efo355 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Πάω που λέτε χαρούμενος να παραλάβω την psn κάρτα μου από το Πλαίσιο Καλλιθέας αφού βεβαίως μου είχε έρθει email ότι μπορώ να περάσω να την παραλάβω. Πάω που λέτε στο πρώτο πλαίσιο ( είναι ένα κατάστημα που λειτουργεί σε 2 κτήρια- μεσοτοιχία ) τους λέω για την παραγγελία μου λένε οι παραγγελίες Internet είναι δίπλα. Πάω στο διπλανό αφού ψάχνει για κάποια ώρα ο υπάλληλος με ξαναστέλνει στο δίπλανό κατάστημα γιατί δεν την είχε.... Ξαναπάω στο δίπλα κατάστημα ( μπαλάκι με κάνανε αφού νόμιζα ότι μπήκα σε εφορία από κάποια φάση και μετά ) ψάχνει πάλι ο υπάλληλος, τίποτα πάλι με ξαναστέλνουν στο δίπλα και μου αραδιάζανε δικαιολογίες ότι δεν υπάρχει το προιόν κλπ κλπ....( να υπενθυμίσω ότι έχω email παραλαβής που θα επισυνάψω παρακάτω ) Με τα πολλά πήρε εκεί μία υπεύθυνη ( ο Θεός να την κάνει ) το τμήμα internet και ως δια μαγείας ανακάλυψαν ότι δεν το έχουν. Ύστερα από πίεση δική μου τους ανάγκασαν να μου το στείλουν στο σπίτι με κούριερ χωρίς φυσικά δικά μου έξοδα. Το κούριερ υποτίθεται ότι θα έρθει Τετάρτη ή Πέμπτη.... Το συμπέρασμα; Το Πλαίσιο δεν κάνει ούτε για τα πιο απλά. Για τα ηλεκτρονικά ήξερα και φυσικά απεύφευγα αλλά δεν θεωρούσα ότι δεν μπορούν οι άνθρωποι ούτε μια παραλαβή να κάνουν. Το τραγικοί είναι λίγο.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Εντάξει τωρα, αλλα νομιζω ορος "Τραγικό" ειναι υπερβολή. Δεν επαθες και τιποτα, οι άνθρωποι αναγνώρισαν το λαθος τους και στο εστειλαν στο σπιτι 1
efo355 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Εντάξει τωρα, αλλα νομιζω ορος "Τραγικό" ειναι υπερβολή. Δεν επαθες και τιποτα, οι άνθρωποι αναγνώρισαν το λαθος τους και στο εστειλαν στο σπιτι Είπαν ότι ΘΑ το στείλουν. Κάτσε να έρθει πρώτα.... Ναι τραγικοί είναι όταν σηκώνεις τον πελάτη να πάει να πάρει το προιον και του λες μετά δεν το έχεις. 2
Tony_Stark_21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Μια φορά είχα παραγγείλει μια θήκη για το 3gs (τότε). Μετά από 3 μέρες με παίρνουν τηλ να μου πουν ότι η θήκη ήταν εκθεσιακό κομμάτι και δεν ήταν διαθέσιμη για online παραγγελίες (???) και πως θα μου στείλουν μαιλ να μου προτείνουν μερικές. Μου στέλνουν μαιλ με 3 προτάσεις ακριβότερες απ αυτή που ήθελα, δεν κάνω τίποτα, με παίρνουν τηλ τους λέω "θα διαλέξω θα θα θα " και αφού το παρατάω τελείως, μου έστειλαν τη θήκη που είχα διαλέξει χωρίς χρέωση στα μεταφορικά. Ότι να ναι αυτό το μαγαζί.
gigisoni Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Είπαν ότι ΘΑ το στείλουν. Κάτσε να έρθει πρώτα.... Ναι τραγικοί είναι όταν σηκώνεις τον πελάτη να πάει να πάρει το προιον και του λες μετά δεν το έχεις. Να σου πω τραγικότερο;E-shop, κάποια χρόνια πριν, μου έρχεται sms Σάββατο τρεις μεσημέρι ότι η παραγγελία είναι έτοιμη και να πάω να παραλάβω. Έτυχε να βρίσκομαι δίπλα σε έναν φίλο, τρεις και πέντε είμαι στο μαγαζί. Μου λένε δεν μπορούν να μου την δώσουν γιατί έχουν κλείσει το σύστημα. Και γιατί μου στείλατε sms και με κουβαλήσατε εδώ; Μόνο και μόνο για να μπορείτε να πείτε "η παραγγελία σας ήταν έτοιμη όπως σας υποσχεθήκαμε το αργότερο σε δυο μέρες αλλά δεν προλάβατε το μαγαζί ανοιχτό" και την πατήσατε που ήμουν δίπλα; Με φασαρία πολύ τελικά το μόνο που έβγαλα να την στείλουν αυτοί στο σπίτι χωρίς δικά μου έξοδα αντί να πάω να παραλάβω την Δευτέρα το μεσημέρι. 1
Tony_Stark_21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Να σου πω τραγικότερο; E-shop, κάποια χρόνια πριν, μου έρχεται sms Σάββατο τρεις μεσημέρι ότι η παραγγελία είναι έτοιμη και να πάω να παραλάβω. Έτυχε να βρίσκομαι δίπλα σε έναν φίλο, τρεις και πέντε είμαι στο μαγαζί. Μου λένε δεν μπορούν να μου την δώσουν γιατί έχουν κλείσει το σύστημα. Και γιατί μου στείλατε sms και με κουβαλήσατε εδώ; Μόνο και μόνο για να μπορείτε να πείτε "η παραγγελία σας ήταν έτοιμη όπως σας υποσχεθήκαμε το αργότερο σε δυο μέρες αλλά δεν προλάβατε το μαγαζί ανοιχτό" και την πατήσατε που ήμουν δίπλα; Με φασαρία πολύ τελικά το μόνο που έβγαλα να την στείλουν αυτοί στο σπίτι χωρίς δικά μου έξοδα αντί να πάω να παραλάβω την Δευτέρα το μεσημέρι. Το ίδιο με την τελευταία μου παραγγελία. 2 παρα 10 μου ρθε μνμ, 2 πήγα στ μαγαζί και είχε κλείσει.
gigisoni Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Το ίδιο με την τελευταία μου παραγγελία. 2 παρα 10 μου ρθε μνμ, 2 πήγα στ μαγαζί και είχε κλείσει. Εμένα ανοιχτά ήταν ακόμα. Στις τρεις και μισή έκλειναν θυμάμαι.
.::NikoS::. Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Καλά σε τι e-shop σας έγινε αυτό; Εγώ έχω παραλάβει τις πιο κουλές ώρες μιλάμε χωρίς πρόβλημα. Τι μεσημεριάτικα, τι βράδυ λίγο πριν κλεισουν; Ποτέ πρόβλημα. Μάλιστα το Σάββατο κλείνουν 4:30. Όχι 3.
chaosmaster Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Εντάξει δεν είναι και για εκτέλεση. Λογικό είναι να γίνονται λάθη. Άνθρωποι τη κάνουν τη δουλειά. Δε λέω καλώς έγινε ούτε είμαι με το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο. Αλλά μέσα σε τόσες παραγγελίες που εκτελούνται κάθε μέρα λογικό είναι να γίνουν λάθη. Από κει και πέρα θα φανεί αν ήταν σωστή σε αυτό που σου έταξε. Αν δε το κάνει βγες και πες ότι θες.
gigisoni Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Καλά σε τι e-shop σας έγινε αυτό; Εγώ έχω παραλάβει τις πιο κουλές ώρες μιλάμε χωρίς πρόβλημα. Τι μεσημεριάτικα, τι βράδυ λίγο πριν κλεισουν; Ποτέ πρόβλημα. Μάλιστα το Σάββατο κλείνουν 4:30. Όχι 3. Θεσσαλονίκης. Γύρω στα 5-6 χρόνια πριν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα