Stavmitsos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 Τι πρέπει να ψάξω για να αλλάξω τις ζάντες στο φρεσκοβαμμένο fordάκι; Θέλει λάστιχα όπου να ναι, και επειδή στην τελευταία αλλαγή ο μάστορας μου είχε πει πως είναι λίγο στραβές, είπα να τις αλλάξω για να ανανεωθεί λιγάκι. Μου αρέσουν πολύ οι ζάντες του ST220. Μπορώ να τις βάλω στο δικό μου; Πειράζει αν τις πάρω μεταχειρισμένες; Πόσο θα κοστίζουν τα λάστιχα; Θα αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Αν ναι, προς το καλύτερο ή το χειρότερο; Είναι 1.8, βενζίνα. Ευχαριστώ πολύ!Bonus ερώτηση: Αν υπάρχει κάποιος κάτοχος και έχει δοκιμάσει τη μόντα, χωράει 2din στερεοφωνικά ή θέλει κόλπο όπως διαβάζω;
iliasbass Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 το ιδανικοτερο θα ηταν να βρεις τις ιδιες διαστασεις σε αλουμινιογια λιγοτερο βαρος αν σκεφτεις για μεγαλυτερη διασταση υπολογισε και ακριβοτερα ελαστικα
gdriver Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2014 η ζάντα έχει πολλές διαστάσεις που πρέπει να συνυπολογίζεις πριν προβείς σε αγορα. το καρε,το ET (offset), πλάτος ζάντας, μέγεθος κύκλου . για αρχή σου προτείνω ένα tyre-rim calculator (στο google θα βρεις πολλά) για να δείς. εάν πας στους γνωστες μαστοράντζες αυτοί κοιτούν μόνο το καρε και σε τελειώνουν γρήγορα. το αυτοκίνητο τί φοραέι τώρα; τι διαστάσεις λαστιχο; (225/45/17 κλπ) προσοχή τεράστια στο offset. οι μαστοράντζες θα κοιτάξουν να μειώσουν πολύ τη σημασία του αλλά μόνο αμελητέα δεν είναι. το offset είναι πολύ χονδρικά η απόσταση του σημείου επαφής της ζάντας που βιδώνει στο μουαγιέ μέχρι το κέντρο της ζαντας. επίσης όσο μικρότερο το νούμερο offset (λόγω μικρότερης απόστασης) τόσο πιο έξω θα έρθει η ζάντα. το offset έχει ανοχή υπέρβασης μέχρι και 5mm.όμως ακόμα και 10 μπορείς αλλά σε πολύ λίγα αυτοκίνητα δε δημιουργεί πρόβλημα. γίνονται περισσότερο αντιληπτές οι καταπονήσεις της ανάρτησης, μειωμένη άνεση και φυσικά μπορεί να βρίσκει φτερό το λάστιχο. επίσης το μέγεθος βήματος πρέπει δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του αρχικού βήματος. για παράδειγμα για ζάντα λάστιχο 225/45/17 έχεις βήμα 2503mm (τυχαίο νούμερο) καταλαβαίνεις πως για να πάς σε 18αρα και πάλι 225 λάστιχο πρέπει το προφίλ να είναι 40 ή 35 για να διατηρήσεις το βήμα, αλλίως θα δεις την κατανάλωση να αυξάνει και φυσικά τα χλμ που θα πηγαίνεις θα είναι περισσότερα από αυτά που θα σου δείχνει το ταχύμετρο. πάντως το ίσιωμα των ζαντών μην το φοβάσε. όσο για τις ζάντες του st220 δεν ξέρω εάν είναι στις ίδιες διαστάσεις με τα δικά σου αλλα σίγουρα είναι για υψηλές ταχυτητες και επιδόσεις που σημαίνει θα έχει ΠΟΛΥ ακριβότερα λάστιχα και φυσικά με ΠΟΛΥ λιγότερη άνεση και κοπανητο. στις ελληνικές λακούβες κάτω από 50 προφίλ δεν προτείνω για κανένα λόγο. τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα θέλουν ακριβώς και λίγο παραπάνω πίεση προκειμένου όσο μπορείς να μειώσεις τη ζημιά στη ζάντα από μία λακούβα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα