Προς το περιεχόμενο

Tablet Toshiba Encore WT8-A-102 (139€ @you.gr) [ΤΕΛΟΣ]


tikei

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και ακομα και αν το καλύπτει, ανοιξες το καπακι και θεωρείς οτι δεν έχασες ήδη την εγγυηση;

 

Η ιντεαλ ήταν πολυ καλη αλλα πραγματι τα τελευταια χρόνια ακούω παραπονα... Για μενα στείλτο και κανε το σταυρό σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 753
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι υποδοχές USB female στο 99.99% των περιπτώσεων χαλάνε (ξεκολλάνε) από κακή χρήση!

ξαναλεω για πολλοστη φορα στην ιντεαλ δεν ξερουν αν φταιει η usb ή κατι αλλο, απλως ανεφερα οτι το ταμπλετ σταματησε να φορτιζει και μου ειπαν να το στειλω με ΔΙΚΗ ΜΟΥ  χρεωση με την ACS που εχουν συνεργασια και καλες τιμες.

αν η ιντεαλ μεταφερει τα γραφεια της στο (φεγγαρι οπως τους ανεφερα) λονδινο, ρωμη, τοκυο  θα πρεπει εγω να το στειλω εκει με δικη μου χρεωση???

στο κατω κατω θεσσαλονικη μενω δεν τους ειπα να ερθουν να το παραλαβουν απο καμμια βραχονησιδα.

Υ.Γ. να ξαναπω οτι ανεφερα  στο φορουμ οτι το προβλημα ειναι στο usb για να δω αν το εχουν αντιμετωπισει και αλλοι και πως το διορθωσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με μετρια χρηση 6 μηνων ( ας πουμε μια φορτιση τη μερα) μου φαινεται παραλογο να χαλαει το usb φορτισης (το οποιο ειναι κολλημενο σταθερα στην πλακετα) ενος ταμπλετ με αρχικη τιμη πωλησης γυρω στα 400 ευρω. το βυσμα δεν εχει  προβλημα στις επαφες συνδεσης με τον φορτιστη για να φταιει η κακη χρηση,το ειδα και με μεγενθυτικο φακο και το καθαρισα αρα κατα πασα πιθανοτητα  ξεκολλησε απο την πλακετα καποια επαφη. φανταζεστε σε  ολα τα κινητα, λαπτοπ κλπ να θεωρειται φυσιολογικο με μετρια χρηση να χαλανε σε μερικους μηνες ή σε μερικες μερες ολες οι συνδεσεις τους;;;

Υ.Γ.1 να ξανααναφερω οτι δεν εχω προβλημα να αλλαξω ή να κολλησω μονος μου το βυσμα, αλλα το να ξεβιδωσω ολη την πλακετα θα με βγαλει σιγουρα εκτος εγγυησης και για οποιοδηποτε αλλο προβλημα

Υ.Γ.2 το κυριο προβλημα μου ειναι με την ιντεαλ, γιατι πρεπει να χρεωθω τα μεταφορικα για το σερβις ενω ειμαι ΕΝΤΟΣ εγγυησης χωρις να ξερουν τι φταιει (εγω απλως τους ειπα οτι δεν φορτιζει), 

Κοίτα να δεις τώρα.

Toshiba tablet έχω κι εγώ κι ευτυχώς δε μου έχει χαλάσει προς το παρόν.

 

Μου έχει χαλάσει η USB θύρα φόρτισης σε smartphone όμως

και στο τέλος την έφτιαξα μόνος μου αφού άνοιξα τη συσκευή.

Πρώτα όμως ρώτησα στο service γιατί ήμουν εντός εγγύησης

και μου είπαν πως το πιθανότερο να θεωρηθεί από τα κεντρικά βλάβη εκτός εγγύησης.

(Στη δική μου περίπτωση όπως αποδείχθηκε

δεν είχε σπάσει η θύρα εξωτερικά, αλλά εσωτερικά στην πλακέτα δεν έκανε καλή επαφή.)

 

Το συμπέρασμα: οι τόσο μικροσκοπικές USB θύρες πολλές φορές είναι επιδεκτικές σε βλάβη κακώς και δυστυχώς.

 

 

Ένα ερώτημα που με απασχολεί:

ήταν εύκολο να ανοίξεις το περίβλημα-κουτί του Toshiba Encore WT8-A-102;

Έβαλες κάποια πλαστική σφήνα και ξεκουμπώνει το πλαίσιο του digitizer από το υπόλοιπο;

Φοβάμαι όταν κάποια στιγμή χρειαστεί, να μην σπάσω το τζάμι ή την οθόνη κατά λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ήταν εύκολο να ανοίξεις το περίβλημα-κουτί του Toshiba Encore WT8-A-102;

 

το καπακι ανοιγει οπως των κινητων τηλεφωνων (δεν εχει καποια εγκοπη-οδηγο, απλως προσεκτικα ξεκινας απο μια γωνια και ανοιγει σιγα σιγα) και δεν επηρεαζει την οθονη.

θυμησου μονο να βγαλεις την εξωτερικη καρτα μνημης πριν το ανοιξεις, γιατι μπορει να στη σπασει αν την ξεχασεις μεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καπακι ανοιγει οπως των κινητων τηλεφωνων (δεν εχει καποια εγκοπη-οδηγο, απλως προσεκτικα ξεκινας απο μια γωνια και ανοιγει σιγα σιγα) και δεν επηρεαζει την οθονη.

θυμησου μονο να βγαλεις την εξωτερικη καρτα μνημης πριν το ανοιξεις, γιατι μπορει να στη σπασει αν την ξεχασεις μεσα

Δηλαδή η micro sd slot, το soc και ό,τι άλλο υπάρχει βγαίνουν ένα σώμα μαζί με το τζάμι του digitzer σε ένα βήμα;

Φαντάζομαι με πλήκτρα-ηχεία κλπ δε θα έχω θέμα.

Μάλιστα.

 

Πάντως περίμενα λίγο διαφορετικά

ότι πρώτα θα έβγαζες το μπροστινό πλαίσιο με το τζάμι

συν ότι θα ξεσυνέδεες την καλωδιοταινία του τζαμιού

και τα υπόλοιπα που θα έμεναν στο κουτί θα τα έβγαζες ένα-ένα μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

με μετρια χρηση 6 μηνων ( ας πουμε μια φορτιση τη μερα) μου φαινεται παραλογο να χαλαει το usb φορτισης (το οποιο ειναι κολλημενο σταθερα στην πλακετα) ενος ταμπλετ με αρχικη τιμη πωλησης γυρω στα 400 ευρω.

Ακομα και μια αγαρμπη κινηση (κοντραρισμα του βυσματος καπου, ή καθετο τράβηγμα του καλωδιου) είναι αρκετη να γινει η ζημια. Πολλα πιτσιρικια για παράδειγμα, καταστρεφουν το ταμπλετ τους στο ιδιο σημειο μεσα σε μια βδομαδα αφου το αγορασαν! Δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα αν είναι των 50 ευρω ή των 200 το ταμπλετ σε εκεινο το σημειο.

 

το βυσμα δεν εχει προβλημα στις επαφες συνδεσης με τον φορτιστη για να φταιει η κακη χρηση,το ειδα και με μεγενθυτικο φακο και το καθαρισα αρα κατα πασα πιθανοτητα ξεκολλησε απο την πλακετα καποια επαφη.

Παντα το πρόβλημα από την κακη χρηση (εκτος αν μιλαμε για... βαριοπουλα :P  η κανενα μωρο που χωνει πιρουνια... :lol: ) είναι μεσα και όχι εξω. Στην συνδεση με την πλακετα παντα, ειτε σπαει το τυπωμενο, ειτε οι κολλήσεις, ειτε (το χειροτερο) σπανε οι ακροδέκτες πριν φτασουν στην πλακετα οποτε και θα θες αλλαγη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ.2 το κυριο προβλημα μου ειναι με την ιντεαλ, γιατι πρεπει να χρεωθω τα μεταφορικα για το σερβις ενω ειμαι ΕΝΤΟΣ εγγυησης χωρις να ξερουν τι φταιει (εγω απλως τους ειπα οτι δεν φορτιζει), 

Γιατί η πλειονότητα των εγγυήσεων σε consumer products είναι Carry In (δηλαδή αποστολή - παραλαβή με χρέωση πελάτη).

Μόνο Ανταλλακτικά και Εργασία δεν χρεώνεσαι εντός εγγύησης.

 

σε κάθε περίτπωση, δεν χάνεις τίποτα να κάνεις την μανούρα σου και να γράψεις και μη αποδοχή μεταφορικών και σου εύχομαι να στα κεράσουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και μια αγαρμπη κινηση (κοντραρισμα του βυσματος καπου, ή καθετο τράβηγμα του καλωδιου) είναι αρκετη να γινει η ζημια. .................

δεν διαφωνω με τα συγκεκριμενα που εγραψες,αλλα σου ειπα αν με φυσιολογικη χρηση και ΟΧΙ χτυπηματα, φτασουμε στο σημειο να θεωρησουμε λογικο να χαλανε σε 6 μηνες τα βυσματα συνδεσης οποιασδηποτε συσκευης καπου κανουμε λαθος.

δεν θεωρω λογικο μηχανηματα που δεν χρειαζεται ειδικη εκπαιδευση χειρισμου (κινητα, ταμπλετ, λαπτοπ κλπ) που μπορει να τα χρησιμοποιει ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ να χαλανε με ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ χρηση σε μερες ή και μηνες.

με την ιδια λογικη θα θεωρησουμε φυσιολογικο να χαλαει η κλειδαρια αυτοκινητου με μερικες χρησεις, η εξωπορτα του σπιτιου με το κλειδι ασφαλειας, οι υπολογιστες που βρισκονται σε σχολεια ή σε ιντερνετ καφε να ειναι για πεταμα σε μια βδομαδα, το καπακι του λαπτοπ να μας μενει στο χερι σε μια βδομαδα, το πορτακι του dvd κλπ κλπ.

ε δεν θα αθωωσουμε και για τα παντα τις εταιριες που για να ριξουν το κοστος ή για να τα αρπαξουν μετα απο το σερβις βαζουν βυσματα της πλακας ή λογω βιασυνης στο "μπανιο" γινονται ψυχρες κολλησεις (οπως ειπα εχω πολλααα χρονια εμπειρια στο θεμα).

τι πιο ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ απο τη "βιαιη" χρηση μιας θυρας συνδεσης απο τον μεσο χρηστη.

αυτα για το ειδικο μερος, ως προς το γενικο μερος, το προβλημα μου ειναι γενικοτερα με την ιντεαλ που επειδη επιλεγει να εχει γραφεια μονο στην αθηνα υποχρεωνει ολους μας να στελνουμε με δικη μας χρεωση τη συσκευη ακομη και αν η βλαβη ειναι κατασκευαστικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγω απαντησα σε αυτό που εγραψες. Πώς χαλαει και γιατι για να σε διαφωτισω. Όχι πώς το χαλασες (ή χαλασε) υποχρεωτικα εσυ. Τωρα γιατι καθεσαι και μου φωνάζεις εμενα και βγαζεις πανω μου ολο σου τον θυμο που εχεις με την βλαβη σου, γράφοντας ασχετα εντελως, για κλειδαριες και ιντερνετ καφε... δεν ξερω. Πες τα στην κάθε εταιρια αν εχεις καποιο θεμα. ΕΣΥ μονο ξερεις πως χειρίζεσαι τα μηχανήματα σου. Εγω με την δικη μου χρηση ΔΕΝ θεωρω λογικο που λες εσυ να χαλανε σε 6 μηνες. Ποτε δεν μου εχει χαλασει βυσμα τροφοδοσιας σε καμια συσκευη ακομα και 5-10 χρονων. Ευχομαι να μην μου χαλασει του encore, 10 μηνες είναι οκ παντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που δέχομαι ως ευθύνη από τη μεριά του χρήστη είναι το να σπάσει τη θύρα.

Κατά τα λοιπά οι θύρες οφείλουν να είναι φτιαγμένες ακριβώς για να εξυπηρετούν τη χρησιμότητά τους

για χρήσεις ναι και σε ευρύ πλαίσιο ανθεκτικότητας και διάρκειας ζωής.

 

Και θα συμφωνήσω ότι ειδικά είναι απαράδεκτο να χαλάει η κόλληση ή η επαφή του USB port με την πλακέτα.

 

Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές που οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να υιοθετήσουν για να μην χαλάνε οι θύρες τοσο εύκολα

ή τουλάχιτον να μπορούν να επιδιορθωθούν με ευκολία (πχ USB modules).

Υπάρχει πάντα μια υποψία σκοπούμενης αναλωσιμότητας στην κατασκευή των ηλεκτρονικών και πολλές φορές όχι άδικα.

 

Προσωπικά μου έχει τύχει να χαλάσει όπως είπα micro USB σε smartphone,

που τελικά αποδείχθηκε ότι οι ακροδέκτες εσωτερικά δεν έκαναν επαφή στην πλακέτα.

Το διόρθωσα μόνος μου χωρίς καν να χρειαστεί να κολλήσω κάτι.

Στο service - καίτοι χρονικά εντός εγγύησης - μου ζητούσαν να το στείλουν έξω, και φυσικά να με χρεώσουν εκτός εγγύησης.

 

Ποτέ όμως δε μου έχει χαλάσει κανονική USB.

Μ' αυτά και μ' αυτά, εύχομαι να μη μου χαλάσει το micro USB στο Encore.

Και δυστυχώς καταπίνουμε αμάσητα ως καταναλωτές όλα αυτά τα προϊόντα

που έχουν προδιαγεγραμμένη διάρκεια ζωής (λχ ultrabook με μία και μόνη USB).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα τηλ στην ιντεαλ και μου ζητανε 12 ευρω για να το στειλω στο σερβις τους με την acs απο θεσσαλονικη (αφου σχεδον βριστηκαμε μου ειπαν να βαλω ενα χαρτακι μεσα οτι δεν επιθυμω να χρεωθω τα μεταφορικα).

επειδη δεν τους εμπιστευομαι (ειμαι σιγουρος οτι κατι θα βρουν για να μου χρεωσουν τα μεταφορικα οταν θα το παραλαβω αλλιως δεν θα μου το δινουν, αλλα και για το κοστος επισκευης)

εχει τυχει σε καποιο συμφορουμιτη κατι αναλογο (ειτε η ιδια βλαβη  ειτε πηγαινε-ελα στην ιντεαλ)

και ποιο ηταν το αποτελεσμα?

ευχαριστω

και ακομα και αν το καλύπτει, ανοιξες το καπακι και θεωρείς οτι δεν έχασες ήδη την εγγυηση;

 

Η ιντεαλ ήταν πολυ καλη αλλα πραγματι τα τελευταια χρόνια ακούω παραπονα... Για μενα στείλτο και κανε το σταυρό σου...

Το ειχα αναφερει και παλιοτερα, ας το πω κι εδω να γνωριζουν κι αλλοι:

Ειχα παρει απο το ΙΔΙΟ καταστημα, προϊον της ΙΔΙΑΣ αντιπροσωπειας, αξιας 59 ευρω (σε προσφορα) και μικρου ογκου/βαρους (μινι βιντεοκαμερα).

Εντος 3 μηνων ψοφισε η μπαταρια. Συμπτωματικα εμενα και εγω Θεσ/νικη. Παω στο καταστημα δυστυχως τοτε χωρις να εχω διαβασει τοτε αναλυτικα τη νομοθεσια περι δικαιωματων αγοραστη και δεν δεχονταν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να παραλαβουν για επισκευη το προϊον (ξεκαθαρο ελαττωμα, κανενα θεμα 'κακης χρησης', η οποια εκτος απο αριστα προσεγμενη ηταν και... ελαχιστη). Με "αναγκασαν" να το στειλω μονος μου στην Αθηνα. Το στελνω λοιπον με απλο ταχυδρομειο στην εν λογω αντιπροσωπεια λοιπον με δικα μου εξοδα (περι τα 6 ευρω και κατι ρεστα νομιζω γιατι πρεπει να ειχα βαλει και 'συστημενο'). Γυρω στις 3 εβδομαδες μετα μου ερχεται 'επισκευασμενο' το προϊον απο την αντιπροσωπεια με courrier (νομιζω και τοτε -- περι τις αρχες του 2009 αν δεν κανω λαθος-- παλι ACS ηταν) και δινοντας το μου ο ανθρωπος μου ζηταει..... 14 (!!!) ευρω εξοδα που βαρυναν τον ...παραληπτη (εμενα) κατ' επιλογη του αποστολεα.

Εννοειται οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ειχα ενημερωθει για καποια τετοια χρεωση. Ουδεποτε ειχα δηλαδη την ...παραμικρη επιλογη, παρα βρεθηκα απευθειας μπροστα σε ενα στεγνο εκβιασμο του στυλ "ή τα πληρωνω μονος μου ή δεν το ξαναβλεπω!"

Πληρωσα δηλαδη το 1/3 της αξιας του προϊοντος σε μεταφορικα για τους ιδιους κατ' εφημισμο 'μετρ του σερβις' (τουλαχιστον με βαση τις μεχρι τοτε -τελη 2008- αναφορες απο αλλους στο ιντερνετ).

Αυτη ηταν και η τελικη αφορμη να αρχισω τοτε να το ψαχνω σε βαθος το θεμα (παλιοτερα ειχε τυχει να ξαναστειλω κατι με δικα μου εξοδα, ακομα και εξαιτιας του ιδιου μαγαζιου, αλλά οι αλλες αντιπροσωπειες μου τα εστελναν τουλαχιστον πισω με δικα τους εξοδα!) και για να μην τα πολυλογω θα σου πω μονο το εξης:

Αν δεν εχεις κανει ακομα κατι, πηγαινε στο ΜΑΓΑΖΙ που το αγορασες και ΑΠΑΙΤΗΣΕ να το παραλαβουν και να το στειλουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ χωρις την παραμικρη επιβαρυνση απο τη μερια σου στο σερβις.

Οταν λεω απαιτησε εννοω ΑΠΑΙΤΗΣΕ. ΑΥΤΟ ειναι το δικαιωμα σου.

Δυστυχως οταν εκ των υστερων πηγα να διεκδικησω τα μεταφορικα δεν δικαιωθηκα γιατι τα δικαιωματα του αγοραστη ασκουνται απεναντι προτιστως στον ΠΩΛΗΤΗ και οχι στον κατασκευαστη/εισαγωγεα κλπ.

Βεβαια αν το ειχα τραβηξει πιστευω θα ειχα δικαιωθει, γιατι θα μπορουσε ο αλλος οχι να παει στο φεγγαρι οπως λες αλλά να μου τα στειλει με καμια ο,τι να 'ναι υπηρεσια με χρεωση ξερω γω 50-100 ευρω.. τι θα ελεγε τοτε;

Τελος παντων εκτοτε εχω αποφυγει και το συγκεκριμενο μαγαζι και την συγκεκριμενη αντιπροσωπεια στις αγορες μου (ειδικα για την αντιπροσωπεια, δε με ενδιαφερει τι εγραφαν και ακομα -εσφαλμενα- πολλοι γραφουν, ειναι ΑΝΕΤΑ απο τις ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ περιπτωσεις στην Ελλαδα).

 

Απο αυτη και αλλες πολλες παρομοιες εμπειριες εχει συνταχθει εδω στην ενοτητα ενα 'sticky' θεμα με πολλες σχετικες πληροφοριες...

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Οποτε ασε την 'πονηρη' να ζηταει ο,τι θελει και ασκησε τα δικαιωματα σου εκει που δεν δικαιουται κανενας να σου τα στερησει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑΝΤΩΣ, εγώ από την πρώτη στιγμή το usb του το φοβήθηκα... και αν και δεν έχει παρουσιάσει κανένα θέμα μέχρι στιγμής, συνεχίζω να το φοβάμαι, οπότε το ότι τόσο καιρό (στην απειροελάχιστη -η αλήθεια, είναι- χρήση που του έχω κάνει) του φέρομαι "με το γάντι", είναι understatement του αιώνα.

 

Γιατί, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλου είδους συσκευή που είχα/έχω στα χέρια μου, την θύρα στο encore την ένιωθα εξαρχής λίγο πιο "loose/χαλαρή".

 

Δλδ, όταν βισματώνεις το καλώδιο και -σκόπιμα- το κουνήσεις αριστερά-δεξιά, κουνιέται. Όχι ότι βρίσκει "αέρα" και κουνιέται το αρσενικό του καλωδίου μέσα στη θύρα, αλλά ότι κουνιέται αριστερά-δεξιά πακέτο το αρσενικό μαζί με τη θύρα, δλδ, κουνιέται η ίδια η θύρα. Οπότε γενικά μια ανησυχία την έχω και βισματώνω-ξεβισματώνω πάντα με ευλαβικές κινήσεις...

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω απαντησα σε αυτό που εγραψες. Πώς χαλαει και γιατι για να σε διαφωτισω. Όχι πώς το χαλασες (ή χαλασε) υποχρεωτικα εσυ. Τωρα γιατι καθεσαι και μου φωνάζεις εμενα και βγαζεις πανω μου ολο σου τον θυμο που εχεις με την βλαβη σου, γράφοντας ασχετα εντελως, για κλειδαριες και ιντερνετ καφε... δεν ξερω. Πες τα στην κάθε εταιρια αν εχεις καποιο θεμα. ΕΣΥ μονο ξερεις πως χειρίζεσαι τα μηχανήματα σου. Εγω με την δικη μου χρηση ΔΕΝ θεωρω λογικο που λες εσυ να χαλανε σε 6 μηνες. Ποτε δεν μου εχει χαλασει βυσμα τροφοδοσιας σε καμια συσκευη ακομα και 5-10 χρονων. Ευχομαι να μην μου χαλασει του encore, 10 μηνες είναι οκ παντως

μα δεν φωναζω σε σενα προσωπικα (αλλωστε ειπα οτι συμφωνω μαυτα που γραφεις) μα με τη λογικη που αναφερατε εσυ και μερικοι αλλοι, οτι επειδη στην πλειοψηφια οι θυρες χαλανε απο κακη χρηση, πρεπει και εγω να κανω τον ελεφαντα και να πω οτι το χαλασα λογω κακης χρησης αρα βγαινω εκτος εγγυησης.

ε οχι λοιπον ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΗ (βιαιη) ΧΡΗΣΗ και θεωρω οτι η θυρα που εβαλαν ειναι προχειρα στερεωμενη στην πλακετα (ασε που για να την αλλαξεις πρεπει να τα ξηλωσεις ΟΛΑΑΑ για να βγει η πλακετα και να την αλλαξεις μονος σου). και ξαναλεω, ασχετα με τη βλαβη θεωρεις σωστο να πρεπει να πληρωσω εγω τα μεταφορικα επειδη η ιντεαλ εχει εδρα μονο στην αθηνα? αν δηλαδη αγορασω ενα προιον 15 ευρω, πρεπει να ξοδευω περισσοτερα για μεταφορικα ακομα και αν ειναι εντος εγγυησης?

Δηλαδή η micro sd slot, το soc και ό,τι άλλο υπάρχει βγαίνουν ένα σώμα μαζί με το τζάμι του digitzer σε ένα βήμα;

Φαντάζομαι με πλήκτρα-ηχεία κλπ δε θα έχω θέμα.

Μάλιστα.

 

Πάντως περίμενα λίγο διαφορετικά

ότι πρώτα θα έβγαζες το μπροστινό πλαίσιο με το τζάμι

συν ότι θα ξεσυνέδεες την καλωδιοταινία του τζαμιού

και τα υπόλοιπα που θα έμεναν στο κουτί θα τα έβγαζες ένα-ένα μετά.

μα γιαυτο και το ανοιξα, ενω ειμαι εντος εγγυησης.

 

αν χρειαζονταν ολα αυτα δεν θα το πειραζα.

Υ.Γ. αυτα για το καπακι, αν χρειαστει να επισκευασεις κατι , πρεπει να βγαλεις την πλακετα και εκει πρεπει να τα ξεβιωσεις-ξηλωσεις ολα γιαυτο και το παρατησα για να μην χασω την εγγυηση

 

Οποτε ασε την 'πονηρη' να ζηταει ο,τι θελει και ασκησε τα δικαιωματα σου εκει που δεν δικαιουται κανενας να σου τα στερησει.

το αγορασα απο το you.gr μου το εφερε κουριερ αρα δεν γινεται να το επιστρεψω σε φυσικο καταστημα.

αν μπλεξω μαζι τους και το καθυστερουν και δεν το παραδιδουν αν δεν τους πληρωσω και μου φανε ολο το καλοκαιρι τι να το κανω μετα?

θα αλλαξω μονος μου τη θυρα αλλα για μενα αντιπροσωπεια ιντεαλ τερμα, δεν προκειται να ξανααγορασω προιον τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω ρε παιδια (και matrixxx), καλά όλα αυτά, αλλά τι σχέση έχουν με τις προσφορές?
Εδώ υπάρχει το θέμα που είχε ανοίξει για το συγκεκριμένο τάμπλετ http://www.insomnia.gr/topic/534254-toshiba-encore-wt8-a-102/page-43, αν ο φίλος δε θέλει να γράψει εκεί μπορει να κάνει νέο θέμα, ας μη ξεθάβουμε όμως θέματα παλιών προσφορών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...