Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πουλανε καινουριο με 1500€. Εχει και δισκοφρενα μπροστα & πισω. Φαινεται πολυ καλη τιμη αλλα δεν ξερω κανεναν που να το χει δοκιμασει. Αν γνωριζει καποιος κατα ποσο ειναι αξιοπιστο το συγκεκριμενο μοντελο ας μας δωσει τα φωτα του.

Δημοσ.

φιλος εχει το μονστερ 180 (παρομοια ειναι) πολυ ευχαριστημενος και καννενα προβλημα περα απο αναλωσιμα. πολυ χαμηλη καταναλωση στα + .

το panther 8α το επαιρνα εγω παραλιγο αλλα τελικα πηρα μεταχειρισμενο ybr125 που πετυχα ευκαιρεια.

γενικα παντως ολα αυτα τα μικρα μηχανακια ειναι τοσο απλα μηχανικα που πολυ σπανια βγαζουν προβληματα αν τους κανεις σωστη συντηρηση.

εχω και γνωστο με κινεζικο τσοπερακι (jinlun 150) το εχει 3 χρονια και δεν ειιχε καννενα θεμα αλλα το προσεχει σαν να ειναι harley!

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν λες προβλημα με τα αναλωσιμα τι εννοεις? Επισης το διπλωμα μου με καλυβει μεχρι 125cc οποτε δεν κοιταζω το monster.

Δημοσ.

δεν εννοω προβληματα, εννοω προβλεπομενη συντηρηση που ισχυει για ολα τα μηχανακια (τακακια, αλυσιδα-γραναζια, μπουζι, λαδια, μπαταρια)

δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο θεμα με το panther και η αντιπρωσοπεια (γκοργκολης) ειναι πολυ καλη σε θεματα εξυπηρετησης και εγγυησης.

πολυ καλη επιλογη για καινουριο μηχανακι 125cc σε aυτα τα λεφτα το panther και στο εξωτερικο εχει πουλησει πολυ

  • Like 1
Δημοσ.

Το πουλανε καινουριο με 1500€. Εχει και δισκοφρενα μπροστα & πισω. Φαινεται πολυ καλη τιμη αλλα δεν ξερω κανεναν που να το χει δοκιμασει. Αν γνωριζει καποιος κατα ποσο ειναι αξιοπιστο το συγκεκριμενο μοντελο ας μας δωσει τα φωτα του.

Μη πας και το πάρεις νομίζοντας πως παίρνεις μεγάλη μηχανή με μόνη αλλαγή τα κυβικά στο μοτέρ. 

Ολόκληρο το πακέτο που παίρνεις είναι υποβαθμισμένο, από το ατσάλι του σκελετού μέχρι τα καθρεφτάκια. Γενικά ότι έχει η μηχανή πάνω της.Το συγκεκριμένο μοντέλο που έχεις βάλει στο μάτι δε το γνωρίζω αλλά είναι σίγουρα μάπα και πουλάει μόνο σε άσχετους και παιδάκια.

Δημοσ.

Μη πας και το πάρεις νομίζοντας πως παίρνεις μεγάλη μηχανή με μόνη αλλαγή τα κυβικά στο μοτέρ. 

Ολόκληρο το πακέτο που παίρνεις είναι υποβαθμισμένο, από το ατσάλι του σκελετού μέχρι τα καθρεφτάκια. Γενικά ότι έχει η μηχανή πάνω της.Το συγκεκριμένο μοντέλο που έχεις βάλει στο μάτι δε το γνωρίζω αλλά είναι σίγουρα μάπα και πουλάει μόνο σε άσχετους και παιδάκια.

 

 

Θεωρεις οτι π.χ. το wolf 125 της sym ειναι πολυ καλυτερο ?

Δημοσ.

Θεωρεις οτι π.χ. το wolf 125 της sym ειναι πολυ καλυτερο ?

Δε γνωρίζω αλλά φαίνεται να ανήκει στην ίδια οικογένεια. Γιατί δε παίρνεις ένα παπί;

Δημοσ.

 δε το γνωρίζω αλλά είναι σίγουρα μάπα και πουλάει μόνο σε άσχετους και παιδάκια.

 

 

Να το και το κληρονομικό χάρισμα. 

Δημοσ.

Δε γνωρίζω αλλά φαίνεται να ανήκει στην ίδια οικογένεια. Γιατί δε παίρνεις ένα παπί;

 

προφανως δεν εχεις οδηγηση και μικρη μηχανη (οπως ειναι αυτες που συζηταμε) και παπι...ειναι η μερα με την νυχτα...

ενα μηχανακι 125cc σιγουρα δεν συγκρινεται με μεγαλη μηχανη αλλα ουτε και με παπι..καννενα παπι δεν στριβει, δεν φρεναρει και δεν εχει το στησιμο απο μια μηχανη (γιατι και τα 125 μηχανες ειναι)το παπι ειναι για πολυ βασικη μετακινηση ενω ενα μηχανακι 125 σε βαζει πολυ ομαλα και οικονομικα στον κοσμο της μοτοσυκλετας, με παπι δεν μαθαινεις να οδηγας μηχανη αλλα απλα μετακινησε.

ενα μικρο μηχανακι 125cc (panther, roadwin, ybr, cbf κτλ) ειναι η καλυτερη εναλακτικη απο παπι με παρομοια εξοδα σε καταναλωση-συντηρηση.

- @mam: το wolf εχει πιο spor προσανατολισμο και ισως ειναι λιγο πιο κουραστικο στην οδηγηση απο το panther  

  • Like 3
Δημοσ.

προφανως δεν εχεις οδηγηση και μικρη μηχανη (οπως ειναι αυτες που συζηταμε) και παπι...ειναι η μερα με την νυχτα...

ενα μηχανακι 125cc σιγουρα δεν συγκρινεται με μεγαλη μηχανη αλλα ουτε και με παπι..καννενα παπι δεν στριβει, δεν φρεναρει και δεν εχει το στησιμο απο μια μηχανη (γιατι και τα 125 μηχανες ειναι)το παπι ειναι για πολυ βασικη μετακινηση ενω ενα μηχανακι 125 σε βαζει πολυ ομαλα και οικονομικα στον κοσμο της μοτοσυκλετας, με παπι δεν μαθαινεις να οδηγας μηχανη αλλα απλα μετακινησε.

ενα μικρο μηχανακι 125cc (panther, roadwin, ybr, cbf κτλ) ειναι η καλυτερη εναλακτικη απο παπι με παρομοια εξοδα σε καταναλωση-συντηρηση.

 

 

Ακριβώς!

 

 

- @mam: το wolf εχει πιο spor προσανατολισμο και ισως ειναι λιγο πιο κουραστικο στην οδηγηση απο το panther  

 

Το wolf έχει πουλησει καποια κομματια και θεωρειται λιγο πιο δοκιμασμενο. Καποιοι λενε οτι ειναι καλυτερη κατασκευη απο το panther....

Δημοσ.

το καλυτερο ειναι να πας στην αντιπρωσωπεια και να τα δεις και τα δυο απο κοντα (και τα 2 ο γκοργκολης τα εχει)

σιγουρα το sym εχει πουλησει περισοτερο αλλα εχει να κανει και με το design του που παραπεμπει σε πιο μεγαλη μηχανη, το panther εχει πιο τιμιο κατα την γνωμη μου σχεδιασμο δλδ φαινεται αυτο που ειναι - μια μικρη, οικονομικη μηχανη.

Δημοσ.

Μεταξύ μάρκας  (sym και daytona) θα προτιμούσα sym χωρίς να ακυρώνω την daytona μιας και είναι μια καλή μάρκα και ιδιαίτερα φθηνή  για να μπεις στο χώρο του δίκυκλου . Δεν μπορώ να πώ ότι είναι βράχος αξιοπιστίας η daytona αλλα έχει φθηνά ανταλλακτικά (είχα daytona DY50R 2 χρόνια με κάτι μικροπροβλήματα όπως χάλασε η ενδειξη τοπ για την τέταρτη σχέση και καμια φορά κούμπωναν με την δεύτερη προσπάθεια οι ταχύτητες) Μεταξύ wolf και panther σίγουρα wolf απο αποψη κρατημάτων και συμπεριφοράς της μηχανής (μεγαλύτερη διάσταση πίσω ελαστικού και καλύτερη ανάρτηση). Απο άποψη επιδόσεων panther (μικρότερο βάρος περισσότερα άλογα)

Πρώτο μηχανάκι που θα οδηγήσεις είναι φίλε;
Τι budget διαθέτεις;


DAYTONA MOTORS 

Το νέο αυτό brand καλύπτει δίκυκλα οχήματα διεθνούς συμπαραγωγής τα οποία η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ ΑΕ σχεδιάζει, εξελίσσει, πιστοποιεί τις προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας και ελέγχει το τελικό στάδιο συναρμολόγησης

Η παραγωγή τους επιτυγχάνεται με την συνεργασία των οίκων :

dots3.jpg LNE Motorcycles co.ltd

dots3.jpg Ugolini design & engineering

Επιδίωξη μας να συνδεθεί το νέο brand name με τη προσφορά καινοτόμων, πρακτικών δικύκλων σε ανταγωνιστικές τιμές.
 

Δημοσ.

Μεταξύ μάρκας  (sym και daytona) θα προτιμούσα sym χωρίς να ακυρώνω την daytona μιας και είναι μια καλή μάρκα και ιδιαίτερα φθηνή  για να μπεις στο χώρο του δίκυκλου . Δεν μπορώ να πώ ότι είναι βράχος αξιοπιστίας η daytona αλλα έχει φθηνά ανταλλακτικά (είχα daytona DY50R 2 χρόνια με κάτι μικροπροβλήματα όπως χάλασε η ενδειξη τοπ για την τέταρτη σχέση και καμια φορά κούμπωναν με την δεύτερη προσπάθεια οι ταχύτητες) Μεταξύ wolf και panther σίγουρα wolf απο αποψη κρατημάτων και συμπεριφοράς της μηχανής (μεγαλύτερη διάσταση πίσω ελαστικού και καλύτερη ανάρτηση). Απο άποψη επιδόσεων panther (μικρότερο βάρος περισσότερα άλογα)

 

Πρώτο μηχανάκι που θα οδηγήσεις είναι φίλε;

Τι budget διαθέτεις;

DAYTONA MOTORS 

 

Το νέο αυτό brand καλύπτει δίκυκλα οχήματα διεθνούς συμπαραγωγής τα οποία η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ ΑΕ σχεδιάζει, εξελίσσει, πιστοποιεί τις προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας και ελέγχει το τελικό στάδιο συναρμολόγησης

Η παραγωγή τους επιτυγχάνεται με την συνεργασία των οίκων :

dots3.jpg LNE Motorcycles co.ltd

 

dots3.jpg Ugolini design & engineering

Επιδίωξη μας να συνδεθεί το νέο brand name με τη προσφορά καινοτόμων, πρακτικών δικύκλων σε ανταγωνιστικές τιμές.

 

Πρωτο μηχανακι. Δε θελω να δωσω πανω απο 1500. Βρισκω σε αυτη την τιμη μεταχειρισμενο Cbf και Wolf αλλα με πανω απο 15000χλμ. Γενικα δεν ξερω. Φοβαιμαι το μεταχειρισμενο. Και επισης τα μεταχειρισμενα που βρισκω τα δινουν ιδιωτες. Αν ηταν απο μαντρα υποτιθεται σου δινει μια εγγυηση καλης λειτουργιας για κανα με δυο χρονια και αναλαμβανει και ολη τη διαδικασια της μεταβιβασης ο εμπορος.

 

Τωρα οπως ειπε και ο φιλος παραπανω το wolf μου φαινεται λιγο μεγαλο σε ογκο. Δινει την εντυπωση πως θα ειναι πιο κουραστικο στην οδηγηση.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ φίλε έχω ένα monster 180 δεν το έχω καιρό άλλα είναι καλό σαν τράβηγμα πολύ άνετο με  αρκετά λειτουργική θέση οδήγησης μεγάλο τιμόνι. Από οτι είδα στην αντιπροσοπεια και έκατσα και είδα και το panther και το wolf. (to monster με το panther σαν εμφάνιση και στήσιμο είναι σχεδόν ίδια) Το panter μου θύμισε την στάση του cbf ενώ το wolf μου θυμίζει πιο καθαρόαιμο street. 

  Το δικό μου με έχει βολέψει ακόμα και στην πόλη είναι περισσότερο και πιο εύκολο συν ότι έχει αναρτήσεις λαδιού και ψηλό πιρούνι.

σε σχέση με το agiliti 150 που είχα τραβάει καλύτερα.

Αρνητικά πολλά δεν έχει πολλά άμα το panther μιαζει πολύ στον κίνητρα με το monter το ρελαντί θα είναι που χαμηλό.  Όταν το πάρεις το βιβλιαράκι λέει 1600 εγώ το έχω 1800 και καμιά φορά όταν έχει κρύο το βάζω με μανιβέλα και πολλές φορές ακόμα και να μην έχει κρύο χρειάζομαι το τσοκ. Επίσης οι σχέσεις είναι κοντές και πρέπει να αλλάζεις αρκετά δηλαδή μόλις ξεκινήσει το μηχανάκι εγώ βάζω σχεδόν μετά από 10 μέτρα δευτέρα αν και αυτό αρνητικό δεν θα το λεγα γιατί έχει πολύ καλή επιτάχυνση.

Εν τέλη το προτείνω γιατί είναι πολύ βολικό έχει αλογάκια και αυτό με το ρελαντί μην σε φοβίζει μπορεί καμιά φορά αν είναι δύσκολο αλλά σίγουρα θα πάρει  μπρος. Αυτές οι στροφές είναι αφού κάνεις μερικά μετρά και πιάσει τη φυσιολογική  θερμοκρασία βέβαια.Το στήσιμο και η οδηγική συμπεριφορά δεν έχει καμιά σχέση με το παπί η το σκούτερ είναι πολύ πιο ωραία γιατί μπορεί να είναι μικρή αλλά δεν πάει να είναι μοτοσυκλέτα. Σε μερικά σημεία κιόλας  σε πάει σε κανένα ομαλό χωματόδρομο για καμιά παράλια.

εγώ που είμαι 20 ετών εμφανισιακά  το Wolf το θεωρώ πολύ όμορφο και είναι και πιο δοκιμασμένο το daytona είναι πολύ βολικό για πόλη. 

  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπερα παιδια ειμαι καινουργιος στο forum θα ηθελα καποιες παραπανω γνωμες γιατι σκοπευω να αγορασω την συγκεκριμενη μηχανη οπως πιθανα προβληματα και ελλατωματα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...