Προς το περιεχόμενο

Παράπονα μερίδας χρηστών του LG G3 για ρωγμή στη θύρα ακουστικών


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω ήρθε η ώρα να δούμε κατάματα την αλήθεια και να σοβαρευτούμε ως καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Ο ανταγωνισμός των εταιρειών και το ξεζούμισμα της κάθε ευκαιρίας να πουλήσουν και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη ακόμα περισσότερο, έχει οδηγήσει στην κάθετη πτώση σε επίπεδο ποιότητας προϊόντων.

 

Αυτά δεν γίνονταν παλιότερα που και τότε ήταν κερδοφόρες οι εταιρείες.

 

Φιλικά πάντα, είναι αστείο να δικαιολογούμε και να δείχνουμε οίκτο σε εταιρείες που βγάζουν δις.

 

Καταγγελίες ως καταναλωτές αλύπητα και οδυνηρά χωρίς ίχνος υποχώρησης από την αντικατάσταση συσκευής σε τέτοιες περιπτώσεις και αν χρειάζεται και συλλογικές κινήσεις ακόμα καλύτερα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου πληρωνουν 600 ευρα το πλαστικο εχουν και παραπονα?

Θα σου πάρω ένα κινητό απο μασίφ ατσάλι καμια 10αρια κιλά να χαίρεσαι που θα είναι μέταλλο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το μόνο κινητό που βγάζει τέτοια θέματα. Στο S2 μου το εσωτερικό της θύρας ακουστικών έχεις ραγίσει, οπότε το jack δε σφηνώνει καλά και άμα δεν είναι καινούργιο(παχύ-άφθαρτο) δεν αναγνωρίζεται από το κινητό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι θα πεί γίνοντε αυτά; shit happens? αυτή ειναι η δικαιολογία μιας πολυεθνηκής στον καταναλωτή που της σκάει 700€ για ένα κινητό που κάνει 150$ για να κατασκευαστεί;

 

θα πρέπει να υπάρχει ΕΛΕΓΧΟΣ στην παραγωγή όσα κινητά είχαν ραγίσματα απλά τα κρατάνε και βάζουν νέα πρόσοψη κατα την διάρκεια παραγωγής τους στο εργοστάσιο...

 

πρέπει σε κάθε παρτίδα να παίρνουν δείγματα να τα ανοίγουν να δουν αν πατιούνται σωστά τα πλήκτρα αν γίνονται σωστά οι επαφές στις συνδέσεις κτλ... και πριν την παραγωγή στο rnd να έχουν μερικά κινητά και να τα λειτουργούν Non stop άλλα να βγάζουν και να βάζουν συνέχεια τα ακουστικά,το usb την μπαταρία αν δεν την έχει ενσωματωμένη.. να ασκούνται πάνω τους πιέσεις (σε λογικό βαθμο που θα προκύψει σε καθημερινή χρήση κτλ )

 

δεν τα πακετάρουν όλα και "έλα πάρε πάρε εδω το καλό κινητό".... ένας λόγος που δίνεις τόσα λεφτά ειναι για να καλυφθούν και τέτοιες χασούρες στην παραγωγή... αν δεν της καλύπτουν τότε μιλάμε και αισχροκέρδεια 200% :P

 

Τους κοστίζει λιγότερο να κάνουν Beta tester τους χρήστες κ να κάνουν ανακλήσεις από να τεστάρουν την πλειοψηφία της παραγωγής.

 

Φταίτε κι εσείς που αγοράζετε συσκευές με κόστος με το ζόρι 150-200 ευρώ στα 600-700 ευρώ κ διαιωνίζετε το φαινόμενο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο σε iphone ή samsung S5 θα είχαν βγει όλοι εδώ μέσα με τσεκούρι και θα λέγανε διάφορα, τώρα που μιλάμε για το G3 υπάρχει κατανόηση... Πραγματικά ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο σε iphone ή samsung S5 θα είχαν βγει όλοι εδώ μέσα με τσεκούρι και θα λέγανε διάφορα, τώρα που μιλάμε για το G3 υπάρχει κατανόηση... Πραγματικά ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω... </p>

 

Εμ εννοείται γτ η κακιά Samsung και Apple φταίνε(και την Sony θα σφαζανε αλλά τεσπα)Δεν είμαι fanboy αλλά τι σημαίνει άμα η Sony κάνει κάποιο λάθος σε ναυαρχίδα να φάει κράξιμο ή Apple το ίδιο ή LG τι ελαφρυντικό έχει δλδ!!

 

Αποστολή από το Xperia E με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικη LG....

Απαράδεκτο εν έτη 2014 να κατασκευάζεται προϊόν που παρουσιάζει φθορά στο πέρας του χρόνου! Εγκληματικό θα τολμούσα να πω

 

Αποστολή απο το iphone 6 με χρηση Insomnia App.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο θέμα πού είχε το one mini σε αρκετές συσκευές στο πλαστικό περίμετρο της συσκευής.

Το g3 έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε λόγω μεγάλης ανάλυσής οθόνης και του επεξεργαστή πού φοράει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επίπεδο των σχολίων, λυπάμαι για αυτό, είναι πολύ χαμηλό..

 

 

Καταρχάς, μία φώτο από μία συσκευή, της οποίας το ράγισμα είναι εκεί που λογικά δεν στέκει, ένα φόρουμ κάπου στην Κίνα,καμία αναφορά για τέτοια προβλήματα στον υπόλοοιπο κόσμο..

 

Και

 

Βγάζουμε συμπέρασμα ότι η εταιρία έχει βγάλει ένα προϊόν στην αγορά χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους,ότι έχει ξεγελάσει τους καταναλωτές και ότι όλες οι εταιρίες έχουν στήσει καρτέλ με σκοπό την εξαπάτηση των αθώων καταναλωτών

 

Really??

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...