Adon1s Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Πιστεύω πως οι νέοι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους πλέον είναι διαφορετικοί απο άποψη συμπεριφοράς ( για το παράδειγμα με το χαρτάκι στο πεζοδρόμιο ) . Σταδιακά αποτελεί μειοψηφία η κατηγορία αυτων με την μηδενική κοινωνική παιδεία , πχ το να πεταει το χαρτι ατον δρόμο . Και το ελπιδοφόρο της υπόθεσης είναι οτι ευτυχως , οι άνθρωποι που ως τωρα χαρακτηριζονταν "ελληναράδες" ( κόκκινο φαναρι και στοπ που ουτε τους αφορουν,ροχαλες στο πεζοδρόμιο,τσιγαρα εξω απο το αμαξι κλπ ) με την όποια συμπεριφορά τους και τις απόψεις που εκφράζουν , είναι άτομα μεγάλης ηλικίας , ή εστω μεσήλικες , που είναι ζήτημα ~10ετίας είτε να πεθάνουν είτε να μένουν σαν γεροι στο σπίτι τους ( ή εστω ευτυχως να περιορισουν τις κοινωνικες τους δρασεις στην διαδρομη καφενειο-σπίτι) οπότε και οι όποιες παρασιτικες αποψεις και συμπεριφορές τους απλά θα σταματήσουν να υφίστανται και να αναπαράγονται . Sent from my iPhone using Insomnia
Miracle Worker Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Μακάρι να έχεις δίκιο Adon1s, αλλά στην δικιά μου την αντίληψη το αντίθετο ισχύει. Βλέπω όχι μόνο να υπάρχει μηδενική κοινωνική παιδεία όπως λες, αλλά από πολλούς νέους, άμεσα ή έμμεσα, να θεωρείται μάγκας κάποιος που πέταξε το χαρτάκι στο πεζοδρόμιο, δίπλα στο σκουπιδοτενεκέ. Και γενικά, κάθε καγκουριά και έλλειψη κοινωνικής αντίληψης, τείνει να λαμβάνει από ικάνη μερίδα αντίθετες διαστάσεις, αυτές της μαγκιάς και της δήθεν αντίδρασης στο σύστημα.
Orpheas1992 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δεν καταλαβαινω γιατι τα ριχνετε ολοι στον νεοελληνα. Εδω πουλαει το σκυλαδικο πιο πολυ, αλλου πουλαει ο Μπιμπερ, αλλου μπιτακια. Διαφορετικοι λαοι, διαφορετικες χωρες, διαφορετικα γουστα. Πουθενα η πλειοψηφια της μαζας δεν ακουει τοπ ποιοτητα.Επισης, το οτι δε σας αρεσει κατι δε σημαινει οτι ειναι σκουπιδι κλπ. Για να υπαρχει εχει κοινο οποτε δε μας πεφτει λογος. Το οτι δεν ακουτε λαϊκα δε σημαινει οτι πρεπει να τσουβαλιαζετε τα παντα στον ορο σκυλαδικο και να θαβετε οποιαδηποτε αξιοπρεπη λαϊκη φωνη επειδη τραγουδαει στα μπουζουκια. Δεν θα ακουσω Στικουδη και Φουρεϊρα αλλα απο τη στιγμη που παει κοσμος στα μαγαζια που δουλευουν ειτε για να γελασουν ειτε για να κ@υλωσουν, τοτε καλα κανουν και "τραγουδανε". Κανεις δεν τις ακουει για τις τραγουδαρες τους ή για τη φωνη τους, μην υποτιματε τοσο τον κοσμο. Απλα πολλοι δεν παιρνουν την μουσικη τοσο στα σοβαρα, θελουν να κανουν την πλακα τους, το κεφι τους, να γελασουν με ενα πιασαρικο ρεφρεν. Χεστηκαν για το φαλτσο, για την εκταση, για το αν ειναι η ιδια συνθεση σε εκατο τραγουδια κλπ κλπ 5
gdriver Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδη το προβλημα για την πολιτιστικη εξελιξη στην Ελλαδα ειναι το οτι πουλαει περισσοτερο το σκυλαδικο και το λαϊκοραπ. Σε αλλες χωρες που πουλαει πιο πολυ η Ριαννα ή τα πριονιδια, αυτα ειναι σαφως δειγματα υψηλης τεχνης που συναδουν με την γενικοτερη εξελιξη τους....... έχεις δίκιο σε όλα. θα συμπληρώσω μόνο πως δεν κάνουμε σύγκριση με τη γενικότερη τάση και ελαφρότητα των κάποιων άλλων χωρών. μιλούμε για ενχώρια ''παραγωγή'' πολιτισμού και γνώσης και το κατά πόσο αυτή, μπορεί να επιτελέσει σοβαρή πολιτιστική προσφορά καθώς επίσης και το πόσο ικανοί είμαστε να την εντοπίζουμε σα μεμονωμένα άτομα- αρχικώς- και μετέπειτα σα σύνολο. 2
gigisoni Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Κάποιοι μπερδεύετε τον πολιτισμό με την κουλτούρα. Να υπενθυμίσω ότι η λέξη πολιτισμός είναι η ελληνική λέξη που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφράσει την γαλλική λέξη civilisation λόγω έλλειψης καλύτερου όρου και φαντασίας για την δημιουργία νέου. Αν νομίζετε ότι η λέξη civilisation εννοεί τα σκυλάδικα και ραπ της χώρας, πάω πάσο.
Cossutius. Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Συμφωνώ με τον Ορφέα. Ότι υιοθετεί η μάζα ως έθιμο, ανοικει στη κουλτούρα ενός λαού. Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως ειναι αναγκαίο να αρέσει σε όλους. Ούτε εμένα μου αρέσει να σφάζω αρνια και να χορευω γυρω γυρω σουβλίζοντάς τα, ανήκει ομως στα ήθη και έθιμά μας. Μη κολάτε μόνο στη μουσική. Όσοι έχουν απομείνει που πάνε σε τέτοια μαγαζιά, το κάνουν περισσότερο για τον χαβαλέ παρά επειδή τους αρέσει η φωνή του εκάστοτε τροβαδούρου. Αλλά και να τους αρέσει, δε μου λέει κατι. Δεν θεωρώ έλλειψη πολιτισμού τα ακουσματα του καθενα. Έλλειψη πολιτισμού όμως ειναι η κακή συμπεριφορά και η ασέβεια προς την προσωπικότητα ή τη γνωμη του άλλου. Τι να τον κάνω εγω τον τυπο που ακουει οπερα, τρέχει συνέχεια στο μέγαρο μουσικής, έχει διαβάσει 50000 βιβλία, αλλά μπαίνει για παράδειγμα σε ένα φόρουμ και προσβάλει ή ειρωνεύεται τις απόψεις των άλλων? Ακόμα χειροτερα όταν βιαιοπραγεί. Αν διαβάσει κανεις έρευνες, θα δει οτι στην ενδοοικογενειακή βία (και ειδικά σε αυτη που αφορά τη χειροδικία κατά παιδιών και γυναικών) ειναι αρκετά ψηλά τα ποσοστά ανδρών με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και της "ανώτερης" κοινωνικής τάξης. Ο πολιτισμός περιλαμβάνει πολύ περισσότερα στοιχεία, απ ότι συζητάμε. Ναι η μουσική, οι τέχνες, τα γράμματα. Η συμπεριφορά ομως, η παιδεία, ειναι βασικά στοιχεία στον χαρακτήρα ενός λαού. 5
Prozac Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Ο πολιτισμός διαφαίνεται από τις αξίες που θέτει ο κάθε λαός. Στάλθηκε από το υπέρ συλλεκτικό, φτιαγμένο από χρυσό και διαμάντια iPhone μου 2
N3k21 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Επισης, το οτι δε σας αρεσει κατι δε σημαινει οτι ειναι σκουπιδι κλπ. Για να υπαρχει εχει κοινο οποτε δε μας πεφτει λογος. Το οτι δεν ακουτε λαϊκα δε σημαινει οτι πρεπει να τσουβαλιαζετε τα παντα στον ορο σκυλαδικο και να θαβετε οποιαδηποτε αξιοπρεπη λαϊκη φωνη επειδη τραγουδαει στα μπουζουκια. Βρίσκω εξαιρετικά σωστά τα όσα γράφεις, εδώ όμως έχω μια -διευκρινιστικού τύπου- ένσταση: Κακά τα ψέμματα υπάρχουν και αντικειμενικά σκουπίδια. Προσωπικά π.χ. σπάνια ακούω λαϊκή Μουσική, δε με εκφράζει ας πούμε. Θεωρώ όμως π.χ. τον Πασχάλη Τερζή φωνάρα, έναν καθόλα εξαιρετικό τραγουδιστή. Δεν έχει καμία σημασία για μένα το ότι τραγουδάει στα μπουζούκια και όχι ξέρω 'γω στο Μέγαρο Μουσικής. Οι δουλειές της Σάσας όμως αποτελούν σκουπίδια, όπως και να το κάνουμε. Είναι κρίμα το ότι κατατάσσονται και οι δύο στην κατηγορία των λαϊκών τραγουδιστών. Από εκεί και πέρα, για να μείνω και on topic, το θέμα δεν είναι πως τη βρίσκει ο καθένας, αλλά το τι παράγουμε σε εθνικό επίπεδο. Αν βγάζαμε περισσότερους Τερζήδες π.χ., δε θα ανησυχούσα. Δε θα ανησυχούσα ούτε αν βγάζαμε περισσότερους Πλούταρχους ή Έλενες Παπαρίζου. Παρότι οι εν λόγω καλλιτέχνες είναι περισσότερο στη φάση "από την παραγωγή στην κατανάλωση", τουλάχιστον χαρακτηρίζονται από μια σχετική ποιότητα. Αυτό που με χαλάει είναι ο κανιβαλισμός τόσο της ελληνικής μας κουλτούρας (μπλέξαμε το λαϊκό με το "γύφτικο", εξευτελίσαμε τη δημοτική μας Μουσική, χρησιμοποιούμε τη λαϊκή μας Μουσική αποκλειστικά ως μέσο διασκέδασης και όχι ως μέσω έκφρασης και προβληματισμού - θα τρίζουν τα κόκκαλα του Τσιτσάνη και του Βαμβακάρη), όσο και των "εισαγόμενων" πολιτισμικών χαρακτηριστικών (εφευρέθηκε το βλαχοράπ, οι ωνυράμμα , τα μπίτια μπλεγμένα με τούρκικα κλαπατσίμπαλα και μπουζούκι). Δεν θα ακουσω Στικουδη και Φουρεϊρα αλλα απο τη στιγμη που παει κοσμος στα μαγαζια που δουλευουν ειτε για να γελασουν ειτε για να κ@υλωσουν, τοτε καλα κανουν και "τραγουδανε". Κανεις δεν τις ακουει για τις τραγουδαρες τους ή για τη φωνη τους, μην υποτιματε τοσο τον κοσμο. Απλα πολλοι δεν παιρνουν την μουσικη τοσο στα σοβαρα, θελουν να κανουν την πλακα τους, το κεφι τους, να γελασουν με ενα πιασαρικο ρεφρεν. Χεστηκαν για το φαλτσο, για την εκταση, για το αν ειναι η ιδια συνθεση σε εκατο τραγουδια κλπ κλπ Συνεχίζοντας από παραπάνω, δυστυχώς ομολογώ πως συχνά πράγματι υποτιμώ τη διανοητική ικανότητα πολλών συμπολιτών μας. Εντάξει, σίγουρα δε θα θεωρήσω ως de facto ηλίθιο κάποιον που περιστασιακά θα βρεθεί στο μαγαζί της Τζούλιας για να ξεσαλώσει, από την άλλη όμως υπάρχουν και αρκετοί, οι οποίοι απλά είναι ανίκανοι να αντιληφθούν την όποια διαφορά ποιότητας μεταξύ αυτής και π.χ. του Τερζή. Επίσης, θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα και ένδειξη διανοητικής στέρησης, το να πηγαίνει κάποιος σε τέτοια μαγαζιά, ώστε να δει "διάσημα" κωλαράκια. Σόρυ δηλαδή αλλά θεωρώ λογικότερο το να πάει κάποιος σε στριπτιτζάδικο, παρά να σκάσει γκαφρά για να δει τα πισινά της εκάστοτε Τζούλιας, Σάσας ή κουνελομάνας, μόνο και μόνο για να κομπάζει αργότερα για τα celebrity κωλομέρια που λικνίζονταν μπροστά του. Στην τελική αν έχει τόσο μεγάλη ανάγκη οφθαλμόλουτρου, ας τη βγάλει με τσόντες, φτηνότερα θα του έρθει. Τέτοιοι τύποι για μένα είναι ίδιοι με αυτούς της φάσης "iPhone κι ας μην έχω ψωμί να φάω". Θα σου φέρω κι ένα άλλο παράδειγμα. Οι περισσότεροι άντρες γουστάρουμε π.χ. μπαλίτσα. Κάποιοι αρκούνται στην ευκαιριακή παρακολούθηση μεγάλων αγώνων, κάποιοι ασχολούνται περισσότερο, πηγαίνουν συχνότερα γήπεδο κ.λ.π. Ωστόσο περιμένω από ένα πολιτισμένο άνθρωπο, όσο κι αν πωρώνεται με τη φανέλα, να θέτει στον εαυτό του κάποια όρια. Άλλο το να υποστηρίζεις -έστω και φανατικά- την ομάδα σου κι άλλο το να πλακώνεσαι με τα ΜΑΤ, προκειμένου να υποστηρίξεις την προεδράρα, πόσο μάλλον όταν αυτός έχει ξέρω 'γω συλληφθεί για λαθρεμπόριο καυσίμων. Αυτός που άκριτα υποστηρίζει τέτοια πρόσωπα, δεν είναι ιδεολόγος, είναι απλά ηλίθιος και ναι, αναρωτιέμαι για το κατά πόσο μπορεί να χαρακτηρίζεται ως "πολιτισμένος". Δεν θεωρώ έλλειψη πολιτισμού τα ακουσματα του καθενα. Κοίταξε, το τι Μουσική ακούει κάποιος σίγουρα δε μπορεί να είναι αποκλειστικό κριτήριο της ποιότητάς του ως άνθρωπος, ή του "πολιτισμού" του αν θες. Είναι όμως ένα κριτήριο κι αυτό. Μπορείς να καταλάβεις αρκετά πράγματα για το χαρακτήρα κάποιου εξετάζοντας το τι Μουσική ακούει, ή το τι είδους ρόλο έχουν οι Τέχνες ή ο Αθλητισμός γενικότερα στη ζωή του. Έλλειψη πολιτισμού όμως ειναι η κακή συμπεριφορά και η ασέβεια προς την προσωπικότητα ή τη γνωμη του άλλου. Τι να τον κάνω εγω τον τυπο που ακουει οπερα, τρέχει συνέχεια στο μέγαρο μουσικής, έχει διαβάσει 50000 βιβλία, αλλά μπαίνει για παράδειγμα σε ένα φόρουμ και προσβάλει ή ειρωνεύεται τις απόψεις των άλλων? Έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό ακριβώς ήθελα κι εγώ να τονίσω στο post #10, ότι δηλαδή το άλλο άκρο είναι ο ελιτισμός και η ψευδής αίσθηση πολιτιστικής και διανοητικής υπεροχής κάποιων. Ωστόσο επιμένω, παρότι ένας "πολιτισμένος" άνθρωπος δεν είναι απαραίτητο ν' ακούει αποκλειστικά Μπαχ ξέρω 'γω, είναι χλωμό να τη βρίσκει και με Τζούλια. Κλείνω παραθέτοντας το παρακάτω "διαμάντι" (έχει απ' όλα, ραπ, ροκ, γκλαμ μέταλ, φλωροπόπ, headbanging και κυρίως μεγάλη δόση auto - tuned φωνητικών. Διασκεδάστε το!): * Deesnider, αν παρακολουθείς το thread, άνοιξε το spoiler με δική σου ευθύνη και -καλού κακού- καθιστός. 1
deesnider Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Deesnider, αν παρακολουθείς το thread, άνοιξε το spoiler με δική σου ευθύνη Ήδη μπήκε ως ringtone στο κινητό. Δισκογραφία σε δυνατή πχιότητα πού μπορούμε να βρούμε; και -καλού κακού- καθιστός. Αχ, εσείς οι ρομαντικοί και φαντασμένοι νέοι! Τι «καλού-κακού» και ιστορίες μού λες; Για ρίξε μια ματιά στην ...καρέκλα γραφείου μου: Εμένα θα ρίξεις, ωρέ; 1
N3k21 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Εμένα θα ρίξεις, ωρέ; Όχι εγώ ρε συ, τα Decibel... 1
pournaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Αυτό που με χαλάει είναι ο κανιβαλισμός τόσο της ελληνικής μας κουλτούρας (μπλέξαμε το λαϊκό με το "γύφτικο", εξευτελίσαμε τη δημοτική μας Μουσική, χρησιμοποιούμε τη λαϊκή μας Μουσική αποκλειστικά ως μέσο διασκέδασης και όχι ως μέσω έκφρασης και προβληματισμού - θα τρίζουν τα κόκκαλα του Τσιτσάνη και του Βαμβακάρη), όσο και των "εισαγόμενων" πολιτισμικών χαρακτηριστικών (εφευρέθηκε το βλαχοράπ, οι ωνυράμμα , τα μπίτια μπλεγμένα με τούρκικα κλαπατσίμπαλα και μπουζούκι). Στο πρωτο δε διαφωνω, παλι ομως υποκειμενικα, διοτι αφου υπαρχει κοσμος που ακουει ολη μερα το πωπωπωπω και του αρεσει... περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Αλλα το αλλο μπλεξιμο που λες, γινεται χρονια απο ολες τις χωρες και ολους τους πολιτισμους. Γιατι εκει το θεωρουμε σωστο και οχι εδω; Το kasmir δηλαδη τι αλλο ειναι εκτος απο ενα (τελειο), μπλεξιμο της δυσης με την ανατολη; To seven seconds ths Neneh Cherry me ton youssou n'dour; To Desert Rose του Sting; Και δεκαδες αλλα. Το θεμα ειναι αν το αποτελεσμα που βγαινει, ειναι ομορφο, ο εκ προϊμιου χαρακτηρισμος τους δεν εχει νοημα. 3
Cossutius. Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Στο πρωτο δε διαφωνω, παλι ομως υποκειμενικα, διοτι αφου υπαρχει κοσμος που ακουει ολη μερα το πωπωπωπω και του αρεσει... περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Οταν το άκουσα πρώτη φορά, είχα ψωφίσει στο γέλιο :P Αυτό και το αι ντιμάρε τσικουλάτα τσικιταμ ειναι το άκρον άοτον του καλτ στην Ελληνικη μουσική :P
N3k21 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Αλλα το αλλο μπλεξιμο που λες, γινεται χρονια απο ολες τις χωρες και ολους τους πολιτισμους. Γιατι εκει το θεωρουμε σωστο και οχι εδω; Το kasmir δηλαδη τι αλλο ειναι εκτος απο ενα (τελειο), μπλεξιμο της δυσης με την ανατολη; To seven seconds ths Neneh Cherry me ton youssou n'dour; To Desert Rose του Sting; Και δεκαδες αλλα. Έχεις δίκιο. Δεν εκφράστηκα σωστά στο επίμαχο σημείο, οι δε χαρακτηρισμοί μου ήταν ατυχείς και άνετα θα μπορούσαν να παρερμηνευθούν. Έπρεπε επίσης να τονίσω πως ως ελληνική κουλτούρα δεν αντιλαμβάνομαι κάποια αόριστη συνέχεια αυτής των...αρχαίων ημών προγόνων ξέρω 'γω, αλλά αυτή που διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες, δεχόμενη σαφώς επιρροές και από γειτονικούς πολιτισμούς. Αλίμονο, η σύγχρονη ελληνική κουλτούρα αδιαμφισβήτητα εμπεριέχει Δυτικά, Τουρκικά, Αρμένικα, Βυζαντινά και κυρίως Βαλκανικά στοιχεία. Ωστόσο αν απομονώσεις τα bold "Αυτό που με χαλάει είναι ο κανιβαλισμός τόσο της ελληνικής μας κουλτούρας, όσο και των "εισαγόμενων" πολιτισμικών χαρακτηριστικών", ίσως βγάλεις περισσότερο νόημα (παρότι κι εδώ η έκφρασή μου είναι ομολογουμένως κακή). Δεν ήθελα δηλαδή να πω ότι κανιβαλίζεται αποκλειστικά η "καθαρόαιμη" ελληνική κουλτούρα, αλλά ότι αντίστοιχα κανιβαλίζεται και οποιοδήποτε στοιχείο άλλης κουλτούρας, όταν εμπλέκεται με κακής ποιότητας ελληνικά προϊόντα. Ο εμπλουτισμός π.χ. της Μουσικής ενός λαού με χαρακτηριστικά άλλων, καλό κάνει. Το πρόβλημα είναι όταν δημιουργούνται Φρανκενστάιν εκτρώματα, με λίγο από ανατολίτικα πνευστά, λίγο από πριόνια και techno μπίτια, λίγο από ελληνικά ώπα ώπα και πάει λέγοντας. Ειδικά όταν όλα αυτά μπλέκονται καθαρά για λόγους εντυπωσιασμού και χωρίς "σοφία". Δε τη σνομπάρω πάντως την Ανατολίτικη Μουσική, ίσα ίσα που μερικοί από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες έχουν ξεκάθαρες επιρροές από εκείνα τα μέρη. Το θεμα ειναι αν το αποτελεσμα που βγαινει, ειναι ομορφο, ο εκ προϊμιου χαρακτηρισμος τους δεν εχει νοημα. Οπότε μένω στο παραπάνω, με το οποίο φυσικά συμφωνώ απόλυτα. Ζητώ μάλιστα συγγνώμη γιατί πράγματι υπέπεσα σε τέτοιο σφάλμα εκ προοιμίου χαρακτηρισμού. 2
AKISHELLAS1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Μην ανυσηχειτε σε μερικα χρονακια θα υπαρχει πολιτισμος στην χωρα μας ,ολοι μας θα χουμε φυγει γλυφτες κ μη για εξωτερικο κ θα χουν μεινει τα πακιστανια και λοιποι τοτε οσοι θα χουν μεινει θα δουν πραγματικο πολιτισμο...αλλο που δεν θελουν οι απο πανω...
man of steel Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Επειδή παλιά ασχολούμουν επαγγελματικά με το μπουζούκι θα πω ότι η λαϊκή μας μουσική έχει καθαρά επιρροή από την μέση ανατολή και κυρίως από Μικρά Ασία και αραβικό πολιτισμό οπότε μην παραξενευόμαστε τόσο για τα μπουζουκοτσιφτετέλια.Παραθέτω παρακάτω τους δρόμους από ένα τόνο π.χ Ρε και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Ρε μαντζόρε και ρε μινόρε ευρωπαϊκοί.Δείτε τα ονόματα των υπολοίπων. Ρε ουσάκ.Θεωρείτε ο πρόγονος όλων των άλλων τουλάχιστον στο μπουζούκι. Ρε χιτζαζ Ρε χιτζακιαρ Ρε σαμπάχ Ρε νεβερσερι Ρε καρτζιγάρ Μέσα σε όλους τους αραβομικρασιάτικους φυσικά έχουμε βάλει και δικούς μας Ρε νησιώτικο μινόρε Ρε ποιμενικό μινόρε Ρε ταμπαχανώτικος Ρε τσιγκάνικος Ρε πειραιώτικος κ.α.Κάντε τώρα όλες αυτές τις παραλλαγές αναγωγή σε όλες τις νότες και στις διέσεις τους και στις υφέσεις τους. Για μένα δεν τίθεται καμία απορία για το είδος των λαϊκών που ακούμε σήμερα αφού η θεωρία της μουσικής στο μπουζούκι είναι τουλάχιστο κατά 40%δεμένη με τους ανατολίτικους πολιτισμούς.Το θέμα είναι το αποτέλεσμα και όχι η προέλευση κάποιου τραγουδιού.Να μου πει κάποιος ότι για αυτόν τον λόγο δεν του αρέσει γενικά η λαϊκή μας μουσική να πάω πάσο, πάντως από την στιγμή που η μουσική μας στην βάση της έχει καθαρά ανατολίτικα στοιχεία τι θα περίμενε δηλαδή να ακούσει; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα