Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οχι φιλε μου δεν θα γραψω κατι αλλο ουτε σε εσενα ουτε στο thread γιατι μαλλον εγω δεν γινομαι κατανοητος σε αυτο που λεω και δεν βλεπω και διαθεση για διαλογο αλλα για επιθεση. Καλη σου μερα. 

Γιατι να μη γράψεις? Επειδή υπάρχει διαφωνία με έναν χρηστη? Σιγά. 

Αντιλαμβανόμαστε οι περισσότεροι τι έγραψες. Για εμένα ένας άνθρωπος που χρωστάει ελάχιστα μαθήματα και ούτως η αλλιώς δε κοστίζει σχεδόν τιποτε, θα πρέπει να τον αφησουν να τελειώσει. Ξέρω πολλους που σταμάτησαν τη σχολή τους 3-4 χρονια, εργάστηκαν, πηγαν φαντάροι, επέστρεψαν και την τελείωσαν. ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΝΑΙ ειμαι υπερ στις διαγραφές, υπο προϋποθέσεις.

Κάποιος που έχει δειξει ένα ενδιαφέρον και ειναι ακόμα και μετά απο 10 χρόνια ενεργός διοτι για πολλους λογους αναγκαζόταν να διακοπτει, πρέπει να τον αφησουν να τελειώσει, ασκόντας του φυσικά έναν μοχλό πίεσης.

Δεν υπάρχει κανεις λογος να μη το κάνουν αφού όντως δε κοστίζει τιποτα. Μα τίποτα ομως.

  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οι αιώνιοι φοιτητές κοστίζουν στην κοινωνία και στο κράτος, επειδή τα πιο παραγωγικά και φρέσκα μέλη μένουν άπραγα.

Δημοσ.

Χμμμμ

Δεν ειναι μόνο οι επιδοτήσεις αλλα και το fatigue των καθηγητών και αλλα πολλά που αυξάνουν το κόστος.

Και να θυμόμαστε οτι ειναι μόνο κόστος και χωρίς έσοδα...

  • Like 1
Δημοσ.

Χμμμμ

Δεν ειναι μόνο οι επιδοτήσεις αλλα και το fatigue των καθηγητών και αλλα πολλά που αυξάνουν το κόστος.

Και να θυμόμαστε οτι ειναι μόνο κόστος και χωρίς έσοδα...

το ποιο?

οπως?

Δημοσ.

Οι αιώνιοι φοιτητές κοστίζουν στην κοινωνία και στο κράτος, επειδή τα πιο παραγωγικά και φρέσκα μέλη μένουν άπραγα.

Γιατι εμποδιζει καποιος αιωνιος φοιτητής ένα παραγωγικο μέλος να παράγει???

Δημοσ.

Χμμμμ

Δεν ειναι μόνο οι επιδοτήσεις αλλα και το fatigue των καθηγητών και αλλα πολλά που αυξάνουν το κόστος.

Και να θυμόμαστε οτι ειναι μόνο κόστος και χωρίς έσοδα...

 

Δεν υπάρχουν μόνο οι αιώνιοι που δεν πατάν σε κανένα μάθημα στις εξεταστικές. Σε επαρχιακές πόλεις οι φοιτητές που έρχονται μόνο για τις εξεταστικές βοηθάν αρκετά την οικονομία της πόλης.

 

Ξενοδοχεία, φαγάδικα και καφετέριες οφείλουν πολλά από τα έσοδα τους και στους αιώνιους φοιτητές. Οπότε δεν θα το έλεγα ότι είναι μόνο κόστος χωρίς έσοδα.

 

Βέβαια μπορεί να μου πεις ότι τα έσοδα είναι πολύ μικρότερα απο τα έξοδα που μπορεί να υπάρχουν. Αυτό όμως δεν μπορούμε να το ξέρουμε με ακρίβεια.

Δημοσ.

Όταν κάποιος δεν μπορεί να βγάλει τη σχολή 4 ετων σε 10 ΟΛΌΚΛΗΡΑ ΧΡΌΝΙΑ πολύ απλά είτε δεν θέλει είτε λόγω ενος παρά πολύ σοβαρού προβλήματος. Αν είναι το δεύτερο πιστεύω έχει τον χρόνο να το κάνει, των + 6 ετών. Τώρα αν δεν μπορεί ούτε αυτό να κάνει τι να κάνουμε ρε παιδιά, τα έφερε έτσι η ζωή. Όπως κάποιος χάνει μια προθεσμία για κάτι επειδή έτυχε κάτι στη ζωή του έτσι και τώρα. Αν είναι έτσι ας βγάλουμε και τις προθεσμίες για τα διπλώματα για άδειες για κάρτες ανεργίας και για οτιδήποτε άλλο και να είναι όλα ανοικτά.

Και επειδή αναφέρθηκε κάτι για την νομική κτλ, δεν φαντάζομαι κάποιος που μπαίνει σε μια σχολή με 17+ να μην μπορεί να τελειώσει τη σχολή αυτή σε 10 ΟΛΌΚΛΗΡΑ ΧΡΌΝΙΑ.

Το διάστημα αυτό είναι μάλιστα ήδη τεράστιο για μια σχολή 4 ετών.

Και στο κάτω κάτω αν σε κάποιον τύχει κάποιο πρόβλημα το οποίο θα τον πάει πίσω στα μαθήματα του, είσαι, ας στριμωχτει λίγο περισσότερο να τα βγάλει αφού του έτυχε κάτι, ένα πρόβλημα.

Τώρα αν το πρόβλημα είναι υγείας τότε καλό θα ήταν να υπάρχει κάποιο εύλογο διάστημα παράτασης για εκείνον με τα απαραίτητα δικαιολογητικά φυσικά. Αλλά ακόμα και αυτό λόγω του μπου@@@λο που έχουμε,ολο και κάποιος "γνωστός " θα υπάρξει για να βρει αυτά τα δικαιολογητικά να τα προσκομίσει..

Δημοσ.

το ποιο?

οπως?

  

 

Το κοινό μπορει να κανει μόνο μια ερώτηση την φορά.

 

 

Δεν υπάρχουν μόνο οι αιώνιοι που δεν πατάν σε κανένα μάθημα στις εξεταστικές. Σε επαρχιακές πόλεις οι φοιτητές που έρχονται μόνο για τις εξεταστικές βοηθάν αρκετά την οικονομία της πόλης.

 

Ξενοδοχεία, φαγάδικα και καφετέριες οφείλουν πολλά από τα έσοδα τους και στους αιώνιους φοιτητές. Οπότε δεν θα το έλεγα ότι είναι μόνο κόστος χωρίς έσοδα.

 

Βέβαια μπορεί να μου πεις ότι τα έσοδα είναι πολύ μικρότερα απο τα έξοδα που μπορεί να υπάρχουν. Αυτό όμως δεν μπορούμε να το ξέρουμε με ακρίβεια.

Νταξει, αυτό δηλαδή ειναι σωστό; Ανοίγεις ενα ίδρυμα που αντί να δημιουργεί επιστήμονες, τρέφει χωριά;

Μόνο στην ελλαδα γίνονται αυτα [με αυτό τον τροπο].

 

Επίσης αν δεν προσδιοριστεί τι σημαίνει αιώνιος τότε μπαίνουν και οι 180000 στο τσουβάλι.

Δημοσ.

  

 

Το κοινό μπορει να κανει μόνο μια ερώτηση την φορά.

 

 

 

Νταξει, αυτό δηλαδή ειναι σωστό; Ανοίγεις ενα ίδρυμα που αντί να δημιουργεί επιστήμονες, τρέφει χωριά;

Μόνο στην ελλαδα γίνονται αυτα [με αυτό τον τροπο].

 

Επίσης αν δεν προσδιοριστεί τι σημαίνει αιώνιος τότε μπαίνουν και οι 180000 στο τσουβάλι.

 

Δεν λέω ότι είναι σωστό απλά παραθέτω τα facts. Προσωπικά και εγώ είμαι υπέρ του μέτρου αλλά με προϋποθέσεις. Όπως αναφέρθηκε πιο πριν εύστοχα να λαμβάνονται υπόψη τυχόν προβλήματα υγείας, χαμηλό εισόδημα και περασμένα μαθήματα.

Δημοσ.

Δεν λέω ότι είναι σωστό απλά παραθέτω τα facts. Προσωπικά και εγώ είμαι υπέρ του μέτρου αλλά με προϋποθέσεις. Όπως αναφέρθηκε πιο πριν εύστοχα να λαμβάνονται υπόψη τυχόν προβλήματα υγείας, χαμηλό εισόδημα και περασμένα μαθήματα.

Ελλάδα είσαι, όχι Σουηδία. Ξέρεις τι εύκολα λαδώνονται καταστάσεις και πόσο εύκολα βρίσκονται πιστοποιητικά;

Δημοσ.

Οι αιώνιοι φοιτητές κοστίζουν στην κοινωνία και στο κράτος, επειδή τα πιο παραγωγικά και φρέσκα μέλη μένουν άπραγα.

 

Γιατί υπάρχουν δουλειές που τους περιμένουν?

Το μόνο που θα αλλάξει είναι να φύγουν από το μαντρί των αιώνιων φοιτητών και να μπουν στο μαντρί των ανέργων

Δημοσ.

Γιατι να μη γράψεις? Επειδή υπάρχει διαφωνία με έναν χρηστη? Σιγά. 

Αντιλαμβανόμαστε οι περισσότεροι τι έγραψες. Για εμένα ένας άνθρωπος που χρωστάει ελάχιστα μαθήματα και ούτως η αλλιώς δε κοστίζει σχεδόν τιποτε, θα πρέπει να τον αφησουν να τελειώσει. Ξέρω πολλους που σταμάτησαν τη σχολή τους 3-4 χρονια, εργάστηκαν, πηγαν φαντάροι, επέστρεψαν και την τελείωσαν. ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΝΑΙ ειμαι υπερ στις διαγραφές, υπο προϋποθέσεις.

Κάποιος που έχει δειξει ένα ενδιαφέρον και ειναι ακόμα και μετά απο 10 χρόνια ενεργός διοτι για πολλους λογους αναγκαζόταν να διακοπτει, πρέπει να τον αφησουν να τελειώσει, ασκόντας του φυσικά έναν μοχλό πίεσης.

Δεν υπάρχει κανεις λογος να μη το κάνουν αφού όντως δε κοστίζει τιποτα. Μα τίποτα ομως.

 

Αυτο δεν υφισταται σε καμια χωρα του κοσμου. Το "δεν ενοχλησαν" ειναι ατοπο, ακυρο και ο,τι αλλο θελεις. Δεν τιθεται θεμα ενοχλησης. Το πανεπιστημιο σε καμια χωρα του κοσμου δεν ειναι καφετερια, οπου ο εκαστοτε φοιτητης ειναι απλως "ενεργος". Τι παει να 'πει 10 χρονια φοιτητης? Οταν κανεις κατι το κανεις σωστα και απο το Α ως το Ω, υπο τις προϋποθεσεις και τις προδιαγραφες του εκαστοτε πανεπιστημιου (εργοδοτη, κοκ). 

Δημοσ.

Ελλάδα είσαι, όχι Σουηδία. Ξέρεις τι εύκολα λαδώνονται καταστάσεις και πόσο εύκολα βρίσκονται πιστοποιητικά;

 

Το ξέρω ότι πρακτικά είναι δύσκολο να γίνει αλλά κάπως πρέπει να διασφαλιστεί ότι δεν θα διαγραφούν φοιτητές που έχουν πραγματικό πρόβλημα.

Δημοσ.

Η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων στην Ελλάδα, δεν εξαρτάται από τον αριθμό των εγγεγραμμένων.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...