Προς το περιεχόμενο

Παιχνίδι 2048 σε C


johnny.tifosi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το είχα δει αυτό αλλά ήθελα να προσπαθήσω να κάνω κάτι μόνος.

 

Ακόμα είναι πολύ πρόχειρο αλλά μπορείς να το δεις in action εδώ

Τη παρασκευή βγαίνω σε άδεια οπότε θα έχω χρόνο να το πιάσω πάλι από την αρχή και να δώσω μια ανάλυση του τι έχει γίνει.

 

(Best score so far 12000)

Αυτά είναι! Μπράβο φίλε Xvipes, πολύ ωραίος! Υπάρχει περίπτωση κάποια στιγμή να θελήσεις να το ενσωματώσεις στον κύριο κώδικα του 2048cc (που ούτε λίγο ούτε πολύ σημαίνει να μετατραπεί ο κώδικας σε C);

 

Το ΑΙ για hints και τουλάχιστον ένα GUI είναι κατά την άποψή μου τα 2 βασικά που λείπουν αυτή την στιγμή από το 2048cc.

 

Για το AI, υπάρχει και αυτό εδώ το νήμα στο SO με διάφορες ιδέες, προσεγγίσεις και υλοποιήσεις σε javascript.

 

Κατά τα άλλα, πριν από λίγο έκανα ένα pull-request στον geomagas με το dev-branch του GTK2 Replayer (ελπίζω μονάχα να μην τα έχω κάνει μαντάρα κι έχω χαλάσει τίποτα στο master branch :P).

 

Το branch περιλαμβάνει 2 README.md αρχεία: ένα στο root directory σχετικά με το εκτελέσιμο, κι ένα στο src/ directory με οδηγίες για το πως μπορεί να κάνει κανείς compile τα sources σε Windows και σε Linux. Έχω βάλει κι έναν φάκελο ss/ με screen-shots από Windows XP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

Φαίνεται καλή ιδέα. Θα μειωθούν κατά πολύ και οι πιθανότητες για wtfs κατά το merging.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτόμουν μήπως τελικά είναι καλύτερα τα branches των replayers να μην περιέχουν κανένα από τα αρχεία του κυρίως παιχνιδιού, μιας και δεν τα χρησιμοποιούν. Τι λέτε;

 

Όπως το σκέφτομαι (διορθώστε με) δεν νομίζω να είναι αυτή η φιλοσοφία των branches.

 

Έστω ότι έχω ένα repo που περιέχει τα αρχεία a,b. Φτιάχνω ένα dev branch στο οποίο επεξεργάζομαι το αρχείο c σαν προσθήκη στο project. Αν από το dev branch σβήσω τα a,b, όταν θα τα κάνω merge, μήπως το "τζίνι" υποθέσει ότι η διαγραφή των a,b είναι μέρος των τροποποιήσεων;

 

Μήπως δηλαδή μετά το merge μείνω μόνο με το c στο χέρι; :-D

 

Με άλλα λόγια, το κάθε branch θα πρέπει να περιέχει την τελική εικόνα του project μετά το merge, στο κομμάτι που το αφορά. Έχω καταλάβει λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω ότι έχω ένα repo που περιέχει τα αρχεία a,b. Φτιάχνω ένα dev branch στο οποίο επεξεργάζομαι το αρχείο c σαν προσθήκη στο project. Αν από το dev branch σβήσω τα a,b, όταν θα τα κάνω merge, μήπως το "τζίνι" υποθέσει ότι η διαγραφή των a,b είναι μέρος των τροποποιήσεων;

 

Μήπως δηλαδή μετά το merge μείνω μόνο με το c στο χέρι; :-D

Το merge θα ενώσει τα δύο κλαδιά οπότε όταν κάνεις merge το branch (με δεδομένο ότι τα a,b δεν έχουν αλλάξει εν τω μεταξύ στο master ώστε να δημιουργηθούν διενέξεις) όντως θα σβηστούν τα a,b. Εσύ όμως γιατί στο branch θέλεις να σβήσεις τα a,b ? και δεν δουλεύεις απλά το c ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν θέλω. Σχολιάζω αυτό που είπε ο migf1.

 

Τα a,b αντιστοιχούν στα "αρχεία του κυρίως παιχνιδιού" ενώ το c αντιστοιχεί στον replayer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν θέλω. Σχολιάζω αυτό που είπε ο migf1.

 

Τα a,b αντιστοιχούν στα "αρχεία του κυρίως παιχνιδιού" ενώ το c αντιστοιχεί στον replayer.

Ο replayer δεν είναι κάπως tied στο παιχνίδι ?

 

Θέλεις δηλαδή να έχεις δύο ξεχωριστές γραμμές ανάπτυξης σαν να λέμε δύο διαφορετικά προγράμματα που δεν έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά αντί να είναι σε δύο διαφορετικά repo να είναι στο ίδιο σε ξεχωριστά branches ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...