Προς το περιεχόμενο

Νέοι κανόνες σε αγορές από e-shops από τις 13 Ιουνίου


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν αναφέρθηκε πως γίνεται, αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Εγραψα ηδη παραπανω, οτι το εχω κανει ~8 χρονια πριν, σε εξωτερικο (Ολλανδια)

 

Α, και ποιο "ηθικο κομματι της υποθεσης", δηλαδη οοολοι οι υπολοιποι Ευρωπαιοι,

ειναι ξερωγω "ανηθικοι" -και εμεις εδω ετσι <στηλοβατες της ηθικης>.... Ε, οχι δα!!

:lol: 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα μικρα παγια εξοδα εξηγουν και τις χαμηλοτερες τιμες απο τα μαγαζια με φυσικα καταστηματα.

Πολυ ωραια λογικη, δεν αξιζουν τον οικτο μας.

Ευχομαι και στη δικη σου δουλεια, οποια και αν ειναι αυτη, να εχουν αναλογη συμπεριφορα οι πελατες σου.

 

 

Πληροφοριακα, σε συνομιλια με δικηγόρο, με μεγαλη εμπειρια σε τέτοια θέματα,μου ειπε οτι μπορεί να εφαρμοστεί κάτι αντίστοιχο με τις κρατησεις ξενοδοχειου. Να εχεις μια νορμαλ τιμή, και μια χαμηλότερη τιμή ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ως μη επιστρέψιμη (εκτος φυσικα σε περιπτωση ελαττωματικου)

 

Στην περίπτωση της προσφοράς, ο πελάτης δέχεται τους όρους που θέτει το εκάστοτε κατάστημα για να παρει την προσφορα, και πατώντας στο αποδέχομαι τους όρους, σημαίνει οτι συμφωνεί με τους όρους της προσφοράς του καταστήματος.

 

Οχι οι χαμηλοτερες τιμες ειναι κατα βαση απο τις παραεισαγωγες που κανουν!

Επισης απο "πατεντες" του τυπου "Σπαω" το πακετο Π.χ Playstation με δυο χειριστηρια και τα πουλαω ολα ξεχωριστα... και ετσι και στο πελατη φαινονται φτηνοτερα και εγω βγαζω πιο πολλα απο το "Πακετο".

Αστο τα εχουμε δει πολλες φορες αυτα....

 

Οι μεγαλες αλυσιδες παιρνουν τετοιες ποσοτητες προιοντων απο τους Ελληνες Αντιπροσωπους που η χονδρικη ειναι κατα πολυ χαμηλοτερη απο οτι παιρνουν τα χψshop...

 

Αλλα αγοραζουν απο τον ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ετσι....

 

Α και επειδη το εχω παθει... Κατι ABCShop κλεινουν μετα την αρπαχτη και αντε στο διαμερισμα που εχουν ως "Εδρα" τους μετα απο ενα χρονο να βρεις την εγγυηση σου....

 

Και για να μην παρεξηγηθω με την ελλειψη οικτου δε εννοω να τους εκμεταλευτουμε. 

Μη πεσουμε ομως και στο ακρο να τους κλαιμε ομως λες και οταν ανοιξαν επιχειρηση δεν ηξεραν τα συν και τα πλην!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου το παραλογο της νομοθεσιας ειναι οτι ζηταει απο το καταστημα να επιστρεψει ΚΑΙ τα μεταφορικα, τα οποια ειναι χρηματα που πηγαν στην courier. Δεν εχει καμια απολυτως λογικη αυτο. Για αγορασε κατι απο το ebay (απο Αγγλια, γιατι απο Κινα στο βωμο του feedback τους κανεις οτι θες) και πες δεν μου αρεσε, να σας το στειλω πισω. ΔΕΝ θα σου επιστρεψουν τα εξοδα αποστολης. Απο Κινα ισως, γιατι το china post εχει αμελητεα χρεωση.

 

Δε μπορει να υπαρξει εμποριο οταν ο εμπορος εχει το εμπορευμα του εκτος καταστηματος, του επιστρεφεται ελαφρως μεταχειρισμενο, και μπαινει και απο μεσα στα μεταφορικα ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατι αλλαξε γνωμη ο πελατης του. Στο λεω ασχολουμενος 3 χρονια με ηλεκτρονικο εμποριο, και ειμαι απο τους ελαχιστους που χρεωνομαι τα μεταφορικα και επιστροφης, και εκ νεου αποστολης για οτιδηποτε ελαττωμα μπορει να εχει προιον μου (το 99% την επιστροφη την χρεωνουν στον πελατη).

 

 

 

Οντως απο Κινα λόγω feedback(ebay) τους κάνεις οτι θες. Kάνουν και αυτοί τις ταρζανιές τους αλλα μας καλύπτει το ebay/paypal.

 

Για Αγγλία/Γερμανία ομως δεν ισχύει απόλυτα. Εξαρτάται την αν είναι ή οχι μεγάλη αλυσίδα καθώς και το "όνομα" του μαγαζιού. Στο εξωτερικό ενδιαφέρονται αρκετά για την "βιτρίνα" εδώ απλα μας γράφουν, γιατι το καταναλωτικό κοινό στην πλειοψηφία του είναι απλα όχλος...

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο Ελληνας έμπορος είναι οτι δεν μετράει μονάχα το ποσο ακριβό ή όχι είναι το προιόν του αλλα και το after sales. Οι υπηρεσίες και η ασφάλεια που δίνει στο αγοραστή ο πωλητής αν μη τι αλλο προσθέτουν αξία στο προιόν. Ούτως ή αλλως στα ηλεκτρονικά πλεόν η διαφορά στο κοστος στα μαγαζιά είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού αντε να φτάνουν σε 20-30 ευρω διαφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν ειπε οτι δεν πρεπει να προστατευτει ο καταναλωτης.

 

1)Πρεπει ολοι να αλλαζουν συσκευες χαλασμενες απο την πρωτη στιγμη. 

2)Πρεπει να δεχονται υπαναχωρηση φτανει να μην ειναι ανοιγμενη ή μη χαλασμενη στην χειροτερη περιπτωση η συσκευασια.

3)Πρεπει να αλλαζουν προιον που δεν εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με αυτο που ζητησε ο καταναλωτης.

 

Και αυτα πρεπει να ισχυουν και για τους προμηθευτες χονδρικης και τους αντιπροσωπους, οχι μονο στα καταστηματα λιανικης. Στο κατω κατω, δεν ευθυνεται το καταστημα λιανικης για το quality control του καθε κατασκευαστη, ευθυνεται ομως για τα παραπλανητικα στοιχεια, αν κανει παραεισαγωγες απο χωρες εκτος ευρωπης, χωρις να παρεχει doa και ευρωπαικη εγγυηση κτλ.

 

Αλλά:

 

1) Μας πειραζουν τα καταστηματα που χρεωνουν εξτρα το 2% που ζητανε οι τραπεζες, αλλα δεν μας πειραζει που οι τραπεζες ζητανε 2% χωρις να προσφερουν τπτ στο καταστημα, αλλα στον καταναλωτη που θελει πιστωση ή προτιμαει να αγοραζει με πλαστικο χρημα. Και εδω να σημειωσουμε οτι πολλα καταστηματα για να κρατησουν αυτες τις τιμες δουλευουν στο 2-3%, οσα θελει δλδ η τραπεζα για μια απλη ενδοτραπεζικη συναλλαγη!

 

2) Οχι δεν εχει ιδια αξια ενα προιον με ρημαγμενη συσκευασια, χωρις τις ζελατινες του και ολα τα περιεχομενα, γιατι πολυ απλα εσυ που το επιστρεψες γιατι ετσι, δεν θα το δεχοσουν σε καμια περιπτωση με ανοιγμενη συσκευασια και μαλιστα θα εγραφες σε καποιο forum ποσο απατεωνες ειναι σε αυτο το καταστημα που στο εστειλαν ετσι.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η αλλαγή ευνοεί μόνο τα μεγάλα καταστήματα και δεν μας λέει κάτι καινούργιο ότι αναφέρεται για την επιστροφή του προιόντος ίσχυε πάντα, άσχετα αν τα μικρά καταστήματα έκαναν το κορόιδιο.

 

Είμαι σίγουρος ότι τα προιόντα που επιστρέφονται θα συσκευαζονται και θα πουλιούνται πάλι σαν καινούργια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραία, θα παραγγείλω μια πίτσα από το dominos.gr και μετά από 14 μέρες θα την δώσω πίσω γιατί τα σουβλάκια που είχα παραγγείλει το ίδιο βράδυ μου ήρθαν πρώτα! (για να μην κακομεταχειριστώ την πίτσα, θα την συντηρήσω στο ψυγείο)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιστροφή και των μεταφορικών είναι εν μέρει σωστή. Να επιστρέφονται τα μεταφορικά αν ο καταναλωτής αναγκάστηκε να επιστρέψει το προϊόν εξαιτίας ευθύνης του πωλητή (λάθος χαρακτηριστικά, κρυφές χρεώσεις, χρησιμοποιημένο κλπ). Αν η επιστροφή γίνεται επειδή απλά ο πελάτης άλλαξε γνώμη, τα έξοδα αποστολής δε πρέπει να επιστρέφονται.

 

Τώρα, η ανοιγμένη συσκευασία θεωρώ ότι τεκμηριώνει μείωση της αξίας του προϊόντος. Η εγγύηση αρχίσει να μετράει και η πλειοψηφία των καταναλωτών δε δέχεται να αγοράσει χρησιμοποιημένο προϊόν στην τιμή του καινούργιου (ή δε δέχεται να το αγοράσει καθόλου). Είναι το λεγόμενο restocking fee που χρεώνουν πολλές αμερικανικές και όχι μόνο επιχειρήσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπική εμπειρία: αγόρασα από e-shop ένα θερμαντικό πάνελ. Όταν το άνοιξα στο σπίτι, δεν μου άρεσε η εμφάνιση του, ήταν λες και είναι από γύψο. Το έβαλα πίσω στην κουτά   και το πήγα πίσω στο κατάστημα την επόμενη μέρα. Είπα , ότι δεν  μου αρέσει η εμφάνιση . Το έλεγξαν μπροστά μου, και το έστειλαν στα κεντρικά, εκεί το έλεγξαν ξανά και μετά από 4-5 τηλέφωνα μου πίστωσαν το ποσό για τής επόμενες αγορές     ( το ζήτησα εγώ) . Όλα αυτά πριν από μισό χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η "απόφαση" του υπουργείου Ανάπτυξης είναι απλά εναρμόνιση με την κοινοτική νομοθεσία που ίσχυει για αγορές εξ΄αποστάσεως (μέσω internet/τηλεφώνου) και εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των e-shop του εξωτερικού (είτε μεγάλες αλυσίδες/πολυεθνικές είτε και από πιο "μικρά" καταστήματα).

 

Διαφωνώ προσωπικά με την ενσωμάτωση του κόστους χρήσης πιστωτικής στην τιμή λιανικής (γιατί έτσι αυξάνει το κοστός και για τους καταναλωτές που αγοράζουν με χρεωστική/μετρητά) αλλά το θέμα των επιστροφών με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Είναι αναγκαίο το μέτρο, γιατί πολλές φορές το μέσο της πώλησης (website/τηλέφωνο) δεν επαρκεί για να περιγράψει με επαρκή σαφήνεια το όποιο προϊόν ενδιαφέρεται να αγοράσει ένας καταναλωτής και δε βρίσκω καθόλου παράλογη την πρόνοια του νομοθέτη επί αυτού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ωραία, θα παραγγείλω μια πίτσα από το dominos.gr και μετά από 14 μέρες θα την δώσω πίσω γιατί τα σουβλάκια που είχα παραγγείλει το ίδιο βράδυ μου ήρθαν πρώτα! (για να μην κακομεταχειριστώ την πίτσα, θα την συντηρήσω στο ψυγείο)....

Μα γιατί δεν έφερες ως παράδειγμα την χρησιμοποιημενη καποτα?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστές κινησεις που μας φέρνουν πιο κοντά στην αμερικάνικη πολιτική (βλ. amazon) που ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Ειδικά η δυνατότητα επιστροφής χωρίς δικαιολόγηση υπάρχει εδώ και δεκαετίες εκεί αλλά εδώ την ξέρουμε μόνο απο e-shop του εξωτερικού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπική εμπειρία: αγόρασα από e-shop ένα θερμαντικό πάνελ. Όταν το άνοιξα στο σπίτι, δεν μου άρεσε η εμφάνιση του, ήταν λες και είναι από γύψο. Το έβαλα πίσω στην κουτά   και το πήγα πίσω στο κατάστημα την επόμενη μέρα. Είπα , ότι δεν  μου αρέσει η εμφάνιση . Το έλεγξαν μπροστά μου, και το έστειλαν στα κεντρικά, εκεί το έλεγξαν ξανά και μετά από 4-5 τηλέφωνα μου πίστωσαν το ποσό για τής επόμενες αγορές ( το ζήτησα εγώ) . Όλα αυτά πριν από μισό χρόνο.

 

Αυτό γινόταν αλλα συνηθως το έκανε το καταστημα επειδή ήθελε να φερθεί καλα στους πελάτης. Κι εμενα μου εχει τύχει να παρω καρτα γραφικών από πλαισιο (καταστημα) και επειδή οι επιδόσεις της ήταν πιο χαμηλες από ότι ήθελα, την επεστρεψα την ίδια μερα και εδωσα ένα κατοσταρικο για πιο ισχυρή.

 

Το θέμα είναι ότι μεχρι τώρα το εκανε όποιος ήθελε. Τωρα θα το κανει με τον νόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελληνες ιντερνετο - καταστηματαρχες μπορειτε να οργανωθειτε και να φτιαξετε μεταξυ σας μια άτυπη "black list".

 

Αμα βρεθει καποιος πελατης που συστηματικα αγοραζει και επιστρεφει πισω προιοντα χωρις λογο, να τον βαζετε στην black list, και οταν ξαναπαραγγειλει καποιο προιον απο οποιοδηποτε μαγαζι να του λετε "δεν το εχουμε διαθεσιμο" "κλεισαμε" "εχουμε φυγει στο εξωτερικο" και διαφορα τετοια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...