιρο ετσι μεχρι να κατσω να βρω χρονο να κοιταξω μια πιθανη περιπτωση που μπορει να το κανει.
το ρελαντι μου ανεβοκατεβαινει. απο 1000 στροφες μπορει να παει και στισ 500 η στις 2000 οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι. αν ζεσταθει και το σβησω το αμαξι μετα για παρει μπρος πρεπει να τραβαω μιζια γυρο στα 5 δευτερολεπτα και πρεπει να παταω λιγο γκαζακι για να παρει. οταν ειναι κρυω περνει κανονικα.
μεταχει το πηρα και το εκανε εξαρχης αυτο διχως να με νοιαζει γτ στην τιμη που το πηρα ηταν τελειως ΤΖΑΜΠΑ. και απο τα λιγα που ξερω τα φτιαχνω.
τωρα αυτο που σκεφτομαι ειναι πως απο καπου πρενει αερα παραπανισιο κατι εχει τρυπισει και το μειγμα γινεται λαθος. το αβανσ το κοιταξα και ειναι κομπλε μιας και ακουγα τον κινητηρα να μην ακουγεται ομαλος.
εχετε καμια ιδεα του τι μπορει να φταιει?

ευχαριστω :unsure:

Δημοσ.

τα κ11 εβγαζαν προβλημα με τον πνευμονα.. κοστος 600ε!!! πηγαινε σε μια nissan να σου πουν αν ειναι απ αυτο. δεν θα επιβαρυνθεις κατι..

Δημοσ.

εχω το εξης προβλημα αν και το δουλευω καιρο ετσι μεχρι να κατσω να βρω χρονο να κοιταξω μια πιθανη περιπτωση που μπορει να το κανει.

το ρελαντι μου ανεβοκατεβαινει. απο 1000 στροφες μπορει να παει και στισ 500 η στις 2000 οταν ειμαι σταματημενος σε φαναρι. αν ζεσταθει και το σβησω το αμαξι μετα για παρει μπρος πρεπει να τραβαω μιζια γυρο στα 5 δευτερολεπτα και πρεπει να παταω λιγο γκαζακι για να παρει. οταν ειναι κρυω περνει κανονικα.

μεταχει το πηρα και το εκανε εξαρχης αυτο διχως να με νοιαζει γτ στην τιμη που το πηρα ηταν τελειως ΤΖΑΜΠΑ. και απο τα λιγα που ξερω τα φτιαχνω.

τωρα αυτο που σκεφτομαι ειναι πως απο καπου πρενει αερα παραπανισιο κατι εχει τρυπισει και το μειγμα γινεται λαθος. το αβανσ το κοιταξα και ειναι κομπλε μιας και ακουγα τον κινητηρα να μην ακουγεται ομαλος.

εχετε καμια ιδεα του τι μπορει να φταιει?

 

ευχαριστω :unsure:

Δεν θυμαμαι ακριβως το συγκεκριμενο αμαξι (το μοτερ του εννοω) αλλα αν εχει μετρητη αερος για εμενα φταιει αυτο.Εαν ηταν αλλο δηλαδη και εκανε τα ιδια μονο στο ρελαντι ενω μετα παει κανονικα αυτο θα δοκιμαζα να αλλαξω.

τα κ11 εβγαζαν προβλημα με τον πνευμονα.. κοστος 600ε!!! πηγαινε σε μια nissan να σου πουν αν ειναι απ αυτο. δεν θα επιβαρυνθεις κατι..

Τι ακριβως εννοεις πνευμονα?

Δημοσ.

πνευμονα δεν εχουν μονο αυτα με το υγραεριο?

 

 

την συντηρηση που θελει την εχεις κανει?

τι χρονιας ειναι?

Δημοσ.

το injection

 

Και γιατί να εφευρίσκουμε δικές μας ορολογίες απο την στιγμή που ξέρουμε πως λέγεται? Αλήθεια που το άκουσες οτι το injection λέγεται και πνέυμονας?

 

TS. Δοκίμασε και έναν καθαρισμό πεταλούδας. Αν έχεις απώλεια αέρα απο κάποιο σωληνάκι, αν βάλεις έναν φίλο σου να κάτσει στο αμάξι να δίνει λίγο γκάζι και κάτσεις εσύ πάνω απο την μηχανή, λογικά θα την ακούσεις την απώλεια του αέρα.

Δημοσ.

Και γιατί να εφευρίσκουμε δικές μας ορολογίες απο την στιγμή που ξέρουμε πως λέγεται? Αλήθεια που το άκουσες οτι το injection λέγεται και πνέυμονας?

 

TS. Δοκίμασε και έναν καθαρισμό πεταλούδας. Αν έχεις απώλεια αέρα απο κάποιο σωληνάκι, αν βάλεις έναν φίλο σου να κάτσει στο αμάξι να δίνει λίγο γκάζι και κάτσεις εσύ πάνω απο την μηχανή, λογικά θα την ακούσεις την απώλεια του αέρα.

Εαν επερνε απο καπου αερα δεν θα επερνε κρυο κανονικα,απλα θα του εκανε συνεχεια ασταθιες

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 8/2/2014 στις 9:32 ΜΜ, Iphone.expertGr είπε

Εαν επερνε απο καπου αερα δεν θα επερνε κρυο κανονικα,απλα θα του εκανε συνεχεια ασταθιες

Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα και προσπαθώ εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν μπορώ να βρω τι έχει αν θα μπορούσατε να με βοηθήσεις τι πρόβλημα μπορεί να έχω.

Την πεταλούδα γκαζιού την έχω αλλάξει.

Τι είναι?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...