Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί όχι;

 

Μην ελπίζεις όμως σε θρησκευτικό Γάμο, δεν το επιτρέπει το δόγμα μου. Ίσως βέβαια με ψήσεις για πολιτικό. Με Τοξοβόλο και Saya κουμπάρους, deesnider και pournara για μάρτυρες.

 

:P

 

και Toufa για μάγειρα και γκρινιάρη

  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@insid8

 

Για το νο1:

Μάλιστα. Έχει ψηφιστεί νόμος του κράτους, αλλά επειδή η γραμματέας (που σίγουρα όλοι έχουμε σε εκτίμηση) είπε ότι θα παγώσει, δεν προβληματίστηκε ο Χ φοιτητής ότι πρέπει να φροντίσει να τελειώσει σε 5-6 χρόνια και τώρα εκπλήσσεται.

 

Για το νο2:

Ε, ναι, αφού υπάρχει λήμμα στη wikipedia, δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία. Στις ΗΠΑ και στην Ε.Ε. κατά χιλιάδες οι φοιτητές ξεπερνούν τον χρόνο φοίτησης... Σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει καν πρόβλεψη και μηχανισμός για να μένει φοιτητής περισσότερα χρόνια στο πανεπιστήμιο. Είναι αδύνατον. Μόνη εξαίρεση να κάνει διακοπή σπουδών (λόγω κύησης πχ) ή να είναι part-time, αλλά και πάλι με πολύ συγκεκριμένα όρια και προϋποθέσεις.

Αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις το λινκ που έδωσες, θα έβλεπες ότι τα 4 από τα 5 παραδείγματα που δίνει είναι για άτομα που έχουν πολλαπλά πτυχία ή πολλαπλά majors σε πρώτο πτυχίο. Καμία σχέση δηλαδή.

  • Like 2
Δημοσ.

Μυθος νουμερο 1: ''Εδω και καιρο οι φοιτητες ξερουν ποσο οριο σπουδων εχουν, αρα αμα διαγραφουν κακο του κεφαλιου τους.''

Η πραγματικοτητα? Η πραγματικοτητα ειναι οτι απο το 2007 που πρωτα ψηφιστηκε ο νομος της γιαννακου που προεβλεπε οριο σπουδων το περιφημο ''2ν'', στη σχολη μου οπως και σε παρα πολλες αλλες η γραμματεια μου ελεγε οτι ο νομος για το συγκεκριμενο δεν θα εφαρμοστει και εχει παγωσει. Ακομα και αυτη τη στιγμη που μιλαμε η γραμματεια μου λεει πως πολυ απλα δεν ξερει αν θα γινουν διαγραφες η οχι. Αυτο εσεις που υποστηριζεται τις διαγραφες το ονομαζετε ''εγκυρη ενημερωση''?

Επισης και κατι αλλο, ο τελευταιος νομος που εχει ψηφιστει λεει οτι οι φοιτητες διαγραφονται, εκτος κι αν λεει κατι διαφορετικο ο οργανισμος του ιδρυματος, οταν λοιπον στην πλειοψηφια των σχολων δεν εχει δημιουργηθει οργανισμος που να αποσαφηνιζει το ζητημα, αυτο το λετε και παλι ''εγκυρη ενημερωση'' σχετικα με τις διαγραφες?

 

Μυθος νουμερο 2: Η ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' και ''πατεντα'' των αιωνιων φοιτητων που μονο η ελλαδα εχει απο ολες τις χωρες ανα την ηφυλιο.''

Η πραγματικοτητα? Οι αιωνιοι φοιτητες ειναι τοσο ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' που ολως τυχαιως βρηκα με μια απλη αναζητηση στο google οτι αμα βαλω τους ορους ''eternal students'' ή ''perpetual students'' (perpetual=αεναος) και παρομοιους ορους μου βγαζει ενα σωρο αποτελεσματα που δειχνουν οτι το φαινομενο μονο ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' δεν ειναι.

Μεχρι και λημμα στο wikipedia εχει: http://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_student

Πω πω!!! τι παγκοσμια πρωτοτυπια!!! Τοσο παγκοσμια πρωτοτυπια που μεχρι και λημα στο wikipedia εχει.

 

Συγγνώμη, είχες δηλαδή ψηφισμένο νόμο και πίστευες την όποια παπαριά σου έλεγε η θείτσα που ήταν γραμματέας μιας σχολής; Σοβαρά;

 

Και το άρθρο στο wiki του έριξες καμιά ματιά, ή απλά σου έκανε εντύπωση η μετάφραση της λέξης perpetual;

Φυσικά και υπάρχουν και αιώνιοι φοιτητές σε άλλες αναπτυγμένες χώρες, με την διαφορά ότι ο όρος έχει αρκετές ερμηνείες, όπως πχ άτομα με πολλαπλά πτυχία σε διάφορους τομείς, όχι την ελληνική έννοια που σημαίνει φοιτητής προπτυχιακού που κάνει χρόνια και ζαμάνια να πάρει, αν πάρει ποτέ, το δίπλωμά του.

 

Για να δούμε τα παραδείγματα που δίνει

 

Johnny Lechner has been attending the University of Wisconsin–Whitewater since 1994.[1] He was scheduled to graduate in 2008 with multiple majors and minors, but continued into a 15th year of college.

Benjamin Bolger, who received his first 4 year degree from the University of Michigan, claims[verification needed] to be the second most credentialed student in modern history, with ten master's degrees and a doctorate.

Michael Nicholson has 30 degrees, including 19 master's degrees and one doctorate.[2]

Milton De Jesús has been a student at the University of Puerto Rico since 1963. Mr. De Jesús was recently interviewed by the newspaper, since he is the only student at the campus that can make comparisons among the 2010 student strikes and the 1970s, 80s, 90s, and 2005 strikes. It is not certain if he has a degree.[3]

James Turton has been a student of Macquarie University, Sydney Australia since 1997. He has completed a number of degrees including commerce and business. He is currently undertaking a PhD in Law (on hiatus).[citation needed].

 

Δίνει και έναν παρόμοιο με τα δικά μας δεδομένα, αλλά το Πουέρτο Ρίκο δεν το λες και αναπτυγμένη χώρα, στις αναπτυσσόμενες είναι.

 

Εγω ΕΙΜΑΙ φοιτητης και σε οποιον δεν του αρεσει, ξυδι

Ανάποδα τα είπες. Το ξύδι εσύ θα το πιεις αν δεν τελειώσεις στο χρονικό περιθώριο που θα σου δώσει ο νόμος.

 

EDIT

Με πρόλαβε ο Φίλιππας, το ίδιο γράψαμε :)

Δημοσ.

ξεχασα οι των ΑΕΙ ειναι λιγο υπεροπτες για τα ΤΕΙ. Αφου δεν ειναι απαιτητικη η σχολη μου επειδη ειναι ΤΕΙ μπες και τελειωσε την στα 4 χρονια.

 

τα δεδομενα που εχουμε μας οδηγουν στα πιστευω μας!

 

η διαφορα μας ειναι οτι εσυ λες οτι ο αλλος ειναι 10ο ετος και εχει 2 μαθηματα οποτε κατι του ετυχε και οτι δεν εχει παρατησει τη σχολη και εγω οτι για να μην εχει παρει πτυχιο σε 10χρονια σημαινει οτι την εχει παρατησει. γιατι αν δεν την ειχε παρατησει δεν θα του επαιρνε 10 χρονια να την τελειωσει.

 

επισης για μενα ειναι δικαιολογια το δεν μπορουσε να μεινει στην πολη που περασε κτλ

1) υπαρχουν εστιες

2)αν δεν μπορουσε να παει σε μια πολη ας μην την δηλωνε.

συνειδητα τα εκανε ολα οποτε ας αντιμετωπισει τις συνεπειες.

 

εγω πχ δεν πειρα πτυχια αγγλικων οταν επρεπε και τωρα κανω καθε μερα 2ωρες μαθημα και τρεχω απο δουλεια σε προπονηση και απο προπονηση σε μαθημα και φτανω σπιτι μου στις 7-8 το απογευμα (φευγω στις 8 το πρωι)

δεν λεω κουβεντα ομως γιατι εκανα τις επιλογες μου και τωρα αντιμετωπιζω τις συνεπειες.

Ακριβως αυτο.Αν ο αλλος ειναι 10 χρονια στην σχολη και εχει περασει μονο 5 μαθηματα πολυ απλα ας υποστει τις συνεπειες της διαγραφης.

Ειπαμε,αν ηταν ετσι,ας βγαλουμε τα ορια εγραφων σε σχολες,σε ΟΑΕΔ και σε αλλα χιλια πραγματα και να ειναι ολα ανοιχτα.

Απλα δεν συμφωνω σε αυτο που λες στην αρχη του ποστ σου.Κανεις δεν ειπε να τελειωσει την σχολη στα 4 χρονια.Οχι ομως να ΜΗΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ..Αλλο το ενα αλλο το αλλο..

Ειναι σαν ενα αθλημα που πρεπει να περασεις σε καποια στρατιωτικη σχολη ας πουμε που πρεπει να τρεξεις 400μετρα σε 4 λεπτα (τυχαια νουμερα) για να περασεις.Ε αν αυτος ο χρονος αυξηθει απο την στρατιωτικη σχολη στα 10 λεπτα και δεν περασεις μην γκρινιαξεις γιατι σε εκοψαν..Γιατι τα 10 λεπτα ειναι υπερβολικα πολλα για 400 μετρα που μπορεις να τα κανεις ακομα και περπατιστος,ποσο μαλλον τρεχοντας.

 

Η Γνωμη μου ειναι οτι τα 10 χρονια ειναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΛΑ για μια σχολη 4 ετων.Παρολα αυτα συμφωνω εν μερη με τον Cos που λεει οτι να διαγραφονται υπο προυποθεσεις..

Αλλα οταν στην Ελλαδα εχουμε μαθει οτι "ελα μωρε,θα μπουμε στο δημοσιο να κωλοβαραμε,θα τσεπωνουμε και την 1500αρα και ολα χαλαρα για την υπολοιπη ζωη μας" και ξαφνικα βγαινει η κριση και ολες οι ατιθαλσιες που υπηρχαν στον δημοσιο τομεα και απο τα 1500 παμε στο -40% και στις απολυσεις αυτων που δεν τηρουν τα κρητιρια,κλαιγομαστε για το πως θα ζησω,πως θα πληρωσω το δανειο των 300χιλ ευρω που ειχα παρει οταν σε ενα σοβαρο κρατος για να παρεις τετοιο δανειο επρεπε να δηλωνεις 4χιλ το μηνα ενω εσυ το επαιρνες με 1.5χιλ λογικο.

Ετσι και τωρα,οταν δεν υπηρχαν καποια ορια εξαρχης και ο καθε ενας που εμπαινε στη σχολη το 2002 για παραδειγμα και ελεγε ωραια,θα παρω και κανενα δανειακι μολις ενηλικιωθω που τα δινουν αβερτα,θα παω να ριξω και κανενα φοιτητογκομενακι και εχει ο Θεος με την σχολη.Κααααποια στιγμη θα το παρω το χαρτακι,ας ζησω τωρα την φοιτητικη ζωη.Και οταν ξαφνικα 10 χρονια μετα σου ερχεται σφαλιαρα και απειλεισαι με διαγραφη γιατι εσυ ηθελες την φοιτητικη ζωη και οχι το χαρτι σου φαινεται παραξενο.Αλλα,ας προσεχες..

  • Moderators
Δημοσ.

Θα θέσω ένα γενικότερο ερώτημα, που όμως έχει απόλυτη εφαρμογή στο συγκεκριμένο ζήτημα. Έχουμε κάποια γεγονότα που είναι αδιαμφισβήτητα. Αν υπάρχει αμφιβολία, να τα συζητήσουμε, αλλά είναι θεωρώ αυταπόδεικτα.

 

1. Η συντριπτική πλειονότητα των προηγμένων χωρών του κόσμου ακολουθεί μια τακτική (εδώ το χρονικό όριο στις σπουδές).

2. Η Ελλάδα αποτελεί την εξαίρεση και ακολουθεί μια διαφορετική τακτική.

3. Η Ελλάδα, με όποιο τρόπο κι αν αξιολογήσεις τα αποτελέσματα στον συγκεκριμένο τομέα, υπολείπεται των χωρών αυτών.

 

Με βάση αυτά τα 3 δεδομένα, μπορείτε να μου εξηγήσετε με ποια λογική υποστηρίζετε ότι η ελληνική πατέντα είναι καλύτερη; Το ρωτώ ειλικρινά. Και το βλέπω αυτό σε άπειρες καταστάσεις. Όλοι θέλουμε να γίνουμε Σουηδία, αλλά χωρίς να κάνουμε τίποτα από αυτά που κάνει η Σουηδία!

 

Να σημειώσω και κάτι ακόμα. Δεν έχει τύχει να ακούσω κανέναν Έλληνα που να έχει εμπειρία από πανεπιστήμια του εξωτερικού και να διαφωνεί με το όριο σπουδών (μπορεί και να υπάρχει βέβαια, εγώ ξέρω μόνο μερικούς). Δεν προβληματίζει κανέναν αυτό; Μήπως είναι τόσο προφανές ότι είναι καλύτερο σύστημα, που όποιος παίρνει μια γεύση το προτιμάει;

 

Τέλος, επειδή γίνεται κουβέντα για την αναδρομική ισχύ. Κοιτάξτε εδώ την κουβέντα, που είχα ξεκινήσει εγώ το 2009, ρωτώντας για το κοντινό μου άτομο (που ακόμα δεν έχει τελειώσει). Και τότε είχαν ήδη περάσει 3 χρόνια από την ψήφιση του νόμου! Και έχουμε 2014. Ε, από το 2006 που πρωτοψηφίστηκε ο νόμος, μέχρι το 2014, είναι νομίζω εύλογο διάστημα για να προσαρμοστεί κάποιος στα νέα δεδομένα!

 

Είναι λάθος το σκεπτικό σου. Ή μάλλον είναι σωστό, αλλά μόνο εν μέρει.

 

Το σωστό θα ήταν να αλλάξεις το #1 με το εξής:

 

1. Η συντριπτική πλειονότητα των προηγμένων χωρών του κόσμου ακολουθεί πολλές τακτικές που δεν ακολουθούνται εδώ. Η υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων, τα οργανωμένα εργαστήρια με πλήρεις εξοπλισμούς, η ανυπαρξία φοιτητικών παρατάξεων, οι κάμερες την ώρα της εξέτασης για να είναι απίθανα τα σκονάκια, η αξιολόγηση του προσωπικού και -συν τοις άλλοις- το χρονικό όριο στις σπουδές.

 

Το να απομονώσουμε ένα από όλα αυτά και να το εφαρμόσουμε δεν βγάζει νόημα, είναι ελληνική πατέντα και αποσκοπεί αλλού. Πόσο μάλλον όταν η μη εφαρμογή όλων αυτών είναι που έχουν οδηγήσει το πανεπιστήμιο στην ύπαρξη αιωνίων φοιτητών.

  • Like 2
Δημοσ.

Filippos MD:

 

1) επειδη παριστανεις τον χαζο, ας διευκρινισουμε καποια πραγματα, πρωτον εκανες γαργαρα

το οτι αν οριζεται κατι διαφορετικα στον οργανισμο του ιδρυματος δεν γινονται (τουλαχιστον αμεσα) διαγραφες,

Αρα, νομος του κρατους=ριχνω το μπαλακι στο ιδρυμα για το αν θα προχωρησει σε διαγραφες,

αρα αφου εχει το ιδρυμα την ευθυνη, θα ρωτησω τη σχολη μου, κι οχι το υπουργειο.

Εσυ για τα φοιτητικα σου θεματα απευθυνεσαι στους καθηγητες και στη γραματεια ή μηπως παιρνεις τηλεφωνο τον υπουργο

για να σου διευκρινισει?

Εαν ο νομος ηταν σαφης, οκ να δεχτω οτι ισχιει αυτο που λες, ομως επειδη πεταει το μπαλακι στα ιδρυματα, δεν ισχιει.

 

2) οι οροι που εδωσα σημαινουν κι αυτο που ειπες, αλλα επισης σημαινουν κι ''αιωνιος φοιτητης'',

δες λινκ που λενε για πανεπιστημια της γερμανιας που εχουν αιωνιους φοιτητες.

Τεσπα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι εφοσον κι αλλα πανεπιστημια του εξωτερικου (εστω και λιγα) εχουν 

αιωνιους φοιτητες, η φραση ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' ειναι ψεμα.


gigisoni μην ανυσηχεις δεν διαγραφομαι φετος ετσι κι αλλιως, και τελειωνω τη σχολη οπου να ναι, το ξυδι κρατα το εσυ

για τα κομπλεξ σου. :-D 

Δημοσ.

Filippos MD:

 

1) επειδη παριστανεις τον χαζο, ας διευκρινισουμε καποια πραγματα, πρωτον εκανες γαργαρα

το οτι αν οριζεται κατι διαφορετικα στον οργανισμο του ιδρυματος δεν γινονται (τουλαχιστον αμεσα) διαγραφες,

Αρα, νομος του κρατους=ριχνω το μπαλακι στο ιδρυμα για το αν θα προχωρησει σε διαγραφες,

αρα αφου εχει το ιδρυμα την ευθυνη, θα ρωτησω τη σχολη μου, κι οχι το υπουργειο.

Εσυ για τα φοιτητικα σου θεματα απευθυνεσαι στους καθηγητες και στη γραματεια ή μηπως παιρνεις τηλεφωνο τον υπουργο

για να σου διευκρινισει?

Εαν ο νομος ηταν σαφης, οκ να δεχτω οτι ισχιει αυτο που λες, ομως επειδη πεταει το μπαλακι στα ιδρυματα, δεν ισχιει.

 

2) οι οροι που εδωσα σημαινουν κι αυτο που ειπες, αλλα επισης σημαινουν κι ''αιωνιος φοιτητης'',

δες λινκ που λενε για πανεπιστημια της γερμανιας που εχουν αιωνιους φοιτητες.

Τεσπα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι εφοσον κι αλλα πανεπιστημια του εξωτερικου (εστω και λιγα) εχουν 

αιωνιους φοιτητες, η φραση ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' ειναι ψεμα.

 

Η φράση παγκόσμια πρωτοτυπία δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε ένας αιώνιος φοιτητής στον κόσμο εκτός Ελλάδας. Σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρα που το φαινόμενο να έχει έστω συγκρίσιμη έκταση με την Ελλάδα. Μην παίζουμε με τις λέξεις.

 

Εγώ προσωπικά κοιτάζω το pdf του νόμου στο ίντερνετ. Και επίσης, ασχέτως με τι μου λένε οι γραμματείς, επειδή μιλάμε για Ελλάδα, φροντίζω να τελειώσω μέσα στα επόμενα 5-6 χρόνια (αν είμαι ήδη εκτός ορίου) γιατί μπορεί ανά πάσα στιγμή να "ξεπαγώσει" ο νόμος, εφόσον υπάρχει.

  • Like 3
Δημοσ.

Οχι φιλε κανεις λαθος, η φραση παγκοσμια πρωτοτυπια σημαινει αυτο που σημαινει,

σημαινει παγκοσμια πρωτοτυπια, με στοχο το να εντυπωθει στην κοινη γνωμη οτι 

αυτο συμβαινει μονο στην ελλαδα και ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να γινουν διαγραφες 

εφοσον αυτο το φαινομενο δεν συμβαινει πουθενα αλλου. Δεν παιζω καθολου με τις λεξεις.

Δημοσ.

Οχι φιλε κανεις λαθος, η φραση παγκοσμια πρωτοτυπια σημαινει αυτο που σημαινει,

σημαινει παγκοσμια πρωτοτυπια, με στοχο το να εντυπωθει στην κοινη γνωμη οτι 

αυτο συμβαινει μονο στην ελλαδα και ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να γινουν διαγραφες 

εφοσον αυτο το φαινομενο δεν συμβαινει πουθενα αλλου. Δεν παιζω καθολου με τις λεξεις.

 

Κι ειπες να ενισχυσεις την αποψη σου, δινοντας παραδειγματα "αιωνιων φοιτητων" με 30 πτυχια και 10 μαστερ...

  • Like 1
Δημοσ.

Θα θέσω ένα γενικότερο ερώτημα, που όμως έχει απόλυτη εφαρμογή στο συγκεκριμένο ζήτημα. Έχουμε κάποια γεγονότα που είναι αδιαμφισβήτητα. Αν υπάρχει αμφιβολία, να τα συζητήσουμε, αλλά είναι θεωρώ αυταπόδεικτα.

 

1. Η συντριπτική πλειονότητα των προηγμένων χωρών του κόσμου ακολουθεί μια τακτική (εδώ το χρονικό όριο στις σπουδές).

2. Η Ελλάδα αποτελεί την εξαίρεση και ακολουθεί μια διαφορετική τακτική.

3. Η Ελλάδα, με όποιο τρόπο κι αν αξιολογήσεις τα αποτελέσματα στον συγκεκριμένο τομέα, υπολείπεται των χωρών αυτών.

 

Με βάση αυτά τα 3 δεδομένα, μπορείτε να μου εξηγήσετε με ποια λογική υποστηρίζετε ότι η ελληνική πατέντα είναι καλύτερη; Το ρωτώ ειλικρινά. Και το βλέπω αυτό σε άπειρες καταστάσεις. Όλοι θέλουμε να γίνουμε Σουηδία, αλλά χωρίς να κάνουμε τίποτα από αυτά που κάνει η Σουηδία!

 

 

 

Μυθος νουμερο 2: Η ''παγκοσμια πρωτοτυπια'' και ''πατεντα'' των αιωνιων φοιτητων που μονο η ελλαδα εχει απο ολες τις χωρες ανα την ηφυλιο.''

 

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι μέσα σε ένα μόλις ποστάρισμα το "συντριπτική πλειοψηφία των προηγμένων χωρών" μεταμορφώθηκε σε "παγκόσμια πατέντα μόνο στην Ελλάδα από όλες τις χώρες της υφηλίου".

Δημοσ.

ο ορος eternal student γραφει οτι εχει πολλαπλες ερμηνειες, μπορει να σημαινει

οτι εχει παρει 50 μαστερ, μπορει και να σημαινει αυτον που λεμε αιωνιο φοιτητη,

διαβασε τα αποτελεσματα που βγαζει και μετα μιλα, μ αρεσει που το διευκρινισα κιολας.

Δημοσ.

ο ορος eternal student γραφει οτι εχει πολλαπλες ερμηνειες, μπορει να σημαινει

οτι εχει παρει 50 μαστερ, μπορει και να σημαινει αυτον που λεμε αιωνιο φοιτητη,

διαβασε τα αποτελεσματα που βγαζει και μετα μιλα, μ αρεσει που το διευκρινισα κιολας.

Καλά, θα μας πεις καμιά προηγμένη χώρα που η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει χρονικό περιθώριο και έχει έναν στους δύο φοιτητές να ανήκουν στην κατηγορία των αιώνιων;

 

Ψιτ, προηγμένη έτσι; Μην μου δώσεις καμιά Ουγκάντα.

Δημοσ.

gigisoni, εχεις στα χερια σου ντοκουμεντο που να γραφει ποια πανεπιστημια του εξωτερικου

εχουν αιωνια φοιτηση και ποια οχι? εγω οχι δεν εχω παει σε ολες τις χωρες του κοσμου

και δεν ξερω ποια πανεπιστημια εχουν και ποια δεν εχουν,

υποθετω οτι τα περισσοτερα δεν εχουν, δεν ξερω αν η ''συντριπτικη πλειοψηφια'' εχει οριο φοιτησης,

μπορει να εχει η ''συντριπτικη πλειοψηφια'', μπορει και η ''οριακη πλειοψηφια''.

εγω αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν εχει μονο η ελλαδα πανεπιστημια με αιωνια φοιτηση,

Βεβαια αυτο που ειδα στο ιντερνετ ειναι οτι στα πανεπιστημια που δεν εχουν αιωνια φοιτηση εχουν

μετα απο καποια χρονια διδακτρα. Εγω δεν συζηταω για το αν πρεπει να μπαινουν διδακτρα αλλα

για το θεμα των διαγραφων.

Δημοσ.

 

ο ορος eternal student γραφει οτι εχει πολλαπλες ερμηνειες, μπορει να σημαινει

οτι εχει παρει 50 μαστερ, μπορει και να σημαινει αυτον που λεμε αιωνιο φοιτητη,

διαβασε τα αποτελεσματα που βγαζει και μετα μιλα, μ αρεσει που το διευκρινισα κιολας.

 

Να σου πω οτι τετοιους eternal students τους θελω ολους.

Το τι μπορει να σημαινει γενικοτερα, μας ειναι αδιαφορο, εμεις μιλαμε για τον συγκεριμενο αιωνιο φοιτητη, που μετα απο αρκετα χρονια, δεν εχει ουτε το πρωτο degree.

Εκτος κι αν βαζοντας το puerto rico ως παραδειγμα, το θεωρουμε καλο και ιδανικο ωστε να το ακολουθησουμε.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Καλά, θα μας πεις καμιά προηγμένη χώρα που η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει χρονικό περιθώριο και έχει έναν στους δύο φοιτητές να ανήκουν στην κατηγορία των αιώνιων;

 

Ψιτ, προηγμένη έτσι; Μην μου δώσεις καμιά Ουγκάντα.

 

Θα μας πείτε καμιά προηγμένη χώρα που να ισχύει ΜΟΝΟ το χρονικό όριο και να έχουν παρατάξεις, να μην έχουν αξιολόγηση, να κάνουν όλοι σκονάκια όπως εδώ κλπ κλπ;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...