Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑ ...για τον πατερα μου προχθες εισητηριο για 20 ιουλιου.... μεσω  airfasttickets.gr. ΠΗΡΑ ΤΗΝ  Aegean,,,,  και μου ειπε δεν υπαρχει κανενα προβλημα τους ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΗΤΗΤΙΟΥ....ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΤΑΙ.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ... (τα κεφαλαια ειναι νομιζω απαραιτητα μετα την τροπη που εχει παρει η ιστορια..)

 

το ότι το δικό σου εισιτήριο εκδόθηκε κανονικά ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ή ότι εκδόθηκαν ή δεν εκδόθηκαν κάποια εισιτήρια και στην Ελλάδα, η airfast δεν δραστηριοποιείται μόνο στην Ελλάδα...

 

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=610431

Πάντως βλέπω ότι υπάρχουν εδώ μέσα ορισμένοι συνάδελφοι, οι οποίοι πρέπει να έχουν καραφλιάσει με αυτά που διαβάζουν...

Επίσης δεν κολλάμε τίποτα μπρίκια εδώ όσοι έχουμε σχέση με το επάγγελμα, μιλάμε με ανθρώπους του χώρου κάθε μέρα και ξέρουμε τι συμβαίνει.

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχει ένα site κατά βάση τεχνολογικό και ασχολείστε με το τι κάνει η airfastickets...

Το βήμα να το καταλάβω εφημερίδα...το insomnia???

 
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

 

Εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχει ένα site κατά βάση τεχνολογικό και ασχολείστε με το τι κάνει η airfastickets...

Το βήμα να το καταλάβω εφημερίδα...το insomnia???

 

 

 

Είναι εταιρία που πουλάει ηλεκτρονικά υπηρεσίες στο ιντερνετ. Σαφώς και μας ενδιαφέρει.

Δημοσ.

Όταν μιλάς για "καρτέλ", το οποίο είναι επιθετικός όρος καθώς λες ότι όλοι οι άλλοι είναι παράνομοι, τότε είσαι τελείως Ελληναράς, που τα ξέρει όλα και συμφέρει.

 

Θα μπορούσε κάποιος να σε κατηγορήσει ότι είσαι έμμισθος υποστηρικτής, μιας και την συγκεκριμένη κατηγορία την έχουν υιοθετήσει έμμεσα κάποιοι εμπλεκόμενοι στην ιστορία, αλλά δεν νομίζω, και ελπίζω ότι δεν συμβαίνει αυτό.

 

Τώρα, ανάλυση του πώς λειτουργεί αυτή η βιομηχανία, και τα μυστικά της, δεν θα γίνει εδώ (και σίγουρα όχι δωρεάν).

 

Οχι δεν συμφωνω ειναι η απαντηση με την ιδια ακριβως λογικη που βγηκε ενας χρηστης και χωρις να εχει καμια αποδειξη ειπε οτι γινεται ξεπλυμα χρηματος απο την airfast. Ε με την ιδια λογικη γιατι να μην ειναι καρτελ οι αλλοι και απλα η airfast να μην συμετεχει και αυτο να ποναει? Δεν λεω οτι αυτο συμβαινει αλλα εχει τις ιδιες πιθανοτητες (και τα 2 δεν εχουν καμια βαση και αποδειξη). Τεσπα εγω ενα εισητηρια ειπα οτι πηρα σε καλη τιμη και πεσατε 3-4 ταξιδιωτικοι πρακτορες πανω μου, προφανως και δεν εχω σχεση με την εταιρια εαν αυριο η δικια σου εταιρια εχει την καλυτερη τιμη απο εσενα θα παρω απλα δεν εχω ορεξη να τα ακουω λες και ειμαι εγκληματιας για ενα εισητηριο που πηρα με 30% εκπτωση.

Δημοσ.

Με την συγκεκριμένη πετάω 4-5 φορές το χρόνο Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη φίλε μου με κόστος εως και 50€ αλλά συνήθως είμαι στα 100-150€ με επιστροφή εννοείται.

Φέτος μια φορά που ήταν να ταξιδέψω και δεν έβρισκα πτήση η μόνη επιλογή μου ήταν στα 240++ με τους Έλληνες κλέφτες και άκουσον άκουσον 12,5 ώρες ταξίδι.

Μπείτε σε ταξιδιωτικά του εξωτερικού να δείτε διαφορές και στην διαμονή!!!!

Και όπως είπαμε στην Ελλάδα της κρίσης εμείς οι έξυπνοι πάλι τον Ελληνα σφάζουμε, κάποια πράγματα δεν αλλάζουν δυστηχώς

 

Πω πω ρε φίλε 12,5 ώρες ταξίδι??? Άκουσον άκουσον τώρα και αυτό. Για αυτές τις 12,5 ώρες δεν ευθύνονται οι Έλληνες κλέφτες, όπως τους αποκαλείς, αλλά η ανταπόκριση, την οποία, άκουσον άκουσον, την βγάζει το GDS από το οποίο παίρνει τιμές το πρακτορείο, το οποίο είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ξανάκουσον ξανάκουσον.

 

Για τα 240 ευρώ που αναφέρεις άκουσον άκουσον ότι αυτήν την τιμή του έφερε το GDS. Το περιθώριο κέρδους στα ΟΤΑ είναι πολύ μικρό έως μηδαμινό. Δε μου λες ρε άκουσον άκουσον, μπηκες στην ιστοσελίδα της εταιρίας που έδινε τα 240 ευρώ ως τιμή να δεις πόσο χρεώνει η ίδια η αεροπορική το εισιτήριο για το ΙΔΙΟ δρομολόγιο. Είμαι σίγουρος ότι η τιμή θα ήταν ίδια ή στη χειρότερη περίπτωση θα είχε 1-2 ευρώ διαφορά, εκτός εάν μιλάμε για τιμή σε ένα και μόνο ΟΤΑ, χωρίς να ψάξεις τα υπόλοιπα.

 

Επειδή στις πρώτες σελίδες κάποιος μίλησε για καρτέλ, άκουσον άκουσον και αυτό. Όλα τα OTA παγκοσμίως έχουν πάνω κάτω την ίδια τιμή γιατί όλα παίρνουν τιμές από 3-4 GDSs. Τις ίδιες ακριβώς τιμές εμφανίζουν και οι αεροπορικές στα site τους, γιατί και αυτές, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, από τα GDSs παίρνουν τιμές. Η διαφορές είναι μικρές και αφορούν στην προμήθεια, την οποία τα ελληνικά ΟΤΑ έχουν καταργήσει εδώ και καιρό και όλα πουλάν όσο αγοράζουν. Το κέρδος τους προέρχεται μόνο από το ποσό που δίνουν ως "πριμ" τα GDSs ανάλογα με τις κρατήσεις και είναι πολύ μικρό. Επομένως, ο φίλος που μίλησε για καρτέλ, μάλλον ανακάλυψε το πρώτο παγκόσμιο καρτέλ.

 

Όσον αφορά τη διαμονή που ανέφερες, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το αεροπορικό εισιτήριο και αυτό γιατί στα καταλύματα υπάρχουν συμβόλαια τα οποία δεσμέυουν την τιμή τους έναντι των πρακτόρων. Κάτι τέτιοι δεν ισχύει για το αεροπορικό εισιτήριο, γιατί η τιμή σου έρχεται την στιγμή που την ζητάς.

 

Άκουσον άκουσον τώρα και ένα τελευταίο που είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις. Για κάθε αναζήτηση που κάνεις, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται αυτό, το OTA χρεώνεται. Ναι, πληρώνει για να σου δείξει τιμή και θα πληρώσει είτε κάνεις κράτηση είτε όχι. Όση ώρα εσύ πιθανόν μαλακίζεσαι με τις αναζητήσεις, το πρακτορείο χρεώνεται και τη χρέωση αυτήν όλα μα όλα τα ελληνικά OTA την αποροφούν και δεν την μετακυλούν στον πελάτη. Επίσης, όταν κάνεις κράτηση με πιστωτική κάρτα η τράπεζα κρατάει ένα ποσοστό του ποσού ως προμήθεια. Υπαρχούν ελληνικά ΟΤΑ που αποροφούν μέχρι και αυτό το ποσό. Για να μην τα πολυλογώ, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι "Έλληνες κλέφτες" όχι απλά δεν βγάζουν χρήματα, αλλά μπαίνουν και μέσα.

 

Εκεί που θέλω να καταλύξω φίλε μου, είναι ότι όπως βλέπεις ο κλάδος του τουρισμού είναι ολόκληρη επιστήμη και οι τιμές επιρεάζονται από πολλούς παράγοντες τους οποίους όταν δεν γνωρίζουμε καλό είναι να μην μιλάμε και κυρίως ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ.

 

Έντιτ: Για να επιστρέψω στο θέμα, όποιος θέλει ας διαβάσει εδώ μερικά σχόλια Βρετανών πελατών για την εν λόγω εταιρία.

Πολύ ευγενικά θα σου πώ ότι είσαι τελείως άσχετος με την συγκεκριμένη  βιομηχανία.

 

Από την άλλη, μπορείς να είσαι περήφανος που είσαι στην ανώτατη βαθμίδα του «Ελληναρά» που τα ξέρει όλα και προσβάλει όποιον βρει μόνο και μόνο επειδή είναι τελείως (μα τελείως) άσχετος.

 

Εύγε!

 

+1000000000000000000000000000000000000000 και άλλα τόσα.

 

Το μισό thread είναι προσβολές προς τους Έλληνες επιχειρηματίες από άτομα που δεν έχουν ιδέα πώς δουλεύει ο κλάδος, αλλά νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Τι να πω δεν ξέρω.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ το είπα και πιο πάνω, όποιος έχει σχέση με τον κλάδο, διαβάζοντας όχι μόνο εδώ, αλλά και γενικότερα τι νομίζει ο περισσότερος κόσμος του πέφτουν τα μαλλιά. Δεν λέω ότι είναι υποχρεωμένος να ξέρει ο άλλος πως δουλεύει ένας κλάδος, αλλά μην κατηγορείς κι από πάνω. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι σε ένα εισιτήριο π.χ που κάνει 100€ το γραφείο τσεπώνει 90...

  • Like 2
Δημοσ.

Και για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, παραθέτω την τελευταία πρόταση του άρθρου του Βήματος από το αρχικό ποστ

 

 

...

...

...

σε μια αγορά που υπό κανονικές συνθήκες έχει περιθώριο κέρδους με το ζόρι 3%.

 

Για τόσο μεγάλους κλέφτες μιλάμε. 3 ολόκληρα τοις εκατό. ΟΥΑΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Προκαλώ, λοιπόν, όσους αποκάλεσαν κλέφτες τους Έλληνες τουριστικούς πράκτορες ή αυτούς που τους κατηγόρησαν για καρτέλ ή για οτιδήποτε άλλο, να ανοιξουν μία επιχείρηση και να την δουλεύουν με κέρδος 3%. Είμαι περίεργος να δω πόσο θα αντέξουν. Επίσης, θα ήθελα να μου πουν έναν ακόμα κλάδο που να πουλάει με αυτό το εξωφρενικό ποσοστό κέρδους.

  • Like 2
Δημοσ.

Οχι δεν συμφωνω ειναι η απαντηση με την ιδια ακριβως λογικη που βγηκε ενας χρηστης και χωρις να εχει καμια αποδειξη ειπε οτι γινεται ξεπλυμα χρηματος απο την airfast. Ε με την ιδια λογικη γιατι να μην ειναι καρτελ οι αλλοι και απλα η airfast να μην συμετεχει και αυτο να ποναει? Δεν λεω οτι αυτο συμβαινει αλλα εχει τις ιδιες πιθανοτητες (και τα 2 δεν εχουν καμια βαση και αποδειξη). Τεσπα εγω ενα εισητηρια ειπα οτι πηρα σε καλη τιμη και πεσατε 3-4 ταξιδιωτικοι πρακτορες πανω μου, προφανως και δεν εχω σχεση με την εταιρια εαν αυριο η δικια σου εταιρια εχει την καλυτερη τιμη απο εσενα θα παρω απλα δεν εχω ορεξη να τα ακουω λες και ειμαι εγκληματιας για ενα εισητηριο που πηρα με 30% εκπτωση.

 

Χμμμ, όχι, δεν μπορεί να είναι ίδια η λογική!

Το να χτυπάνε καμπανάκια προς το καταναλωτικό κοινό από τον πλέον αρμόδιο, που είναι ο παραγωγός του προϊόντος -δηλαδή οι αεροπορικές εταιρείες-, και να απαντάμε ότι οι ανταγωνιστές έχουν κάνει καρτέλ, είναι τελείως (μα τελείως) άσχετο.

Σαν να λέμε ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον είναι όμορφη, οπότε το Σινικό Τείχος είναι πιο μικρό απ' ότι πιστεύαμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Χμμμ, όχι, δεν μπορεί να είναι ίδια η λογική!

Το να χτυπάνε καμπανάκια προς το καταναλωτικό κοινό από τον πλέον αρμόδιο, που είναι ο παραγωγός του προϊόντος -δηλαδή οι αεροπορικές εταιρείες-, και να απαντάμε ότι οι ανταγωνιστές έχουν κάνει καρτέλ, είναι τελείως (μα τελείως) άσχετο.

Σαν να λέμε ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον είναι όμορφη, οπότε το Σινικό Τείχος είναι πιο μικρό απ' ότι πιστεύαμε.

 

 

Oπα αλλη ειδηση διαβασα εγω δεν ειδα πουθενα να υπαρχει κατηγορια για ξεπλυμα χρηματος, εδω ακουστηκε και χωρις καμια αποδειξη, τεσπα δεν το συνεχιζω αλλο ισως εχω αδικο αλλα δεν ξερω πως λειτουργουν οι εταιριες αυτες αλλα απο την δικη μου οπτικη βλεπω μια εταιρια με χαμηλες τιμες να της γινεται επιθεση. Απο την δικη μου πλευρα βλεπω να χανω εγω μπορει να φενεται εγωηστικο αλλα ετσι λειτουργουν ολοι εαν δεν με πιστευεις κανε μια βολτα απο το section των προσφορων δεν βλεπω κανενας να λεει οτι ναι μεν η amazon εχει καλες τιμες αλλα δεν θα αγορασω γιατι οι συνθηκες εργασιας εκει ειναι αθλιες και εκμεταλευται κοσμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ μέσα κάποιοι κατηγορούν έναν άνθρωπο επειδή ΕΠΕΛΕΞΕ το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ !!!

 

1) Να καταλάβετε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ να διαβάζει τους ισολογισμούς της ταξιδιωτικής εταιρείας που κλείνει τα εισιτήρια. 

 

2) Εφόσον μετά από τόσο ντόρο η AIRFASTTICKETS.GR συνεχίζει να λειτουργεί, και τα εισιτήριά της ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.  Άρα συνεχίζουμε να αγοράζουμε από airfasttickets.gr

 

3) Χρησιμοποιούμε και άλλα ιντερνετικά ψαχτήρια, όπως www.kayak.com, www.skyscanner.com, www.cheapair.com, www.farecompare.com κλπ. ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ

 

4) Τα περί 1% κέρδους των ταξιδιωτικών γραφείων ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.  Τα εισιτήρια των αεροπορικών αποτελούν (σχεδόν) χρηματιστηριακό προϊόν. Με απλά λόγια, όποιος πράκτορας προβλέψει καλύτερα και τζογάρει περισσότερα, δίνει τις καλύτερες τιμές. 

 

 

5) [άσχετο] Τώρα που έληξε η ασφάλεια του αυτοκινήτου μου, το πρακτορείο ασφαλειών που συνεργαζόμουν χρόνια, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ότι μου κάνει τα καλύτερα ασφάλιστρα στην αγορά. Ευτυχώς πήρα -20% καλύτερα ασφάλιστρα από το ιντερνετ.

 

 

ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ 200 € (βδομαδιάτικο ή μισθός 10ημέρου για τους περισσότερους).

  • Like 6
Δημοσ.

Ριξτε μια ματια στα σχολια των Βρετανων για να καταλάβετε τι έχει γίνει, αν είχε γίνει κάτι τέτοιο εδώ τότε να δω τι θα λέγαμε.

 

Και όλα τα λεφτά η απάντηση της εταιρίας συγνώμη στείλτε μας μηνυμα στο FB!!!!!

 

Δεν είπε κανείς να μην ψωνίζουμε φθηνά αλλά βλεπωντας τι γίνεται στις άλλες χώρες να είμαστε προσεκτικοί γιατί αν σκάσουν τελικά ακυρώσεις θα κατηγορούμε το κράτος και τα λαμόγια τους πράκτορες που δεν μας το λεγανε τοσο καιρό.

Δημοσ.

hy

 

Εδώ μέσα κάποιοι κατηγορούν έναν άνθρωπο επειδή ΕΠΕΛΕΞΕ το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ !!!

 

1) Να καταλάβετε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ να διαβάζει τους ισολογισμούς της ταξιδιωτικής εταιρείας που κλείνει τα εισιτήρια. 

 

2) Εφόσον μετά από τόσο ντόρο η AIRFASTTICKETS.GR συνεχίζει να λειτουργεί, και τα εισιτήριά της ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.  Άρα συνεχίζουμε να αγοράζουμε από airfasttickets.gr

 

3) Χρησιμοποιούμε και άλλα ιντερνετικά ψαχτήρια, όπως www.kayak.com, www.skyscanner.com, www.cheapair.com, www.farecompare.com κλπ. ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ

 

4) Τα περί 1% κέρδους των ταξιδιωτικών γραφείων ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.  Τα εισιτήρια των αεροπορικών αποτελούν (σχεδόν) χρηματιστηριακό προϊόν. Με απλά λόγια, όποιος πράκτορας προβλέψει καλύτερα και τζογάρει περισσότερα, δίνει τις καλύτερες τιμές. 

 

 

5) [άσχετο] Τώρα που έληξε η ασφάλεια του αυτοκινήτου μου, το πρακτορείο ασφαλειών που συνεργαζόμουν χρόνια, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ότι μου κάνει τα καλύτερα ασφάλιστρα στην αγορά. Ευτυχώς πήρα -20% καλύτερα ασφάλιστρα από το ιντερνετ.

 

 

ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ 200 € (βδομαδιάτικο ή μισθός 10ημέρου για τους περισσότερους).

 

Προσωπικά δεν τον κατηγόρησα επειδή επέλεξε το φτηνότερο εισιτήριο (δεν θα ήταν χαζό να το συζητάμε αυτό; ), αλλά επειδή κατηγόρησε τους υπόλοιπους επαγγελματίες ότι έχουν κάνει καρτέλ.

Αν διάβαζες σωστά και όχι ότι σου κάνει εντύπωση για να στηρίξεις τα αστήρικτα θα το έβλεπες αυτό.

 

Από εκεί και πέρα, επαναλαμβάνουμε ότι ο καθένας ψωνίζει απ' όπου γουστάρει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα λέμε όποια κακόβουλη αρλούμπα μας κατέβει στο κεφάλι επειδή απλά είμαστε άσχετοι με ένα επάγγελμα.

Ψώνισες φτηνότερα από το Α, Β, Γ, Δ, μαγαζί; Μπράβο σου, δικαίωμά σου και να το διαφημίσεις όσο γουστάρεις!

Το να κατηγορείς ως παράνομους (είναι παράνομο το καρτέλ όπως θα γνωρίζεις) τους ανταγωνιστές, είναι λάθος όμως.

 

Απλά τα πράγματα, ας μην τα κάνουμε δύσκολα χωρίς λόγο.

  • Like 1
Δημοσ.

...

...

...

 

4) Τα περί 1% κέρδους των ταξιδιωτικών γραφείων ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.  Τα εισιτήρια των αεροπορικών αποτελούν (σχεδόν) χρηματιστηριακό προϊόν. Με απλά λόγια, όποιος πράκτορας προβλέψει καλύτερα και τζογάρει περισσότερα, δίνει τις καλύτερες τιμές. 

...

...

...

 

ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ 200 € (βδομαδιάτικο ή μισθός 10ημέρου για τους περισσότερους).

 

Ορίστε??????????????????????????

 

Κάθομαι 5 λεπτά και διαβάζω αυτό που έγραψες και προσπαθώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που μόλις διάβασα. Έχεις την εντύπωση ότι τα πρακτορεία προαγοράζουν εισιτήρια; Από αυτό και μόνο φαίνεται η ασχετοσύνη σου και το πόσο Ελληνάρας είσαι εσύ που χωρίς να έχεις ιδέα του πώς δουλεύει η συγκεκριμένη αγορά, βγάζεις συμπεράσματα από 5 πίπες που άκουσες δεξιά και αριστερά από άλλους Ελληνάρες σαν και του λόγου σου. Όντως το αεροπορικό εισιτήριο είναι σαν το χρηματιστήριο και όσο ανεβαίνουν οι πωλήσεις ανεβαίνει και η τιμή του, αλλά την αύξηση την ορίζει και την εισπράτει η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. Όχι ο πράκτορας. Γκεγκε??

 

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα σύμφωνα με τη δική σου λογική, με τη λογική δηλαδή ότι οι πράκτορες προαγοράζουν τα εισιτήρια. Η Aegean έχει 9 δρομόλογια την ημέρα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ας υποθέσουμε ότι ένα πρακτορείο θέλει να αγοράσει 3 θέσεις σε κάθε πτήση για τους επόμενους 3 μήνες. Έχουμε και λέμε: 9*3*90=2430. Θα πρέπει να αγοράσει δηλαδή 2430 εισιτήρια. Αν υποθέσουμε ότι πετυχαίνει τη χαμηλότερη τιμή για αυτό το δρομολόγιο που είναι 42,64 ευρώ, θα πρέπει να δόσει 2430*42,64=103.615,20 ευρώ.Θα δόσει ένα τόσο μεγάλο ποσό για να αγοράσει εισιτήρια μόνο για μία διαδρομή, μόνο για μία εταιρία και για ένα χρονικό παράθυρο μόνο τριών μηνών. Για να καλύψει δηλαδή την παγκόσμια ζήτηση ετησίως, θα πρέπει να διαθέτει ανά πάσα ώρα και στιγμή μερικά δισεκατομμυριάκια, τα οποία μπορεί ο οποιοσδήποτε να βρει στο δρόμο.

 

Για να σου δόσω να καταλάβεις πόσο άσχετος είσαι, για να αγοράσει ένας πράκτορας ένα εισιτήριο θα πρέπει να δόσει στην αεροπορική εταιρία το όνομα του επιβάτη. Αν θελήσει να αλλάξει το όνομα, τότε θα πρέπει να πληρώσει τη διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου που είχε όταν έγινε η κράτηση και που έχει τη στιγμή που γίνεται η αλλαγή ΣΥΝ ένα penalty. Επιστρέφουμε στο προηγούμενο παράδειγμα. Έστω λοιπόν ότι βρέθηκε ένα πρακτορείο να διαθέσει 100.000 ευρώ για προαγορά εισιτηρίων της Aegean στην τιμή των 46,64 ευρώ ανά εισιτήριο. Για να κλείσει θα πρέπει να δόσει ονοματεπώνυμο ταξιδιοτών. Έστω ότι δίνει σε όλα τα εισιτήρια το όνομα hyperspaced ashetopoulos. Ας πούμε ότι μετά από ένα μήνα θέλει να μου πουλήσει εμένα το εισιτήριο και ας πούμε ότι πλέον η αεροπορική εταιρία πουλάει το συγκεκριμένο εισιτήριο προς 100 ευρώ. Για να γίνει η αλλαγή του ονόματος, θα πρέπει το πρακτορείο να πληρώσει επιπλέον 100-46,64=53,36 + το penalty (έστω 25 ευρώ). Άρα η τιμή του εισιτηρίου έχει ήδη κοστίσει στον πράκτορα 125 ευρώ, ενώ αν το αγόραζε τη στιγμή που του το ζήτησα θα του κόστιζε 100 ευρώ. Αν εσύ ήσουν πράκτορας τι θα έκανες; Άρα τσάμπα βιάστηκε να το αγοράσει με ρίσκο να του μείνει απούλητο. Αν ήταν έτσι όπως τα λες, όλες οι πτήσεις θα ήταν γεμάτες από την πρώτη μέρα.

 

Για να σε βοηθήσω τώρα να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα στο μυαλουδάκι σου, θα σου πω ότι όλα μα ολα τα ΟΤΑ ανεξαιρέτως και παγκοσμίως αγοράζουν το εισιτήριο τη στιγμή ακριβώς που το πουλάν και στον πελάτη. ΔΕΝ υπάρχει προαγορά σε τέτοιες περιπτώσεις. Αυτό που είπες ισχύει για τους tour operators, αυτούς δηλαδή που οργανώνουν ταξίδια σε γκρουπ. Αυτοί προαγοράζουν εισιτήρια από τις αεροπορικές, αλλά για να σου το πουλήσουν θα πρέπει να αγοράσεις ολόκληρο το πακετάκι της οργανωμένης εκδρομής και όχι μόνο το αεροπορικό εισιτήριο.

 

Αυτά. Ελπίζω να σε βοήθησα να ξεχωρίσεις τα πράγματα στο μυαλό σου και ελπίζω άλλη φορά να μην λές ότι να ναι χωρίς να έχεις μιλήσει με κάποιον που ξέρει. Και θα ήθελα να κάνω μία επισήμανση προς όλους τους επίδοξους εξυπνάκηδες σαν και του λόγου σου. Το περιθώριο κέρδους των ΟΤΑ είναι πάρα πολύ χαμηλό. Καταλάβετέ το και μην το παίζετε έξυπνοι που τα ξέρετε όλα. Τελεία και παύλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πω πω ρε φίλε 12,5 ώρες ταξίδι??? Άκουσον άκουσον τώρα και αυτό. Για αυτές τις 12,5 ώρες δεν ευθύνονται οι Έλληνες κλέφτες, όπως τους αποκαλείς, αλλά η ανταπόκριση, την οποία, άκουσον άκουσον, την βγάζει το GDS από το οποίο παίρνει τιμές το πρακτορείο, το οποίο είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ξανάκουσον ξανάκουσον.

 

Για τα 240 ευρώ που αναφέρεις άκουσον άκουσον ότι αυτήν την τιμή του έφερε το GDS. Το περιθώριο κέρδους στα ΟΤΑ είναι πολύ μικρό έως μηδαμινό. Δε μου λες ρε άκουσον άκουσον, μπηκες στην ιστοσελίδα της εταιρίας που έδινε τα 240 ευρώ ως τιμή να δεις πόσο χρεώνει η ίδια η αεροπορική το εισιτήριο για το ΙΔΙΟ δρομολόγιο. Είμαι σίγουρος ότι η τιμή θα ήταν ίδια ή στη χειρότερη περίπτωση θα είχε 1-2 ευρώ διαφορά, εκτός εάν μιλάμε για τιμή σε ένα και μόνο ΟΤΑ, χωρίς να ψάξεις τα υπόλοιπα.

 

Επειδή στις πρώτες σελίδες κάποιος μίλησε για καρτέλ, άκουσον άκουσον και αυτό. Όλα τα OTA παγκοσμίως έχουν πάνω κάτω την ίδια τιμή γιατί όλα παίρνουν τιμές από 3-4 GDSs. Τις ίδιες ακριβώς τιμές εμφανίζουν και οι αεροπορικές στα site τους, γιατί και αυτές, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, από τα GDSs παίρνουν τιμές. Η διαφορές είναι μικρές και αφορούν στην προμήθεια, την οποία τα ελληνικά ΟΤΑ έχουν καταργήσει εδώ και καιρό και όλα πουλάν όσο αγοράζουν. Το κέρδος τους προέρχεται μόνο από το ποσό που δίνουν ως "πριμ" τα GDSs ανάλογα με τις κρατήσεις και είναι πολύ μικρό. Επομένως, ο φίλος που μίλησε για καρτέλ, μάλλον ανακάλυψε το πρώτο παγκόσμιο καρτέλ.

 

Όσον αφορά τη διαμονή που ανέφερες, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το αεροπορικό εισιτήριο και αυτό γιατί στα καταλύματα υπάρχουν συμβόλαια τα οποία δεσμέυουν την τιμή τους έναντι των πρακτόρων. Κάτι τέτιοι δεν ισχύει για το αεροπορικό εισιτήριο, γιατί η τιμή σου έρχεται την στιγμή που την ζητάς.

 

Άκουσον άκουσον τώρα και ένα τελευταίο που είμαι σίγουρος ότι δεν ξέρεις. Για κάθε αναζήτηση που κάνεις, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται αυτό, το OTA χρεώνεται. Ναι, πληρώνει για να σου δείξει τιμή και θα πληρώσει είτε κάνεις κράτηση είτε όχι. Όση ώρα εσύ πιθανόν μαλακίζεσαι με τις αναζητήσεις, το πρακτορείο χρεώνεται και τη χρέωση αυτήν όλα μα όλα τα ελληνικά OTA την αποροφούν και δεν την μετακυλούν στον πελάτη. Επίσης, όταν κάνεις κράτηση με πιστωτική κάρτα η τράπεζα κρατάει ένα ποσοστό του ποσού ως προμήθεια. Υπαρχούν ελληνικά ΟΤΑ που αποροφούν μέχρι και αυτό το ποσό. Για να μην τα πολυλογώ, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι "Έλληνες κλέφτες" όχι απλά δεν βγάζουν χρήματα, αλλά μπαίνουν και μέσα.

 

Εκεί που θέλω να καταλύξω φίλε μου, είναι ότι όπως βλέπεις ο κλάδος του τουρισμού είναι ολόκληρη επιστήμη και οι τιμές επιρεάζονται από πολλούς παράγοντες τους οποίους όταν δεν γνωρίζουμε καλό είναι να μην μιλάμε και κυρίως ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ.

 

Έντιτ: Για να επιστρέψω στο θέμα, όποιος θέλει ας διαβάσει εδώ μερικά σχόλια Βρετανών πελατών για την εν λόγω εταιρία.

 

+1000000000000000000000000000000000000000 και άλλα τόσα.

 

Το μισό thread είναι προσβολές προς τους Έλληνες επιχειρηματίες από άτομα που δεν έχουν ιδέα πώς δουλεύει ο κλάδος, αλλά νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Τι να πω δεν ξέρω.

 

 

Δεν ειχα διαθεση να απαντησω αλλα μιας και εισαι τοσο ειρωνικος θα μπω στον κοπο.

Λοιπον εαν σε εθιξα ποσος με ενδιαφερει.

1. Κατηγορησα καποιο ταξιδιωτικο γραφειο? Οχι, αλλωστε δεν κλεινω τιποτα μεσο γραφειων.

2. Δεν καταλαβα για να πω την ιστορια μου και τι γινεται με τις τιμες πρεπει να εχω σπουδασει? Εσυ τελειωσες και την σχολη αεροσυνοδων?

3. GDA OTA και λοιπα εμεις οι ασχετοι μπορει να μην τα γνωριζουμε αλλα ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ δικα μας ειναι τα λεφτα και βλεπουμε τι μας συμφερει.

 

Τελος οταν λεω για διαμονη, σε site του εξωτερικου βαζει η κυρα Παναγιωτα τα δωματια που ενοικιαζει οταν παιρνω τηλ με την κυρα Παναγιωτα μιλαω δεν μιλαω με κανενα γραφειο οποτε γιατι μου το δινει φτηνοτερα?

 

Σορρυ τωρα αλλα μιας και πρεπει να παω και διακοπες φετος τρεχω να διαβασω μπας και τελειωσω Τουριστικες επιστημες, ρε τι διαβαζουμε εδω μεσα...... σημερα εισαι ειδικος εδω αυριο θα εχεις πτυχιο στην πληροφορικη, ΙΤ manager κτλπ.

Τωρα ποιος ειναι ο Ελληναρας τι να πω?

Δημοσ.

Παιδιά για να μην υπάρχει ανούσια διαμάχη, τα πράγματα είναι απλά. 

 

1)Η εταιρία αντιμετωπίζει συγκεκριμένες κατηγορίες, αν δεν κάνω λάθος αύριο θα έχουμε και νεότερα.

 

2)Στην αγορά γενικότερα υπάρχουν κανόνες που πρέπει να τηρούνται.

 

3)Όντως τα πρακτορεία βγάζουν μικρό κέρδος. Είναι επιχειρήσεις που γενικότερα στηρίζονται στην ποσότητα για να βγάλουν κέρδος. Δεν έχω καμία σχέση με πρακτορείο, έχω φίλους που έχουν και είμαι σε θέση να γνωρίζω τουλάχιστον αυτό.

 

4)Δεν κατηγορείται κανένας επειδή πηρε κάτι φθηνότερα. Επισημαίνεται μονάχα ότι, σε περίπτωση που η εταιρία καταδικαστεί βάσει των κατηγοριών καλό είναι να αποφευχθεί στη συνέχεια η στήριξή της από τους καταναλωτές. Αυτό είναι όλο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...