Προς το περιεχόμενο

Samsung, τραγική αντιμετώπιση


DjVassel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενημερωση:

 

Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.

 

Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.

 

Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος καλα ολα καλα.Σπανια μια μεγαλη εταιρια να στη φερει εσκεμμενα.Λογικα καποια βλακεια εκανα ο υπαλληλος και δεν ηθελε να στο περασει στην εγγυηση.Δεν συμφερει τη samsung να χανει πελατες και να δυσφημιζει το ονομα της για τετοια περιστατικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά, λες και θα μάθει η μητρική τι συμβαίνει εδώ.Η επίσημη αντιπροσωπία να πηγαίνει καλά, να τα παρουσιάζει καλά κι όλα τα άλλα είναι παρεπόμενες απώλειες.

Εδώ η sony (ericsson) κάποτε είχε το καλύτερο service, με επίσημη εκπροσώπηση service στην Ελλάδα και κατάντησε με την arvato.Όλα τον βωμό του κέρδους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά, λες και θα μάθει η μητρική τι συμβαίνει εδώ.Η επίσημη αντιπροσωπία να πηγαίνει καλά, να τα παρουσιάζει καλά κι όλα τα άλλα είναι παρεπόμενες απώλειες.

Εδώ η sony (ericsson) κάποτε είχε το καλύτερο service, με επίσημη εκπροσώπηση service στην Ελλάδα και κατάντησε με την arvato.Όλα τον βωμό του κέρδους.

Η arvato ειναι οτι πιο απαραδεκτο υπαρχει σε θεματα service.Πρακτικα δεν εχεις εγγυση αν ειναι στην arvato.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σημερα πηγε μια φιλη ένα Galaxy S2 Plus που ενώ εμπαινα στο μενου με τα κουμπια δεν γινοταν hard reset και της ειπαν να το αφησει και θα την ειδοποιησουν αυτοι ...

Πριν μηνες ειχα παει ένα S3 και σε μια ωρα το ειχα παρει

Παει φαινεται το Service μιας ωρας ...frown.giffrown.giffrown.giffrown.gif

http://www.smartec.gr/hourservice.php

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο service τελικά φαίνεται ότι είναι της LG.(εκτός αν έχει κανείς άλλη εμπειρία...)  

 

 

Επειδή δεν εχω εμπειρια τι κανει αυτό ? Εγω LG αλλα 3 tv

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oσες φορες χρειαστηκα το service της samsung ηταν αψογοι και γρηγοροι.

Αν εξαιρεσεις κατι σπαστα ελληνικα που ακουγα στο τηλ και δυσκολευτηκα να συννενοηθω ολα τα αλλα καλα.

Εχω παει και κινητο και τηλεοραση και παλιοτερα εναν σκληρο δισκο.

Τα εχω και 3 ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν εχω εμπειρια τι κανει αυτό ? Εγω LG αλλα 3 tv

Όταν είχα το LG 3D, είχα καλή αντιμετώπιση σε κάποιες ερωτήσεις που έκανα, αλλά γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε απαντησεις και μαλιστα On Line μεσω Chat κι εγω δεν ειχα παραπονο από samsumg Hellas αλλα από το service της επισημης smartec παρολο που προσωπικα ειχα καλη εμπειρια αυτή τη φορα τα χαλασε

 

Κι εγω από LG Hellas  σε τηλ επικοινωνια και μαλιστα Σαββατο δεν ειχα παραπονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα 

Πήρα πριν 3 μήνες το samsung fold z 3 από το public , μετά από καθημερινή χρήση του κινητού διαπίστωσα πρόβλημα στην διασπομενη οθόνη,  το πήγα στο public,   και η απάντηση τους ήταν να το πάω μόνος μου στο σέρβις στην Γλυφάδα. Αντί να μου δώσουν μια καινούργια συσκευή,  οπότε γιατί να το πάρω από το public και να μην το πάρω κατευθείαν από τη samsung, αφού πάω στο service,  ένας αντιπαθεστατος, ελληναρας,  μου είπε θα στο επισκευάσω,  και θα στο κρατήσω από την εγγύηση, τότε γιατί δίνω τόσα λεφτά,  αφού η αντιμετώπιση είναι άθλια 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Glyfada21 είπε

Καλησπέρα 

Πήρα πριν 3 μήνες το samsung fold z 3 από το public , μετά από καθημερινή χρήση του κινητού διαπίστωσα πρόβλημα στην διασπομενη οθόνη,  το πήγα στο public,   και η απάντηση τους ήταν να το πάω μόνος μου στο σέρβις στην Γλυφάδα. Αντί να μου δώσουν μια καινούργια συσκευή,  οπότε γιατί να το πάρω από το public και να μην το πάρω κατευθείαν από τη samsung, αφού πάω στο service,  ένας αντιπαθεστατος, ελληναρας,  μου είπε θα στο επισκευάσω,  και θα στο κρατήσω από την εγγύηση, τότε γιατί δίνω τόσα λεφτά,  αφού η αντιμετώπιση είναι άθλια 

 

Να το πας σε smartec

Πολυ καλο service  σε μια ωρα 

To public και τα συναφη καταστηματα στα service τα στελνουν.

Δεν δινει  καινουργια συσκευη μετα τις 14 μερες κανεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Glyfada21 είπε

θα στο επισκευάσω,  και θα στο κρατήσω από την εγγύηση,

τι ακριβώς εννοείς; Επίσης δεν μας λες και το πρόβλημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/12/2021 στις 8:03 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

 

To public και τα συναφη καταστηματα στα service τα στελνουν.

 

Διαφημίζει το public δικό του service .Aγνωστο τι συμφωνιες κανουν  .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...