orion1986 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 για το focus 1.4 επειδη πλεον το εχω 2 μηνες στην κατοχη μου (2008 μοντελο) αν το θες για κοντρες μην το παρεις . για νορμαλ οδηγηση καλο ειναι . ομως εγω θα πηγαινα στη θεση σου σε fiesta . απο κει και περα κοιτα και προς mazda 2 , toyota yaris , suzuki swift , οικονομικα , γρηγορα και φτηνα στην συντηρηση μια χαρα πάει, δεν ειχα για σφήνες και κοντρες λόγω σχέσης ιππων/βαρούς... για αυτοκινητο πολης μια χαρα ειναι ομως και αν δεν το πατας ειναι και οικονομικό! Ωστόσο αν ειναι να πας σε 1400 πας και σε 1600 για 25 ευρω διαφορά τελών... λογω πιεσης (απο το βαρος) δεν ειναι . για να δουμε αν θα δω ασπρη μερα με τα καινουρια μπουζι (ο προκατοχος μεχρι τα 61.000χλμ που μου το πουλησε δεν τα ειχε αλλαξει!!!!!!!)
NickTG Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Ενώ το 1.6 για παράδειγμα είναι για κοντρες. Έτοιμο για τη Βούτα. Έλεος με αυτή τη φράση ρε παιδιά. Ούτε ο πατέρας μου που κοντεύει 70 δεν τη λέει! 1
paylidis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Ενώ το 1.6 για παράδειγμα είναι για κοντρες. Έτοιμο για τη Βούτα. Έλεος με αυτή τη φράση ρε παιδιά. Ούτε ο πατέρας μου που κοντεύει 70 δεν τη λέει! προφανώς και δεν ειναι κυριολεκτική... βγες λιγο απο το ινσταγκραμ και θα την πιασεις... 1
NickTG Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Thank you Captain Obvious! To instagram που ακριβώς κολλάει? Θα το εκλαβω σαν αποτυχημένη προσπάθεια προσβολής και θα το προσπεράσω. In the meantime ούτε ο πατέρας μου που κοντεύει 70 δεν τη χρησιμοποιει μεταφορικά! <--- επεξηγηση για όποιον δυσκολευεται να καταλάβει
NickTG Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Κοντρες δεν θα κάνει πάντως. Αλλά σίγουρα δεν έχει επαφή με το 1400. Στην ουσία όμως με το budget που έχει μιλάμε για την πρώτη γενιά Focus.
orion1986 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 παντως και το 1.4 (επειδη ειχα διαβασει καποια σχολια σου σε αλλα thread) δεν ειναι η ''χελωνα'' που μου παρουσιαζεις . τη δουλιτσα του την κανει , και ταξιδακι κανει και για οικογενειαρχη μια χαρα ειναι . 1
NickTG Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=121781 Τα επίσημα νούμερα. 1250 κιλά το λιγότερο, μιάς και η μέτρηση γίνεται σε εντελώς βασική έκδοση, με 80 άλογα. Με οικογένεια μέσα να βάλουμε άλλα 200-300 κιλά στα παραπάνω, ανάλογα αν μετράνε και οδηγό στα επίσημα. Φυσικά υπάρχει κόσμος που δεν ενδιαφερεται για επιδοσεις και το δέχομαι αυτό. Ή κόσμος που δεν είχε λεφτά για παραπάνω. Και εγώ λόγω οικονομικών ούτε ποδήλατο δεν μπορώ να συντηρήσω αυτή τη στιγμή. Αυτό όμως δεν το κάνει πιο γρήγορο ούτε είναι "κοντρακιας" (μεταφορικά για όποιον δεν το κατάλαβε) όποιος θέλει το κάτι παραπάνω.
VonLoutsos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Μποτιλιάρισμα....Πάτρα...Πραγματικά είναι ένας λόγος για τον οποίο έχω σταματήσει να κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο κέντρο όπου κάθε μπουρτζόβλαχος παρκάρει όπου γουστάρει για να κάνει την δουλειά του ή να πιεί τον καφέ του. Μόνο σε περίπτωση ανάγκης αλλιώς ποδαράκια. Για όποιον δεν μπορεί ευτυχώς έχει γίνει και ο προαστιακός αν τον βολεύει...
cyberrobot Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 μια βόλτα που έριξα στις μάντρες τις περιοχής πρόσφατα δεν βρήκα τπτ το σοβαρό. πολλά opel corsa diesel απο γερμανια παιζουν. δεν ξέρω όμως κατα πόσο ισχύουν τα χιλιόμετρα τους γιατί όταν είδα τις τιμες σε γερμανικά site με βάση τι οποίες οι μαντραδες πρεπει να βγαζουν ενα 100αρικο !
Liverpool89 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Βλεπεις πρωτη αδεια πχ 2005 καθε χρονο περιπου 15-20χιλιαφες χιλιομετρα... Αρα περιπου εννια χρονια χωρις τον τωρινο... 9*20 =180χιλιαδες αν δεις κατω απο 120 ειναι πειραγμενα αλλα για πετρελαιο δεν ειναι πολλα αν ειναι καλοσυντηρημενο
NickTG Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Το δικό μου στα 14 είχε 150.000χλμ. Φίλου μου του 2006 αν θυμάμαι καλά, ίσως παλιότερο, έχει κάτω από 70.000χλμ. Γενικά τα 20 χιλιάδες είναι πολλά. Συνήθως 10-15 είναι ένας μέσος όρος.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Απο δω το ειχατε απο κει το ειχατε το γυρισατε στις κοντρες Λοιπον focus 1.4 το ξεχνας, το αμαξι ειναι κινητο φερετρο ειδικα για την Κορινθου-Πατρων που θα θες να κανεις μια προσπεραση και θα μενεις στο αντιθετο ρευμα για παντα. Καιει πολλα επισης. Seat ibiza που προταθηκε πιο πανω, επειδη ημουν κατοχος του '04 μοντελου , αυτου με τα 75 αλογα, παλι το ξεχνας , ισχυει οτι ειπα και για το focus. Τουλαχιστον ειναι πιο γρηγορο απο το 1.4 focus, αλλα δε θα στο προτεινα για κανενα λογο. To 101 αλογα καιει πολλα κι αυτο. Επισης, καινε λαδια οι περισσοτερες παρτιδες εκεινης της χρονολογιας. Επειδη λειπω καποια χρονια, δεν εχω ψαξει τι παιζει στην Ελλαδα με το θεμα diesel, αλλα αν ειναι προσιτα και δεν υπαρχουν διαφορα κολληματα με το νομο, θα σου προτεινα να δεις diesel. Πολυ οικονομικοτερα, καλυτερες επιδοσεις, περισσοτερη αξιοπιστια . Ιδανικη επιλογη για μικρομεσαιο αμαξι. Αλλα οπως ειπα αγνοω το νομικο καθεστως και τις τιμες στην Ελλαδα, αρα δεν ξερω αν ειναι οντως καλη επιλογη.
Antwni Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Με 3000-4000 ευρώ μην περιμένεις να βρεις καλό diesel. Θα το έχουν ξεκάνει και θα είναι εισαγώμενο με πάρα πολλά χλμ. Σε αυτά τα λεφτά κοιτάς βενζίνη οποσδήποτε. Αλλα οπως ειπα αγνοω το νομικο καθεστως και τις τιμες στην Ελλαδα, αρα δεν ξερω αν ειναι οντως καλη επιλογη. Το quotαρω γιατί θα αρχίσει την επίθεση χαχαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα