Προς το περιεχόμενο

Σπουδες Πληροφορικής ΑΕΙ ή ΤΕΙ και ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΌ


VagelisDer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Σε χαλάει ε? 

Σαφώς. Θα θεωρούσα οτι πετάω τις ικανότητές μου στα σκουπίδια. Θα είχα 0 προοπτικές εξέλιξης. Θα έμενα στάσιμος. Χώρια τους σάπιους μισθούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

 
 

Σαφώς. Θα θεωρούσα οτι πετάω τις ικανότητές μου στα σκουπίδια. Θα είχα 0 προοπτικές εξέλιξης. Θα έμενα στάσιμος. Χώρια τους σάπιους μισθούς.

 

Ωραια. Τωρα δηλαδη που δουλευεις? και ποσα παιρνεις το μηνα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ωραια. Τωρα δηλαδη που δουλευεις? και ποσα παιρνεις το μηνα? 

Τώρα μισό επισυνάπτω και τη φορολογική μου δήλωση.

 
 
Το πρόβλημά σου είναι που δουλεύω εγώ ή που θα δουλέψει αυτός που με το ζόρι έβγαλε το λύκειο και μου λέει για μεταπτυχιακά;
Ήμαρτον πια που όλοι επιστήμονες θα γίνουμε.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τώρα μισό επισυνάπτω και τη φορολογική μου δήλωση.

 
 
Το πρόβλημά σου είναι που δουλεύω εγώ ή που θα δουλέψει αυτός που με το ζόρι έβγαλε το λύκειο και μου λέει για μεταπτυχιακά;
Ήμαρτον πια που όλοι επιστήμονες θα γίνουμε.

 

 

Εγω δεν εχω με τους άλλους προβληματα ειδικα οταν δεν με πειράζουν. :P

Μια απλη ερώτηση εκανα επειδη βλέπω οτι έχεις φαντασία. Αν δεν θες πολλες ερωτήσεις να μην λες πολλά και περιεργα πράγματα :P

 

ή θα κανουμε συζητηση της προκοπης ή θα κοροιδευομαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα μισό επισυνάπτω και τη φορολογική μου δήλωση.

 

 

Το πρόβλημά σου είναι που δουλεύω εγώ ή που θα δουλέψει αυτός που με το ζόρι έβγαλε το λύκειο και μου λέει για μεταπτυχιακά;

Ήμαρτον πια που όλοι επιστήμονες θα γίνουμε.

 

Γιατί ρε μεγάλε δηλαδή ο βαθμός διαμορφώνεται απο ενα παράγοντα? Ή μονο οποιος γράφει πανω 17,18 είναι ικανός να μορφωθεί. Ξέρεις πως τριτη λυκείου δίνουμε και αλλά μαθήματα που δεν θα τα χρειαστούμε ποτε. Έκθεση, Διοίκηση, Βιολογία(επιλογής).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Φίλε συγγνώμη που δεν έχουμε όλοι τις δυνατότητες και την μόρφωση σου, εμείς προσπαθησαμε .. τώρα θα το παλεψουμε και όπου μας βγάλει.. αν σου αρέσει κάτι παλευεις για να το κατακτήσεις τώρα όλα αυτά που λες περί βαθμούς δεν δείχνουν κάτι ας πάμε εκεί που θέλουμε ας προσπαθήσουμε και μετά μπορείς να μας κραξεις.. και στο κάτω κάτω μια συμβουλή ζητήσαμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοι ανθρωποι απορω αν εχουν παει σχολειο γιατι αν εχουν δεν μπορει να μην ξερουν οτι τα μαθηματα που κανουμε προωθουν την αναξιοκρατια και οι αριστοι μαθητες ειναι τις περισσοτερες φορες αυτοι που εχουν λευτα για ιδιαιτερα εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις. Αλλα και παλι εγω δεν διαβασα πολυ απο επιλογη γιατι πιστευω πως τα μαθηματα του λυκειου υποβαθμιζουν την φαντασια και τις ικανοτητες των μαθητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ρε μεγάλε δηλαδή ο βαθμός διαμορφώνεται απο ενα παράγοντα? Ή μονο οποιος γράφει πανω 17,18 είναι ικανός να μορφωθεί. Ξέρεις πως τριτη λυκείου δίνουμε και αλλά μαθήματα που δεν θα τα χρειαστούμε ποτε. Έκθεση, Διοίκηση, Βιολογία(επιλογής).

 

Ο βαθμός διαμορφώνεται από το μέσο όρο λοιπόν. Και το σύστημα δουλεύει έτσι ωστε όλοι να πιάνουν μέχρι το 7-8 , και σιγά σιγά να ξεχωρίζουν οι καλοί μαθητές. Σωστά; Σωστά.

Για να βγάλεις λοιπόν 12 σημαίνει οτι ο μέσος όρος σου ήταν 12. οτι δηλαδή οι βαθμοί σου ήταν από 10 μέχρι 14 στην καλύτερη. Δε σημαίνει οτι είχες 20 φυσικη και μαθηματικά και 4 βιολογία και διοίκηση. Και απ'ότι θυμάμαι δε χρειάζεται πια να διαλέξεις διοίκηση και βιολογία, μπορείς να πάρεις μαθηματικά και φυσική, που θα τα χρειαστείς και στο επάγγελμα. Και πόσο άδικο έχεις στο να λες πως δε χρειάζεσαι την έκθεση..

Και το πιστεύω πως αν είσαι κακός στα μαθηματικά του λυκείου, ποτέ δε θα γίνεις καλός επιστήμονας της πληροφορικής.

Τι να το κάνω να έχω τμήμα που να θέλει να λέγεται ανώτατο αν δε μπορώ να δείξω στην τάξη ούτε ολοκληρώματα γιατί τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν. Αναγκαστικά λοιπόν ρίχνεις το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αν όχι έχεις τη ρετσινιά του κακού δασκάλου που κόβει τα παιδιά από το να πάρουν πτυχίο.

 

 

Φίλε συγγνώμη που δεν έχουμε όλοι τις δυνατότητες και την μόρφωση σου, εμείς προσπαθησαμε .. τώρα θα το παλεψουμε και όπου μας βγάλει.. αν σου αρέσει κάτι παλευεις για να το κατακτήσεις τώρα όλα αυτά που λες περί βαθμούς δεν δείχνουν κάτι ας πάμε εκεί που θέλουμε ας προσπαθήσουμε και μετά μπορείς να μας κραξεις.. και στο κάτω κάτω μια συμβουλή ζητήσαμε..

Δεν είναι ανάγκη να γίνουν όλοι πληροφορικοί σε αυτη τη ζωή, γιατί δεν έχουν όλοι τις ίδιες κλίσεις. Αν γινόμουν δικηγόρος θα ήμουν άχρηστος. Αν γινόμουν αρχιτέκτονας το ίδιο. Μπορείς να βρεις ένα άλλο επάγγελμα που να σου αρέσει, και να μην φτάσεις στο σημείο να πάρεις ένα πτυχίο και να μην ξέρεις γιατί έχασες το χρόνο σου. Αλλά όπως έχουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές, 44 σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα για να λένε οι γονείς οτι πέρασε στα κομπιούτερς ο κανακάρης μας και έγινε χακερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θεμα του προγραμματισμου ειμαι ηδη πολυ καλος για αυτο μην λετε οτι δεν εχουμε μελον. Καμια σχεση αυτο που μου αρεσει να κανω με τις μα...κιες που κανουμε στο σχολειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θεμα του προγραμματισμου ειμαι ηδη πολυ καλος για αυτο μην λετε οτι δεν εχουμε μελον. Καμια σχεση αυτο που μου αρεσει να κανω με τις μα...κιες που κανουμε στο σχολειο.

game_programming.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ φιλε μου εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι δεν ξερω με τι εχει να κανει ο προγραμματισμος που ειναι το ονειρο μου απο μικρο παιδι και οτι δεν ξερω καθολου μαθηματικα. Αλλα δεν περιμενα τιποτα περισσοτερο απο σενα γιατι μου φενεται οτι αφου δεν πετυχες εσυ πιστευεις οτι δεν θα πετυχει κανεις.Ο προγραμματισμος δεν χρειαζεται να στον διδαξουνε σε μια σχολη και εγω ζητησα μια γνωμη για 2 σχολες για να παρω τις βασεις απλα. Προγραμματιστης δεν βγενεις απο καμια σχολη μονος σου γινεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο βαθμός διαμορφώνεται από το μέσο όρο λοιπόν. Και το σύστημα δουλεύει έτσι ωστε όλοι να πιάνουν μέχρι το 7-8 , και σιγά σιγά να ξεχωρίζουν οι καλοί μαθητές. Σωστά; Σωστά.

Για να βγάλεις λοιπόν 12 σημαίνει οτι ο μέσος όρος σου ήταν 12. οτι δηλαδή οι βαθμοί σου ήταν από 10 μέχρι 14 στην καλύτερη. Δε σημαίνει οτι είχες 20 φυσικη και μαθηματικά και 4 βιολογία και διοίκηση. Και απ'ότι θυμάμαι δε χρειάζεται πια να διαλέξεις διοίκηση και βιολογία, μπορείς να πάρεις μαθηματικά και φυσική, που θα τα χρειαστείς και στο επάγγελμα. Και πόσο άδικο έχεις στο να λες πως δε χρειάζεσαι την έκθεση..

Και το πιστεύω πως αν είσαι κακός στα μαθηματικά του λυκείου, ποτέ δε θα γίνεις καλός επιστήμονας της πληροφορικής.

Τι να το κάνω να έχω τμήμα που να θέλει να λέγεται ανώτατο αν δε μπορώ να δείξω στην τάξη ούτε ολοκληρώματα γιατί τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν. Αναγκαστικά λοιπόν ρίχνεις το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αν όχι έχεις τη ρετσινιά του κακού δασκάλου που κόβει τα παιδιά από το να πάρουν πτυχίο.

 

 

 

 

Δεν είναι ανάγκη να γίνουν όλοι πληροφορικοί σε αυτη τη ζωή, γιατί δεν έχουν όλοι τις ίδιες κλίσεις. Αν γινόμουν δικηγόρος θα ήμουν άχρηστος. Αν γινόμουν αρχιτέκτονας το ίδιο. Μπορείς να βρεις ένα άλλο επάγγελμα που να σου αρέσει, και να μην φτάσεις στο σημείο να πάρεις ένα πτυχίο και να μην ξέρεις γιατί έχασες το χρόνο σου. Αλλά όπως έχουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές, 44 σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα για να λένε οι γονείς οτι πέρασε στα κομπιούτερς ο κανακάρης μας και έγινε χακερ.

Καταρχάς 6 μαθήματα δίνουμε εκ των οποίων το ενα είναι επιλογής(Βιολογία Γ.Π, Μαθηματικά Γ.Π, Φυσική Γ.Π, Ιστορία Γ.Π). Τα υπόλοιπα είναι Μαθηματικά,Φυσική, Έκθεση, Διοίκηση, Προγραμματισμός. Απο αυτά λοιπον ΜΟΝΟ τα μαθηματικά και λίγο η φυσική χρειάζονται σε ενα καλό πανεπιστήμιο όπως το csd στο Ηράκλειο που ανέφερα. Απο την αλλη το σύστημα είναι τέτοιο που έχει μετατρέψει τις πανελλήνιες απο εξετάσεις σε διαγωνισμό. Δεν αφήνει περιθώρια στον μαθητή να αφομοιώσει αυτά που διδάσκεται. Ελπίζω να ακουσες τι συνέβει πέρυσι με τα θέματα. Επομένως δεν έχει σχέση πως τα πηγες σε ενα διαγωνισμό αλλά ποσο συνεπής, πρόθυμος και ικανός είσαι στο να μελετας την επιστήμη που σου αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ φιλε μου εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι δεν ξερω με τι εχει να κανει ο προγραμματισμος που ειναι το ονειρο μου απο μικρο παιδι και οτι δεν ξερω καθολου μαθηματικα. Αλλα δεν περιμενα τιποτα περισσοτερο απο σενα γιατι μου φενεται οτι αφου δεν πετυχες εσυ πιστευεις οτι δεν θα πετυχει κανεις.Ο προγραμματισμος δεν χρειαζεται να στον διδαξουνε σε μια σχολη και εγω ζητησα μια γνωμη για 2 σχολες για να παρω τις βασεις απλα. Προγραμματιστης δεν βγενεις απο καμια σχολη μονος σου γινεσαι.

Φιλέ δεν πας σε μια σχολή για να "γίνεις προγραμματιστής" όπως είπες πολύ σωστά μόνος πρέπει να ασχοληθεις. Στο πανεπιστήμιο θα σου διδάξουν την επιστήμη των υπολογιστών και εσύ μετα επιλεγεις κατεύθυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου φενεται οτι αφου δεν πετυχες εσυ πιστευεις οτι δεν θα πετυχει κανεις.

γελάω. Τέλος πάντων, μακάρι να τα καταφέρεις στο όνειρό σου, και σε 10 χρόνια να έχεις φτάσει ψηλά. Εδώ θα είμαστε να μου πεις αν χρειάστηκε να βάλεις κώλο κάτω και να διαβάσεις τις αηδίες που σου κάνουν στο λύκειο και που δεν χρειάζονται.

 

Εδω ζητησαμε μια συμβουλη και οχι να ερθει να μας την πει ο καθε ανιδεος.

γελάω 2 φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...