Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Lucy δεν "μαθαίνει" με την έννοια που εννοείς ένα όχημα.

 

Μπορείς να το οδηγάς όπου θες σε rpm, αλλά προτίμησε το σημείο που ξεκινάει η ροπή (εκεί που πάει να αρπάξει).

Σε τυπικό IX συνήθως είναι λίγο πριν ή λίγο μετά τη μέση του στροφόμετρου. Θα καταλάβεις το που.

Ευνοείς κατανάλωση και κινητήρα έτσι.

 

 

 

/sc

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γκοτ ιτ. Απλώς μου φαίνεται πολύ αντιενστικτώδες να το δουλεύω στην κίνηση πχ στις 3-και-κάτι στη 2α παρά στις 2 και κάτι στην 3η, αλλά θα μου πείτε αυτά είναι νούμερα που 'χω συνηθίσει απ' το άλλο.

Δημοσ.

Παιδιά αυτό που ρίχνει ο κινητήρας τη ροπή του κατα το δοκούν παίζει και για τους ίππους/κυβικά;

Μη πληρώνω τζάμπα 14άρι στην εφορία αν αυτό έμαθε να καίει για 1200

Δημοσ.

Γκοτ ιτ. Απλώς μου φαίνεται πολύ αντιενστικτώδες να το δουλεύω στην κίνηση πχ στις 3-και-κάτι στη 2α παρά στις 2 και κάτι στην 3η, αλλά θα μου πείτε αυτά είναι νούμερα που 'χω συνηθίσει απ' το άλλο.

Μην κοιτάς καθόλου το στροφόμετρο, προσπάθησε να το δουλεύεις στις στροφές που νιώθεις πως έχει την περισσότερη ροπή. Όπως το είπες, θέμα συνήθειας είναι.

Δημοσ.

το κακο ειναι βεβαια οτι οσο πιο ψηλες στροφες εχει τοσο περισσοτερο θα καψει

Όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα ισχύει αυτό, στο σταμάτα/ξεκίνα έχεις οικονομία όταν το δουλεύεις στο εύρος στροφών που έχει τη μεγαλύτερη ροπή.

Δημοσ.

Λογικό.

Βαρύ το αμάξι, δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο ο κινητήρας, θέλει λίγο γκάζι παραπάνω.

Πιθανώς το παλιό ήταν πιο γρήγορο.

Δημοσ.

δηλαδη εντος πολης αν π.χ. το μαξ που μπορω να παω τηρουμενων των αναλογιων (και του μποτιλιαρισματος) ειναι 60-70 αν πηγαινω με 3η θα εχω πιο πολυ οικονομια ? (εκει ειναι περιπου 3000rpm)

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλλαγή ταχύτητας πρέπει να γίνει κάπου στις 1500 για πετρέλαιο και πριν τις 2500 για βενζίνη, +500 αν είναι φορτωμένο ανηφόρα

 

Δεν έχει πράσινη περιοχή το στροφόμετρο σας;Έχετε δίπλωμα;

Δημοσ.

δηλαδη εντος πολης αν π.χ. το μαξ που μπορω να παω τηρουμενων των αναλογιων (και του μποτιλιαρισματος) ειναι 60-70 αν πηγαινω με 3η θα εχω πιο πολυ οικονομια ? (εκει ειναι περιπου 3000rpm)

Το ξαναλέω, εφόσον πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα, όσο λιγότερες στροφές έχεις τόσο πιο λίγο καις. Άσχετα αν είσαι σε εθνική οδό ή σε πόλη. Αν πηγαίνεις με 60-70 σταθερά τότε φυσικά επιλέγεις 5η. Εκτός βέβαια και δεν τη σηκώνει το μοτέρ σου σε αυτή τη ταχύτητα, οπότε αναγκαστικά θα βάλεις μικρότερη ταχύτητα.

 

Όταν επιταχύνεις, τότε φροντίζεις να δουλεύει ο κινητήρας μέσα στο εύρος στροφών με τη μεγαλύτερη ροπή αν θέλεις να κάνεις οικονομία. Αν πχ με το astra του Luci αλλάξεις από δευτέρα σε τρίτη και πέσουν οι στροφές στις 2000, τότε θα πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο δεν θα φεύγει(σπατάλη βενζίνης και ζόρισμα κινητήρα).

Η αλλαγή ταχύτητας πρέπει να γίνει κάπου στις 1500 για πετρέλαιο και πριν τις 2500 για βενζίνη, +500 αν είναι φορτωμένο ανηφόρα

Βενζίνη καίει και το παλιό του Luci που έχει μέγιστη ροπή στις 3000, βενζίνη καίει και το R1 που έχει μέγιστη ροπή στις 10500... στις 2500 να κάνω αλλαγή και στα δύο? :D

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά η αλλαγή να γίνεται στο 70-80% της μέγιστης ροπής

Για όσους δεν έχουν ιδέα απο ροπή κτλ η πράσινη περιοχή στο στροφόμετρο είναι για αυτό τον λόγο

Δημοσ.

λουσι αυτό που αναφέρεις ειναι γεγονός...

πολλα καινούργια αυτοκίνητα "συνηθίζουν" τον οδηγό και προσαρμόζονται αναλογα με τον τρόπο οδηγησής του...

 

Είχα πάει κάποια στιγμή το δικό μου (E87 facelift) για αναβάθμιση εγκεφάλου ωστε να βάλω κάτι έξτρα που ήθελα και οταν το πήρα νομισα οτι δεν ήταν το δικο μου αυτοκίνητο. Εντελώς διαφορετική/απότομη/ασχημη συμπεριφορά απο πλευράς του κινητηρα (εκανε κακιες παρέες μάλλον με ενα 335 που ειχε δίπλα του στο συνεργείο) και μετά απο μία εβδομάδα++ οδηγησης έστρωσε (και εκαψε και εναν πολλαλασιαστή για γούρι)...

 

Εφόσον το πήρες μεταχειρο μπορείς να δοκιμάσεις το Throttle reset (που βλέπω οτι στο δικό σου γίνεται μόνο με ecu reset)

 

Δε συνηθίζει το αυτοκίνητο. Η διαφορά με σένα ήταν ότι με το update γίναν κάποιες αλλαγές, γι αυτό άλλωστε υπήρξε αναβάθμιση, οπότε μιας και ήσουν συνηθισμένος στις προηγούμενες ρυθμίσεις λογικό είναι να σου φάνηκε πως υπάρχει κάτι το διαφορετικό.

Αυτό που κάνει ο εγκέφαλος στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι να καταγράφει το στυλ οδήγησης (σε ποιες σαλ γίνονται οι αλλαγές, πόσο απότομα πατάς το γκάζι) ώστε να προσπαθήσει να σου δώσει με όσο το δυνατόν καλύτερη ακρίβεια την κατανάλωσή σου.

Δημοσ.

Βασικά η αλλαγή να γίνεται στο 70-80% της μέγιστης ροπής

Για όσους δεν έχουν ιδέα απο ροπή κτλ η πράσινη περιοχή στο στροφόμετρο είναι για αυτό τον λόγο

Στην αλλαγή πρέπει να προσέχουμε να μην πέσουν οι στροφές σε σημείο που δεν υπάρχει ροπή. Στροφόμετρο δεν υπάρχει πάντα, αλλά και όπου υπάρχει σπάνια έχει πράσινη περιοχή.

 

http://s34.carcdn.gr/5479/5479946_1_b.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...