Προς το περιεχόμενο

Νέα στοιχεία για την υπόθεση της AirFastTickets


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω εχω πεταξει πανω απο 70 φορες ... και οι 50 με lowcost. Πως γινεται να μην εχω ΟΥΤΕ ενα παραπονο ? Δεν με ενδιαφερει αν θα μπορω να απλωσω τα ποδια μου ή αν θα μου προσφερουν γευμα κτλ...Στο μικρο τσαντακι που επιτρεπουν εχω δικο μου φαγητο και νερο... Επισης αν θελεις.... με 10-15 ευρω τρως αρκετα πραγματα.. οταν ομως κοστιζει  τουλ 3 φορες κατω το ολο θεμα..? Και να πεις οτι η aegean πληρωνε καλα τους εργαζομενους ή δεν τους ειχε πεταξει τους μη ιπταμενους σε κωλο εταιριες  με 3.60 ? Να ελεγα παει στο διαολο... Στα ντουζενια μου λοιπον και οσο για τα γραφεια...να ετοιμαζονται να κανουν αλλη εργασια διοτι  αυτη φθανει στο τελος της ! Ποσοι και ποσοι πλεον αναλαμβανουν να σου ψαξουν εισητηρια ,διαμονη κτλ με ενα 20 ευρακι... απο το σπιτι σου και αυτος απο το δικο του... γιαυτο λεει ο λαος σοφεςπαρημιες..."μαθε τεχνη και αστην και αν πεινασεις πιαστην". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Διάβασε και μιας και είσαι της δουλειάς ξέρεις πολύ καλά οτι ΙΔΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ έχουν. Στην Aegean κάνεις και τίποτα με αεροσυνοδούς και δεν το ξέρω; οκ χτες πέσαμε στον πλανήτη οτι πεις. Και με Aegean έχω πετάξει δυστηχώς. Είπα οτι κόλλησες γιατί απο την αρχή Δεν ειπα για γραφεία αλλά το πήρες προσωπικά, πατριωτικά

 

Ρε συ fallen4ngel, γιατί δε θες να καταλάβεις ρε αγόρι μου και συνεχίζεις να εκτίθεσαι με αυτά που λες; Είναι δυνατόν η τιμή ενός εισιτηρίου να εξαρτάται μόνο από τον τύπο του αεροσκάφους; Είναι δυνατόν;;;;;;;;;;; Δηλαδή η αεροπορική εταιρία δεν σου παρέχει τίποτα άλλο; Θα σου πω λοιπόν την προσωπική μου εμπειρία όταν πέταξα Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη (μιας που τόση ώρα μιλάμε για αυτόν τον προορισμό) με low cost εταιρία. Τα ωραία ξεκίνησαν από το αεροδρόμια Μακεδονία ακόμα, όταν μας είχαν στριμογμένους σε μία γωνία που ήταν το gate, χωρίς καθίσματα και χωρίς καν υπολογιστή για τον έλεγχο των στοιχείων των επιβατών. Με ένα χαρτί και ένα στυλό ήρθαν οι κοπέλες για να καταγράψουν ποιοι επιβιβάζονται. Λέω τέλοσπάντων κλάιν. Φτάνουμε στη Βουδαπέστη και το αεροπλάνο μας ξεφορτώνει στου δι@όλου τη μάνα και περπατάμε μέσα στην πίστα του αεροδρομίου μέσα στο ψοφοκρυο (ήταν τέλη Οκτωβρίου και είχε βραδιάσει) και την βροχή για να φτάσουμε στο κτίριο. Και δεν μιλάμε για 10-20 μέτρα. Μιλάμε για τουλάχιστον 200 μέτρα. Στην επιστροφή, το gate μας ήταν μία τεράστια σκηνή από καραβόπανο στην άκρη του διαδρόμου προσγείωσης και η οποία έμπαζε κρύο από παντού. Άκου και το καλύτερο. Όταν ζητήσαμε λίγο νερό γιατί είχαμε κορακιάσει το πληρώσαμε 4 ευρώ. Αντιθέτως, αεροπορικές εταιρίες όπως η Aegean, σε πηγαίνουν μέχρι το κτίριο με φυσούνα ή λεωφορείο και δε σε αφήνουν να σε βαράει η βροχή και το αγιάζι και αν διψάσεις, σου προσφέρουν και ένα γ@μημένο ποτήρι νερό. Και αν ποτέ σε μία low cost εταιρία προσθέσεις τις παροχές που σου προσφέρουν οι κανονικές εταιρίες (επιλογή θέσης, αποσκευές, γεύμα κλπ) θα εκπλαγείς από την τιμή και θα καταλάβεις ότι μόνο low cost δεν είναι.

 

Θα σου πω και κάτι άλλο για τις low cost εταιρίες, που πιθανόν δεν το γνωρίζεις. Υπάρχουν μαρτυρίες πιλότων, οι οποίοι λέν ότι τα καύσιμα με τα οποία εφοδιάζονται τα αεροσκάφη των low cost εταιριών είναι ίσα ίσα για το δρομολόγιο το οποίο πρόκειται να εκτελέσουν και ούτε σταγόνα παραπάνω. Ο λόγος είναι προφανής. Δεν θέλουν οι πιλότοι να ξοδεύουν περισσότερα καύσιμα, γιατί περισσότερα καύσιμα σημαίνει μεγαλύτερο κόστος και το μεγαλύτερο κόστος σημαίνει υψηλότερη τιμή εισιτηριού. Άρα καταλαβαίνεις ότι σε μία έκτακτη περίπτωση, όπως συνέβει πρόσφατα με την Aegean που αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Αθήνα γιατί λόγω κακοκαιρίας δεν μπορούσε να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη, μία αντίσοιχη low cost εταιρία θα είχε μεγάλο πρόβλημα, θέτοντας πιθανόν το αεροπλάνο σε κίνδυνο. Μπορείς να διαβάσεις δύο σχετικά άρθρα εδώ και εδώ.

 

Α! Άκου και το καλύτερο για να μην βρεθείς καμιά φορά προ εκπλήξεως. Πες ότι κλείνεις εισιτήριο με τη WizzAir για Βουδαπέστη, ας πούμε τον Οκτώβριο. Και πες ότι ένα μήνα πριν πετάξεις, το δρομολόγιο κόβεται γιατί δεν συμφέρει την εταιρία. Η WizzAir, όπως και όλες οι low cost εταιρίες, απλά θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου και μετά κόψε το λαιμό σου και βρες εισιτήριο με άλλη εταιρία να πετάξεις. Αντιθέτως, μία κανονική αεροπορική εταιρία είναι υποχρεωμένη να σου βρει θέση να πετάξεις με άλλη αντιστοιχη εταιρία και εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή το καλύπτει από την τσέπη της. Μπορεί να σου φαίνεται ακραίο αυτό το σενάριο, αλλά πίστεψέ με έχει συμβεί πολλές φορές.

 

Άρα φίλτατε, η τιμή δεν εξαρτάται μόνο από τον τύπο του αεροσκάφους με το οποίο εκτελείται η πτήση. Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επιρεάζουν την τιμή ενός εισιτηρίου με σημαντικότερο απ' όλους την ασφάλεια των επιβατών. Μπορεί εσύ να είσαι ικανοποιημένος από τη WizzAir, αλλά να θυμάσαι ότι ό,τι δίνεις, παίρνεις. Αυτά και καληνύχτα.

Και επειδή διάβασα πολλές απόψεις από άτομα που το γνωρίζουν το θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πολύ απλό. Ένας που έχει κλείσει εισητήριο μέσω της airfasttickets και έχει booking reference number που είναι ενεργό εδώ και σχεδόν 1 μήνα και τσεκαρισμένο από στο ίδιο το site της αεροπορικής εταιρείας, είναι ok?

 

Η airfasttickets τους τελευταίους μήνες έχει βγάλει προσφορές όπου το κόστος του εισιτηρίου ήταν 0 (μηδέν) ευρώ. Η IATA έβγαλε ανακοίνωση ότι εάν δεν λυθεί το θέμα με την εταιρία, αυτοί που έβγαλαν μηδενικά εισιτήρια δεν θα πετάξουν. Όλοι οι άλλοι δεν έχουν κανέναν λόγο να ανησυχούν.

 

Και μιας που το έφερε η κουβέντα, για πείτε όλοι εσείς που μιλούσατε για καρτέλ και για απατεώνες, σας φαίνεται φυσιολογικό μια εταιρία να πουλάει με τιμή μηδέν; Αλήθεια, πώς επιβιώνει μια τέτοια εταιρία; Υπόψιν ότι το εισιτήριο η airfasttickets το αγόραζε στην κανονική τιμή του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Υπάρχουν μαρτυρίες πιλότων, οι οποίοι λέν ότι τα καύσιμα με τα οποία εφοδιάζονται τα αεροσκάφη των low cost εταιριών είναι ίσα ίσα για το δρομολόγιο το οποίο πρόκειται να εκτελέσουν και ούτε σταγόνα παραπάνω.

 

Έλεος δηλαδή ο καθένας το μακρύ και το κοντο του γραφει εδώ πέρα. 

 

Αυτό το υπάρχουν μαρτυριες πιλοτων για τα καύσιμα μπορείς να μας το τεκμηριώσεις? 

 

Και να μας στείλεις και την ανακοίνωση της IATA για τα μηδενικά εισιτήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τη Ryan air και τα καυσιμα έχει γραφτεί σε πολλά sites και γι αυτό έχει πάρει θέση και η εταιρία μετά από το περιστατικό στην Ισπανία. Το πρόβλημα με τα καύσιμα δυστυχώς ισχύει σε αρκετές πτήσεις της συγκεκριμένης εταιρίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος δηλαδή ο καθένας το μακρύ και το κοντο του γραφει εδώ πέρα. 

 

Αυτό το υπάρχουν μαρτυριες πιλοτων για τα καύσιμα μπορείς να μας το τεκμηριώσεις? 

 

Και να μας στείλεις και την ανακοίνωση της IATA για τα μηδενικά εισιτήρια.

Καλα τωρα το μ@μησες το θεμα τι να λεμε τωρα... 

Ολοι καταλαβαμε ποσο ποναει αλλα οκ ειπαμε εσυ κλεινεις με Aegean.Ελεος.

Την αλλη φορα θα κλεισω πραγματικα απο εσενα. πσσσσ

 

Edit. Και που εισαι μιας και δεν κανονισα κατι για διακοπες για Αυγουστο εχεις κατι σε κανα νησακι?

 

Edit 2. Λαθος παραθεση για τον kalogeros ηταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, ό,τι αναζήτηση και αν κάνεις στο airfasttickets, θα δεις ότι η τιμή είναι από 2 έως 5 ευρώ ακριβότερη από ότι στα υπόλοιπα ελληνικά ΟΤΑ. Θα ήθελα τώρα να ακούσω τι έχουν να πουν όλοι αυτοί που μιλούσαν για καρτέλ και για κλέφτες στον τουρισμό και για τον σωτήρα Κοκλώνη που τους άνοιξε τα μάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά οι άνθρωποι στην airfasttickets δεν παλεύονται με τίποτα.Ζήτησα αλλαγή ημερομηνίας σε ένα εισιτήριο που έχω για τον άλλο μήνα από Λονδίνο για Αθήνα.Αφού κάναν 1 βδομάδα να μου απαντήσουν μου ζητάνε 321,50€  για αλλαγή τη στιγμή που σε μια γρήγορη αναζήτηση  που έκανα έχει πτήσεις με 150-180 ευρώ ( one way μιλαμε παντα) :-D :-D :-D

Ελπίζω να κλείσουν γρήγορα και με συνοπτικές διαδικασίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι δεν γίνονται έτσι οι αλλαγές σαν να αλλάζεις παραγγελία στα σουβλάκια.

 

Το εισιτήριο που έχεις κλείσει διάβασες τι όρους έχει και αν επιτρέπει αλλαγή ή ακύρωση χωρίς ποινή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου διάβασες πουθενά στο post μου οτι παράγγειλα σουβλάκια;

Εγώ καυτηρίασα τη πολιτική τους του να ζητάνε για αλλαγή εισιτηρίου 321 ευρώ τη στιγμή που έχει εισιτήρια αυτή τη στιγμή με 150-180 ευρώ.Αν εσένα δεν σε πειράζει δεν τρέχει τίποτα.Εγώ απλά τους έκανα delete και κοινοποίησα την απάντηση τους σε όλα τα φόρουμ που έχω πρόσβαση.

 

Και επειμενω....ελπίζω να κλείσουν γρήγορα και με συνοπτικές διαδικασίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν δεν ξέρεις, καλύτερα να μην σχολιάζεις. Και ξαναλέω, μελέτησες καθολού τους όρους του εισιτηρίου που έχεις βγάλει; Αν επιτρέπει αλλαγή ημερομηνίας ή ακύρωση και με πόσο πρόστιμο;

 

Δεν στα ζητάει αυτός που σου βγάζει το εισιτήριο αλλά η αεροπορική εταιρεία. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς μιλάμε διαφορετική γλώσσα.Το να μην καταλαβαίνεις τι σου γράφει ο άλλος δεν είναι κακό.

Κανε το κόπο και ξαναδιάβασε τι γράφω και ίσως να το καταλάβεις αυτή τη φορά.

 

 

Καταγγελω την πολιτικη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...