Προς το περιεχόμενο

Samsung, τραγική αντιμετώπιση


DjVassel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω 2 φορες που πηγα στην arvato ενα lumia και ενα lg πριν απο χρονια........ειχε φοβηθει το ματι μου με αυτα που διαβαζα στις αξιολογησεις και ομως ηταν αψογοι κ τις 2 φορες κανονικα στην εγγυηση μου τα εφτιαξαν άριστα και τα 2 κινητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το κινητό s9 plus ενός φίλου εμφάνισε burn in προ 15  ημερων και εκ τότε το έχουμε αφήσει στην σμαρτεκ και εκ τότε κανένα νέο από την ίδια στην σαμσουνγκ. Η σμαρτεκ περιμένει την απάντηση της σαμσουνγκ για το αν θα γίνει αντικατάσταση (όπως μας είπαν στην αρχή) αλλά σε χτεσινή επικοινωνία με την σμαρτεκ μας είπαν πως περιμένουν την ίδια την σαμσουνγκ να φέρει οθόνες για να γίνει αλλαγή οθόνης τελικά και όχι αντικατάσταση. ( προφανώς δεν τους συμφέρει να δώσουν το τελευταίο s ως αντικατάσταση). Η ερώτηση μ είναι πόσο καιρό μπορεί να κάνει να μας πει η σαμσουνγκ πότε θα φέρει οθόνες; υπάρχει κανένας περιορισμός η και δύο μήνες να κάνει θα πρέπει αναγκαστικά να περιμένει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε την σχετική νομοθεσία περί εγγυησεων.  Δεν είναι απλή (όπως κάθε νομοθεσία) και πρέπει να την διαβάσεις ολόκληροενη και όχι αποσπασματικα.

Στο τέλος του άρθρου υπάρχουν τα links.

Για την εμπορική εγγύηση ισχυει:

Ν. 2251/1994

Αρθρο 5α

Παράγραφος 4.

"4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώ-νεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή  ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά.  
Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης,  η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το  αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Smartec είναι λόγος να προτιμήσει κάποιος Samsung συσκευή.
Βέβαια από Covid και μετά έχει πέσει λίγο η εξυπηρέτηση.
Τους ρώτησα πόσο χρόνο χρειάζονται για να μου αντικαταστήσουν την μπαταρία και μου είπαν πως δεν γνώριζαν. Επέμενα σχετικά με το χρόνο που θα χρειαστούν, καθώς το κινητό το χρειάζομαι για τη δουλειά μου  για να κάνω Login στο VPN της εταιρίας, κλπ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η Smartec εδώ και αρκετά χρόνια έχει καλό πρόσωπο στην εξυπηρέτηση. Δε θα έβαζα άριστα αλλά τουλάχιστον σε σχέση με τον ανταγωνισμό που είναι μαύρα χάλια, κρατάνε πολύ καλό επίπεδο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα η σμαρτεκ στην δική μ περίπτωση  φέρθηκε άριστα κ μας έχουν ενημερώσει δύο φορές, γιαυτό το διευκρίνισα, πως η σαμσουνγκ σαν εταιρία μας έχει καθυστερησει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοντεύει σχεδόν μήνας και ακόμα δεν είχαμε κανένα νέο για επισκευή, ακόμα στην αναμονή. Θέλω να ρωτήσω, πέραν του συνηγόρου, υπάρχει άλλη υπηρεσία που μπορώ να κατευθύνω; ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@greekbusters
Εγώ θα έκανα μία αναλυτική αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή, έστω για να τους πιέσω.
Με τις χρεώσεις από SMS έτσι βρήκα άκρη και μου επέστρεψαν τα λεφτά. Ήμουν αποφασισμένος όμως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...