Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάω που λέτε χαρούμενος να παραλάβω την psn κάρτα μου από το Πλαίσιο Καλλιθέας αφού βεβαίως μου είχε έρθει email ότι μπορώ να περάσω να την παραλάβω. 

Πάω που λέτε στο πρώτο πλαίσιο ( είναι ένα κατάστημα που λειτουργεί σε 2 κτήρια- μεσοτοιχία ) τους λέω για την παραγγελία μου λένε οι παραγγελίες Internet είναι δίπλα. 

Πάω στο διπλανό αφού ψάχνει για κάποια ώρα ο υπάλληλος με ξαναστέλνει στο δίπλανό κατάστημα γιατί δεν την είχε....

Ξαναπάω στο δίπλα κατάστημα ( μπαλάκι με κάνανε αφού νόμιζα ότι μπήκα σε εφορία από κάποια φάση και μετά ) ψάχνει πάλι ο υπάλληλος, τίποτα πάλι με ξαναστέλνουν στο δίπλα και μου αραδιάζανε δικαιολογίες ότι δεν υπάρχει το προιόν κλπ κλπ....( να υπενθυμίσω ότι έχω email παραλαβής που θα επισυνάψω παρακάτω ) 

Με τα πολλά πήρε εκεί μία υπεύθυνη ( ο Θεός να την κάνει ) το τμήμα internet και ως δια μαγείας ανακάλυψαν ότι δεν το έχουν. Ύστερα από πίεση δική μου  τους ανάγκασαν να μου το στείλουν στο σπίτι με κούριερ χωρίς φυσικά δικά μου έξοδα. Το κούριερ υποτίθεται ότι θα έρθει Τετάρτη ή Πέμπτη....

 

Το συμπέρασμα; Το Πλαίσιο δεν κάνει ούτε για τα πιο απλά. Για τα ηλεκτρονικά ήξερα και  φυσικά απεύφευγα αλλά δεν θεωρούσα ότι δεν μπορούν οι άνθρωποι ούτε μια παραλαβή να κάνουν. Το τραγικοί είναι λίγο.

post-94045-0-20085600-1391791701_thumb.png

Δημοσ.

Εντάξει τωρα, αλλα νομιζω ορος "Τραγικό" ειναι υπερβολή. Δεν επαθες και τιποτα, οι άνθρωποι αναγνώρισαν το λαθος τους και  στο εστειλαν στο σπιτι

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει τωρα, αλλα νομιζω ορος "Τραγικό" ειναι υπερβολή. Δεν επαθες και τιποτα, οι άνθρωποι αναγνώρισαν το λαθος τους και  στο εστειλαν στο σπιτι

Είπαν ότι ΘΑ το στείλουν. Κάτσε να έρθει πρώτα....

Ναι τραγικοί είναι όταν σηκώνεις τον πελάτη να πάει να πάρει το προιον και του λες μετά δεν το έχεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Μια φορά είχα παραγγείλει μια θήκη για το 3gs (τότε). Μετά από 3 μέρες με παίρνουν τηλ να μου πουν ότι η θήκη ήταν εκθεσιακό κομμάτι και δεν ήταν διαθέσιμη για online παραγγελίες (???) και πως θα μου στείλουν μαιλ να μου προτείνουν μερικές.

 

Μου στέλνουν μαιλ με 3 προτάσεις ακριβότερες απ αυτή που ήθελα, δεν κάνω τίποτα, με παίρνουν τηλ τους λέω "θα διαλέξω θα θα θα " και αφού το παρατάω τελείως, μου έστειλαν τη θήκη που είχα διαλέξει χωρίς χρέωση στα μεταφορικά.  Ότι να  ναι αυτό το μαγαζί.

Δημοσ.

Είπαν ότι ΘΑ το στείλουν. Κάτσε να έρθει πρώτα....

Ναι τραγικοί είναι όταν σηκώνεις τον πελάτη να πάει να πάρει το προιον και του λες μετά δεν το έχεις.

Να σου πω τραγικότερο;

E-shop, κάποια χρόνια πριν, μου έρχεται sms Σάββατο τρεις μεσημέρι ότι η παραγγελία είναι έτοιμη και να πάω να παραλάβω.

Έτυχε να βρίσκομαι δίπλα σε έναν φίλο, τρεις και πέντε είμαι στο μαγαζί. Μου λένε δεν μπορούν να μου την δώσουν γιατί έχουν κλείσει το σύστημα. Και γιατί μου στείλατε sms και με κουβαλήσατε εδώ; Μόνο και μόνο για να μπορείτε να πείτε "η παραγγελία σας ήταν έτοιμη όπως σας υποσχεθήκαμε το αργότερο σε δυο μέρες αλλά δεν προλάβατε το μαγαζί ανοιχτό" και την πατήσατε που ήμουν δίπλα;

 

Με φασαρία πολύ τελικά το μόνο που έβγαλα να την στείλουν αυτοί στο σπίτι χωρίς δικά μου έξοδα αντί να πάω να παραλάβω την Δευτέρα το μεσημέρι.

  • Like 1
Δημοσ.

Να σου πω τραγικότερο;

E-shop, κάποια χρόνια πριν, μου έρχεται sms Σάββατο τρεις μεσημέρι ότι η παραγγελία είναι έτοιμη και να πάω να παραλάβω.

Έτυχε να βρίσκομαι δίπλα σε έναν φίλο, τρεις και πέντε είμαι στο μαγαζί. Μου λένε δεν μπορούν να μου την δώσουν γιατί έχουν κλείσει το σύστημα. Και γιατί μου στείλατε sms και με κουβαλήσατε εδώ; Μόνο και μόνο για να μπορείτε να πείτε "η παραγγελία σας ήταν έτοιμη όπως σας υποσχεθήκαμε το αργότερο σε δυο μέρες αλλά δεν προλάβατε το μαγαζί ανοιχτό" και την πατήσατε που ήμουν δίπλα;

 

Με φασαρία πολύ τελικά το μόνο που έβγαλα να την στείλουν αυτοί στο σπίτι χωρίς δικά μου έξοδα αντί να πάω να παραλάβω την Δευτέρα το μεσημέρι.

Το ίδιο με την τελευταία μου παραγγελία. 2 παρα 10 μου ρθε μνμ, 2 πήγα στ μαγαζί και είχε κλείσει.

Δημοσ.

Το ίδιο με την τελευταία μου παραγγελία. 2 παρα 10 μου ρθε μνμ, 2 πήγα στ μαγαζί και είχε κλείσει.

Εμένα ανοιχτά ήταν ακόμα. Στις τρεις και μισή έκλειναν θυμάμαι.

Δημοσ.

Καλά σε τι e-shop σας έγινε αυτό; Εγώ έχω παραλάβει τις πιο κουλές ώρες μιλάμε χωρίς πρόβλημα. Τι μεσημεριάτικα, τι βράδυ λίγο πριν κλεισουν; Ποτέ πρόβλημα. Μάλιστα το Σάββατο κλείνουν 4:30. Όχι 3.

Δημοσ.

Εντάξει δεν είναι και για εκτέλεση. Λογικό είναι να γίνονται λάθη. Άνθρωποι τη κάνουν τη δουλειά. Δε λέω καλώς έγινε ούτε είμαι με το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο. Αλλά μέσα σε τόσες παραγγελίες που εκτελούνται κάθε μέρα λογικό είναι να γίνουν λάθη. Από κει και πέρα θα φανεί αν ήταν σωστή σε αυτό που σου έταξε. Αν δε το κάνει βγες και πες ότι θες.

Δημοσ.

Καλά σε τι e-shop σας έγινε αυτό; Εγώ έχω παραλάβει τις πιο κουλές ώρες μιλάμε χωρίς πρόβλημα. Τι μεσημεριάτικα, τι βράδυ λίγο πριν κλεισουν; Ποτέ πρόβλημα. Μάλιστα το Σάββατο κλείνουν 4:30. Όχι 3.

Θεσσαλονίκης. Γύρω στα 5-6 χρόνια πριν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...