narcsoul Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Γεια χαρα, θα ηθελα τη βοηθεια και τη γνωμη σας σε κατι.. πριν λιγες μερες πουλησα μεσω χρυσης ευκαιριας ενα tablet μολις 10 ημερων με εγγυηση 2 χρονια αποδειξη αθικτο στο κουτι του με πολλα εξτρα κ.λ.π btw δειτε τις αξιλογησεις μου - ουδεποτε εστειλα το οτιδηποτε ελλατωματικο και παντα ημουν τυπικοτατος ! Με παιρνει λοιπον σημερα ο τυπος τηλεφωνο και μου λεει να το στειλει πισω ( καθως ειναι απο επαρχια ) και να του επιστρεψω τα λεφτα καθως δεν τον καλυπτει η ποιοτητα του και το blutooth.. του εξηγω οτι αυτο το ρολο εχει η εγγυηση αποδειξη και οτι μπορει να τον εξυπηρετησει οποιοδηποτε καταστημα ote και δεν το καταλαβανει...με τι λογικη οτι δεν μπορει να τρεχει και αλλα τετοια Στη συνεχεια ξεκιναει να βριζει να απειλει δικαστικα, να απειλει οτι θα ερθει να με βρει κλπ.. Πως να χειριστω μια τετοια κατασταση ? Εσεις τι θα κανατε ? Ευχαριστω Επεξ/σία 2 Μαΐου 2014 από narcsoul
Super Moderators billdanos Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Του πούλησες κάτι με τα χαρτιά του και την εγγύηση χωρίς πρόβλημα κλπ. Το ότι δεν τον βόλεψε ή δεν τον καλύπτει δεν είναι δικό σου πρόβλημα και καλά κάνεις και δεν το δέχεσαι πίσω. Επιπλέον ρισκάρεις να το παραλλαβεις πίσω σε χειρότερη κατάσταση, γιατί δεν ξέρεις τη χρήση που του έκανε αυτές τις ημέρες που το έχει. 18
narcsoul Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Αυτο λεω και εγω....απλα συνεχιζει να παιρνει τηλεφωνα και να βριζει απειλωντας με κ.λ.π.....
Timonkaipumpa Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Πες του και εσύ ότι εάν συνεχίσει, και μιας αυτός ζήτησε να το αγοράσει, ότι θα κινηθείς εσύ νομικά εναντίον του για δικαστικά μέτρα και αποζημίωση για την ταλαιπωρία που σου κάνει.
Ison_ Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Γεια χαρα, θα ηθελα τη βοηθεια και τη γνωμη σας σε κατι.. πριν λιγες μερες πουλησα μεσω χρυσης ευκαιριας ενα tablet μολις 10 ημερων με εγγυηση 2 χρονια αποδειξη αθικτο στο κουτι του με πολλα εξτρα κ.λ.π btw δειτε τις αξιλογησεις μου - ουδεποτε εστειλα το οτιδηποτε ελλατωματικο και παντα ημουν τυπικοτατος ! Με παιρνει λοιπον σημερα ο παλικαρας τηλεφωνο και μου λεει να το στειλει πισω ( καθως ειναι απο επαρχια ) και να του επιστρεψω τα λεφτα καθως δεν τον καλυπτει η ποιοτητα του και το blutooth.. του εξηγω οτι αυτο το ρολο εχει η εγγυηση αποδειξη και οτι μπορει να τον εξυπηρετησει οποιοδηποτε καταστημα ote και δεν το καταλαβανει...με τι λογικη οτι δεν μπορει να τρεχει και αλλα τετοια Στη συνεχεια ξεκιναει να βριζει να απειλει δικαστικα, να απειλει οτι θα ερθει να με βρει κλπ.. Πως να χειριστω μια τετοια κατασταση ? Εσεις τι θα κανατε ? Ευχαριστω Για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου: γιατί δεν το ήθελες το tablet των 10 ημερών; Θέλω να πω, ότι για να ωρύεται ο άλλος, κάτι στραβό θα υπάρχει. 1
defacer Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου: γιατί δεν το ήθελες το tablet των 10 ημερών; Θέλω να πω, ότι για να ωρύεται ο άλλος, κάτι στραβό θα υπάρχει. Υπάρχει όντως κάτι στραβό: troll στο thread. 5
narcsoul Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 ...το δουλεψα 5 μερες...και δεν ειχε απολυτως κανενα προβλημα. Γενικα πουλαω και αγοραζω - αλλωστε ξερετε την τρελλα με τα gadgets που εχουμε οι περισσοτεροι Στη συγκεκριμενη περιπτωση ομως το εδωσα για να παρω ενα μεγαλυτερο
DaRkAnGeL999 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Blockare το τηλέφωνο που σε παίρνει και αμα σε πάρει απο αλλού με το που καταλάβεις οτι είναι αυτός κλειστο κατευθείαν και blockare και αυτό το τηλ. Τζάμπα το χρόνο σου χάνεις. 1
Zein Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μπλοκαρε τον απο παντου και ασε τον να χτυπιεται. θα του περασει
haris_216 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 ..................................Με παιρνει λοιπον σημερα ο παλικαρας τηλεφωνο και μου λεει να το στειλει πισω ( καθως ειναι απο επαρχια ) και να του επιστρεψω τα λεφτα καθως δεν τον καλυπτει η ποιοτητα του και το blutooth................................... Αν όντως είναι έτσι και δεν "παίζει" τίποτα περίεργο (δεν ξέρω ούτε εσένα ούτε τον αγοραστή) τότε έπαιξε κι έχασε. Τα προϊόντα δεν τα αγοράζουμε από πουθενά με δοκιμή. Αν έλεγε ότι πχ δεν ανάβει, οκ. Αλλά "δεν με καλύπτει η ποιότητα";;; Sorry φίλε μου αλλά ας το έψαχνες πρώτα. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν τα διάφορα reviews. Για να μην πω ότι για να το πουλάει και ο άλλος στην βδομάδα πάνω, κάτι δεν το κάλυψε κι εκείνον. Το bluetooth, η ποιότητα, η οθόνη (που λέει ο ts); Γιατί δεν προβληματίστηκες αλλά έσπευσες να το πάρεις χωρίς πολλά πολλά; (στον αγοραστή αναφέρομαι) 1
ikaruga24 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Ουτε μπλοκ ουτε τιποτα, πες του και εσυ οτι θα κινηθεις νομικα και τελειωνει εκει το θεμα. Τα χαρτια του τα εχει κανονικα και δεν υπαρχει θεμα. Το πιθανοτερο ειναι οτι ή δεν του αρεσε το προιον ή του εκανε καποια ζημια οσο το ειχε και τωρα απλα κοιταει να παρει ρεστα. 5
The_Judas Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Να του πεις ότι και η απειλή είναι ποινικό αδίκημα. Η καλύτερη λύση είναι να τον αγνοήσεις τελείως και να μην πέφτεις στην παγίδα του, απαντώντας στο τηλέφωνο. 3
paylidis Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Το γεγονός ότι σε άπειλει και σε βρίζει ενώ έχει άδικο αυτομάτως βάζει εσένα σε πλέονεκτικη θέση! Μόλις σε ξαναπάρει ανέφερε του ότι θα κινήθεις εσυ νομικά εναντίον του κ απο τη στιγμή που το επέλεξε πρόβλημα του αν τον καλύπτει ή όχι... Δεν είσαι κατάστημα να δέχεσαι επιστροφές... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις